quote:Op maandag 29 april 2013 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil soms plussen of minnen hier, als op de frontpage
Preciesquote:Op maandag 29 april 2013 20:53 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja precies, en bovendien, zat gister of eergister zo'n compilatiedocu te kijken over Bea en zij kan werkelijk geen scheet laten zonder dat er direct 10.000 roodwitblauworanje ballonnen de lucht in gaan. Als je dat nu niet doet, dan ook niet bij elke (her)opening en viering.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:55 schreef Cee het volgende:
Als ik nu m'n hand in de vorm van een pistool doe lijkt het net of ik aan het gamen ben.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
Iets zegt me dat de Koningin moest wachten met aftreden tot het Rijks klaar was.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
Iets zegt me dat de Koningin moest wachten met aftreden tot het Rijks klaar was.
ik ben niet van plan de hele dag te kijkenquote:
Maar dat was al bekend toch?quote:Op maandag 29 april 2013 20:56 schreef Olga het volgende:
Oh en al die Japanse journalisten vanavond wachten totdat de kroonprinses van Japan aankwam voor het dinerKwam ze niet
Morgen schijnt ze er wel gewoon bij te zijn.
en ik mag mijn quadcopter niet gebruikenquote:Op maandag 29 april 2013 20:56 schreef fratsman het volgende:
The fuck? Drones. 't is net Call of Duty.
Game of drones.quote:Op maandag 29 april 2013 20:56 schreef fratsman het volgende:
The fuck? Drones. 't is net Call of Duty.
ze heeft een zwakke gezondheid, al jaren, en dan moet haar tijd nog beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |