Lijkt me een vreemde houding voor een verkoper, ik zou als verkoper juist blij worden van een klant die z'n eerste pak komt kopen en 'm zodanig adviseren dat, als de goeie baan binnen is, hij eens wat vaker terugkomt!quote:Op maandag 29 april 2013 14:22 schreef antaflu het volgende:
Na wat googelen heb ik begrepen dat het personeel daar niet al te vriendelijk is. Dat ze je eigenlijk niet willen helpen als je niet in pak naar binnen komt. Dat ze opeens erg onvriendelijk zijn als je ze begrijpen dat je niet van plan bent iets te gaan kopen etc. etc.
Wil daar toch graag een keer naar binnen lopen (zonder pak), maar ben benieuwd naar jullie ervaringen. Kloppen de verhalen van hierboven? Wat zijn jullie ervaringen.
Ik vind het personeel vooral erg arrogant. Als je in je vrijetijdskleding binnen wandelt wordt er niet naar je omgekeken tot je zelf eens om hulp vraagt. Uiteindelijk slaag je er dan wel en ze hebben ook prima pakken, maar een prettige zaak vind ik het niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:58 schreef antaflu het volgende:Vond het belangrijk om dit toch te melden, omdat men bij googelen naar Barsoi waarschijnlijk ook op dit topic uitkomt. Het is dan onterecht de indruk te geven dat het personeel niet klantvriendelijk is. Het tegenovergestelde dus.
In het verleden was men daar erg arrogant. Dus dat je met het googlen uitkomt om weinig klantvriendelijkheid aldaar kan ik mij voorstellen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:58 schreef antaflu het volgende:
Het is meer dan een jaar geleden, maar ik vind het wel belangrijk om even hier te reageren. Dit omdat ik aangaf dat na wat googelen ik dacht dat het personeel niet erg klantvriendelijk zou zijn.
Vorig jaar ben ik dus naar binnen geweest en ben erg goed geholpen. De verkoper was erg aardig en klantvriendelijk. Heb een pak, overhemd en een stropdas gekocht. Mijn pantalon werd meteen op maat gemaakt en kon het na een half uur ophalen. Het is dus een mooie zaak en het personeel is klantvriendelijk.
Vond het belangrijk om dit toch te melden, omdat men bij googelen naar Barsoi waarschijnlijk ook op dit topic uitkomt. Het is dan onterecht de indruk te geven dat het personeel niet klantvriendelijk is. Het tegenovergestelde dus.
Laatst een pak bij de suitsupply gekocht, ik kan bevestigen dat in het filiaal in Utrecht aan het Oudkerkhof erg prettig geholpen ben.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:24 schreef basm85 het volgende:
Ik haal er soms overhemden, ik herken de opmerkingen over klantvriendelijkheid. Wat is je budget? Bij SuitSupply (Oudkerkhof Utrecht) vanaf 259,- eu een mooi pak op maat. Loop binnen, leg je situatie uit en vraag advies. Ik weet bijna zeker dat ze je daar erg goed zullen helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |