Boomsound is te lekker als je met muziek wakker wilt worden. Tof en helder geluidquote:Op zondag 12 mei 2013 11:10 schreef blup het volgende:
Ik ben toch echt blij dat ik heel even gewacht heb op de zwarte..![]()
Maar tering, wat issie snel. Als ik een rits updates met de sensation deed liep dat ding half vast.
Deze, bam bijgewerkt, bijgewerkt, bijgewerkt..
En dat geluid....! Boomsound!![]()
Ja tegenwoordig loont sim-only helemaal niet meer. Is ook de reden dat ik maar voor een nieuwe tel ben gegaan, ookal beviel mijn oude nog best. Dief van je eigen portomonnee als je geen nieuwe neemt.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
T-mobile, Vodafone, kpn en telfort zijn smerig duur voor sim-only abo's.
Als je bij andere kijkt, kan je soms nog wel wat leuks vinden!quote:Op zondag 12 mei 2013 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jup.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nog wel bij een regulier abonnement toch? (weet er niet zo veel vanaf)quote:Op zondag 12 mei 2013 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tja... het is iets kiezen waar je niet op zit te wachten.![]()
60 euro per maand betalen voor een telefoon die je niet eens mag houden.
ja... bij vodafone is het al helemaal duur.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nog wel bij een regulier abonnement toch? (weet er niet zo veel vanaf)
Werkt goed, die bangmakerij van Vodafone en consortenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
EDIT: http://mobiel.kpn.com/samsung/samsung-galaxy-s4-zwart / http://mobiel.kpn.com/htc/htc-one-4g-zilver / http://mobiel.kpn.com/apple/iphone-5-32gb-zwartquote:Op zondag 12 mei 2013 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tja, heb mijn abo verlengt bij T-mobile, early renewal. Zelfde abo, neem aan dat ik dat ding mag houden want ik betaal mooi 100 euro voor een nieuw toestel.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja... bij vodafone is het al helemaal duur.
Zou geen flauw idee hebben, neem dus gewoon aan dat je hem mag houden.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoezo mag je dat ding niet houden? Dat is toch alleen bij Hi met die toestellease?
Nee, dat is ook bij toestellease NIET waar. Je mag je toestel gewoon behouden. Je betaalt alleen een soort restwaarde. Net als bij Vodafone. Alleen niet vooraf, maar achteraf.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoezo mag je dat ding niet houden? Dat is toch alleen bij Hi met die toestellease?
Wat zou je bij T-mobile bij moeten betalen? En dan zonder dat je je maandelijks blauwbetaaltquote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb nu een Note 1 bij Hi. 50 euro per maand en als ik hem over wil nemen kost mij dat 190 euro.contract van een jaar.
Ja maar dat hoef je niet te accepteren. Bij Lumia van m'n broertje vroegen ze nog ¤150 voorquote:Op zondag 12 mei 2013 20:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, dat is ook bij toestellease NIET waar. Je mag je toestel gewoon behouden. Je betaalt alleen een soort restwaarde. Net als bij Vodafone. Alleen niet vooraf, maar achteraf.
Moet hij zelf weten, maar hij heeft toch echt een contract ondertekent waar in staat dat hij een restwaarde moet betalen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja maar dat hoef je niet te accepteren. Bij Lumia van m'n broertje vroegen ze nog ¤150 voornou gaat ie dus mooi niet doen hé.
een contract van 1 jaar is bijna onbetaalbaar lijkt het. Morgen hebben ze bij t-mobile nieuwe abonnementen dus ik kan het helaas niet bekijken nu.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat zou je bij T-mobile bij moeten betalen? En dan zonder dat je je maandelijks blauwbetaalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |