Dit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:22 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo simpel ?
Vergeef hem Vader, want hij weet niet van wat hij spreekt...
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:30 schreef tribalwars het volgende:
Je vind de waarheid van de vrijmetselaars pas als je boven de 30 graad zit. daaronder krijgen ze dat niet te weten. Op zich wel slim want niet veel vrijmetselaars weten waar ze in geloven. Daarom kunnen de illuminati de vrijmetselaars gebruiken voor hun agenda.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus de hogere graden hebben altijd verborgen kunnen houden voor de lagere graden wat jij te weten bent gekomen. En de lagere graden die zich verdiept hebben in de materie zijn dat nooti tegengekomen, terwijl het buiten de Vrijmetselarij heel bekend moet zijn als jij het al zelfs tegenkomt..
Hoe logisch klinkt dat?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja dat klopt en klinkt heel logisch hoor.
Dus je hebt meer dan 5 documentaires gezien op het internet en je denkt serieus dat je dingen weet die verborgen zijn gebleven voor het overgrote deel van de Vrijmetselaars? Puhlease...quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Meer dan 5. Het waren trouwens meer documentaire dan sites.
Frustrerend he? Iemand een gele kaart voorhouden, vragen welke kleur deze heeft en de persoon antwoordt steevast "Rood".quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus je hebt meer dan 5 documentaires gezien op het internet en je denkt serieus dat je dingen weet die verborgen zijn gebleven voor het overgrote deel van de Vrijmetselaars? Puhlease...
Ik geef het op..quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Frustrerend he? Iemand een gele kaart voorhouden, vragen welke kleur deze heeft en de persoon antwoordt steevast "Rood".
Misschien zijn er ook truther vrijmetselaars.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vrijmetselaars zijn van alle 'walks of life".
ik metsel graag in mijn vrije tijdquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien zijn er ook truther vrijmetselaars.
Ja waarom niet he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien zijn er ook truther vrijmetselaars.
Wel meer hoor. ik wet dat jij geen een van mijn bronnen hebt gezien. Je blijft maar vol houden dat de vrijmetselaars onschuldige groep mensen zijn die nadenken over wat er voor god er is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus je hebt meer dan 5 documentaires gezien op het internet en je denkt serieus dat je dingen weet die verborgen zijn gebleven voor het overgrote deel van de Vrijmetselaars? Puhlease...
hier nog wat documentary's voor meneer vrijmetselaar.quote:
Valt best mee hoor sommige filmjes duren maar 5 minuten en andere maar 14 minutenquote:
Ohhh, ja dan valt het best meequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Valt best mee hoor sommige filmjes duren maar 5 minuten en andere maar 14 minuten
De vrijmetselaars werken zo. BIj iedere graad krijg je een klein beetje kennis er bij. In de hoogte graden krijg je pas te weten waar de vrijmetselaars echt in geloven.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De vrijmetselaars werken zo. BIj iedere graad krijg je een klein beetje kennis er bij. In de hoogte graden krijg je pas te weten waar de vrijmetselaars echt in geloven.
Die zijn ingemetseld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar als jij het al zomaar kunt vinden, hoe zit dat dan met het overgrote deel van de Vrijmetselaars, voor zie deze dingen verborgen moeten blijven? Je denkt dat zij ongev iets onderzoeken of geen internet hebben, ofzoiets?
[..]
Door mijquote:
Geheimhouding?quote:De vrijmetselaars werken zo. BIj iedere graad krijg je een klein beetje kennis er bij. In de hoogte graden krijg je pas te weten waar de vrijmetselaars echt in geloven.
Maar hoe weet jij dat dan, zit jij in de hoogste graad?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De vrijmetselaars werken zo. BIj iedere graad krijg je een klein beetje kennis er bij. In de hoogte graden krijg je pas te weten waar de vrijmetselaars echt in geloven.
Ik denk dat ze misleid zijn. Ze hebben valse interpentatie van de vrijmetselaars.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar als jij het al zomaar kunt vinden, hoe zit dat dan met het overgrote deel van de Vrijmetselaars, voor zie deze dingen verborgen moeten blijven? Je denkt dat zij ongev iets onderzoeken of geen internet hebben, ofzoiets?
[..]
Door zelf onderzoek te doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:37 schreef Illuminati.Official het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat dan, zit jij in de hoogste graad?
Het is voor de vrijmetselaars van een lage graad totaal onbekend. Maar een 17 jarige jongen kan er met behulp van het internet wel achter komen. Jaja...quote:
Ja inderdaad je ziet het goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:44 schreef Illuminati.Official het volgende:
[..]
Het is voor de vrijmetselaars van een lage graad totaal onbekend. Maar een 17 jarige jongen kan er met behulp van het internet wel achter komen. Jaja...
Als een "jongen 17 jarig" al middels een aantal YouTube filmpjes erachter kan komen, waarom zouden de vrijmetselaars (degenen onder level 30, die dit dus niet kunnen weten volgens jou) hier zelf geen onderzoek naar kunnen doen?quote:
Zullen er ook wel een aantal zijn die zelf onderzoek doen . Maar dat zullen er waarschijnlijk niet zoveel zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Als een "jongen 17 jarig" al middels een aantal YouTube filmpjes erachter kan komen, waarom zouden de vrijmetselaars (degenen onder level 30, die dit dus niet kunnen weten volgens jou) hier zelf geen onderzoek naar kunnen doen?
Waarom niet, je doet toch een beetje onderzoek voordat je bij zo'n clubje gaat? Het zijn allemaal redelijk opgeleide mannen volgensmij, in ieder geval geen paupers.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zullen er ook wel een aantal zijn die zelf onderzoek doen . Maar dat zullen er waarschijnlijk niet zoveel zijn.
Illuminiati official bemerkt dat ergens een lek is in het vrijmetselaars systeem en gaat nu alles uit Tribal wars halen om uit te kunnen zoeken hoe dit opgelost kan worden zodat alles over de vrijmetselaars en illuminati geheim blijft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:44 schreef Illuminati.Official het volgende:
[..]
Het is voor de vrijmetselaars van een lage graad totaal onbekend. Maar een 17 jarige jongen kan er met behulp van het internet wel achter komen. Jaja...
Dat weet je toch niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zullen er ook wel een aantal zijn die zelf onderzoek doen . Maar dat zullen er waarschijnlijk niet zoveel zijn.
Nee maar dat schat ik in.quote:
hmm iets uitzoeken over een van de meest curieuze clubjes die er bestaan..quote:
quote:
Je gaat leven up bij de vrijmetselaars door allerlei rituelen te doen. Je moet ook boeken lezen bij de vrijmetselaars bij een aantal graden. Maar zo ga je level up.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmm iets uitzoeken over een van de meest curieuze clubjes die er bestaan..
nee dat wil niemand weten.
vandaar dat er ook maar weinig filmpjes sites etc over bekend zijn.omdat niemand dat wil weten![]()
Maar goed ik weet nog steeds niet hoe je als vrijmetselaar level up gaat.
pffff saai...quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Je gaat leven up bij de vrijmetselaars door allerlei rituelen te doen. Je moet ook boeken lezen bij de vrijmetselaars bij een aantal graden. Maar zo ga je level up.
Klinkt een beetje vaag. Wat voor rituelen dan? En wat voor boeken. 50 tinten grijs ofzo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Je gaat leven up bij de vrijmetselaars door allerlei rituelen te doen. Je moet ook boeken lezen bij de vrijmetselaars bij een aantal graden. Maar zo ga je level up.
In de eerste graad leer je alleen metselen, in graad twee mag je vrijmetselen, maar alleen binnen de bebouwde kom.quote:
Hoe is endgame? Hebben ze wel genoeg PvP toegevoegd of is het weer een casual PvE-festijn?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ik dacht dat t waren 'grown-up scouts'of zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
En daar zat iemand in de hoogste graad en die dacht "kom.. Ik sleutel even een paar youtube filmkes inmekaar" omdat ie toch niets beters te doen had in zn vrije tijd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Iedereen mag erbij. Dat er hooggeplaatste personen bijzitten is wel een feit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik dacht dat t waren 'grown-up scouts'of zo.
Ik denk dat die meeste vrijmetselaars weet niet precies wat ze zijn bezig ermee....t'is 'n beetje 'n 'social status symbol' dacht ik.
Dat er hooggeplaatste personen op scouting zitten is ook een feit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Iedereen mag erbij. Dat er hooggeplaatste personen bijzitten is wel een feit.
niet lang maar je moet wel goed zoeken om die informatie te vinden. Als je vrijmetselaar geheim op google typte vind je helemaal niks .quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik schat in dat iedereen die belangstelling heeft voor de Vrijm:. en/of overweegt lid te worden, ook wel eens gaat googlelen en dit soort dingen dus ook tegenkomt. Hoe blijft de informatie uit hogere regionen dan geheim?
[..]
Wat een onzin. Het zijn geen mensen die een muurtje metselen. Ze zijn bezig aan zich zelf te werken en voor hun de waarheid te vinden. De meeste mensen denken dat de vrijmetselaars in god geloven dat klopt ze geloven in een andere god dan ons. Hun licht is anders dan de onze hun licht is lucifer. Lucifer is ook wel god van de duivel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
En daar zat iemand in de hoogste graad en die dacht "kom.. Ik sleutel even een paar youtube filmkes inmekaar" omdat ie toch niets beters te doen had in zn vrije tijd.
Ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat er hooggeplaatste personen op scouting zitten is ook een feit.
quequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]Lucifer is ook wel god van de duivel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |