PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Dat is mooi, jongen.quote:
Moet een speler hebben die linkt met Javi Martinez en geen Lahm, kan em ook omdraaien zodat ik een Spaanse LB kan gebruiken, misschien is dat wel een beter ideequote:Op maandag 29 april 2013 11:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Spanje of BBVA?
want IF Adriano is echt een baas
dan gewoon Alba doen, jaquote:Op maandag 29 april 2013 11:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet een speler hebben die linkt met Javi Martinez en geen Lahm, kan em ook omdraaien zodat ik een Spaanse LB kan gebruiken, misschien is dat wel een beter idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Lloris vind ik te duur voor een keeper.quote:Op maandag 29 april 2013 11:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Friedel is de slechtste keeper die ik heb gehad in fut13
Elke franse keeper kan he. Mandanda deed het altijd prima bij mijquote:Op maandag 29 april 2013 11:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lloris vind ik te duur voor een keeper.
Zal eens kijkenquote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Elke franse keeper kan he. Mandanda deed het altijd prima bij mij
Moet je eerst je rekening koppelen toch ?quote:Op maandag 29 april 2013 11:57 schreef Rijst het volgende:
Ow dat geld kan je nu met Ideal op je paypal storten. Dat wist ik nog niet.
Ja dat heb ik, alleen moet je als je met ideal wilt storten 20 eur storten en kost 5 euro dus dan heb je 15 eur over...quote:Op maandag 29 april 2013 11:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Moet je eerst je rekening koppelen toch ?
Je 2e goal was dikke luckquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op maandag 29 april 2013 12:04 schreef quer het volgende:
[..]
Je 2e goal was dikke luckIk kon nog 2x een sweaty goal maken, maar dat vind ik ook zo sneu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: DePresident_
quote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef DannyDeko het volgende:
Nog even keer posten voor de mensen die m vorige keer gemist hebben
jijquote:Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef Rijst het volgende:
Dom. Kan hem niet bij Amazon halen want ze accepteren geen Paypal
Je, kan, al, die, tots, kaartjes, toch, niet, allemaal, betalen, en, trouwens, rpv, wide, cam,quote:Op maandag 29 april 2013 12:04 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit team, even gemaakt met in het gedachte de TOTS kaartjes van spelers die ik er nu in heb staan zoals, Javi Martinez, Cazorla, Suarez, RVP, Mata, Jagielka, Arteta,
waar ?quote:
3,5m niet genoeg ??quote:Op maandag 29 april 2013 12:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Je, kan, al, die, tots, kaartjes, toch, niet, allemaal, betalen, en, trouwens, rpv, wide, cam,
3,5 miljoen moet genoeg zijn om de meeste TOTY's te kunnen kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Waar was die van 15 dollar ?quote:Op maandag 29 april 2013 12:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.g2play.net/sto(...)reger&s_currency=USD
Niet de goedkoopste maar boeie
om over messi, ronaldo en bale nog maar niet te sprekenquote:Op maandag 29 april 2013 12:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
3,5 miljoen moet genoeg zijn om de meeste TOTY's te kunnen kopen.
Alhoewel, TOTY RVP en Suarez zullen aardig duur worden natuurlijk.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:21 schreef BDIL het volgende:
GoT spoilerOeh, meteen even downloaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Omdat TOTS Bale waarschijnlijk CAM is zal hij 3 miljoen of nog meer kostenquote:Op maandag 29 april 2013 12:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
om over messi, ronaldo en bale nog maar niet te spreken
jaquote:Op maandag 29 april 2013 12:27 schreef DannyDeko het volgende:
Is IF Sissoko de 40+k coins waard tov NIF? Als CCM in 433
hmm ik heb hem gister besteld dus krijg hem morgen waarschijnlijk in huis. Wel een kleine guide lezen want is best uitgebreid lijkt mijquote:Op maandag 29 april 2013 12:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Laatste FM die ik heb gespeeld was volgens mij 2008. Leuk spel maar gaat zoveel tijd in zitten. Wel leuk om talentjes te ontdekken die dan een aantal jaar later door een grote club wordt gehaald irl.
Ik denk niet dat ze morgen bezorgen.quote:Op maandag 29 april 2013 12:28 schreef quer het volgende:
[..]
hmm ik heb hem gister besteld dus krijg hem morgen waarschijnlijk in huis. Wel een kleine guide lezen want is best uitgebreid lijkt mij
ohja kut koninginnedag of koningsdag..quote:
Het is te hopen dat jij in FM beter met geld kan omgaan dan in FUT.quote:Op maandag 29 april 2013 12:28 schreef quer het volgende:
[..]
hmm ik heb hem gister besteld dus krijg hem morgen waarschijnlijk in huis. Wel een kleine guide lezen want is best uitgebreid lijkt mij
Dat al mijn coins weg zijn komt door kut TIF Balequote:Op maandag 29 april 2013 12:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat jij in FM beter met geld kan omgaan dan in FUT.
Lkkr boeiend voor 2 euro minderquote:Op maandag 29 april 2013 12:32 schreef BDIL het volgende:
Rijst je kon hem voor 23 halen met ideal![]()
http://acheterclecd.com/f(...)=acheterclecd_french
quote:
ik heb die privatetracker jeweett0gquote:
Nog nooit van gehoord, maar waarom zou je het moeten kennen als het met andere middelen ook eenvoudig kanquote:
Hier download je het snelstequote:Op maandag 29 april 2013 12:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar waarom zou je het moeten kennen als het met andere middelen ook eenvoudig kan.
Private tracker...quote:
Meer spelers in je database + meer teams om mee te starten. Je kan ze ook later invoegenquote:Op maandag 29 april 2013 12:39 schreef BDIL het volgende:
Waarom selecteren mensen veel league's als ze beginnen met FM
Lekker voor die cuntquote:
Als je snel internet hebt maar de seeders zijn kut bij piratebay dan download nooit vollop en hier is dat niet het gevalquote:Op maandag 29 april 2013 12:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als mijn internet langzaam is zie ik niet hoe ik daardoor veel sneller kan downloaden
Ik download met een normaal aantal seeders 2,5mb per seconde. Niet heel erg verkeerd denk ik. Vaak is het nog hoger.quote:
Ga weg man, Evans backstaberquote:
Mijn max is 1,2mbquote:Op maandag 29 april 2013 12:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik download met een normaal aantal seeders 2,5mb per seconde. Niet heel erg verkeerd denk ik. Vaak is het nog hoger.
Evans moet eens niet zo huilen en gewoon vechten ipv Jones proberen te duiken.quote:
gewoon kopenquote:Op maandag 29 april 2013 12:39 schreef Djeetje het volgende:
Aangezien er geen FM 2013 crack is zal ik dan maar FM 2012 downloaden ?
quote:
Best wel tof dat ik mijn steamaccount al zowat 10 jaar hebquote:Op maandag 29 april 2013 12:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
gaat meestal wel sneller hoor
misschien zelf ook maar beginnen met FM. Een keertje niet falen zal wel leuk zijn
;o die van mij is 5 jaar ik vond dat al oudquote:Op maandag 29 april 2013 12:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Best wel tof dat ik mijn steamaccount al zowat 10 jaar heb
ja omdat ik hem op steam wouquote:Op maandag 29 april 2013 12:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar zat je anders nog best lang over te zeuren.
ik vertrouw die steam key sites nietquote:Op maandag 29 april 2013 12:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahah skkkkl niet de steamkey downloaden
Beter haal je forzaquote:Op maandag 29 april 2013 12:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahah skkkkl niet de steamkey downloaden
quote:Op maandag 29 april 2013 12:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Best wel tof dat ik mijn steamaccount al zowat 10 jaar heb
mooi plaatjequote:Op maandag 29 april 2013 12:57 schreef Djeetje het volgende:
Voetbalde ik maar bij Real
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=186812
Alsof hij Arsenal kan helpenquote:Op maandag 29 april 2013 12:55 schreef quer het volgende:
Jay-z wilt investeren in Arsenal![]()
heeft vermogen van iets van 650 miljoen
quote:Op maandag 29 april 2013 12:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alsof hij Arsenal kan helpenEen speler als Cavani kopen kost je al 50 miljoen + salaris komende jaren (30 miljoen) en dat is bijna 1/6de van zijn vermogen
Alsof hij bereid is om uberhaupt 100 miljoen in Arsenal te steken...
in de brooklyn nets had ie 150miljoen gestoken dacht ikquote:Op maandag 29 april 2013 12:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alsof hij Arsenal kan helpenEen speler als Cavani kopen kost je al 50 miljoen + salaris komende jaren (30 miljoen) en dat is bijna 1/6de van zijn vermogen
Alsof hij bereid is om uberhaupt 100 miljoen in Arsenal te steken...
quote:Op maandag 29 april 2013 12:55 schreef quer het volgende:
En zakenmanquote:Op maandag 29 april 2013 13:01 schreef quer het volgende:
Tis niet genoeg voor een club maar 650 miljoen bezitten.. als rapper dan heb je het wel gemaakt
Zal ze blij mee zijnquote:Op maandag 29 april 2013 12:57 schreef Djeetje het volgende:
Voetbalde ik maar bij Real
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=186812
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Dat is dus echt te weinig voor een voetbalclub hequote:Op maandag 29 april 2013 12:55 schreef quer het volgende:
Keeper van het jaar in de BPL toch? Ze hebben 'm gewoon een hidden boost gegeven.quote:Op maandag 29 april 2013 13:49 schreef DuTank het volgende:
Hebben ze De Gea gebuffed ofzo? Kerel pakt opeens alles, terwijl normaal gesproken die alleen maar loopt te blunderen..
Ja, best triest eigenlijk dat geen keeper beter was dan... bij hoge ballen is hij net zo zeker als Vermeerquote:Op maandag 29 april 2013 13:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Keeper van het jaar in de BPL toch? Ze hebben 'm gewoon een hidden boost gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2013 13:57 schreef Zhano het volgende:
Got spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat dan voor Bassie & Adriaan auto?quote:Op maandag 29 april 2013 14:00 schreef quer het volgende:
[..]
lelijke spoiler deze is mooier
[ afbeelding ]
Subaru een Bassie & Adriaan auto noemenquote:Op maandag 29 april 2013 14:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor Bassie & Adriaan auto?
wel flinke vooruitgang al..de rest was gewoon minder. Hart had een kutjaar, Lloris had veel moeite om überhaupt basisspeler te worden, Szes niet onomstreden...Cech wellicht, maar dat was ook niet bijzonder.quote:Op maandag 29 april 2013 13:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, best triest eigenlijk dat geen keeper beter was dan... bij hoge ballen is hij net zo zeker als Vermeer
Fabianski neemt hem nu over toch?quote:Op maandag 29 april 2013 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wel flinke vooruitgang al..de rest was gewoon minder. Hart had een kutjaar, Lloris had veel moeite om überhaupt basisspeler te worden, Szes niet onomstreden...Cech wellicht, maar dat was ook niet bijzonder.
suarezquote:Op maandag 29 april 2013 14:05 schreef Maver24 het volgende:
Wie is beter op CAM in 4231, Suarez of RVP, ik neig naar Suarez en dan RVP Spits
Joh,,quote:Op maandag 29 april 2013 14:05 schreef Maver24 het volgende:
Wie is beter op CAM in 4231, Suarez of RVP, ik neig naar Suarez en dan RVP Spits
In het begin was het helemaal dramatisch ja, op de lijn natuurlijk wel een topkeeper.quote:Op maandag 29 april 2013 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wel flinke vooruitgang al..de rest was gewoon minder. Hart had een kutjaar, Lloris had veel moeite om überhaupt basisspeler te worden, Szes niet onomstreden...Cech wellicht, maar dat was ook niet bijzonder.
Hij zei toch beste 50?quote:Op maandag 29 april 2013 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat had van Marwijk gerookt dat hij RvP bij de beste 5 voetballers aller tijden uit Nederland zou plaatsenDie staat misschien op plekje 9 of 10
quote:Op maandag 29 april 2013 14:08 schreef Thorb het volgende:
Ik weet je team niet meer maar misschien Suarez ST, Persie CF en Cazorla op wide CAM (had hem op de rechter wide cam en dat speelde lekker).
Dan zou ik het zo houden.quote:Op maandag 29 april 2013 14:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Suarez kan niet op CF vanwege Martinez
quote:Op maandag 29 april 2013 14:29 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij lachen.quote:Op maandag 29 april 2013 14:38 schreef Djeetje het volgende:
Die jongens waarmee ik morgen naar slam ga willen al om 8 uur dat ik in Hoorn ben
Omdat jij daar straks alleen om 8 uur al in Hoorn staat, terwijl zij nog op bed liggen te meuren.quote:
Nee hij beweerde met droge ogen dat van Persie bij de beste 5 Nederlandse voetballers aller tijden hoordequote:
Nee hun willen zo vroeg, omdat ze eerst een tapje op willen drinken en daarna nog jonkoquote:Op maandag 29 april 2013 14:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat jij daar straks alleen om 8 uur al in Hoorn staat, terwijl zij nog op bed liggen te meuren.
quote:Op maandag 29 april 2013 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hij beweerde met droge ogen dat van Persie bij de beste 5 Nederlandse voetballers aller tijden hoorde
Van dit jaar? Ja, net inderdaad.quote:Op maandag 29 april 2013 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zou misschien net mijn top 10 halen
hunnie willen, wat vindt hullie ervan?quote:Op maandag 29 april 2013 14:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee hun willen zo vroeg, omdat ze eerst een tapje op willen drinken en daarna nog jonko
Aller tijden ook wel, het is wel een echt goede spits maar zoveel heeft hij niet laten zien over heel zijn carrière mede door blessuresquote:
En de rij duurt een uur. Ja ja dames en heren, het is echt waar.quote:Op maandag 29 april 2013 14:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
hunnie willen, wat vindt hullie ervan?
Ik hoop ook alleen maar dat vandermar nu meeleest en niet kan inloggen.quote:Op maandag 29 april 2013 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aller tijden ook wel, het is wel een echt goede spits maar zoveel heeft hij niet laten zien over heel zijn carrière mede door blessures
Ik zal zijn alarm even af laten gaan, moment.quote:Op maandag 29 april 2013 14:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoop ook alleen maar dat vandermar nu meeleest en niet kan inloggen.
Ik vertel toch geen onzin, in het Nederlands Elftal heeft hij nooit uitgeblonken en pas de laatste 2 seizoenen vind ik hem echt uitstekend en is hij blessure vrij geblevenquote:Op maandag 29 april 2013 14:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoop ook alleen maar dat vandermar nu meeleest en niet kan inloggen.
Huntelaar is sowieso al beter dan Van Persie.quote:Op maandag 29 april 2013 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hij beweerde met droge ogen dat van Persie bij de beste 5 Nederlandse voetballers aller tijden hoorde
Absoluutquote:Op maandag 29 april 2013 14:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huntelaar is sowieso al beter dan Van Persie.
In Friesland is het nog nacht toch?quote:Op maandag 29 april 2013 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zal zijn alarm even af laten gaan, moment.
Fenomeen. Lekker de hele dag met Sulejmani pizza eten en wodka drinken in een appartementje in Amsterdam.quote:
Ben je nou serieusquote:Op maandag 29 april 2013 14:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En de rij duurt een uur. Ja ja dames en heren, het is echt waar.
Sulejmaniquote:Op maandag 29 april 2013 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fenomeen. Lekker de hele dag met Sulejmani pizza eten en wodka drinken in een appartementje in Amsterdam.
Dus nu maar zotwitter:EZKaeL twitterde op maandag 29-04-2013 om 14:40:21@JUSTEATnl #megafail dat het weer via #fb moet, daar doe ik niet aan! #discriminatie #uitsluiting #zoveelstekeer reageer retweet
twitter:JUSTEATnl twitterde op maandag 29-04-2013 om 14:51:40Zo meteen HAPPY HOUR tussen 17:00 en 18:00 uur!! 4 euro korting voor IEDEREEN! Hou ons in de gaten!
reageer retweet
Alleen overal een beetje kip halen.quote:Op maandag 29 april 2013 14:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sulejmani1,8 miljoen per jaar verdienen en niks doen.
Geen idee wat hier staatquote:Op maandag 29 april 2013 14:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik duur 3 uur en dan 100km met 4 graden.
jwzquote:
Blijft zo geniaalquote:
Hmmmm hmmm...quote:Op maandag 29 april 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat
Maar toch snap ik 'm
quote:Op maandag 29 april 2013 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijft zo geniaal![]()
Hoe zij er ook op reageerde..."Echt jouw ding gewoon"
quote:Op maandag 29 april 2013 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijft zo geniaal![]()
Hoe zij er ook op reageerde..."Echt jouw ding gewoon"
Zoveel betere spitsen dan Walcott..quote:
Niemand geeft een neuk.quote:Op maandag 29 april 2013 15:10 schreef Djeetje het volgende:
Godverdomme die kerel wil vroeg weg zodat hij niet hoeft te haasten
Je kan er nog om 10 uur in
Je moet toch winnen ofwatquote:
Preciesquote:
Er zijn ook nog steeds veel betere snelle spitsen dan Walcott.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik herken die username omdat het een band is die in FIFA 10 een nummer had.
quote:Op maandag 29 april 2013 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog steeds veel betere snelle spitsen dan Walcott.
quote:Op maandag 29 april 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik herken die username omdat het een band is die in FIFA 10 een nummer had.
Ik ben aan het kutten, kijken hoe maver ziekte isquote:Op maandag 29 april 2013 15:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan ook Reus, Schurrle en Gundogan doen
Daar heb ik meer moeite mee dan met IF Walcott in ieder gevalquote:
Maveren is een way of lifequote:Op maandag 29 april 2013 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben aan het kutten, kijken hoe maver ziekte is
quote:
quote:
Subtiel. Maar die zocht ik wel toen ik dat filmpje tegenkwamquote:
Ga ze nu spammen op EA forumquote:Op maandag 29 april 2013 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Subtiel. Maar die zocht ik wel toen ik dat filmpje tegenkwam
Potje met jouw goud tegen mijn silver dan binnenkort? Staat al lang op de planning,quote:
Ja dan ga ik wel met mijn gehandicapte balans team.quote:Op maandag 29 april 2013 15:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Potje met jouw goud tegen mijn silver dan binnenkort? Staat al lang op de planning.
Oke, wanneer?,quote:Op maandag 29 april 2013 15:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja dan ga ik wel met mijn gehandicapte balans team.
Wat voor troep heeft Thorb dan ?quote:Op maandag 29 april 2013 15:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Laat hem Thorb zijn troep ook even editen dan
want?quote:
nope,quote:
Zo'n intro lijkt me lastig te maken, zou niet weten hoe (zal wel op youtube staan). Goals knippen is niet moeilijk (heb er ook wel wat gedaan), die overgang zal ook wel te doen zijnquote:
waar bl ijven je/jullie filmpjes danquote:Op maandag 29 april 2013 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo'n intro lijkt me lastig te maken, zou niet weten hoe (zal wel op youtube staan). Goals knippen is niet moeilijk (heb er ook wel wat gedaan), die overgang zal ook wel te doen zijn
Gewoon een andere downloaden dan.quote:Op maandag 29 april 2013 15:44 schreef ThadCastle het volgende:
Bij mij wordt er telkens om een wachtwoord gevraagd bij GoT S03E05..
als ik wil uitpakken
Heb hem wel een paar keer het bos in gestuurdquote:Op maandag 29 april 2013 15:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd tegen Reemi.Het is dus geen toeval.
Eentje downloaden zonder rar danquote:
Veel longshots.quote:Op maandag 29 april 2013 15:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
20 schoten, 13 op goal, 5 goals. Valt best mee.
quote:Op maandag 29 april 2013 15:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb hem wel een paar keer het bos in gestuurd
Ik heb de belofte 'eerste week na de examens' gemaakt.quote:Op maandag 29 april 2013 15:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waar bl ijven je/jullie filmpjes dan
kan ik me wel herinneren van mijn potje tegen djeetje. soms echt lopen skillen in het niets. en dan heel simpel tegen een tegenstander aan lopen.quote:Op maandag 29 april 2013 15:48 schreef Reemi het volgende:
[..]Volgens mij doe jij maar wat en hoop je dat het wat wordt, of niet? Soms floept er wat leuks uit, maar vervolgens loop je je weer veel te simpel vast.
Ik probeer wel wat, maar af en toe dan lukt het niet weet niet hoe dat kan haha.quote:Op maandag 29 april 2013 15:48 schreef Reemi het volgende:
[..]Volgens mij doe jij maar wat en hoop je dat het wat wordt, of niet? Soms floept er wat leuks uit, maar vervolgens loop je je weer veel te simpel vast.
Jup, 1 trucje kende ik zelfs nog nietquote:Op maandag 29 april 2013 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan ik me wel herinneren van mijn potje tegen djeetje. soms echt lopen skillen in het niets. en dan heel simpel tegen een tegenstander aan lopen.
soms best leuke dingen.
Ja klopt soms dan lukken mijn skills niet of dan ga ik te ver door enzoquote:Op maandag 29 april 2013 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan ik me wel herinneren van mijn potje tegen djeetje. soms echt lopen skillen in het niets. en dan heel simpel tegen een tegenstander aan lopen.
soms best leuke dingen.
nu seasons aan het spelen omdat ik aankomend weekend me maten in moet maken en die doen geen fut. maar bij seasons lopen ze alleen maar te slepen met die bal, hinderlijk is dat zeg.quote:Op maandag 29 april 2013 15:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt soms dan lukken mijn skills niet of dan ga ik te ver door enzo
Er is een repack te vinden ook..de originele release was out of syncquote:Op maandag 29 april 2013 15:50 schreef Fuszy het volgende:
Had een GoT die een beetje uit sync was. Ook niet heel erg leuk. Wel van de vertrouwde poster
Oh vandaar. Ga hem niet nog een keer kijken. Was wel een leuke afleveringquote:Op maandag 29 april 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is een repack te vinden ook..de originele release was out of sync
Ja klopt.quote:Op maandag 29 april 2013 15:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nu seasons aan het spelen omdat ik aankomend weekend me maten in moet maken en die doen geen fut. maar bij seasons lopen ze alleen maar te slepen met die bal, hinderlijk is dat zeg.
Ik snap echt niet hoe je pas 2x rood kan hebben..zoveel tackle ik ook niet, maar ik heb er echt wel een stuk meer.quote:Op maandag 29 april 2013 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik pakte net mijn 2e rode kaart ooit terwijl ik gewoon een tackle op de bal deed (vergelijkbaar met die van Sagna maar deze was dus wel op de bal) Met 10 man 3-1 achter staan en uiteindelijk 3-4 winnen ftw.
Ik heb alleen al 5 keer rood gepakt door 2x geel te krijgen tijdens het met a verdedigen (containen?)quote:Op maandag 29 april 2013 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je pas 2x rood kan hebben..zoveel tackle ik ook niet, maar ik heb er echt wel een stuk meer.
Meestal als hij die bal naar de spits passt kom ik van achter in.quote:Op maandag 29 april 2013 15:54 schreef Fuszy het volgende:
Pakte wel vaker een rode kaart door per ongeluk een sliding in te zetten van achter![]()
. Zelfs bij een dikke voorsprong flikte ik het weleens.
Gewoon dom bezig zijn denk ik
Ik slide bijna nooit want dat levert bijna altijd rood op. Ik krijg ook bijna nooit geel.quote:Op maandag 29 april 2013 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je pas 2x rood kan hebben..zoveel tackle ik ook niet, maar ik heb er echt wel een stuk meer.
tackle nooitquote:Op maandag 29 april 2013 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ik heb die PM ook.quote:Op maandag 29 april 2013 15:56 schreef Reemi het volgende:
Godver, dit keer zit ik wel in een PM-lijst
Wat een kutgroep zit ik in danquote:Op maandag 29 april 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:
Dit bericht werd verzonden naar computergirl, Diconnected, Sorella, LethalNinja, Adolecens, Rezania, Hypocriet, Saekerhett, Cathmar, Zwabberhark, Lienekien, DonnieDarko1979, 0108daniel, theguyver, Wotte, avdp, Wrijfhout, 2Happy4U, INViCTuS, Saind, cl00n, d4v1d, emokid, Monnet, Dagoduck, pinine, Ryon, MineraalWater, Woep, Marco001, Susteren, Fuszy, CrashO, Karina, Fides, JK1982, zeaux, KoosVogels, fluitbekzeenaald2.0, AF_, jelfrikandel, -Splash-, Nick-GizMo, napoleonfour, jogy, Cat22, Ffukkie-slim, Lutte, ato, Crumpette, Ranja_Ranja, Waaghals, ikbeneenkiwi, Salamando, Fokkingvet, Flappe-du-Pomme, -Kadesh-, winkelwagenworstje, RobertNL, Patroon, pl4kkie, TheoddDutchGuy, DeSamenvatting, MAHL, Reemi, Shawn, Breekfast, tja77, B-FliP, BRANDGEL, tribalwars, rubbels, broekpizza, Fanta-stick, One_conundrum, Felagund, Sonnetje85, macca728, FredvZ, MaGNeT, loveli, DeeCruise, GimmeGore, Geelman, PixelzZ, Skv, Super_Stunner, Domme_Gans, RobertoCarlos, sjeppert, 2NutZ, Zolder, feyenoordfan92, hiddit, MarkoAlmelo, V1z0R, Jagärtrut, Mubassie, x-tremed, Goddelijker, djkoelkast, ikveranderhemniet, Saysem, Red_85, inZanity en BDIL.
IK ZIT BIJ BDIL EN REEMI
Goed groepjequote:Op maandag 29 april 2013 15:58 schreef Djeetje het volgende:
Dit bericht werd verzonden naar
Skoap, rene90, Man-Bear-Pig, OProg, Boswachtertje, SiebeJ, pervertedhermit, Vaseline_, RickoKun, Djeetje, Toekito, Atta-boy, WarmZaad, ClapClapYourHands, gelezwembroek, FredVleespet, RenRen-, DonRaja, hatsaflats, Re, Tante_Soesa, CarbonC, Zorro, Sjeik_Telmachientje, 99.999, Puala, Tyron, AeliaDaAmora, Sequencial, kapiteintje, Unscrewed, adnapekkid, wel.o.k, LitmanenAFCA, Pakspul, Cpt., ajacied4lf, ATON, MissBliss, Mystikvm, wise, Onama, Skillsy, borisz, Ratelslangetje, Watuntrik, eriksd, k3vil, TeleportingKing, Redmen72, Stekelbees, DannyDeko, Salatrel, opgebaarde, gamefreek, Amarantha, datismijnmening, Papierversnipperaar, dribbel79, Pagan, hijweer, Vlinder666, Frenk3nstein, Pedroo, Ypmaha, ErwinRommel, _F.U.B.A.R_, kanovinnie, Ynske, davedavy, GlenHighland, Dven, YUR, Smack10, najazeg, Ronados, Novito12, TNA, imanidiot, deelnemer, TC03, Allure_, rival, m1st1g, Quinazoline, nickhguitar, Whipper, Gertje-Plongers, FireFox1, DancingPhoebe, wolfrolf, SaxoPower, Kally, Khaleesi, indaha, Nijna, JeMoeder, Pumatje, Stiggie, RolStaart-Beer, Norrage, Dqod en xminator.
Waarom zouden mensen die hier posten, een fifa 13 topic, op zoek zijn naar een fifa 13?quote:Op maandag 29 april 2013 16:01 schreef bjanaan het volgende:
Iemand opzoek naar FIFA 13 nieuw in doos? (PS3)
Begin is met een bod ..quote:Op maandag 29 april 2013 16:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen die hier posten, een fifa 13 topic, op zoek zijn naar een fifa 13?
Ik misschien wel. Wat kost die?
I know. Ik wilde je prijs wetenquote:Op maandag 29 april 2013 16:05 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Tientje erboven op ..
10.- is wel beetje weinig!
quote:Op maandag 29 april 2013 16:05 schreef Toefjes het volgende:
Wat is het praktisch nut van die PM berichten?
De ogen openen.quote:
ook altijd eerst checken of er later nog een versie geupload is van ze met proper of iets dergelijks erachterquote:Op maandag 29 april 2013 15:50 schreef Fuszy het volgende:
Had een GoT die een beetje uit sync was. Ook niet heel erg leuk. Wel van de vertrouwde poster
Ach, gewoon negeren die shit. Sommige mensen vinden fok iets te belangrijk volgens mij.quote:Op maandag 29 april 2013 16:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Voor wat ?
De duitsers komen toch niet ?
Ik zag alleen de normale versie. Ik moest en zou een HD versie hebben. Zal er de volgende keer beter op lettenquote:Op maandag 29 april 2013 16:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook altijd eerst checken of er later nog een versie geupload is van ze met proper of iets dergelijks erachter
thx voor die dwdd link, wel leukquote:Op maandag 29 april 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, gewoon negeren die shit. Sommige mensen vinden fok iets te belangrijk volgens mij.
Echt wel. 25 mei moeten ze via Nederland naar Wembley toe.quote:Op maandag 29 april 2013 16:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Voor wat ?
De duitsers komen toch niet ?
Ja wel tof. Volgende delen lijken me wel leuker..als hij echt die bedrijven gaat bezoeken enzoquote:Op maandag 29 april 2013 16:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx voor die dwdd link, wel leuk
Ik had als titel : financiele beloning etc. Maar ben geen zinnige boodschap tegengekomen als ik een bericht opende.quote:
Ik moest ff googlen, maar dat is dus die wijsneus bij DWDD?quote:Op maandag 29 april 2013 16:16 schreef Tim86 het volgende:
wtf, Alexander Klöpping komt uit Oss..dat wist ik echt niet. Had bij mij in de klas kunnen hebben gezeten
yup nog meer een soort introductie dit over de historie enzoquote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja wel tof. Volgende delen lijken me wel leuker..als hij echt die bedrijven gaat bezoeken enzo
Ja.quote:Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moest ff googlen, maar dat is dus die wijsneus bij DWDD?
Gewoon smookz de schuld geven, dat doe ik ook.quote:Op maandag 29 april 2013 16:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Net even een nieuwe controller gehaald. Nu moet ik een ander excuus verzinnen als er een balletje niet goed gaat...
Ik ben wat meer vrouwen aan gaan raken. Best lachen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Heb Black ops 2 maar weer in de verkoop gezet. Speel dat spel nooit meer. Raak uberhaupt mijn ps3 niet meer aan sinds ik Fifa 13 verkocht heb.
quote:Op maandag 29 april 2013 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben wat meer vrouwen aan gaan raken. Best lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |