PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
[ Bericht 2% gewijzigd door DannyDeko op 29-04-2013 00:31:51 ]
Als jij nou beetje de Mr White bent dan... dan hossel ik die zooi op de straat.quote:Op maandag 29 april 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
Misschien moeten wij het dan maar verkopen enzo Danny
Komt helemaal goed.quote:Op maandag 29 april 2013 00:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als jij nou beetje de Mr White bent dan... dan hossel ik die zooi op de straat.
Klopjacht. Las ik een tijdje geleden in de Quest. De politie zet steeds vaker helikopters in met geavanceerde apparatuur om criminelen op te sporen.quote:Op maandag 29 april 2013 00:11 schreef DannyDeko het volgende:
2 heli's die de hele tijd boven mn huis rondvliegen..
Wat zouden ze aan het doen zijn?
Doe maar gewoon nietquote:Op maandag 29 april 2013 00:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Komt helemaal goed.
Twijfel wel over wat plantjes voor de kost.
Ferreira of Zelao RCB?quote:Op maandag 29 april 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde van Bocchetti, anders was het wel een leuk team geweest voor Djeetje
Truequote:Op maandag 29 april 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde van Bocchetti, anders was het wel een leuk team geweest voor Djeetje
Lekker jezusquote:Op maandag 29 april 2013 00:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uit den ouden doosch:
[ afbeelding ]
Dat had je moeder kunnen zijnquote:
Ja het is echt tijd voor een nieuwe pc.quote:
Dayumn.quote:Op maandag 29 april 2013 00:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uit den ouden doosch:
[ afbeelding ]
Pics.quote:
Die teen viel mijn oog het eerste opquote:Op maandag 29 april 2013 00:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hihi.
[ afbeelding ]
Jammer van die teen.
Na het lezen van deze post keek ik niet naar haar voetquote:Op maandag 29 april 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die teen viel mijn oog het eerste op
Ik niet keek naar der kadetjesquote:Op maandag 29 april 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het zit ook vervelend in de weg.quote:Op maandag 29 april 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waar zie je die rating?quote:Op maandag 29 april 2013 00:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja het is echt tijd voor een nieuwe pc.
deze gebruik ik alleen nu in nood.
in spoilertag like a bawsquote:Op maandag 29 april 2013 00:42 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb een plaatje maar ik denk dat ik het niet kan posten hier, want teveel kudt
quote:Op maandag 29 april 2013 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Niks mis met een goede teen, maar dit is de verkeerde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de verschillen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Gayyyquote:Op maandag 29 april 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
een 6je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op maandag 29 april 2013 00:52 schreef BDIL het volgende:
TR gemacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine wiener voor een neger btw.
Klopt ook wel, meer omdat cameltoequote:Op maandag 29 april 2013 00:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja man, niet echt een mooie kont. Die pascal postte daarentegen is
Zelao is wel een goede optiequote:Op maandag 29 april 2013 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ferreira of Zelao RCB?
Bocchetti heeft trouwens gewoon 9. En anders gewoon Guilhermeop doel.
Antonioquote:Op maandag 29 april 2013 01:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zelao is wel een goede optie![]()
Welke Ferreira bedoel je?
Die kerel kan niet verdedigen 67 defending en 67 headingquote:
ok.quote:
How to make it in Americaquote:Op maandag 29 april 2013 01:05 schreef Kamikazie het volgende:
Wie weet nog een tv serie zoals Entourage voor mij?
Van Buyten heeft ook 92 heading en op zijn kaart 77quote:Op maandag 29 april 2013 01:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die kerel kan niet verdedigen 67 defending en 67 heading
Nee joh, die kerel kan echt alleen maar rennen.quote:
Baas dus in een 343quote:Op maandag 29 april 2013 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, die kerel kan echt alleen maar rennen.
Kanu > Zelao > Juanquote:Op maandag 29 april 2013 01:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Baas dus in een 343
Zelao en Juan zijn beter
Dan is dit toch het perfecte team voor jou?quote:Op maandag 29 april 2013 01:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Baas dus in een 343
Zelao en Juan zijn beter
moojen zinquote:
Was op tv deze week toch?quote:
Brokeback mountainquote:
Ga eens weg met je lelijke site joh. Links lopppen ook niet...3CB's linken naar GK in 3-4-3 (Chem klopt dus wel van je GK, 6)quote:Op maandag 29 april 2013 01:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan is dit toch het perfecte team voor jou?
[ afbeelding ]
5x 5* skillers
Gouden spitsen duo. Het regende hatricks!quote:Op maandag 29 april 2013 01:09 schreef Kamikazie het volgende:
Wat was ik trouwens ge-wel-dig bij clubs
Wat is volgens jouw de beste Silver BPL team ? Lukaku-Mayuka- Bannan- Wright Phillips- McClean- Gardner- Diame- Bassong- Caulker- Mariappa-Stockdale (352) ?quote:
Ga weg man autistische cyborg.quote:Op maandag 29 april 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
moojen zin
nieuwen twilight is echt sgitterend
Lopppenquote:Op maandag 29 april 2013 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga eens weg met je lelijke site joh. Links lopppen ook niet...3CB's linken naar GK in 3-4-3
Elkeson kan nog spitsquote:Op maandag 29 april 2013 01:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan is dit toch het perfecte team voor jou?
[ afbeelding ]
5x 5* skillers
Oh dat zou best kunnen, die film komt regelmatig op TV. Geweldige film, één van mijn alltime favo'squote:
Wtf, even een spastische aanval in mijn handen ofzoquote:Op maandag 29 april 2013 01:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lopppen![]()
Ik vroeg me al af waarom Hart 6 chem had
Geen idee, heb er maar een paar spelers van gebruikt. Sowieso Lukaku erin. Mayuka vind ik een standaard pacehoertje met matige stats, al is zijn 5* weak foot wel handig. Diame, Bassong, Caulker zijn erg goed, Mariappa is een kneuzige dwerg. Ik zou gewoon Ferdinand of Caulker centraal doen zodat je dan Forster op doel kan zettenquote:Op maandag 29 april 2013 01:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat is volgens jouw de beste Silver BPL team ? Lukaku-Mayuka- Bannan- Wright Phillips- McClean- Gardner- Diame- Bassong- Caulker- Mariappa-Stockdale (352) ?
Die acteur zit ook in Hannibal, toffe nieuwe seriequote:
Luciano da Silvaquote:Op maandag 29 april 2013 01:16 schreef dion_v_k het volgende:
Wie is volgens jullie de beste Braziliaanse doelman?
Diego Alves is echt ruk.
Moreasquote:Op maandag 29 april 2013 01:16 schreef dion_v_k het volgende:
Diego Alves is echt ruk.
Hij en Cesarquote:Op maandag 29 april 2013 01:16 schreef dion_v_k het volgende:
Diego Alves is echt ruk.
UP Diego Cavalièri is klasse en kost je 400c.quote:Op maandag 29 april 2013 01:16 schreef dion_v_k het volgende:
Diego Alves is echt ruk.
Meningen over keepers verschillen toch altijd mega veel..er zijn er veel die qua stats redelijk gelijkwaardig zijn..niemand steekt er echt boven uit bij die Brazilianen. Ik vind Helton best goed in H2H, maar misschien in FUT niet..kom hem amper tegen.quote:
Kom hem idd vaak tegenquote:
SPOILER: TettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BipsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cabin in the woods gezien?quote:Op maandag 29 april 2013 01:22 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand nog een goede horror/thriller?
Ja, die was heerlijk verfrissend. Lords of Salem zag ik net staan, van Rob Zombie maar ik las dat die film een stuk minder is als bijvoorbeeld The Devils Rejects van hem.quote:
Toevallig gisteren of eergisteren gezien..was geen fuck aan. Kan niet tippen aan Devils Rejects en House of 1000 corpses nee.quote:Op maandag 29 april 2013 01:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, die was heerlijk verfrissend. Lords of Salem zag ik net staan, van Rob Zombie maar ik las dat die film een stuk minder is als bijvoorbeeld The Devils Rejects van hem.
Bizar goedkoop voor zo'n recente filmquote:Op maandag 29 april 2013 01:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die heb ik nog voor ¤1 bij een boekenwinkel gekocht. Nooit gekeken.
Echt? Ik vond het echt de zoveelste 'dude-met-vreemde-krachten-of-superbrein-helpt-de-cops' seriequote:Op maandag 29 april 2013 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die acteur zit ook in Hannibal, toffe nieuwe serie
Had ik na de eerste ep ook wel, maar het wordt steeds toffer. Krijg er echt zo'n "Seven" gevoel bij, wel tofquote:Op maandag 29 april 2013 01:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het echt de zoveelste 'dude-met-vreemde-krachten-of-superbrein-helpt-de-cops' serie
quote:Op maandag 29 april 2013 01:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis mij te mager. Maar ieder zijn smaak
quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 02:06 schreef laucas het volgende:
Van die tetten moet je nog even genieten, want straks hangen ze op een andere plek.
Tja, hij heeft meer kans op speeltijd bij Ajax dan bij Barca. Ik snap dat wel dan.quote:
hij ziet ook in dat het verval bij barca is ingezet. gaat nu met ajax de weg omhoogquote:Op maandag 29 april 2013 09:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tja, hij heeft meer kans op speeltijd bij Ajax dan bij Barca. Ik snap dat wel dan.
Heet je niet ook gewoon Toefjes in het echt?quote:
Je hebt het doorquote:Op maandag 29 april 2013 09:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heet je niet ook gewoon Toefjes in het echt?
niet compatible met me telquote:
Als het een jongetje word dan leer je hem toch wel fifa en fan zijn van een normale club ?quote:Op maandag 29 april 2013 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dadelijk voor de 20 weken echo.![]()
Eindelijk duidelijkheid over dat een jongen of meisje wordt.
Heel veel succes! Als het een meisje wordt over 19 jaar een fotoquote:Op maandag 29 april 2013 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dadelijk voor de 20 weken echo.![]()
Eindelijk duidelijkheid over dat een jongen of meisje wordt.
Tuurlijk leer ik hem FIFA en wordt hij fan van Feyenoord en niet van Ajax en Barcelona.quote:Op maandag 29 april 2013 10:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als het een jongetje word dan leer je hem toch wel fifa en fan zijn van een normale club ?
Viespeukquote:Op maandag 29 april 2013 10:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heel veel succes! Als het een meisje wordt over 19 jaar een foto
Thanks! En komt goedquote:Op maandag 29 april 2013 10:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heel veel succes! Als het een meisje wordt over 19 jaar een foto
Toefjes haat kinderen.quote:Op maandag 29 april 2013 10:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Viespeuktegen die tijd heb je er zelf al minstens 1 rondhuppelen
Kijk dat hij misschien fan van Feyenoord ging worden heel misschien accepteerde ik dat, maar geen fan van Barcaquote:Op maandag 29 april 2013 10:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk leer ik hem FIFA en wordt hij fan van Feyenoord en niet van Ajax en Barcelona.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
fresh prince of bel airquote:Op maandag 29 april 2013 10:28 schreef quer het volgende:
Chillin' out maxin' relaxin' all cool
And all shootin' some b-ball outside of the school
When a couple of guys who were up to no good
Daar durf ik geld op in te zetten van nietquote:Op maandag 29 april 2013 10:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Viespeuktegen die tijd heb je er zelf al minstens 1 rondhuppelen
Niet geplande zwangerschapquote:Op maandag 29 april 2013 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar durf ik geld op in te zetten van niet
POTS heeft er bijna een.quote:Op maandag 29 april 2013 10:41 schreef quer het volgende:
Zijn er mensen in dit topic met kinderen dan?
Alleen JoodNL toch? maar die is al een tijdje zoek
Pijpbeurt.quote:Op maandag 29 april 2013 10:48 schreef DannyDeko het volgende:
Ik ben bijna jarig. Wie weet er wat leuks om te vragen aan mn meisje?
quote:Op maandag 29 april 2013 10:48 schreef DannyDeko het volgende:
Daarom geen groepsgesprekken.. heb hier eentje van 9 man per dag blazen er 1000~ berichten door mijn tel en random pics op mijn sd kaartquote:Op maandag 29 april 2013 10:50 schreef BDIL het volgende:
Morgen
Word ik wakker met een groepgesprek op whatsapp met 20 man en meer dan 600 ongelezen berichtenGelukkig stond me telefoon op stil
![]()
Goedemorgen arjenquote:Op maandag 29 april 2013 10:50 schreef BDIL het volgende:
Morgen
Word ik wakker met een groepgesprek op whatsapp met 20 man en meer dan 600 ongelezen berichtenGelukkig stond me telefoon op stil
![]()
trioquote:Op maandag 29 april 2013 10:48 schreef DannyDeko het volgende:
preciesquote:Op maandag 29 april 2013 10:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoef ik niet jarig voor te zijn hoor
Ik hou er echt niet van om clubs te spelen als ik moe benquote:
Kindjequote:Op maandag 29 april 2013 10:48 schreef DannyDeko het volgende:
Heb ik ook last van, verdedigend ging het nog wel goed maar met balbezit was ik niet echt bestquote:Op maandag 29 april 2013 10:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik hou er echt niet van om clubs te spelen als ik moe ben( heb ik gemerkt
). Het ging niet heel slecht maar ook niet geweldig
quote:Op maandag 29 april 2013 10:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, dm'en naar stoereboii voor toestemming om te joinen.
Maar om te vragen.... Lekker niks vragen, en kijken hoe ver ze met haar creativiteit komtquote:Op maandag 29 april 2013 10:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Haha ja over jaar of 5 zou dat een mooi kado zijn. Nu nog ff niet :p
Is goed, kan je zijn psn ff DM'en?quote:
Ja maar geen zin een topic te vinden waar hij heeft gepost. maar dat ik ga dan maar doenquote:Op maandag 29 april 2013 11:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
oke.
En vraag aan hem via dm van FOK!
ooit gehoord van de sherlock knop ?quote:Op maandag 29 april 2013 11:01 schreef quer het volgende:
[..]
Ja maar geen zin een topic te vinden waar hij heeft gepost. maar dat ik ga dan maar doen
wanneer kan je een revanche incasseren?quote:Op maandag 29 april 2013 11:02 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Als het goed is zijn dit mijn laatste trainingen
quote:Op maandag 29 april 2013 11:03 schreef quer het volgende:
[..]
wanneer kan je een nederlaag incasseren?
En clubs van 4,5 sterquote:Op maandag 29 april 2013 11:03 schreef quer het volgende:
[..]
wanneer kan je een revanche incasseren?
had wat coins gekocht 200k ofzo maar weer op packs gegooid en nu gewoon ff gestopt met FUTquote:
Seasons altijd met juve spelenquote:
maakt niet uitquote:
Klopt, daarom ben ik altijd psg of belgiequote:Op maandag 29 april 2013 11:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maakt niet uit4,5 moet je 9 van de 10 keer tegen PSG of Chelsea
TOTS Dede en TOTS Shirokovquote:Op maandag 29 april 2013 11:08 schreef BDIL het volgende:
Niemand uit Rusland en Brazilie kreeg vorige jaar toch TOTS ?
Most consistent toch alleen ?quote:
Ja klopt, ze konden ook nergens anders bij (Shirokov misschien bij Northern Europe)quote:
Onjuist.quote:Op maandag 29 april 2013 11:11 schreef quer het volgende:
niemand hier kan tots betalen behalve maver, tim86,djeetje en toefjes
quote:Op maandag 29 april 2013 11:11 schreef quer het volgende:
onjuistquote:Op maandag 29 april 2013 11:11 schreef quer het volgende:
en ikquote:Op maandag 29 april 2013 11:11 schreef quer het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat dit niet juist is?quote:Op maandag 29 april 2013 11:11 schreef quer het volgende:
hoezo gehuurd?quote:Op maandag 29 april 2013 11:16 schreef Confetti het volgende:
Ff een autobuyer gehuurd![]()
Mis de goede oude tijd.
ik ook niet maar hoezo huur je dat? ;oquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 11:16 schreef Confetti het volgende:
Ff een autobuyer gehuurd![]()
Mis de goede oude tijd.
mag je zelf kiezenquote:Op maandag 29 april 2013 11:18 schreef FCsuarez het volgende:
wanneer begint dat TOTS eigenlijk ? woensdag ?
Haha nee, van iemand die ik ken. Niet zo heel duur en heb nog een trucje om spelers iets sneller op te kopen dan de andere auto-buyers. Eens kijken of het nog werktquote:Op maandag 29 april 2013 11:18 schreef quer het volgende:
[..]
ik ook niet maar hoezo huur je dat? ;o
gewoon een chinees?
Maar nooit met onzinquote:Op maandag 29 april 2013 11:21 schreef Reemi het volgende:
Confetti die altijd interessant komt doen in de hoop op aanbidding
Dm me maar want ik lekker veel autobuyen met 500 coinsquote:Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef Confetti het volgende:
Maar ik hoor geruchten dat half FOK! een geheime auto-buyer heeft
van wie hoor je datquote:Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef Confetti het volgende:
autobuyersquote:Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef Confetti het volgende:
Sowieso is zijn 'manier van handelen' en 5@tb teamsquote:Op maandag 29 april 2013 11:21 schreef Reemi het volgende:
Confetti die altijd interessant komt doen in de hoop op aanbidding
De goeie bedoel je.quote:Op maandag 29 april 2013 11:11 schreef quer het volgende:
Autobuyers zijn inderdaadquote:Op maandag 29 april 2013 11:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso is zijn 'manier van handelen' en 5@tb teamsNormaal zit iedereen hier daar op te zeiken
Heeft hij dan AB ?quote:Op maandag 29 april 2013 11:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso is zijn 'manier van handelen' en 5@tb teamsNormaal zit iedereen hier daar op te zeiken
Nee uit de braziliaanse cimpetitie..quote:Op maandag 29 april 2013 11:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Iemand zei dat er maar 1 braziliaanse TOTS speler was.
dat klopt ja.quote:Op maandag 29 april 2013 11:32 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee uit de braziliaanse cimpetitie..
Dat koppelen aan je rekening duurt 3 dagen ofzo.quote:Op maandag 29 april 2013 11:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij als je niet te lui bent om een account aan te maken
Heb je geen creditcard? of je ouders o.i.d.quote:Op maandag 29 april 2013 11:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat koppelen aan je rekening duurt 3 dagen ofzo.
O ja dat kloptquote:Op maandag 29 april 2013 11:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die assuncao ofzo had ook een tots toch?
quote:Op maandag 29 april 2013 11:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je geen creditcard? of je ouders o.i.d.
Moet je deze gast eens checkenquote:
Ja daar nam ik gister even een kijkjequote:Op maandag 29 april 2013 11:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Moet je deze gast eens checken
GAM / Football Manager - Het Fok! als speler topic #86 Wij gaan Europa in!
Dat is een reeks waarbij spelers gemaakt zijn door FOK!kers. Je moet het andere FM topic hebben over de normale dingenquote:Op maandag 29 april 2013 11:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat had ik al door jaquote:Op maandag 29 april 2013 11:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is een reeks waarbij spelers gemaakt zijn door FOK!kers. Je moet het andere FM topic hebben over de normale dingen
Eerste helft ging voor geen meter en mooie omhaal van Lukaku ja.quote:Op maandag 29 april 2013 11:41 schreef quer het volgende:
Goed gespeeld de 2e helft depresident!
1e helft ging echt goed bij mij 4-0 toen met omhaal van lukaku![]()
2e helft alles geblockt door hummels en door jou 2 gescoord
4-2 Revanche?
Wtfquote:Op maandag 29 april 2013 11:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
verkapte-kijk-mij-4-2-gewonnen-hebben-postquote:Op maandag 29 april 2013 11:41 schreef quer het volgende:
Goed gespeeld de 2e helft depresident!
1e helft ging echt goed bij mij 4-0 toen met omhaal van lukaku![]()
2e helft alles geblockt door hummels en door jou 2 gescoord
4-2 Revanche?
stuur je de invite alvast? ff broodje smerenquote:Op maandag 29 april 2013 11:42 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Eerste helft ging voor geen meter en mooie omhaal van Lukaku ja.
Revanche is okie.
Nee ik post altijd aan het eind van een potje een mini verslagquote:Op maandag 29 april 2013 11:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
verkapte-kijk-mij-4-2-gewonnen-hebben-post
Hij is verstuurd.quote:Op maandag 29 april 2013 11:42 schreef quer het volgende:
[..]
stuur je de invite alvast? ff broodje smeren
En wat boeit ons dat ?quote:Op maandag 29 april 2013 11:43 schreef quer het volgende:
[..]
Nee ik post altijd aan het eind van een potje een mini verslag
Net zoveel als wanneer jij je laatste training hebquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 11:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Net zoveel als jouw aantal coins en hoeveel geld je hebt voor je pc. Reken maar uit
Of weer een blessure.quote:Op maandag 29 april 2013 11:45 schreef quer het volgende:
[..]
Net zoveel als wanneer jij je laatste training heb
Je bent wel op dreef vandaag.quote:Op maandag 29 april 2013 11:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Net zoveel als jouw aantal coins en hoeveel geld je hebt voor je pc. Reken maar uit
Spanje of BBVA?quote:Op maandag 29 april 2013 11:46 schreef Maver24 het volgende:
Hoe speelt JuanFran ?, ik moet een fatsoenlijke RB hebben uit spanje
mij niet echt.quote:Op maandag 29 april 2013 11:47 schreef quer het volgende:
Je chickie boeit ons dan weer wel een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |