SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ze kennis laten maken met je Ottomaanse bitchslap?quote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Gisteren heb ik twee Marokkanen een Iphone zien stelen, hebben jullie nog iets fijns meegemaakt?
Dat rijmt toch niet joh, gekkie.quote:Op maandag 29 april 2013 21:57 schreef Kerstballetje het volgende:
Oh Istanbul oh Istanbul, wat zijn je takken wonderschoon?
Nou nee, moet wel zeggen dat het slachtoffer een Hollandse was dus dan is er minder bereidheid om in volle vaart op mijn gepoetste slippers achter een scooter aan te gaan hollen.quote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Heb je ze kennis laten maken met je Ottomaanse bitchslap?
Het ligt aan hem, zijn woord heeft geen waarde abi dus hecht niet aan zijn uitspraak! Zijn voorouders leefden onder het, terechte, juk van de jouwe en ooit moge Jaweh het willen zal zijn volk voor Ankara buigen zoals het hoort.quote:Zondagochtend had ik ook een teleurstellend momentje met een Marokkaanse collega. Hij zei dat ik steeds op een ander tijdstip dan hem werk, "dat is toch niet gezellig". Toen zei ik "ik en gezelligheid", in de stille hoop dat hij weer zou zeggen dat ik een gezellige gesprekspartner ben, maar hij lachte en gaf me juist gelijk. De gore klootzak
Voor een gemiddelde Turk is het een fluitje van een cent om met 1 slipper 2 scooterboefjes tegelijk neer te halen, waarna de slipper als een boomerang terugkeert. Ookal behoort het slachtoffer tot een inferieure nationaliteit, op oogafstand van een Turk wordt niet gestolen. Wij delen hier de lakens uit.quote:Op maandag 29 april 2013 22:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou nee, moet wel zeggen dat het slachtoffer een Hollandse was dus dan is er minder bereidheid om in volle vaart op mijn gepoetste slippers achter een scooter aan te gaan hollen.
Marokko is het enige deel van Noord-Afrika dat niet onder het Ottomaanse Rijk viel.quote:[..]Het ligt aan hem, zijn woord heeft geen waarde abi dus hecht niet aan zijn uitspraak! Zijn voorouders leefden onder het, terechte, juk van de jouwe en ooit moge Jaweh het willen zal zijn volk voor Ankara buigen zoals het hoort.
En zo herken je dus een echte Birquote:Op maandag 29 april 2013 21:03 schreef Bilge het volgende:
Vul dit topic gauw op om van die kut-tt af te komen. Dit is een zaak van landsbelang, straks annuleren Nederlanders hun vakantie...![]()
Juist! Turkije is wat dat betreft een stuk modernerquote:
Oneensquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Over 20 jaar:"
In welke eeuw leven wij, democratie
Eens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Juist! Turkije is wat dat betreft een stuk moderneren heeft tenminste een vrouwelijke premier gehad
Wat heb ik daar te zoeken danquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
X, was jij er ook vandaag op de Zeeburgerdijk? De kermes heb ik trouwens niet gezien
Sinds ik besef dat Federasyon een nationalistische bende is heb ik alle banden met verenigingen aangesloten bij Federasyon verbroken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
X, was jij er ook vandaag op de Zeeburgerdijk? De kermes heb ik trouwens niet gezien
Tamam, pardon. Oh Istanbul oh Istanbul, wat zijn je takken wondermooi?quote:Op maandag 29 april 2013 22:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Voor een gemiddelde Turk is het een fluitje van een cent om met 1 slipper 2 scooterboefjes tegelijk neer te halen, waarna de slipper als een boomerang terugkeert. Ookal behoort het slachtoffer tot een inferieure nationaliteit, op oogafstand van een Turk wordt niet gestolen. Wij delen hier de lakens uit.
[..]
Marokko is het enige deel van Noord-Afrika dat niet onder het Ottomaanse Rijk viel. [ afbeelding ]
Het zal wel een vazalstaat zijn geweest die bakken belasting moest betalen.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:53 schreef Triggershot het volgende:
Toch zo een raar gezicht zG blauw en ik niet groen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |