abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125845427

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125846044
Scam city.
pi_125854674
quote:
10s.gif Op zondag 28 april 2013 22:26 schreef Ayca het volgende:
Scam city.
Goeien sig.
pi_125855633
quote:
14s.gif Op maandag 29 april 2013 06:37 schreef Weissman het volgende:

[..]

Goeien sig.
IQ: 145+ ?

_O- :') :'( :D

Sabah sabah güldürme beni. :D
pi_125879878
Vul dit topic gauw op om van die kut-tt af te komen. Dit is een zaak van landsbelang, straks annuleren Nederlanders hun vakantie... :@
pi_125882126
Gisteren heb ik twee Marokkanen een Iphone zien stelen, hebben jullie nog iets fijns meegemaakt? :)
pi_125882350
Oh Istanbul oh Istanbul, wat zijn je takken wonderschoon?
http://volkabulaire.nl | gal spuwers' land
pi_125882869
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Gisteren heb ik twee Marokkanen een Iphone zien stelen, hebben jullie nog iets fijns meegemaakt? :)
Heb je ze kennis laten maken met je Ottomaanse bitchslap?

Zondagochtend had ik ook een teleurstellend momentje met een Marokkaanse collega. Hij zei dat ik steeds op een ander tijdstip dan hem werk, "dat is toch niet gezellig". Toen zei ik "ik en gezelligheid :') ", in de stille hoop dat hij weer zou zeggen dat ik een gezellige gesprekspartner ben, maar hij lachte en gaf me juist gelijk. De gore klootzak :D

quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 21:57 schreef Kerstballetje het volgende:
Oh Istanbul oh Istanbul, wat zijn je takken wonderschoon?
Dat rijmt toch niet joh, gekkie.
pi_125883583
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Bilge het volgende:

[..]

Heb je ze kennis laten maken met je Ottomaanse bitchslap?

Nou nee, moet wel zeggen dat het slachtoffer een Hollandse was dus dan is er minder bereidheid om in volle vaart op mijn gepoetste slippers achter een scooter aan te gaan hollen. :@

quote:
Zondagochtend had ik ook een teleurstellend momentje met een Marokkaanse collega. Hij zei dat ik steeds op een ander tijdstip dan hem werk, "dat is toch niet gezellig". Toen zei ik "ik en gezelligheid :') ", in de stille hoop dat hij weer zou zeggen dat ik een gezellige gesprekspartner ben, maar hij lachte en gaf me juist gelijk. De gore klootzak :D
Het ligt aan hem, zijn woord heeft geen waarde abi dus hecht niet aan zijn uitspraak! Zijn voorouders leefden onder het, terechte, juk van de jouwe en ooit moge Jaweh het willen zal zijn volk voor Ankara buigen zoals het hoort.
pi_125884795
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 22:30 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nou nee, moet wel zeggen dat het slachtoffer een Hollandse was dus dan is er minder bereidheid om in volle vaart op mijn gepoetste slippers achter een scooter aan te gaan hollen. :@
Voor een gemiddelde Turk is het een fluitje van een cent om met 1 slipper 2 scooterboefjes tegelijk neer te halen, waarna de slipper als een boomerang terugkeert. Ookal behoort het slachtoffer tot een inferieure nationaliteit, op oogafstand van een Turk wordt niet gestolen. Wij delen hier de lakens uit. :{w
quote:
[..]Het ligt aan hem, zijn woord heeft geen waarde abi dus hecht niet aan zijn uitspraak! Zijn voorouders leefden onder het, terechte, juk van de jouwe en ooit moge Jaweh het willen zal zijn volk voor Ankara buigen zoals het hoort.
Marokko is het enige deel van Noord-Afrika dat niet onder het Ottomaanse Rijk viel.
Het zal wel een vazalstaat zijn geweest die bakken belasting moest betalen. :')
pi_125885203
Er staat mij iets bij over Murat de derde, er waren iniedergeval Turkse troepen in het huidige Marokko :Y
pi_125885340
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Ksar_el_Kebir

Best wel grappig verhaal trouwens. De Marokkaanse koning verliest zijn troon aan zijn eigen oom, die wordt gesteund door de Osmanen. De onttroonde ex-koning vraagt Portugal om hem weer op het zadel te helpen. De oom roept Murat de derde erbij. Ze vechten, het Ottomaanse kamp wint, maar de ex-koning en de oom sterven, terwijl de Portugese koning zoek raakt. Daarom heet het gevecht de 'slag van de drie koningen'.

De Portugese koning was jong en kinderloos, en had nog geen opvolger aangewezen. Na zijn vermissing ontstaat een heuse game of thrones. Tot 40 jaar na zijn vermissing hebben verschillende mensen zich gemeld als de vermiste koning. Weer andere Portugezen claimden de rechtmatige opvolger te zijn, maar uiteindelijk is Portugal door Spanje ingelijfd. :P Aan de andere kant wordt in Marokko de oom opgevolgd door diens broer, die Mali en Timboektoe veroverd.

Hoewel Marokko niet onder het Ottomaanse Rijk viel, hadden Ottomanen er dus wel een flinke impact op. Moraal van het verhaal: Türkiye'nin dostlugu ne kadar kiymetliyse, dümanligi da o kadar siddetlidir. O-)

[ Bericht 39% gewijzigd door Bilge op 30-04-2013 00:04:50 ]
  dinsdag 30 april 2013 @ 02:29:58 #13
207863 Obama
Barack Hussein
pi_125890430
Inderdaad, de Ottomanen zijn niet verder gekomen dan Tlemcen een Algerijnse stad 70 km ten oosten van de Marokkaanse grens.

Niet dat de Ottomanen het niet geprobeerd hebben.
Nadat de Marokkaanse sultan weigerde trouw te zweren aan de Ottomanen, viel Hayreddin Barbarossa Marokko binnen. Maar dit was onsuccesvol waarna de Ottomanen weer vluchten naar Tlemcen.

Het was een roerige tijd voor de Saadi dynastie (niet te verwarren met de huidige Alaoui dynastie) aangezien werden ze aangevallen vanuit het noorden door Spanjaarden, vanuit het zuiden door de Portugezen en vanuit het oosten door de Ottomanen werden aangevallen.

PS: Marokko kent pas twee generaties koningen.
pi_125891226
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 21:03 schreef Bilge het volgende:
Vul dit topic gauw op om van die kut-tt af te komen. Dit is een zaak van landsbelang, straks annuleren Nederlanders hun vakantie... :@
En zo herken je dus een echte Bir _O_

Turkai altijd bir lan. Altijd. _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2013 07:11:56 ]
pi_125902826
In welke eeuw leven wij, monarchie :')
pi_125906118
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 14:05 schreef xminator het volgende:
Over 20 jaar:"

In welke eeuw leven wij, democratie :')
pi_125908637
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 14:05 schreef xminator het volgende:
Juist! Turkije is wat dat betreft een stuk moderner :Y en heeft tenminste een vrouwelijke premier gehad :Y
pi_125909801

X, was jij er ook vandaag op de Zeeburgerdijk? De kermes heb ik trouwens niet gezien :P
pi_125912333
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 15:02 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Over 20 jaar:"

In welke eeuw leven wij, democratie :')
Oneens
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 16:35 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Juist! Turkije is wat dat betreft een stuk moderner :Y en heeft tenminste een vrouwelijke premier gehad :Y
Eens.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]

X, was jij er ook vandaag op de Zeeburgerdijk? De kermes heb ik trouwens niet gezien :P
Wat heb ik daar te zoeken dan :D, ken wel veel mensen uit die buurt en uit Amsterdam maar ben zelf geen amsterdammer hoor.
pi_125932806
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]

Sinds ik besef dat Federasyon een nationalistische bende is heb ik alle banden met verenigingen aangesloten bij Federasyon verbroken.

Vroeger was ik nog naïef en wist ik niet waar ülkücü en MHP voor staan. :')
pi_125935253
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:57 schreef Bilge het volgende:

[..]

Voor een gemiddelde Turk is het een fluitje van een cent om met 1 slipper 2 scooterboefjes tegelijk neer te halen, waarna de slipper als een boomerang terugkeert. Ookal behoort het slachtoffer tot een inferieure nationaliteit, op oogafstand van een Turk wordt niet gestolen. Wij delen hier de lakens uit. :{w

[..]

Marokko is het enige deel van Noord-Afrika dat niet onder het Ottomaanse Rijk viel. [ afbeelding ]
Het zal wel een vazalstaat zijn geweest die bakken belasting moest betalen. :')
Tamam, pardon. Oh Istanbul oh Istanbul, wat zijn je takken wondermooi?
http://volkabulaire.nl | gal spuwers' land
pi_125935279
Hallo. :s).
pi_125935360
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:49 schreef zarGon het volgende:
Hallo. :s).
Esselamun Aleykum ve rahmet Allahi teale ve beraketehu!
pi_125935367
Toch zo een raar gezicht zG blauw en ik zwart.
pi_125939142
quote:
9s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:53 schreef Triggershot het volgende:
Toch zo een raar gezicht zG blauw en ik niet groen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')