'ze lijkt op een man' godverdommequote:Op zondag 28 april 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
eerste was met oud en nieuw, ze kwam uit de wc (ik stond voor de wc) en opeens klapte de deur op mn wang en toen wilde ik een zoentje op mn wang als excuus en voor je t wist zaten we te tongen.iedereen vroeg aan mij waarom ik dat deed. ik zo: 'ze lijkt op een man'
en de tweede was paar weken daarna, toen wilde ze iemand scoren en toen opperde ik mezelf maar op.
kom klappen dan bosaapquote:Op zondag 28 april 2013 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
alsof etsu het erg vindt hoer te worden genoemdgrootste aandachtsslet hier op FOK!
billen blijvenquote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
omg die ttik voel me baas.
maar die billen moet uit OP, want daarmee wil ik niet geconfronteerd worden met zo'n TT.
quote:
ja en toen kregen we ruzie en daarna heb ik d'r niet meer gesproken.quote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'ze lijkt op een man' godverdomme![]()
ja nu wil ik jou niet meer kusjes geven
straks lijk ik ook op een man
wat ben je toch subtielquote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en toen kregen we ruzie en daarna heb ik d'r niet meer gesproken.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil die billen zo graag voelen, damn
quote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil die billen zo graag voelen, damn
Dat kun je toch ook niet maken?quote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en toen kregen we ruzie en daarna heb ik d'r niet meer gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |