PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Sinds wanneer speelde Goossens linksbuiten? DIe stond 80 minuten centraal.quote:Op zondag 28 april 2013 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft 433 een LM dan
Gooi er IF Sissoko neer, kan net zo goed.quote:Op zondag 28 april 2013 21:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat vind ik verdedigend nog zwakker maar goed.
dan klopt die lm al helemaal nietquote:Op zondag 28 april 2013 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelde Goossens linksbuiten? DIe stond 80 minuten centraal.
De resterende 10 minuten dus.quote:Op zondag 28 april 2013 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelde Goossens linksbuiten? DIe stond 80 minuten centraal.
Op papier staat hij als LW, maar dat is hij niet. Zo heeft hij dan ook niet gespeeld.quote:
Ik denk dat ze naar de formatie op papier kijkenquote:Op zondag 28 april 2013 21:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op papier staat hij als LW, maar dat is hij niet. Zo heeft hij dan ook niet gespeeld.
En ging toen de hele tijd rond Pelle en Immers staan.quote:
Jammer genoeg welquote:Op zondag 28 april 2013 21:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze naar de formatie op papier kijken
Yeah I know. Verdiepen in een IF is niet iets voor EAquote:Op zondag 28 april 2013 21:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze naar de formatie op papier kijken
Behalve bij TIF Bale. Op EA forum zitten ook zoveel van die NSB-figuren die dan gaan zorgen dat IF's op de positie terecht komen waar niemand ze wil hebbenquote:Op zondag 28 april 2013 21:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yeah I know. Verdiepen in een IF is niet iets voor EA
Ja maar daar verdienen ze ook geld aan.quote:
$$$$quote:
Ik ook, lopen ze volgend jaar lekker 50 euro misquote:Op zondag 28 april 2013 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Zal je zien dat er weer geen feyenoord IF komtdan ga ik echt lachen
Ouwe sensatiezoeker.quote:Op zondag 28 april 2013 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb even alles teruggelezen van de laatste paar uur. Is er al iemand geband of niet?
En wij onze favoriete poster.quote:Op zondag 28 april 2013 21:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, lopen ze volgend jaar lekker 50 euro mis
Dat zou wel erg drastisch zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb even alles teruggelezen van de laatste paar uur. Is er al iemand geband of niet?
Zoals die Ajax nr 1 mongool. Probeert er alles aan te doen om Goossens geen CAM te maken.quote:Op zondag 28 april 2013 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Behalve bij TIF Bale. Op EA forum zitten ook zoveel van die NSB-figuren die dan gaan zorgen dat IF's op de positie terecht komen waar niemand ze wil hebben
Van die mensen die de IF sowieso niet willen of kunnen gebruiken en het dan maar verzieken voor de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |