hoi
Ik heb vaak de angst dat mensen rare dingen over me denken. Ocd. Ik zou nooit doen wat ik bang voot ben wat mensen denken. Dit gaat puur om angst wat voor rare dingen mensen kunnen denken.
Als ik een kind op schoot heb, ben ik bang dat ze denken dat ik ze iets wil doen, bv mijn tante wat zij denkt als ik haar kinderen op schoot heb. Note: ik zou dat nooit doen bah jakkes maar ben bang dat mijn tante dat denkt dus ik loop iedere keer weg als die angst weer komt. Terwijl ik hou van ze wil ze juist knuffelen en aandacht geven.
En nog iets raars. Mijn opa en oma als ik daar ben. En als oma dichtbij komt, gaat mn hart heel snel kloppen en ziet opa de zenuwen bij mij. Ik ben dan bang dat opa denkt dat ik verliefd op oma ben..jak. Dit heb ik ook bij meer mensen.. Heb het nooit als opa er niet is. Het komt puur dat ik angst heb dat HUN dat demkrn.
Daarmaast, als ik met een vuilniszak loop, bv de troep weggooien in mn kamer, deed ik vandaag, en mijn schoonvader gaf hem aan me en ik trilde helemaal..nu ben ik panisch of hij denkt dat ik een serie killer ben..terwijl ik normaal denkend mens ben die nog geen vlieg mept. Ik kan mensen ook niet snappen die gekke dingen doen. Maar wrm gedraag ik me zo raar. Miss denkt schoonvader nu dat ik niet te vertrouwen ben? :/
Ik denk teveel..:(
[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2013 20:55:56 ]