dit is mijn uitspraak, en daar moet u het mee doenquote:
vergeet deze niet TS:quote:Op zondag 28 april 2013 16:06 schreef Shapper het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie en zou graag wat uitzendingen van de rijdende rechter willen terugkijken in de auto. Nu wil ik die dus downloaden en vervolgens op mijn tablet zetten, echter is het mij nog niet gelukt om de uitzendingen te downloaden. Ik heb wel het een en ander gevonden, zoals een flash ripper. Het probleem is dan alleen dat hij de reclame voor de uitzending download. Heeft iemand een oplossing om alsnog de video's te downloaden, of kan dat simpelweg niet?
Alvast bedankt.
Al gezien haha!quote:Op zondag 28 april 2013 16:56 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
vergeet deze niet TS:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1336565
Je lacht je de ballen uit je broek, wat een kerel is die buurman toch
Klagen over de overhangende heg van de buren, wil de buurman het snoeien, mag nie... komt er een hovenier, mag ook niet
Vishengel-uitzending staat bij mij op 1. Met "WIE WAS DAT?" in de hoorzittingquote:Op zondag 28 april 2013 17:07 schreef Shapper het volgende:
Bedankt voor alle opties. Ben ze nu aan het proberen.
[..]
Al gezien haha!
Zal ik ook eens downloaden, bedankt.quote:Op zondag 28 april 2013 17:11 schreef superZjozz het volgende:
[..]
Vishengel-uitzending staat bij mij op 1. Met "WIE WAS DAT?" in de hoorzitting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |