DAM's posts zijn altijd een onuitputtelijke bron van wijsheid die door bijna een ieder hier als Het Evangelie gezien worden en dus een "must read" zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
Bedenk dat eens even bij al jouw posts.
je vergeet het streepje tussen Nieuw en Zeeland!!quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij mag doen wat je wil, je mag zelfs interessant overkomen met verschillende manieren om nieuw Zeeland te schrijven
Veel succes ermee
gevoelige snaar geraakt, Uwe Wijsheid?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat noem je nog eens een nuttige reactie
Ik zou t-shirts kopen voor heel KAA SCquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor Colombianen is het een doodzonde. Maar het is ook een stukje moeite doen en respect. Waarom je de naam van een bekend land (we hebben het niet over Benin of Grenada ofzo) verkeerd zou moeten schrijven, dat terwijl die naam overal goed gespeld staat, is me een raadsel.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:39 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik zou t-shirts kopen voor heel KAA SC
[ afbeelding ]
..en mensen verbieden naar Washington DC te gaan.
Stormloopfacebookpagina.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:49 schreef Individual het volgende:
Trouwens wel een leuk idee om het shirt te dragen op een trip naar DC en foto's ervan te posten op: https://www.facebook.com/(...)olumbia/301882416663
Hoe moet het dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 03:48 schreef breaky het volgende:
Met het fout spellen van Colombia (excuses daarvoor) heb ik wel een discussie op gang gebracht zie ik.
Een simpel woord als Laos wordt trouwens door de meeste westerlingen verkeerd uitgesproken....met dank aan de Fransen!
ah ja ik dacht aan het bijvoeglijk naamwoord..quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
https://upload.wikimedia.(...)/6/69/En-us-Laos.ogg
Ik ben vanaf zondag officieel (t)huisloos.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben vanaf zaterdag weer KAA' er
Oh die krijg je als je door de selectie bent?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:39 schreef Individual het volgende:
Ik zou t-shirts kopen voor heel KAA SC
[ afbeelding ]
..en mensen verbieden naar Washington DC te gaan.
Welke selectie?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:56 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh die krijg je als je door de selectie bent?
Die met die tests: kun je Colombia correct schrijven, UK en GB correct toepassen, appeltaart bakken, etc.quote:
La-os (Nederland) of zelfs Lay-os (Zoals veel Amerikanen het uitspreken) is fout. De "s" is een "silent s" die de Fransen toegevoegd hebben.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:00 schreef Individual het volgende:
[..]
Hoe moet het dan?
In het NL is het "La-os" en in het EN is het "Lao" en ik neem aan dat de FR er ook "Lao" van maken.
Columbiaanse appeltaart?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:54 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Die met die tests: kun je Colombia correct schrijven, UK en GB correct toepassen, appeltaart bakken, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |