Kan je vast ook wel een paar linkjes onderbouwen toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
23 miljoen vs 4.5 miljoen
verder begint de mijnbouw in Australie sterk af te nemen door het krimpen van de economie in Azie.
NZ dobbert daarintegen nog lekker op de melkplas.
De Australische economie komt langzaam en piepend tot stilstand... de staatsschuld van Australie t.o.v. de GDP schiet op dit moment omhoog...Aussie is echt niet "de lucky country" anymore.
Veel NZ'ers komen dan ook berooit terug uit het land waar ooit de bomen tot aan de hemel groeiden
Wees maar blij, heb jij weer wat interessants om mij te verbeterenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
het is Nieuw-Zeeland...niet Nieuw-Zealand!!
http://www.news.com.au/na(...)cynjr2-1226607170108quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan je vast ook wel een paar linkjes onderbouwen toch?
ik zou haast niet durven Uwe Wijsheidquote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wees maar blij, heb jij weer wat interessants om mij te verbeteren
http://www.odt.co.nz/news(...)ng-back-aussie-dreamquote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En van de Nieuw Zealanders berooid terug komen uit AU?
P.S. Gaan die daar dan koeien melken of schapen scheren?
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1600 komen terug en 3600 gaan, volgens mij is je NZ rekenmachine van de wap
heb ik ergens beweerd dat er meer terug komen dan dat er vertrekken?quote:Veel NZ'ers komen dan ook berooit terug uit het land waar ooit de bomen tot aan de hemel groeiden
Nee, alleen dat het beter is in AU.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
heb ik ergens beweerd dat er meer terug komen dan dat er vertrekken?
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan blijft er alleen koeien melken over dus, ook een interessante carrieremove
waar heb ik dat beweerd?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, alleen dat het beter is in AU.
Daar denken die 50k die per jaar vertrekken anders over
Nergens johquote:
dat gat wordt opgevuld door immigratie uit voornamelijk Azie...en eerlijk gezegd, deze groep immigranten zijn over het algemeen productiever dan de gemiddelde Kiwi.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee hoe de immigratie rate en fertility rate is maar als ieder jaar 50.000 mensen vertrekken op 4.5 miljoen, dan blijven er weinig Kiwi's in NZ over
1 op de 4 niet in NZ geboren, schiet lekker op met die kiwi's die van NZ een beter land maken dan AUquote:Op maandag 17 juni 2013 21:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat gat wordt opgevuld door immigratie uit voornamelijk Azie...en eerlijk gezegd, deze groep immigranten zijn over het algemeen productiever dan de gemiddelde Kiwi.
Raar he, voor een land wat in de laatste 40 jaar van 1 miljoen naar 4.5 miljoen inwoners gegroeit is...zou een beetje moeilijk gaan zonder immigratie.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
1 op de 4 niet in NZ geboren, schiet lekker op met die kiwi's die van NZ een beter land maken dan AU
wie of wat bedoel je daar me?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen hebben die niet dat ieder jaar 1 op de 100 Australiers het land verlaat lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |