![157kui8.jpg]()
]
Hoi! 
Daar is het dan!
Het topic die je wist dat zou komen is eindelijk hier:
Raad de Plaat nummer 31! Het thema dit keer:
NIET SPELEN, MAAR LULLEN!
Nee, geen geouwehoer van muzikanten, maar 40 fragmenten uit de popmuziek waarin gepraat wordt. Dit kunnen gesproken gedeeltes zijn, of samples. In een enkel geval betreft het nummers waarin helemaal niet gezongen wordt maar alleen gepraat.
Wat is de bedoeling?• Je downloadt de zip met de fragmenten erin.
KLIK • Je luistert naar de fragmenten en raadt welke nummers het zijn.
• Als je denkt dat je ze allemaal hebt die je weet, dan stuur je ze in.
De regels:• Per goede artiest krijg je 1 punt, bij meerdere artiesten worden deze punten verdeeld, als er 2 artiesten zijn en je hebt er maar 1 goed, krijg je dus een halve punt! Ik wil de NAAM van de artiest horen waarmee hij de nummers heeft uitgebracht, GEEN BIJNAAM! Dus Wacko Jacko i.p.v. Michael Jackson wordt FOUT gerekend! En als je alleen de leadsinger van een band noemt, in plaats van de hele band, bijvoorbeeld Sting i.p.v. The Police, dan is dat ook fout!
• Per goede titel krijg je 1 punt, ik wil de juiste titel horen van het nummer, dus de titel waarmee hij op het album staat! Of de titel waarmee hij in de charts staat/stond!
• Het is toegestaan om samen te werken met een ander lid van dit forum, maar stuur dan wel samen in, anders is het niet eerlijk tegenover de rest!
• Enige verwarring en zelfs een diskwalificatie in het vorige topic;
opzoeken is verboden. Dus geen google, youtube, shazam en soundhound, of hoe ze ook allemaal heten. Je eigen collectie raadplegen is wat mij betreft niet écht verboden, maar er is wel een grens die jullie best zelf kunnen bepalen denk ik (alles afspeuren naar die ene titel is natuurlijk flauw....).
• Maak van je inzending altijd een lijst van 1 tot 40, wat je niet weet kun je dan open laten.
• Aanvullingen op de lijst zijn geen probleem, je hoeft wat mij betreft niet de lijst telkens opnieuw in te sturen
•
Sluiting: zaterdag 18 mei 2013 om 24:00• Plaats geen antwoorden in dit topic of in andere topics
• Plaats ook geen hints over bepaalde nummers of artiesten, ook niet stiekem
• Stuur je lijst met antwoorden
naar mij via PM!
Nog vragen?Wat heb ik nodig?• Iets wat mp3-files kan afspelen!
(mediaplayer/winamp/musicmatch jukebox/iTunes/etc)
• Een gemiddelde muziekkennis
• Plezier en eerlijkheid
En verder:• Laat je niet weerhouden om mee te doen als je ze lang niet allemaal weet, doe gewoon mee! Het is immers voor de lol, en misschien ben jij wel degene die als enige het antwoord op een nummer weet, dat is ook best knap.
• Het is toegestaan om samen te werken met een ander lid van dit forum, maar stuur dan wel samen in, anders is het niet eerlijk tegenover de rest!
• De scores en tussenstanden; de eerste tussenstanden zullen zonder puntentotaal zijn, later in het 'toernooi' zal ik wel wat standen en verschillen bekend maken.

Succes!

En tot slot nog even de maaklijst:
1. Gehenna
2. BlueChicagoMoon
3. Belsen
4. Sfeermaker
[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 11-05-2013 13:29:40 ]