SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beggars Banquet - Engelse Persing
Hoes: Zeer Goede Staat
Vinyl: Zeer Goede Staat
Extra Info over deze Versie
De eerste hoescover werd gedrukt door Garrod en Lofthouse. De tijd tussen het besluit over hoe de cover eruit moest zien en de werkelijke productie was waarschijnlijk erg kort. Ze hadden geen tijd om te wachten om het octrooi te registreren, daarom moesten ze de "Patent Pending" tekst plaatsen naast de naam. "Patent Pending" is te vinden op zowel Mono als Stereo hoezen
Zoals op deze hoes dus te vinden is
Op de latere hoezen kwam na het verkrijgen van het Patent de tekst met
"Sleeve Printed By Garrod and Lofthouse International Limited"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rolling Stones
Hoes: Redelijke Staat
Vinyl: Goede Staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rolling Stones NO.3 Franse Persing
Vinyl: Zeer Goede Staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rolling Stones NO.3 Nederlandse Persing
Hoes: Slechte Staat
Vinyl: Redelijke Staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verzamel Lp
Vinyl: Zeer Goede StaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rolling Stones Big Hits ( High Tide and Green Grass)
Vinyl: Zeer Goede StaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Between The Buttons
Hoes: Redelijke Staat
Vinyl: Zeer Goede StaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Black And Blue
Vinyl: Zeer Goede StaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of Our Heads
Hoes: Slechte Staat
Vinyl: Goede StaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagprijs voor alle 10 ¤ 95,-
Omdat ik voor bepaalde Lp's nog ¤15,- en meer kan krijgen
maar geen zin heb om ze per stuk te koop te zetten
Maar het liefst wil ik alles in 1 keer verkopen
Of een Goed Bod
Verzenden kost ¤12,40 voor de Koper
Maar ophalen in Reeuwijk mag ook![]()
Dat snap ik want dat zijn ook juist de 2 collectors items.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:03 schreef UltraSven het volgende:
Ik heb wel interesse in Beggars Banquet en Let it Bleed mocht je overgaan op losse verkoop.![]()
Maar wat heb je er voor over?![]()
Waarschijnlijk toch geen interesse?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:03 schreef UltraSven het volgende:
Ik heb wel interesse in Beggars Banquet en Let it Bleed mocht je overgaan op losse verkoop.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: