SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoewel ik het wellicht sterker had moeten benadrukken, trachtte ik een discussie opgang te brengen met het erbij noemen dat het slechts om mijn mening draaide.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens jou is de grens tussen Braafheid en swag vervaagd zodat waar men swag zegt men Braafheid bedoelt. Ik stem dus met jou in dat als iedereen deze premisse accepteert de originele stelling onjuist is aangezien er slechts 1 Braafheid is en er slechts zoveel swag als Braafheid kan bestaan. Echter, het is slechts jouw mening dat Braafheid de personificatie is van swag, dit kan niet in alle definities van het woord swag ergo Braafheid worden bewezen.
Verder moet ik mij helaas wel schikken in jouw kritiek en bied ik bij deze mijn nederige excuses aan MrStylo aan.
Ik hoo pdat je mij kunt vergeven MrKoerdie.![]()
Een depgod, dit klinkt zo grappig en lachwekkendquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Depgod speelt alleraardigst moet ik zeggen![]()
Ja want daarvoor liet hij niks zienquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja? zegt niets zo'n saaie omhaal. Dat doet een Pelle zelfs.![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want daarvoor liet hij niks zien![]()
De Dep, wat jij wilt jongen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een depgod, dit klinkt zo grappig en lachwekkendXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Depay doet altijd voor spek en bonen mee, hij mocht dan wel in de basis beginnen tegen Roda JC, maar toen deed hij geen flikker.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want daarvoor liet hij niks zien
Einde bericht.![]()
Ik vind dit een keurig antwoord. Je toont je bescheiden maar niet nederig.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik het wellicht sterker had moeten benadrukken, trachtte ik een discussie opgang te brengen met het erbij noemen dat het slechts om mijn mening draaide.
Verder moet ik mij helaas wel schikken in jouw kritiek en bied ik bij deze mijn nederige excuses aan MrStylo aan.
Ik hoo pdat je mij kunt vergeven MrKoerdie.![]()
Fixed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
'maar we hebben toch 5 keer gescoord?' aldus Davy.
![]()
Toen zette Groningen geen druk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
'maar we hebben toch 5 keer gescoord?'
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ?. Scorebordjournalistiek is jouw ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |