91 shotpower, 99 volleys, 90 ballcontrole en 96 finishenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
89 koppen en hoog schieten.
Ziet er wel goed uit,
Jammer dat zijn pasen maar 70 isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had hem voor 10k net lijkt me een beest naast een snelle spits zoals Pato
Passen hoeft hij niet veel gewoon ballen erin knallen en koppen.quote:
Het zit allemaal wel diep hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
SIF Osvaldo is wel een beetje OP alles in binnen de 16 meter schopt, kopt of loopt hij erin met zijn lompe lijf 17 goals mee gemaakt in een seizoen
[ afbeelding ]
Maar ja speelt bij Torino en die zijn gedegradeerd en dus ja hij kan er niets van ja
Komt je bekend voor of nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick geef gewoon eens toe dat je fout zat
Dat zei je nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Komt je bekend voor of niet?
Maar wat moet ik toegeven? Dat ik hem geen top speler vind? Ja dat wil ik nog wel een keer toegeven ja
Yes, bejaarden pesten. Ook een drukke week gehad, nog anderhalve maand knallen en dan is het klaarquote:Op zondag 5 mei 2013 09:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nothing much, lange week gehad dus vandaag een beetje niksen. Jij bent weer aan het werk?
Bijnaquote:Op zondag 5 mei 2013 09:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes, bejaarden pesten. Ook een drukke week gehad, nog anderhalve maand knallen en dan is het klaar
Beetje feesten bij Niels.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heerlijk. Daarna volgt een zomervakantie vol barbecue
Wat ben jij bescheiden, ik trek een hele fust open.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |