Oke, ik dacht dat je met de hele brommer groep naar Bentheim reed eerst.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben die vrijdag alleen op de motor, ik ga dan met een paar mensen een weekend feestvieren in bad bentheim maar die gaan met de auto.
Vanaf daar rij ik in mijn uppie door richting het Harz waar ik bij weer een andere vriendengroep aanhaak die wel allemaal op de brommert zijn
Ik kan vrijdags dus wel even een tussenstopje maken in Enschede, maar een toeristische route via vasse op de heenweg gaat hem niet worden denk ik
Nope, ik combineer twee vakantiesquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat je met de hele brommer groep naar Bentheim reed eerst.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En stop alsjeblieft met dit brommer gezever daar hebben ze whatsapp voor
Wel zin in eigenlijk! Al weet ik niet of ik daar vanavond tijd voor hebquote:
Moet dat ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Suarez moet voor het leven geschorst worden
Niet net zo hard happen als Suarez Teun. Anders krijgen we dat zaaddodende gezeik van Stef weerquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Suarez moet voor het leven geschorst worden
Kom 1 v 1 danquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet net zo hard happen als Suarez Teun. Anders krijgen we dat zaaddodende gezeik van Stef weer
Laat even weten of het gaat lukken.. dan moet ik nog ff gold kopen en die laatste patch downloadenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel zin in eigenlijk! Al weet ik niet of ik daar vanavond tijd voor heb
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Far Cry 3Die arcade game is een slechte jaren 80 over de top shooter
Ook wel geinig denk ik
quote:
hehequote:
Whehe, briljante shitquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Intro is wel geinig, en ook de tutorial is goed te doen![]()
Er zit iig wel redelijk iets van humor in deze game
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon die draken voor je laten vechten(Weet trouwens niet of je dat vaker kan doen, sowieso bij de 1ste missie is het mogelijk)
[ afbeelding ]
Nja map is iets anders, maar zit nog genoeg shit in van FC3
Geinig spelleke, al weet ik niet of je alleen maar in het donker kan spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |