Far Cry 3 of die arcadegame?quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Tof spelletje dat Far CryIk vind het knap hoe ze in een subtropische omgeving, toch een luguber sfeertje kunnen neerzetten
Dat had ik ook ja.. hield het maar een paar uur volquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:11 schreef Michhas het volgende:
Ik heb inderdaad ook erg genoten van Far Cry 3, alles klopte aan die game.
Kingdoms of Amalur gisteren uitgespeeld, nu eweer begonnen met Dragon Age: Origins, maar ik denk niet dat ik dat lang volhou, gameplay is té erg verouderd.
Ik ben vrijdag de 24e bij jou in de buurt met de brommerquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:26 schreef KneusTeun het volgende:
Wat heb je nu aan een tas met inhoud? dan past er toch niks meer in?!?!
Waneer is het MW2SC motormeet event?
Tof, gister nog Bad Bentheim geweest met de motor! is vanaf hier echt een 20 minuten ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag de 24e bij jou in de buurt met de brommerIk ga dat weekend naar Bad Bentheim en vertrek vanaf daar verder richting het Harz gebergte voor een weekje met de motor kneuren
Ik denk dat ik na een week motorrijden ook wel weer genoeg zadelpijn heb opgelopen dat ik daarna niet nog een rondje in omgeving Enschede hoef te rijdenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tof, gister nog Bad Bentheim geweest met de motor! is vanaf hier echt een 20 minuten ofzo.
Maarja ik rij niet ff mee naar Harz gebergte
Heb afgelopen week 600+ km's gemaakt!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na een week motorrijden ook wel weer genoeg zadelpijn heb opgelopen dat ik daarna niet nog een rondje in omgeving Enschede hoef te rijden![]()
Pilsje doen is natuurlijk wel altijd mogelijk
Heb Oblivion ook nog liggen, maar daar loop ik denk ik tegen hetzelfde aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja.. hield het maar een paar uur vol
Vanavond BL2?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb Oblivion ook nog liggen, maar daar loop ik denk ik tegen hetzelfde aan
quote:
quote:wel Grolsch natuurlijk
Ik weet niet of de game veel verschilt van Skyrim. Die games draaiden allebei niet echt om de prachtige graphics of vernieuwende gameplayquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb Oblivion ook nog liggen, maar daar loop ik denk ik tegen hetzelfde aan
Toch wel jammer dat je niet van oude games kan genietenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:11 schreef Michhas het volgende:
Ik heb inderdaad ook erg genoten van Far Cry 3, alles klopte aan die game.
Kingdoms of Amalur gisteren uitgespeeld, nu eweer begonnen met Dragon Age: Origins, maar ik denk niet dat ik dat lang volhou, gameplay is té erg verouderd.
Beide waren bij de release toch wel pareltjes met graphics, maar goed een RPG blijft natuurlijk een RPGquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet of de game veel verschilt van Skyrim. Die games draaiden allebei niet echt om de prachtige graphics of vernieuwende gameplay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |