haha ik kreeg er deze keer ook 1tjequote:
Echt he, net alsof het mij ook maar iets interesseert hoeveel die Danny en zijn posse verdienenquote:Op maandag 29 april 2013 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha ik kreeg er deze keer ook 1tje
Kan er wel om lachen![]()
Dat idd, maar om die PM's te gaan verwijderen zegt ook wel weer genoegquote:Op maandag 29 april 2013 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt he, net alsof het mij ook maar iets interesseert hoeveel die Danny en zijn posse verdienen
Ja dat laatste vind ik ook een beetje kwalijk maar goed in mijn PM box staat niets anders als onzin en waarschuwingen van modjes dus ook daar kan ik vrij weinig om gevenquote:Op maandag 29 april 2013 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat idd, maar om die PM's te gaan verwijderen zegt ook wel weer genoeg
Maar dat ze in PM's kijken was al langer bekend
Boeit mij ook geen flikker, maar geef het dan gewoon toequote:Op maandag 29 april 2013 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat laatste vind ik ook een beetje kwalijk maar goed in mijn PM box staat niets anders als onzin en waarschuwingen van modjes dus ook daar kan ik vrij weinig om geven
Gewoon even wat tetten postenquote:Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Boeit mij ook geen flikker, maar geef het dan gewoon toeWas jaren geleden al, en maar blijven ontkennen
Eens kijken hoe lang het duurt voor er een modje langs komt hier
Precies! Regina gratias, lorem novus rex!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies! Regina gratias, lorem novus rex!Klinkt goed genoeg, voor mij ook lang genoeg geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |