Schwalbequote:Op zondag 28 april 2013 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij moet over een been springen omdat hij anders wordt neer geschopt en daardoor gaat hij neer absoluut geen schwalbe
Jos jij moet eerst een pass leren geven met FIFA voordat je over voetbal mag praten en niet je controller of het spel de schuld gevenquote:
En wat besluit de rechter?quote:
Of god vergeet je Stefquote:Op zondag 28 april 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jos jij moet eerst een pass leren geven met FIFA voordat je over voetbal mag praten en niet je controller of het spel de schuld geven
Zelfkennisquote:Op zondag 28 april 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jos jij moet eerst een pass leren geven met FIFA voordat je over voetbal mag praten en niet je controller of het spel de schuld geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer geef ik ooit mijn controller de schuldquote:Op zondag 28 april 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2013 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou even eten en dan de hele dag FIFA spelenWas dat nou dat speciale wat je in petto had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed grapje danTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Volgens mij zeg ik altijd dat je naar je controller moet kijkenquote:Op zondag 28 april 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
wanneer geef ik ooit mijn controller de schuld
Als jij toch half zo goed was als dat je denkt dat je bent
Pas maar op, al jouw tackles geven alleen maar hitmarkers!quote:Op zondag 28 april 2013 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat ik geen fifa heb. Dan zou ik al schreeuwend jullie ass kicken.
Dan dashboard ik gewoon.quote:Op zondag 28 april 2013 14:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pas maar op, al jouw tackles geven alleen maar hitmarkers!
Eyong Zjozzke Enohquote:Op zondag 28 april 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
wanneer geef ik ooit mijn controller de schuld
Als jij toch half zo goed was als dat je denkt dat je bent
Nee dat doe je nietquote:Op zondag 28 april 2013 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat ik geen fifa heb. Dan zou ik al schreeuwend jullie ass kicken.
Van donderdagquote:Op zondag 28 april 2013 14:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vondermar, upload eens een foto van Vonderhund
quote:Op zondag 28 april 2013 14:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pas maar op, al jouw tackles geven alleen maar hitmarkers!
quote:
Dat was half jaar terug manquote:Op zondag 28 april 2013 14:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En maar erdoorheen blaffen als je iets probeert te zeggen
Doe jij ook dit met Vonderhund?quote:Op zondag 28 april 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat was half jaar terug manNu doet hij het als hij naar buiten wil
Hij ging wel een keer zwemmen laatst. Werd ik ook nat omdat hij achter mij aan gingquote:Op zondag 28 april 2013 14:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doe jij ook dit met Vonderhund?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |