klopt ben veelst te veel in Amsterdam atm, en heb hier geen tv en Xboxquote:Op zondag 28 april 2013 20:05 schreef Michhas het volgende:
Ik denk niet dat die veel tijd heeft om te gamen
snel eens iets aan doen dan!quote:Op zondag 28 april 2013 20:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
klopt ben veelst te veel in Amsterdam atm, en heb hier geen tv en Xbox
quote:Op zondag 28 april 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nick wist niet dat jij op PSV netwerk zat.....
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1946-241.php#post304808
quote:
Ik weet wie het zegt he en aan de reacties te zien, hebben meer mensen dat doorquote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat soort onzin komt ook altijd uit jou mond als het om PSV gaat
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Als jij toch half zo goed was als dat je denkt dat je bent
Gast, doe even normaal man. Nergens voor nodig dit.quote:Op maandag 29 april 2013 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Haal je nou echt een quote erbij van die laffe herder van een Jos? Die gast moet eens heel snel zijn grote mondje gaan houden voor ik hem dicht timmer
Geef hem even een knuffel, heeft het jong nodigquote:Op maandag 29 april 2013 06:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, doe even normaal man. Nergens voor nodig dit.
is trollen he, dat had je toch wel door?quote:Op maandag 29 april 2013 06:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, doe even normaal man. Nergens voor nodig dit.
Smoesje?quote:Op maandag 29 april 2013 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Was te verwachten, dat gebruik je namelijk elke keer als smoesje
quote:Op maandag 29 april 2013 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.greenheartgame(...)t-because-of-piracy/
Geweldige actie![]()
vaak nog een stuk leuker dan titels van 60euro, maar geen graphics hequote:Op maandag 29 april 2013 13:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel triest dat je een game van 8 dollar moet piraten
haha ik kreeg er deze keer ook 1tjequote:
Echt he, net alsof het mij ook maar iets interesseert hoeveel die Danny en zijn posse verdienenquote:Op maandag 29 april 2013 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha ik kreeg er deze keer ook 1tje
Kan er wel om lachen![]()
Dat idd, maar om die PM's te gaan verwijderen zegt ook wel weer genoegquote:Op maandag 29 april 2013 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt he, net alsof het mij ook maar iets interesseert hoeveel die Danny en zijn posse verdienen
Ja dat laatste vind ik ook een beetje kwalijk maar goed in mijn PM box staat niets anders als onzin en waarschuwingen van modjes dus ook daar kan ik vrij weinig om gevenquote:Op maandag 29 april 2013 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat idd, maar om die PM's te gaan verwijderen zegt ook wel weer genoeg
Maar dat ze in PM's kijken was al langer bekend
Boeit mij ook geen flikker, maar geef het dan gewoon toequote:Op maandag 29 april 2013 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat laatste vind ik ook een beetje kwalijk maar goed in mijn PM box staat niets anders als onzin en waarschuwingen van modjes dus ook daar kan ik vrij weinig om geven
Gewoon even wat tetten postenquote:Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Boeit mij ook geen flikker, maar geef het dan gewoon toeWas jaren geleden al, en maar blijven ontkennen
Eens kijken hoe lang het duurt voor er een modje langs komt hier
Precies! Regina gratias, lorem novus rex!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies! Regina gratias, lorem novus rex!Klinkt goed genoeg, voor mij ook lang genoeg geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Far Cry 3 of die arcadegame?quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Tof spelletje dat Far CryIk vind het knap hoe ze in een subtropische omgeving, toch een luguber sfeertje kunnen neerzetten
Dat had ik ook ja.. hield het maar een paar uur volquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:11 schreef Michhas het volgende:
Ik heb inderdaad ook erg genoten van Far Cry 3, alles klopte aan die game.
Kingdoms of Amalur gisteren uitgespeeld, nu eweer begonnen met Dragon Age: Origins, maar ik denk niet dat ik dat lang volhou, gameplay is té erg verouderd.
Ik ben vrijdag de 24e bij jou in de buurt met de brommerquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:26 schreef KneusTeun het volgende:
Wat heb je nu aan een tas met inhoud? dan past er toch niks meer in?!?!
Waneer is het MW2SC motormeet event?
Tof, gister nog Bad Bentheim geweest met de motor! is vanaf hier echt een 20 minuten ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag de 24e bij jou in de buurt met de brommerIk ga dat weekend naar Bad Bentheim en vertrek vanaf daar verder richting het Harz gebergte voor een weekje met de motor kneuren
Ik denk dat ik na een week motorrijden ook wel weer genoeg zadelpijn heb opgelopen dat ik daarna niet nog een rondje in omgeving Enschede hoef te rijdenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tof, gister nog Bad Bentheim geweest met de motor! is vanaf hier echt een 20 minuten ofzo.
Maarja ik rij niet ff mee naar Harz gebergte
Heb afgelopen week 600+ km's gemaakt!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na een week motorrijden ook wel weer genoeg zadelpijn heb opgelopen dat ik daarna niet nog een rondje in omgeving Enschede hoef te rijden![]()
Pilsje doen is natuurlijk wel altijd mogelijk
Heb Oblivion ook nog liggen, maar daar loop ik denk ik tegen hetzelfde aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja.. hield het maar een paar uur vol
Vanavond BL2?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb Oblivion ook nog liggen, maar daar loop ik denk ik tegen hetzelfde aan
quote:
quote:wel Grolsch natuurlijk
Ik weet niet of de game veel verschilt van Skyrim. Die games draaiden allebei niet echt om de prachtige graphics of vernieuwende gameplayquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb Oblivion ook nog liggen, maar daar loop ik denk ik tegen hetzelfde aan
Toch wel jammer dat je niet van oude games kan genietenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:11 schreef Michhas het volgende:
Ik heb inderdaad ook erg genoten van Far Cry 3, alles klopte aan die game.
Kingdoms of Amalur gisteren uitgespeeld, nu eweer begonnen met Dragon Age: Origins, maar ik denk niet dat ik dat lang volhou, gameplay is té erg verouderd.
Beide waren bij de release toch wel pareltjes met graphics, maar goed een RPG blijft natuurlijk een RPGquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet of de game veel verschilt van Skyrim. Die games draaiden allebei niet echt om de prachtige graphics of vernieuwende gameplay
Oke, ik dacht dat je met de hele brommer groep naar Bentheim reed eerst.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben die vrijdag alleen op de motor, ik ga dan met een paar mensen een weekend feestvieren in bad bentheim maar die gaan met de auto.
Vanaf daar rij ik in mijn uppie door richting het Harz waar ik bij weer een andere vriendengroep aanhaak die wel allemaal op de brommert zijn
Ik kan vrijdags dus wel even een tussenstopje maken in Enschede, maar een toeristische route via vasse op de heenweg gaat hem niet worden denk ik
Nope, ik combineer twee vakantiesquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat je met de hele brommer groep naar Bentheim reed eerst.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En stop alsjeblieft met dit brommer gezever daar hebben ze whatsapp voor
Wel zin in eigenlijk! Al weet ik niet of ik daar vanavond tijd voor hebquote:
Moet dat ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Suarez moet voor het leven geschorst worden
Niet net zo hard happen als Suarez Teun. Anders krijgen we dat zaaddodende gezeik van Stef weerquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Suarez moet voor het leven geschorst worden
Kom 1 v 1 danquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet net zo hard happen als Suarez Teun. Anders krijgen we dat zaaddodende gezeik van Stef weer
Laat even weten of het gaat lukken.. dan moet ik nog ff gold kopen en die laatste patch downloadenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel zin in eigenlijk! Al weet ik niet of ik daar vanavond tijd voor heb
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Far Cry 3Die arcade game is een slechte jaren 80 over de top shooter
Ook wel geinig denk ik
quote:
hehequote:
Whehe, briljante shitquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Intro is wel geinig, en ook de tutorial is goed te doen![]()
Er zit iig wel redelijk iets van humor in deze game
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon die draken voor je laten vechten(Weet trouwens niet of je dat vaker kan doen, sowieso bij de 1ste missie is het mogelijk)
[ afbeelding ]
Nja map is iets anders, maar zit nog genoeg shit in van FC3
Geinig spelleke, al weet ik niet of je alleen maar in het donker kan spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |