Is hij al de lucht in? Stream doet het nog wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 04:06 schreef Rossdale het volgende:
Mocht er nog iemand wakker zijn: Live lancering van een raket waar ik best veel aan gewerkt heb: http://www.arianespace.tv/
Vanavond even checkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:51 schreef Rossdale het volgende:
http://spaceinvideos.esa.(...)unch_sequence_replay
Herhaling van de start
Dat is een beste raketquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:51 schreef Rossdale het volgende:
http://spaceinvideos.esa.(...)unch_sequence_replay
Herhaling van de start
Is maar een kleintje eigenlijk, ik werk ook mee aan deze: Daar past die van vannacht 4 keer inquote:
Yep, missie was helemaal succesvolquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanavond even checkenAlles goed verlopen?
Wel vet om zoiets te zien waar jij aan meegewerkt heb lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag hopen dat het trainingsshirts zijn
[ Bericht 12% gewijzigd door LitmanenAFCA op 07-05-2013 18:43:40 ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Uit shirt van Ajax is roze volgend seizoen![]()
![]()
Nick had er al 6 in de pre-orderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
![]()
Dat is serieus wel echt heel lelijk, helemaal aangezien dat groene best wel mooi was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Die linker is er ook echt blij mee volgens mij![]()
![]()
Ik denk dat Vandemar ze ook wel bevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Mag hopen dat het trainingsshirts zijn!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Siggy kijkt nooit blij die keek nog boos net na het kampioenschapquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat is serieus wel echt heel lelijk, helemaal aangezien dat groene best wel mooi was..
Die linker is er ook echt blij mee volgens mij
ff serieus...quote:
Wel hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |