Vorige keer kreeg je nog een mapquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:05 schreef KneusTeun het volgende:
Gratis camo bij pre-order Call of Duty: Ghosts
OMG SHIT IS AwESOME! MUST PRE ORDER JE WEET CAMO ALLEZ!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg je nog een map... Word steeds minder bij die flikkers
Dat had ik eerste keer bij krokodil ook! wist ik veel dat er beesten in zatenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf me de tering schrikken van die haaien en slangen in Far Cry 3Verder is dat jagen wel echt tof
![]()
Thnx voor de tip!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:05 schreef KneusTeun het volgende:
Gratis camo bij pre-order Call of Duty: Ghosts
OMG SHIT IS AwESOME! MUST PRE ORDER JE WEET CAMO ALLEZ!
Ik wil nu mijn geld al terug.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg je nog een map... Word steeds minder bij die flikkers
Staan 6 Juni hier in Enschede... lijkt me niet echt chill als band zijnde.quote:
Zal Sold wel weer winnenquote:FIFA 13 Ultimate Team Spring Classic:
- Wedstrijd duurt van 01.00.01 (00.00.01 BST) op 4 mei tot 00.59.59 (23.59.59 BST) op 6 mei
- Voor deelname moeten spelers het Spring Classic-toernooi in de online of offline modus winnen.
- Elk gewonnen toernooi geeft recht op 1 deelname aan de verloting van 1 miljoen munten.
- Hoofdprijs van één (1) miljoen munten
- Je kunt zo vaak deelnemen als je wilt tijdens de duur van de wedstrijd
- Winnaars worden per loting bepaald en krijgen bericht vóór 10 mei 2013
Ik zie wel een paar punten die hetzelfde zijn jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:41 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nse_dansmeisjes.html
Kijk dat is die chick van Nick.
Zal niet het uiterlijk zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zie wel een paar punten die hetzelfde zijn ja
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal niet het uiterlijk zijn
http://www.futhead.com/fifa/players/13357/
Deze ga ik eens uitproberen ipv Balo
91 shotpower, 99 volleys, 90 ballcontrole en 96 finishenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
89 koppen en hoog schieten.
Ziet er wel goed uit,
Jammer dat zijn pasen maar 70 isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had hem voor 10k net lijkt me een beest naast een snelle spits zoals Pato
Passen hoeft hij niet veel gewoon ballen erin knallen en koppen.quote:
Het zit allemaal wel diep hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
SIF Osvaldo is wel een beetje OP alles in binnen de 16 meter schopt, kopt of loopt hij erin met zijn lompe lijf 17 goals mee gemaakt in een seizoen
[ afbeelding ]
Maar ja speelt bij Torino en die zijn gedegradeerd en dus ja hij kan er niets van ja
Komt je bekend voor of nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick geef gewoon eens toe dat je fout zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |