SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke sliding
Volgens mij zegt alleen Mancini iets? En of je die serieus moet nemen is ook nog maar de vraagquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mannen hebben er verstand van
Wat is dit in godsnaamquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:30 schreef KneusTeun het volgende:
Stoma had beslopen naar buiten te gaan, hij had al verhalen gehoord over hetgeen men natuur noemde.
Jij had godverdomme lang haarquote:Op zondag 28 april 2013 13:20 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas heeft haar aan kika gedoneerd ende zo
Haha konings gastquote:Op zondag 28 april 2013 13:20 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
En dan heb je nog genoeg haar overquote:Op zondag 28 april 2013 13:20 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Heb je ook de schwalbe die erna komt omdat hij de bal niet bij zich kan houden? Dit soort dingen kan ik ook van Serginho Greene maken.quote:Op zondag 28 april 2013 01:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hehehe had hem gezien ja.
[ afbeelding ]
Dit was wel een beetje geil
Vergelijken met een speler van Barcaquote:Op zondag 28 april 2013 13:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je ook de schwalbe die erna komt omdat hij de bal niet bij zich kan houden? Dit soort dingen kan ik ook van Serginho Greene maken.
Lekker selectief weer
Ik vergelijk twee incompetente spelers met elkaar, dat mag wel.quote:Op zondag 28 april 2013 13:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vergelijken met een speler van Barca
Aha, ik merk dat je stef kentquote:Op zondag 28 april 2013 13:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je ook de schwalbe die erna komt omdat hij de bal niet bij zich kan houden? Dit soort dingen kan ik ook van Serginho Greene maken.
Lekker selectief weer
Hij doet niet andersquote:
Je bedoelt dat hij wordt geschopt omdat die verdediger hem kwijt was?quote:Op zondag 28 april 2013 13:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker selectief weer
Nu schiet me iets te binnen dat ik maar niet zegquote:Op zondag 28 april 2013 13:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hij weegt 3,5 kilo en we noemen hem Bob!
Nee, ik bedoel dat hij de bal niet bij zich kan houden en maar valt terwijl hij bij lange na niet geraakt wordt.quote:Op zondag 28 april 2013 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij wordt geschopt omdat die verdediger hem kwijt was?
Daarom ging ik er al bewust niet op in...quote:Op zondag 28 april 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij doet niet andersbuiten het Ajax topic kan je nog wat tegengas geven.
Boetius speelt niet bij Ajax hequote:Op zondag 28 april 2013 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat hij de bal niet bij zich kan houden en maar valt terwijl hij bij lange na niet geraakt wordt.
Boblinequote:Op zondag 28 april 2013 13:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nu schiet me iets te binnen dat ik maar niet zeg
Cuenca welquote:
Hij kan ook gewoon springen en doorgaan. Maar nee meneer heeft een keer met Busquets en Dani Alves getraind en vindt het dan normaal om een tukje op de mat te gaan doen.quote:Op zondag 28 april 2013 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij moet over een been springen omdat hij anders wordt neer geschopt en daardoor gaat hij neer absoluut geen schwalbe
Oke vandermarquote:Op zondag 28 april 2013 13:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon springen en doorgaan. Maar nee meneer heeft een keer met Busquets en Dani Alves getraind en vindt het dan normaal om een tukje op de mat te gaan doen.
Oke Suarezquote:
Schwalbequote:Op zondag 28 april 2013 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij moet over een been springen omdat hij anders wordt neer geschopt en daardoor gaat hij neer absoluut geen schwalbe
Jos jij moet eerst een pass leren geven met FIFA voordat je over voetbal mag praten en niet je controller of het spel de schuld gevenquote:
En wat besluit de rechter?quote:
Of god vergeet je Stefquote:Op zondag 28 april 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jos jij moet eerst een pass leren geven met FIFA voordat je over voetbal mag praten en niet je controller of het spel de schuld geven
Zelfkennisquote:Op zondag 28 april 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jos jij moet eerst een pass leren geven met FIFA voordat je over voetbal mag praten en niet je controller of het spel de schuld geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer geef ik ooit mijn controller de schuldquote:Op zondag 28 april 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2013 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou even eten en dan de hele dag FIFA spelenWas dat nou dat speciale wat je in petto had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed grapje danTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Volgens mij zeg ik altijd dat je naar je controller moet kijkenquote:Op zondag 28 april 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
wanneer geef ik ooit mijn controller de schuld
Als jij toch half zo goed was als dat je denkt dat je bent
Pas maar op, al jouw tackles geven alleen maar hitmarkers!quote:Op zondag 28 april 2013 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat ik geen fifa heb. Dan zou ik al schreeuwend jullie ass kicken.
Dan dashboard ik gewoon.quote:Op zondag 28 april 2013 14:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pas maar op, al jouw tackles geven alleen maar hitmarkers!
Eyong Zjozzke Enohquote:Op zondag 28 april 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee dat doe je nietquote:Op zondag 28 april 2013 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat ik geen fifa heb. Dan zou ik al schreeuwend jullie ass kicken.
Van donderdagquote:Op zondag 28 april 2013 14:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vondermar, upload eens een foto van Vonderhund
quote:Op zondag 28 april 2013 14:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pas maar op, al jouw tackles geven alleen maar hitmarkers!
quote:
Dat was half jaar terug manquote:Op zondag 28 april 2013 14:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En maar erdoorheen blaffen als je iets probeert te zeggen
Doe jij ook dit met Vonderhund?quote:Op zondag 28 april 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat was half jaar terug manNu doet hij het als hij naar buiten wil
Hij ging wel een keer zwemmen laatst. Werd ik ook nat omdat hij achter mij aan gingquote:Op zondag 28 april 2013 14:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doe jij ook dit met Vonderhund?
[ afbeelding ]
Wegrennen! Of slaan met stokken!quote:Op zondag 28 april 2013 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij ging wel een keer zwemmen laatst. Werd ik ook nat omdat hij achter mij aan ging
Scruffyquote:Op zondag 28 april 2013 14:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doe jij ook dit met Vonderhund?
[ afbeelding ]
Kom maar potje 1 tegen 1 dan laat ik je huilen zwerverquote:Op zondag 28 april 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
He, beetje aardig doen hequote:Op zondag 28 april 2013 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom maar potje 1 tegen 1 dan laat ik je huilen zwerver
Nick wist niet dat jij op PSV netwerk zat.....quote:Ze hebben de meeste punten en worden dus terecht kampioen.
Maar geen van de drie titels van de laatste jaren heeft ajax behaald door te domineren en door gewoonweg sterker te zijn.
Alle drie de titels zijn behaald bij gratie van de andere falende clubs.
De eerste titel werd behaald in de wedstrijd tegen Twente. Daar waar Twente het hele seizoen sterker was en in de beker dit nog duidelijk liet zien won ajax deze wedstrijd tegen de verwachting in en pakte de titel vrij onverwacht. Afgelopen jaar was nog het beste jaar van ajax.
En dit seizoen pakken ze de titel op basis van de kampioensdruk bij PSV.
Met als kanttekening dat PSV werkelijk waar ook geen punt heeft gepakt op basis van geluk, overal waar het tegen kon zitten daar zat het ook tegen.
Thuis tegen Vitesse win je normaal 9/10 keer, door pure pech en gepruts verlies je hem tegen de verhouding in.
Uit bij Vitesse win je gezien de kansen normaal ook maar weer door gepruts en pure pech speel je gelijk.
Uit bij Roda zat de 3 en 4-1 er eerder aan te komen dan de 2-2.
Zelfs thuis tegen ajax was de uitslag blicht vertekenend. Niet dat PSV daar goed speelde, maar ajax was die wedstrijd ook vrij zwak een gelijkspel was de terechte uitslag geweest.
En tuurlijk ook ajax heeft pech gehad, [b]maar dat werd in andere wedstrijden weer gecompenseerd door goed weg te komen met enig geluk.[/b[
Ajax word de terechte kampioen maar PSV zou net zo goed de terechte kampioen zijn geweest op basis van dit seizoen en dat is natuurlijk wel een tikje zuur zo voor het 3de jaar op rij.
Sterker nog, was er dit jaar geen africa cup geweest dan was Vitesse hoogst waarschijnlijk de terechte kampioen geweest.
Als ik klaar ben met Kingdoms of Amalur heb ik weer tijdquote:
ik ook nietquote:Op zondag 28 april 2013 18:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met Kingdoms of Amalur heb ik weer tijd
Heb de laatste 2 DLC's van BL2 nog niet eens gespeeld
Kunnen we beter opnieuw beginnenquote:Op zondag 28 april 2013 18:33 schreef Cliffy het volgende:
[..]
ik ook nietWel weer eens zin in, verhoogde levelcap ook etc
Hell yeah! Ben dan ook weer van de partijquote:Op zondag 28 april 2013 18:33 schreef Cliffy het volgende:
[..]
ik ook nietWel weer eens zin in, verhoogde levelcap ook etc
quote:Op zondag 28 april 2013 19:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hell yeah! Ben dan ook weer van de partij
klopt ben veelst te veel in Amsterdam atm, en heb hier geen tv en Xboxquote:Op zondag 28 april 2013 20:05 schreef Michhas het volgende:
Ik denk niet dat die veel tijd heeft om te gamen
snel eens iets aan doen dan!quote:Op zondag 28 april 2013 20:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
klopt ben veelst te veel in Amsterdam atm, en heb hier geen tv en Xbox
quote:Op zondag 28 april 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nick wist niet dat jij op PSV netwerk zat.....
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1946-241.php#post304808
quote:
Ik weet wie het zegt he en aan de reacties te zien, hebben meer mensen dat doorquote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat soort onzin komt ook altijd uit jou mond als het om PSV gaat
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Gast, doe even normaal man. Nergens voor nodig dit.quote:Op maandag 29 april 2013 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Haal je nou echt een quote erbij van die laffe herder van een Jos? Die gast moet eens heel snel zijn grote mondje gaan houden voor ik hem dicht timmer
Geef hem even een knuffel, heeft het jong nodigquote:Op maandag 29 april 2013 06:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, doe even normaal man. Nergens voor nodig dit.
is trollen he, dat had je toch wel door?quote:Op maandag 29 april 2013 06:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, doe even normaal man. Nergens voor nodig dit.
Smoesje?quote:Op maandag 29 april 2013 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Was te verwachten, dat gebruik je namelijk elke keer als smoesje
quote:Op maandag 29 april 2013 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.greenheartgame(...)t-because-of-piracy/
Geweldige actie![]()
vaak nog een stuk leuker dan titels van 60euro, maar geen graphics hequote:Op maandag 29 april 2013 13:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel triest dat je een game van 8 dollar moet piraten
haha ik kreeg er deze keer ook 1tjequote:
Echt he, net alsof het mij ook maar iets interesseert hoeveel die Danny en zijn posse verdienenquote:Op maandag 29 april 2013 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha ik kreeg er deze keer ook 1tje
Kan er wel om lachen![]()
Dat idd, maar om die PM's te gaan verwijderen zegt ook wel weer genoegquote:Op maandag 29 april 2013 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt he, net alsof het mij ook maar iets interesseert hoeveel die Danny en zijn posse verdienen
Ja dat laatste vind ik ook een beetje kwalijk maar goed in mijn PM box staat niets anders als onzin en waarschuwingen van modjes dus ook daar kan ik vrij weinig om gevenquote:Op maandag 29 april 2013 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat idd, maar om die PM's te gaan verwijderen zegt ook wel weer genoeg
Maar dat ze in PM's kijken was al langer bekend
Boeit mij ook geen flikker, maar geef het dan gewoon toequote:Op maandag 29 april 2013 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat laatste vind ik ook een beetje kwalijk maar goed in mijn PM box staat niets anders als onzin en waarschuwingen van modjes dus ook daar kan ik vrij weinig om geven
Gewoon even wat tetten postenquote:Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Boeit mij ook geen flikker, maar geef het dan gewoon toeWas jaren geleden al, en maar blijven ontkennen
Eens kijken hoe lang het duurt voor er een modje langs komt hier
Precies! Regina gratias, lorem novus rex!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies! Regina gratias, lorem novus rex!Klinkt goed genoeg, voor mij ook lang genoeg geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Far Cry 3 of die arcadegame?quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Tof spelletje dat Far CryIk vind het knap hoe ze in een subtropische omgeving, toch een luguber sfeertje kunnen neerzetten
Dat had ik ook ja.. hield het maar een paar uur volquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:11 schreef Michhas het volgende:
Ik heb inderdaad ook erg genoten van Far Cry 3, alles klopte aan die game.
Kingdoms of Amalur gisteren uitgespeeld, nu eweer begonnen met Dragon Age: Origins, maar ik denk niet dat ik dat lang volhou, gameplay is té erg verouderd.
Ik ben vrijdag de 24e bij jou in de buurt met de brommerquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:26 schreef KneusTeun het volgende:
Wat heb je nu aan een tas met inhoud? dan past er toch niks meer in?!?!
Waneer is het MW2SC motormeet event?
Tof, gister nog Bad Bentheim geweest met de motor! is vanaf hier echt een 20 minuten ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag de 24e bij jou in de buurt met de brommerIk ga dat weekend naar Bad Bentheim en vertrek vanaf daar verder richting het Harz gebergte voor een weekje met de motor kneuren
Ik denk dat ik na een week motorrijden ook wel weer genoeg zadelpijn heb opgelopen dat ik daarna niet nog een rondje in omgeving Enschede hoef te rijdenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tof, gister nog Bad Bentheim geweest met de motor! is vanaf hier echt een 20 minuten ofzo.
Maarja ik rij niet ff mee naar Harz gebergte
Heb afgelopen week 600+ km's gemaakt!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na een week motorrijden ook wel weer genoeg zadelpijn heb opgelopen dat ik daarna niet nog een rondje in omgeving Enschede hoef te rijden![]()
Pilsje doen is natuurlijk wel altijd mogelijk
Heb Oblivion ook nog liggen, maar daar loop ik denk ik tegen hetzelfde aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja.. hield het maar een paar uur vol
Vanavond BL2?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb Oblivion ook nog liggen, maar daar loop ik denk ik tegen hetzelfde aan
quote:
quote:wel Grolsch natuurlijk
Ik weet niet of de game veel verschilt van Skyrim. Die games draaiden allebei niet echt om de prachtige graphics of vernieuwende gameplayquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb Oblivion ook nog liggen, maar daar loop ik denk ik tegen hetzelfde aan
Toch wel jammer dat je niet van oude games kan genietenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:11 schreef Michhas het volgende:
Ik heb inderdaad ook erg genoten van Far Cry 3, alles klopte aan die game.
Kingdoms of Amalur gisteren uitgespeeld, nu eweer begonnen met Dragon Age: Origins, maar ik denk niet dat ik dat lang volhou, gameplay is té erg verouderd.
Beide waren bij de release toch wel pareltjes met graphics, maar goed een RPG blijft natuurlijk een RPGquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet of de game veel verschilt van Skyrim. Die games draaiden allebei niet echt om de prachtige graphics of vernieuwende gameplay
Oke, ik dacht dat je met de hele brommer groep naar Bentheim reed eerst.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben die vrijdag alleen op de motor, ik ga dan met een paar mensen een weekend feestvieren in bad bentheim maar die gaan met de auto.
Vanaf daar rij ik in mijn uppie door richting het Harz waar ik bij weer een andere vriendengroep aanhaak die wel allemaal op de brommert zijn
Ik kan vrijdags dus wel even een tussenstopje maken in Enschede, maar een toeristische route via vasse op de heenweg gaat hem niet worden denk ik
Nope, ik combineer twee vakantiesquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat je met de hele brommer groep naar Bentheim reed eerst.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En stop alsjeblieft met dit brommer gezever daar hebben ze whatsapp voor
Wel zin in eigenlijk! Al weet ik niet of ik daar vanavond tijd voor hebquote:
Moet dat ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Suarez moet voor het leven geschorst worden
Niet net zo hard happen als Suarez Teun. Anders krijgen we dat zaaddodende gezeik van Stef weerquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Suarez moet voor het leven geschorst worden
Kom 1 v 1 danquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet net zo hard happen als Suarez Teun. Anders krijgen we dat zaaddodende gezeik van Stef weer
Laat even weten of het gaat lukken.. dan moet ik nog ff gold kopen en die laatste patch downloadenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel zin in eigenlijk! Al weet ik niet of ik daar vanavond tijd voor heb
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Far Cry 3Die arcade game is een slechte jaren 80 over de top shooter
Ook wel geinig denk ik
quote:
hehequote:
Whehe, briljante shitquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Intro is wel geinig, en ook de tutorial is goed te doen![]()
Er zit iig wel redelijk iets van humor in deze game
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon die draken voor je laten vechten(Weet trouwens niet of je dat vaker kan doen, sowieso bij de 1ste missie is het mogelijk)
[ afbeelding ]
Nja map is iets anders, maar zit nog genoeg shit in van FC3
Geinig spelleke, al weet ik niet of je alleen maar in het donker kan spelen![]()
Deze ga ik zeker niet bij de release halen, want dan ben ik nog volop bezig met :quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.nowgamer.com/n(...)iplayer_details.html
Multiplayer had a few details too, suggesting that the maps in Call Of Duty: Ghosts will be much more interactive and include various traps.
Nu moet je ook nog opletten dat je niet dood gaat door traps
Call Of Duty: Ghosts will be released on PC, PS3, Xbox 360 and next gen consoles, Activision confirmed.
Was wel te verwachten
“Everyone was expecting us to make Modern Warfare 4, which would have been the safe thing to do. But we're not resting on our laurels,” said Mark Rubin, executive producer of developer Infinity Ward.
Zou positief kunnen zijn want na Modern Warfare is het pure schijt geweest
Call Of Duty: Ghosts will be built on an new "next gen" Call Of Duty engine and is developed by Infinity Ward.quote:
http://ps3.9lives.be/game(...)r-grand-theft-auto-vquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:41 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)-grand-theft-auto-v/
Neeeeeeeeequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom maar naar Weert nu, ik ga hem zo aanzetten
je kan ook sporten in deze game, dus dat is wel iets voor jouquote:
Fucking tof, eens kijken of ik 1 van die dagen kan gaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:40 schreef Cliffy het volgende:
nick: https://www.facebook.com/events/247115832099174/
Wat wil je hier mee zeggen Nick?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je kan ook sporten in deze game, dus dat is wel iets voor jou
Dat weet je gelukkig zelf ook welquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggen Nick?
whoopsquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:55 schreef badboynova het volgende:
Bedankt Bozz, nu springt hij letterlijk met ze kadaver
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)y-34-overleden.dhtml
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:05 schreef KneusTeun het volgende:
Gratis camo bij pre-order Call of Duty: Ghosts
OMG SHIT IS AwESOME! MUST PRE ORDER JE WEET CAMO ALLEZ!
Vorige keer kreeg je nog een mapquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:05 schreef KneusTeun het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg je nog een map... Word steeds minder bij die flikkers
Dat had ik eerste keer bij krokodil ook! wist ik veel dat er beesten in zatenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf me de tering schrikken van die haaien en slangen in Far Cry 3Verder is dat jagen wel echt tof
![]()
Thnx voor de tip!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil nu mijn geld al terug.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg je nog een map... Word steeds minder bij die flikkers
Staan 6 Juni hier in Enschede... lijkt me niet echt chill als band zijnde.quote:
Zal Sold wel weer winnenquote:FIFA 13 Ultimate Team Spring Classic:
- Wedstrijd duurt van 01.00.01 (00.00.01 BST) op 4 mei tot 00.59.59 (23.59.59 BST) op 6 mei
- Voor deelname moeten spelers het Spring Classic-toernooi in de online of offline modus winnen.
- Elk gewonnen toernooi geeft recht op 1 deelname aan de verloting van 1 miljoen munten.
- Hoofdprijs van één (1) miljoen munten
- Je kunt zo vaak deelnemen als je wilt tijdens de duur van de wedstrijd
- Winnaars worden per loting bepaald en krijgen bericht vóór 10 mei 2013
Ik zie wel een paar punten die hetzelfde zijn jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:41 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nse_dansmeisjes.html
Kijk dat is die chick van Nick.
Zal niet het uiterlijk zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zie wel een paar punten die hetzelfde zijn ja
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal niet het uiterlijk zijn
http://www.futhead.com/fifa/players/13357/
Deze ga ik eens uitproberen ipv Balo
91 shotpower, 99 volleys, 90 ballcontrole en 96 finishenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
89 koppen en hoog schieten.
Ziet er wel goed uit,
Jammer dat zijn pasen maar 70 isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had hem voor 10k net lijkt me een beest naast een snelle spits zoals Pato
Passen hoeft hij niet veel gewoon ballen erin knallen en koppen.quote:
Het zit allemaal wel diep hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
SIF Osvaldo is wel een beetje OP alles in binnen de 16 meter schopt, kopt of loopt hij erin met zijn lompe lijf 17 goals mee gemaakt in een seizoen
[ afbeelding ]
Maar ja speelt bij Torino en die zijn gedegradeerd en dus ja hij kan er niets van ja
Komt je bekend voor of nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick geef gewoon eens toe dat je fout zat
Dat zei je nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Komt je bekend voor of niet?
Maar wat moet ik toegeven? Dat ik hem geen top speler vind? Ja dat wil ik nog wel een keer toegeven ja
Yes, bejaarden pesten. Ook een drukke week gehad, nog anderhalve maand knallen en dan is het klaarquote:Op zondag 5 mei 2013 09:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nothing much, lange week gehad dus vandaag een beetje niksen. Jij bent weer aan het werk?
Bijnaquote:Op zondag 5 mei 2013 09:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes, bejaarden pesten. Ook een drukke week gehad, nog anderhalve maand knallen en dan is het klaar
Beetje feesten bij Niels.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heerlijk. Daarna volgt een zomervakantie vol barbecue
Wat ben jij bescheiden, ik trek een hele fust open.quote:
quote:
Titel klopt niet! shaffy zingt shaffy. Ik hoor namelijk niemand van ajax shaffy zingen..quote:
Haai boyquote:
Is hij al de lucht in? Stream doet het nog wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 04:06 schreef Rossdale het volgende:
Mocht er nog iemand wakker zijn: Live lancering van een raket waar ik best veel aan gewerkt heb: http://www.arianespace.tv/
Vanavond even checkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:51 schreef Rossdale het volgende:
http://spaceinvideos.esa.(...)unch_sequence_replay
Herhaling van de start
Dat is een beste raketquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:51 schreef Rossdale het volgende:
http://spaceinvideos.esa.(...)unch_sequence_replay
Herhaling van de start
Is maar een kleintje eigenlijk, ik werk ook mee aan deze: Daar past die van vannacht 4 keer inquote:
Yep, missie was helemaal succesvolquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanavond even checkenAlles goed verlopen?
Wel vet om zoiets te zien waar jij aan meegewerkt heb lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag hopen dat het trainingsshirts zijn
[ Bericht 12% gewijzigd door LitmanenAFCA op 07-05-2013 18:43:40 ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Uit shirt van Ajax is roze volgend seizoen![]()
![]()
Nick had er al 6 in de pre-orderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
![]()
Dat is serieus wel echt heel lelijk, helemaal aangezien dat groene best wel mooi was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Die linker is er ook echt blij mee volgens mij![]()
![]()
Ik denk dat Vandemar ze ook wel bevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Mag hopen dat het trainingsshirts zijn!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Siggy kijkt nooit blij die keek nog boos net na het kampioenschapquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat is serieus wel echt heel lelijk, helemaal aangezien dat groene best wel mooi was..
Die linker is er ook echt blij mee volgens mij
ff serieus...quote:
Wel hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |