quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 01:11 schreef indiaantje89 het volgende:Ik kwam pas na het voorprogramma binnenvallen. Maar ik heb een enorm toffe show gezien. Ik stond vlak bij de licht en geluidsmannen en ik vond het geluid prima in orde. En de zang vond ik erg goed,vorige tour leek zijn stem wat uitgeblust maar dat idee had ik nu helemaal niet.
Zoveel stem had ie dit keer nu ook weer niet.

The National begint wel steeds meer qua podiumpresentatie op een band als The Fall te lijken. Een steeds strakker en professioneler (en daardoor ook wat levenloos) spelende band met een wisselvallige en ietwat onberekenbare frontman. Dat ie 1 keer z’n tekst vergeet is nog wel grappig, maar het overkwam hem drie keer gisteren. Hij zat er af en toe ook lelijk naast, maar op zich is dat ook weer geen heel groot nieuws.
En begrijp me niet verkeerd: ik luister nog steeds heel graag naar hun platen (ook de nieuwe), ken alle nummers, en dit was sowieso al m’n vijfde keer The National, dus ergens doen ze nog steeds iets goed waardoor ik terug blijf keren. Maar als ik echt heel eerlijk naar mezelf toe ben is het gewoon niet zo’n hele denderende live-ervaring.
[ Bericht 1% gewijzigd door Grobbel op 26-10-2017 09:20:20 ]