Ik ga hem zien op North Sea Jazz(nog kaarten voor de zondag beschikbaar, ook Ben Harper, Charles Bradleyquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:40 schreef Ringel-S het volgende:
Ik vind Good Kid M.A.A.D. City vrij hard. Waar speelt ie allemaal de komende tijd?
Helaas niet, alleen in Luik in de Benelux dit jaar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:47 schreef JanCees het volgende:
Flikt het weer
Nog ergens in NL dit jaar?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:54 schreef Nober het volgende:
Uitstekende keuze voor een single, als hij van Hood Politics ook een single maakt dan komt het goed.
De nieuwe plaat is typisch zo eentje die je heel vaak moet draaien, voordat je 'm echt waardeert. Ik hou persoonlijk ook van jazz, maar ik weet het niet zo in deze vorm.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:21 schreef Atmosphere72 het volgende:
Dope plaat weer de nieuwe Kendrick. Veel ontoegankelijker dan m.A.A.d city, maar toch wel weer een dope album op haar eigen manier. Mwja, hoor hier en daar wisselvallige reacties en kritieken over de nieuwe plaat. Denk dat veel mensen die teleurgesteld zijn in de nieuwe plaat een soort Good Kid, m.A.A.d City part 2 verwacht hadden. Maar ik vind altijd dat je moet kijken naar wat het wél is en niet naar wat het niet is. m.A.A.d City is volgens velen een instant classic en dat is deze niet. En ondanks dat draai ik de nieuwe Kendrick momenteel helemaal kapot.
Heb egenlijk louter lovende reacties gehoord en gelezen. Zelfs betere kritieken dan Good Kid, m.A.A.d City.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:21 schreef Atmosphere72 het volgende:
Dope plaat weer de nieuwe Kendrick. Veel ontoegankelijker dan m.A.A.d city, maar toch wel weer een dope album op haar eigen manier. Mwja, hoor hier en daar wisselvallige reacties en kritieken over de nieuwe plaat. Denk dat veel mensen die teleurgesteld zijn in de nieuwe plaat een soort Good Kid, m.A.A.d City part 2 verwacht hadden. Maar ik vind altijd dat je moet kijken naar wat het wél is en niet naar wat het niet is. m.A.A.d City is volgens velen een instant classic en dat is deze niet. En ondanks dat draai ik de nieuwe Kendrick momenteel helemaal kapot.
Ik vind dat je die twee platen niet echt met elkaar kan vergelijken, aangezien ze echt als dag en nacht van elkaar verschillen. Desalniettemin draai ik 'm nu al de hele week non-stop.quote:Op maandag 13 april 2015 22:43 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Heb egenlijk louter lovende reacties gehoord en gelezen. Zelfs betere kritieken dan Good Kid, m.A.A.d City.
Wat mijzelf betreft, heb ik een duidelijke voorkeur voor To Pimp a Butterfly. Petje af voor Kendrick.
Kies: TPAB of GKMC.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:39 schreef Knuck-les het volgende:
Hè, een topic over Kendrick. Luister TPAB nog bijna wekelijks, meesterlijk albumHij is genomineerd voor maar liefst 11 Grammy's. Hoeveel zou hij er gaan winnen? En zou TPAB beste album winnen? Naar mijn mening overduidelijk het beste album van het jaar.
TPAB, met afstand. Stuk volwassener. Zowel muzikaal gezien als qua thematiek.quote:
Thanks, zal lezen als ik de tijd heb.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:11 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
TPAB, met afstand. Stuk volwassener. Zowel muzikaal gezien als qua thematiek.
Interessante longread over deze thematiek:
http://thehippestkidsinto(...)-butterfly-explained
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |