abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 27 april 2013 @ 14:01:27 #226
249559 crew  Lavenderr
pi_125794368
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:44 schreef new_moon het volgende:

[..]

als het niet terecht is zal ze dat maar lekker zelf moeten melden
Ik vind dit een beetje flauw

Maar als je zelf wilt aangeven wat jouw visie is op de Boston Marathon aanslag, dan hoor ik het graag.

Mijn visie is dat het niet gebeurd is zoals de mainstream nieuwszenders en uitzendingen vertellen.
Dus 2 broers, uit Tsjetsenie, met rugzakken en snelkookpan-bommen die hadden bedacht dat ze dood & verderf gingen zaaien tijdens de finish van de marathon. Dat is volgens mij niet waar.
Wat is jouw versie?
  zaterdag 27 april 2013 @ 14:01:40 #227
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125794372
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:44 schreef new_moon het volgende:

[..]

als het niet terecht is zal ze dat maar lekker zelf moeten melden
Ik vind dit een beetje flauw
Lekker is dat. Dat geeft mij de gelegenheid om even een boekje open te doen over jouw gedragingen: wist je dat new_moon haar kinderen verwaarloost? Onterecht in de ziekteverzuim heeft gezeten?

Als het niet terecht is zal ze dat zelf maar lekker moeten melden, maar ik zeg het je: new_moon is een feeks.
pi_125794504
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 11:51 schreef Kesefkesef het volgende:
Ja natuurlijk, israel zit achter alles. En bibi zou vaak hebben gezegd; when America suffers, Israel profits

:')
Twijfel je hier aan?
Dit zal dan wel fake zijn:

En deze bron onbetrouwbaar:
http://www.nytimes.com/20(...)-nations-closer.html

De mossad is lief.
False flags bestaan niet.

:z

Wat meer on topic:
quote:
Boston Bombing: Uncle Ruslan married daughter of top CIA official
http://beforeitsnews.com/(...)fficial-2459688.html
Maar ach moet kunnen, hoeven we niks achter te zoeken.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 27 april 2013 @ 14:10:48 #229
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_125794564
!

Ik kwam dit clipje tegen. Kunnen jullie helpen?

Kijk naar de man in het midden met zwarte trui en groene streep in het midden.
Wat gebeurd er met hem?

Bom is blijkbaar net afgegaan. Hij staat op een beetje bedust en gaat vervolgens terug zitten. Maar kijk wat er gebeurt met zijn broek. Of wat hij doet met zijn broek moet ik zeggen...

Het lijkt erop dat de broek scheurt, de voorste broekzakken scheuren en vallen naar voor. mooi volgens het designpatroon van de broekzak.
Zien jullie dat ook?

Hoe kan dit? De bom is reeds afgegaan. Wat maakt dat alsnog die broekzakken los komen? Het lijkt wel de chippendales met hun velcroo- pakjes die ze losrukken.

Ik hoop dat jullie iets anders zien of dat dit clipje getweaked is.

Weird stuff.
  zaterdag 27 april 2013 @ 14:12:36 #230
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125794602
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:31 schreef new_moon het volgende:

[..]

maar waarom ga je er zonder meer vanuit dat het NOS journaal/CNN etc wel te geloven zijn?
Dan ben je toch een beetje naief in deze tijd (IMHO)
Aan de andere kant, waarom er zonder meer vanuit gaan dat de nieuwe media het bij het juiste eind heeft?

Paar voorbeeldjes van de nieuwe media waarbij zelfs aantal gefrabriceerd zijn. Zoals het knip en plak werk in het family guy filmpje door de nieuwe media zonder erbij te vertellen dat ze hebben zitten knippen en plakken in het filmpje:

1. Family Guy complot: leugen
2. Facebook complot: leugen
3. Twitter complot: leugen
4. Verdachten werden op 9/11 Amerikaanse burgers: leugen
5. Plaatje van ontplofte rugzak zou van FBI komen: leugen
6. Sandy Hook meisje zou overleden zijn bij aanslag Boston: schandalige walgelijke leugen
7. Vrouw dood voordat vriend aanzoek kon doen: leugen
8. Man met afgerukte benen zou oorlogsveteraan zijn: schandalige walgelijke leugen
9. Ali Al-harbi zou land uitgezet zijn: leugen
10. Op een foto zou verdachte te zien zijn. Bleek foto uit 2011 (!!!) te zijn: leugen
etc. etc. etc.

Zie ook: http://www.snopes.com/politics/conspiracy/boston.asp

Wat dat betreft ben ik blij dat de oude media zich niet bezighoudt met dit soort zieke leugens.
pi_125794652
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:10 schreef francorex het volgende:
!

Ik kwam dit clipje tegen. Kunnen jullie helpen?

Kijk naar de man in het midden met zwarte trui en groene streep in het midden.
Wat gebeurd er met hem?

Bom is blijkbaar net afgegaan. Hij staat op een beetje bedust en gaat vervolgens terug zitten. Maar kijk wat er gebeurt met zijn broek. Of wat hij doet met zijn broek moet ik zeggen...

Het lijkt erop dat de broek scheurt, de voorste broekzakken scheuren en vallen naar voor. mooi volgens het designpatroon van de broekzak.
Zien jullie dat ook?

Hoe kan dit? De bom is reeds afgegaan. Wat maakt dat alsnog die broekzakken los komen? Het lijkt wel de chippendales met hun velcroo- pakjes die ze losrukken.

Ik hoop dat jullie iets anders zien of dat dit clipje getweaked is.

Weird stuff.
Ik zie een man die zat, waarbij de broekzakken een beetje opgefrommeld in z'n liezen zaten, en vervolgens gaat staat waarbij ze gewoon naar beneden gaan hangen
  Moderator zaterdag 27 april 2013 @ 14:20:07 #232
249559 crew  Lavenderr
pi_125794759
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:15 schreef Bbs29 het volgende:

[..]

Ik zie een man die zat, waarbij de broekzakken een beetje opgefrommeld in z'n liezen zaten, en vervolgens gaat staat waarbij ze gewoon naar beneden gaan hangen
Dat zie ik ook. Zeker iets mis met mijn ogen.
pi_125794924
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:12 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Aan de andere kant, waarom er zonder meer vanuit gaan dat de nieuwe media het bij het juiste eind heeft?

Paar voorbeeldjes van de nieuwe media waarbij zelfs aantal gefrabriceerd zijn. Zoals het knip en plak werk in het family guy filmpje door de nieuwe media zonder erbij te vertellen dat ze hebben zitten knippen en plakken in het filmpje:

1. Family Guy complot: leugen
2. Facebook complot: leugen
3. Twitter complot: leugen
4. Verdachten werden op 9/11 Amerikaanse burgers: leugen
5. Plaatje van ontplofte rugzak zou van FBI komen: leugen
6. Sandy Hook meisje zou overleden zijn bij aanslag Boston: schandalige walgelijke leugen
7. Vrouw dood voordat vriend aanzoek kon doen: leugen
8. Man met afgerukte benen zou oorlogsveteraan zijn: schandalige walgelijke leugen
9. Ali Al-harbi zou land uitgezet zijn: leugen
10. Op een foto zou verdachte te zien zijn. Bleek foto uit 2011 (!!!) te zijn: leugen
etc. etc. etc.

Zie ook: http://www.snopes.com/politics/conspiracy/boston.asp

Wat dat betreft ben ik blij dat de oude media zich niet bezighoudt met dit soort zieke leugens.
9: Hij stond eerst wel op die lijst en toen weer niet. Ik lees vnl leugens van de US govt over hem.
Zowiezo gek dat iemand die op de terror lijst staat bij het witte huis de deur platloopt en bezocht wordt door de first lady.

http://www.therightscoop.(...)le-times-since-2009/
http://www.therightscoop.(...)rbi-in-the-hospital/
http://www.therightscoop.(...)his-govt-event-file/
http://wr2a.wordpress.com(...)his-bloodline-ooops/
Leugens ?
N.B.. Ik ben me nog over hem aan het inlezen, heb jij nog goede link waar alles n btje bij elkaar staat ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 27 april 2013 @ 14:33:48 #234
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_125795009
quote:
broekzakken een beetje opgefrommeld in z'n liezen zaten
Ik versta je niet.

Hangen de broekzakken binnenste buiten of niet?
pi_125795085
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:33 schreef francorex het volgende:

[..]

Ik versta je niet.

Hangen de broekzakken binnenste buiten of niet?
Nee, het zijn gewoon de (volgens mij) redelijk intacte broekzakken
  zaterdag 27 april 2013 @ 14:55:53 #236
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_125795452
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:37 schreef Bbs29 het volgende:

[..]

Nee, het zijn gewoon de (volgens mij) redelijk intacte broekzakken
Ik vind het raar uitzien, de kaki broek en dan ineens twee witte flappen die daar hangen. Die witte flappen zijn in de vorm van broekzakken die afgescheurd zijn, de lengte van die flappen komt ook overeen met wat ik beschrijf, plus de flappen lijken langer dan de broek zelf. Broekzakken die uitgeklapt zijn?
En let ook op waar zijn handen zich bevinden. Hij maakt duidelijk een beweging richting de heupen.

En ik heb ook de indruk dat de scheur in zijn broek achteraan op zijn rechter poep groter wordt. maar daar zie ik geen handbeweging, de oorzaak kan zijn door het opstaan en het voorover bukken dat de broek verder scheurt.
  zaterdag 27 april 2013 @ 14:56:52 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125795478
Het is een acteurbroek!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125795523
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:55 schreef francorex het volgende:

[..]

Ik vind het raar uitzien, de kaki broek en dan ineens twee witte flappen die daar hangen. Die witte flappen zijn in de vorm van broekzakken die afgescheurd zijn, de lengte van die flappen komt ook overeen met wat ik beschrijf, plus de flappen lijken langer dan de broek zelf. Broekzakken die uitgeklapt zijn?
En let ook op waar zijn handen zich bevinden. Hij maakt duidelijk een beweging richting de heupen.

En ik heb ook de indruk dat de scheur in zijn broek achteraan op zijn rechter poep groter wordt. maar daar zie ik geen handbeweging, de oorzaak kan zijn door het opstaan en het voorover bukken dat de broek verder scheurt.
Pak een willekeurige broek uit je kast, doe m binnenste buiten, en voila, 2 witte (of zwart, of grijs) flappen, die we ook wel broekzakken noemen :)
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:00:58 #239
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_125795556
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:56 schreef Copycat het volgende:
Het is een acteurbroek!
Of de video is getweaked.

Wat kan je nog geloven? Misschien moeten we stoppen met geloven.
Luister naar iedereen, volg niemand.
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:01:55 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125795573
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:59 schreef Bbs29 het volgende:
Pak een willekeurige broek uit je kast, doe m binnenste buiten, en voila, 2 witte flappen, die we ook wel broekzakken noemen :)
Nee! Zo simpel kan het niet zijn! Er zit toch zeker niet voor niets zo'n onheilspellend deuntje onder?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125795600
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 15:00 schreef francorex het volgende:

[..]
Wat kan je nog geloven? Misschien moeten we stoppen met geloven.
Luister naar iedereen, volg niemand.
Soms kan je beter gewoon accepteren dat je iets niet weet in plaats van naarstig naar iets te blijven zoeken.
Conscience do cost.
pi_125795606
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 april 2013 15:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee! Zo simpel kan het niet zijn! Er zit toch zeker niet voor niets zo'n onheilspellend deuntje onder?
Zal ik een filmpje maken waarin frame voor frame te zien is hoe ik een broek binnenstebuiten keer? Muziekje dr onder, een paar keer herhalen voor de duidelijkheid, wat rode pijlen en cirkels...
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:04:49 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125795637
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 15:03 schreef Bbs29 het volgende:

Zal ik een filmpje maken waarin frame voor frame te zien is hoe ik een broek binnenstebuiten keer? Muziekje dr onder, een paar keer herhalen voor de duidelijkheid, wat rode pijlen en cirkels...
Binnen de kortste keren heb je tien tegenstrijdige verklaringen. Waarbij de waanzinnigste de geloofwaardigste wordt. Omdat rationeel zo mainstream is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125795659
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 15:03 schreef Bbs29 het volgende:

[..]

Zal ik een filmpje maken waarin frame voor frame te zien is hoe ik een broek binnenstebuiten keer? Muziekje dr onder, een paar keer herhalen voor de duidelijkheid, wat rode pijlen en cirkels...
:9~
  Moderator zaterdag 27 april 2013 @ 15:06:46 #245
249559 crew  Lavenderr
pi_125795678
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:56 schreef Copycat het volgende:
Het is een acteurbroek!
Een Klok-broek met Kazanzakken.
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:08:09 #246
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_125795706

En dan deze video. Is hier gepost een tijdje geleden.

Kijk vanaf minuut 8 tot minuut 11.

Wat is het ? Wat doet die man? Gooit hij iets over het publiek vlak voor hem? en zo ja, wat gooit hij?

[ Bericht 0% gewijzigd door francorex op 27-04-2013 15:18:22 ]
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:21:15 #247
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_125796226
quote:
En dit "bewijs" nog maar een keertje...
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:35:35 #249
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125796461
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:07 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wat meer on topic:

[..]

Maar ach moet kunnen, hoeven we niks achter te zoeken.
Dat is een beetje zoals een medewerker van Popular Mechanics een neefje zou zijn van de toenmalige minister van Binnenlandse Veiligheid en dat het debunkwerk dat Popular Mechanics heeft verricht mbt 9/11-complottheorieen, in opdracht van de overheid heeft gedaan om het pientere speurwerk van de truthers in diskrediet te brengen.

In dit geval zou de vader (de hoge CIA-pief) dus familie van haar dochters' man hebben gerekruteerd, of die dochter trouwt in opdracht van haar pa met de oom van twee potentiele assets. Ik geloof niet dat je mensen rekruteert die zo dichtbij je naaste familie staan, of dat je je dochter hiervoor gebruikt.
pi_125796518
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:07 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Twijfel je hier aan?
Dit zal dan wel fake zijn:

En deze bron onbetrouwbaar:
http://www.nytimes.com/20(...)-nations-closer.html

De mossad is lief.
False flags bestaan niet.

:z

Wat meer on topic:

[..]

Maar ach moet kunnen, hoeven we niks achter te zoeken.
''I'm sure that after the bombing, the tragic bombing in boston. I believe that people will identify more with Israel's struggle againt terror.'' :D ok, en nu? wat is hier erg aan?

Asked tonight what the attack meant for relations between the United States and Israel, Benjamin Netanyahu, the former prime minister, replied, ''It's very good.'' Then he edited himself: ''Well, not very good, but it will generate immediate sympathy.'' He predicted that the attack would ''strengthen the bond between our two peoples, because we've experienced terror over so many decades, but the United States has now experienced a massive hemorrhaging of terror.'' Dit stuk gaat overigens niet over boston. Wat is hier raar aan? Dat ie zich versprak?

En dat laatste filmpje, ik weet niet hoe je erbij komt maar die man is geen ''Israeli lobbyist'' :')

En wat heeft de mossad er mee te maken????
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')