Zou me echt tof lijken om Red Hat gecertificeerd te zijn, zal vast ook wel goed verdienen of niet?quote:
Als het goed is wel jaquote:Op zondag 28 april 2013 12:57 schreef Jesse_ het volgende:
Als ik mijn /home meeneem naar een nieuwe verse installatie zijn de programma's die ik dan geinstalleerd had en opnieuw installeer in mijn verse installatie weer automatisch geconfigureerd?
Denk het wel, maar je wordt het natuurlijk niet zomaarquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:21 schreef DanOam het volgende:
[..]
Zou me echt tof lijken om Red Hat gecertificeerd te zijn, zal vast ook wel goed verdienen of niet?
Aan het updatenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef t4rt4rus het volgende:
Ohja....
DEBIAN WHEEZY IS GERELEASED!!!!!!!!
Dan ga je toch testing draaien?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:11 schreef robin007bond het volgende:
De nieuwe software mis ik toch wel bij Debian. Je weet dat het systeem heel stabiel is, maar nieuwe features zijn ook leuk.
Dat is niet voor iedereen weggelegdquote:Op zondag 5 mei 2013 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, hmm... Hmm...
Ik heb dan toch liever Arch.Lekker bleeding edge.
Serieus een dollarteken, hou oud ben je nou?quote:Op maandag 29 april 2013 18:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is het zo erg gesteld met M$FT?
Sorry hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 23:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Serieus een dollarteken, hou oud ben je nou?
Buiten dat het niet echt opgaat als je zo naar de koers kijkt.
Zeker, al zegt dat grafiekje weinig over de waarde maar alleen over het stijgingspercentage.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
Gaat wel heel goed met Red Hat
Webmin was er niet zo blij mee.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef t4rt4rus het volgende:
Ohja....
DEBIAN WHEEZY IS GERELEASED!!!!!!!!
Gewoon sid draaien op desktop...quote:Op zondag 5 mei 2013 22:11 schreef robin007bond het volgende:
De nieuwe software mis ik toch wel bij Debian. Je weet dat het systeem heel stabiel is, maar nieuwe features zijn ook leuk.
Lees de release notes.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Misschien een beetje een onnozele vraag, maar hoe upgrade ik dan van 6 naar 7? Mijn update manager (-d?) komt niet met de nieuwe release en apt-get geeft ook geen updates. Moet ik handmatig de sources aanpassen?
Nou ja, stagnatie zegt ook wat. Om dat te versterken is de lijn van IBM vermoedelijk ook toegevoegd: groot, mét een stijgende (lange-termijn) koers.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Serieus een dollarteken, hou oud ben je nou?
Buiten dat het niet echt opgaat als je zo naar de koers kijkt.
Schrijf je dan ook Appl¤? Microsoft verbleekt bij hun graaipraktijken.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:37 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nou ja, stagnatie zegt ook wat. Om dat te versterken is de lijn van IBM vermoedelijk ook toegevoegd: groot, mét een stijgende (lange-termijn) koers.
Die dollarteken is overigens goed verdiend door Microsoft, leeftijd heeft er weinig mee te maken.
Nooit eerder gezien, maar goede suggestie. In allebei de gevallen terecht.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Schrijf je dan ook Appl¤? Microsoft verbleekt bij hun graaipraktijken.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |