Zeker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef Debsterr het volgende:
Ik voelde me dan ook niet buitengeslotenmaar buitengesloten
. Das de positieve variant
.
Ah beterquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef Debsterr het volgende:
Ik voelde me dan ook niet buitengeslotenmaar buitengesloten
. Das de positieve variant
.
?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen die me spammen met lakjes 'omdat garpig'
Heerlijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen op kantoor die je een rare vraag stellen, waarvan je bij god niet weet wat ze van je willen, en je na drie keer uitleg vragen nog steeds niet weet wat ze van je willen, en dan verontwaardigd zijn omdat ze het niet voor niets aan jou vragen wat
"Heb je deze <insert lakje met garpige naam> al??????"quote:
Fijnquote:
die zijn al heerlijk van zichzelfquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOE maak je groene aspergers lekker? gewoon koken?
Ja die ga ik toch niet rauw etenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn al heerlijk van zichzelf
koken, peper, zout, klaar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die ga ik toch niet rauw eten
De verwarming hier op de TU doet het niet want centraal gereguleerd en het is voorjaar dus niet meer nodig, klootzakkenquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De verwarming hier op de TU doet het niet want centraal gereguleerd en het is voorjaar dus niet meer nodig, klootzakken
En ik heb het kouddddd
wat heb je aan dan? Want er was gewoon kou voorspeld ENNN je zei dat je een poncho had op akntoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die zit niet in mijn standaard uitrusting als ik ga werken
OH HEE IK HEB NOG EEN PONCHO!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heb je aan dan? Want er was gewoon kou voorspeld ENNN je zei dat je een poncho had op akntoor
asos?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:05 schreef Dwyn het volgende:
Damn, 24 april iets besteld in Engeland. Nu al binnen
YWquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
OH HEE IK HEB NOG EEN PONCHO!!!![]()
*mompelt iets over vergeten en trekt poncho aan*
Je wat?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:07 schreef Mss het volgende:
Ik hoop dat mijn impuls Alice jurk snel komt
De stof is tof!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb leuke stof besteld voor een zomerjurkje of korte jumpsuit voor de zomer
Deze stof:
[ afbeelding ]
Zo'n soort jumpsuitje, maar dan iets wijdere pijpjes denk ik:
[ afbeelding ]
Dat! Collega is op de fiets en korte blouse; want het was toch zo'n mooi weer vanmorgenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heb je aan dan? Want er was gewoon kou voorspeld ENNN je zei dat je een poncho had op akntoor
Ik was van de week bezig dat ik een Alice in Wonderland kostuum wilde voor een feest (over een maandquote:
Ik dacht dat het wel een beetje mee zou vallen dus heb shirt met korte mouwen aan en daar overheen een dun vestje met lange mouwquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat! Collega is op de fiets en korte blouse; want het was toch zo'n mooi weer vanmorgen
Lange mouw + blazer + jas mee bam![]()
Ohai collegaquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel een beetje mee zou vallen dus heb shirt met korte mouwen aan en daar overheen een dun vestje met lange mouw
Wel winterjasEn op de fiets, wordt nog leuk straks
oh, dat had ik even gemistquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was van de week bezig dat ik een Alice in Wonderland kostuum wilde voor een feest (over een maand), en toen kon ik geen goed kostuum vinden dus ik heb een blauwe jurk waarbij ik nog goede accessoires moet zoeken.
Heel veel mensen niet. Ik vind ze heerlijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De stof is tof!
Ik ben alleen niet zo'n fan van jumpsuits
Da's best een prima jurkjen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:07 schreef Mss het volgende:
Ik hoop dat mijn impuls Alice jurk snel komt
Ik denk dat ik het eindresultaat moet zienquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heel veel mensen niet. Ik vind ze heerlijk
Tenminste diegene ik ik nu heb vind ik heerlijk, alleen die heeft lange pijpen.
Ik zie het als een jurkje waar je tenminste niet op hoeft te passen dat ie omhoog waait of hoe je gaat zitten
quote:Lieve kleine poes hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag 13 jaar alweer pfff snik het gaat veel te hard tot straks xxxxx papa en mama
Oeh gaaf jurkje!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:22 schreef Mss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hadden helaas niks in het lichtblauw. Dus wil deze dragen met een schortje, witte maillot en een zwarte haarband.
Leuk, ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:22 schreef Mss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hadden helaas niks in het lichtblauw. Dus wil deze dragen met een schortje, witte maillot en een zwarte haarband.
Kim Holland is moeder?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zag dit op mijn feestboek timeline voorbijkomen omdat een van mijn connecties daarop had gereageerd en ik zat echt ff van huh HOE spreekt die dr dochter aan??
[..]
De moeder is wel pronoblondquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk, ben benieuwd
[..]
Kim Holland is moeder?
Als zij dat is, dan ben ik het ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
alleen dat model, dat is toch serieus geen plus size jongens
ERMAHGERDquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD DAT IS AL OVER EEN WEEK
OMG WAT MOET IK AAN!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD DAT IS AL OVER EEN WEEK
aaarrrrggghhhquote:
Mag best!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG WAT MOET IK AAN!
ow wait. Ik hoef heul niet zenuwachtig te reageren
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aaarrrrggghhh
Gisteravond ook weer heel de avond tussen DRIE!! bierende mensen gezeten die chips hadden.
Ik had water met ijsklontjes en zes kerstomaatjes
Het is dat het mijn eigen keuze is, want anders....
OMG BEN JE AL ZENUWACHTIG WAT ALS JE IETS VERGETEN BENT; OF EEN ALLERGIE KRIJGT NET VOOR DE TROUW OF KAAL WORDT ERMAHGERRRRRRRRDquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag best!
Ik trouw over 35 dagen mensen. 35!!! Weet je HOE snel
ja met mijnen BMI van 29.9quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
DENK AAN WAT JE ER VOOR TERUG GAAT KRIJGT! Obesitasvrij dit dat alles![]()
quote:ik denk nog steeds aan jou, en men hart blijft nog steeds kloppen ♥ #damm
ja, dan kan ik net zo goed zelfmoord plegen denk ikquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG BEN JE AL ZENUWACHTIG WAT ALS JE IETS VERGETEN BENT; OF EEN ALLERGIE KRIJGT NET VOOR DE TROUW OF KAAL WORDT ERMAHGERRRRRRRRD
Gaat dat lukken denk je?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja met mijnen BMI van 29.9![]()
Nee - bruiloft moet onder de 80 zijn want dat heb ik nu eenmaal in mijn kop!
79 kilo klinkt nou eenmaal tien kilo lichter dan 80 kilo.
gelukkig maar, anders moesten we 112 bellenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn uberverliefde jongste zoon en zijn meisje zijn ook helemaal op dreef op den feestboek![]()
Van haar:
[..]
Toch wel fijn, dat dr hart blijft kloppenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn uberverliefde jongste zoon en zijn meisje zijn ook helemaal op dreef op den feestboek![]()
Van haar:
[..]
Dat is zeker haalbaar!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's nog 4,5 kilo in 5 weken. Zeker mogelijk!
Herkenbaarheidquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja met mijnen BMI van 29.9![]()
Nee - bruiloft moet onder de 80 zijn want dat heb ik nu eenmaal in mijn kop!
79 kilo klinkt nou eenmaal tien kilo lichter dan 80 kilo.
Mensenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Godver, de vrijdagmiddag spam in de whatsapp groep is weer begonnen hoor, iedereen moet even een foto van z'n flesje/glaasje bier tonen
WAT IS JE NUMMERRRRRRquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Godver, de vrijdagmiddag spam in de whatsapp groep is weer begonnen hoor, iedereen moet even een foto van z'n flesje/glaasje bier tonen
Komt vanwege die DANGEROUS GOODSquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:30 schreef Dwyn het volgende:
Damn, shipping bij Models Own is 15 pond geworden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK KAN HET TSJAKKAAAAAAquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HerkenbaarheidGaat goed komen
DRINK ALLLLLL TZE WATER; EAT ALL THE VEGGIES
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
OWJA!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik ben zoooo blij dat B zich in mijn bijzijn wel in kan houden qua eten....quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IK KAN HET TSJAKKAAAAAA
Wedden dat straks bb pizza en bier wil
En dan ga ik mijn opgepiepte moussaka van woensdag opnassen met een glas spa & fruit light
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IK KAN HET TSJAKKAAAAAA
Wedden dat straks bb pizza en bier wil
En dan ga ik mijn opgepiepte moussaka van woensdag opnassen met een glas spa & fruit light
quote:
Ja weet je, het is heel gek, maar op momenten dat ik echt super "in the zone" ben gaat hij juist MEER troep eten. Ik weet niet wat dat isquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]BB buiten schoppen
Zeg dat je mentale steun nodig hebt
Oh das irritantquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja weet je, het is heel gek, maar op momenten dat ik echt super "in the zone" ben gaat hij juist MEER troep eten. Ik weet niet wat dat is
Nogal, maar het komt allemaal op pure wilskracht aan en elke keer dat je NEE zegt wordt het weer iets makkelijker.quote:
Dat is zeker waar!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nogal, maar het komt allemaal op pure wilskracht aan en elke keer dat je NEE zegt wordt het weer iets makkelijker.
Echt gewoon zeggen he als het jou te veel wordt. Ik kan me voorstellen dat je daar niet zo op zit te wachtenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja weet je, het is heel gek, maar op momenten dat ik echt super "in the zone" ben gaat hij juist MEER troep eten. Ik weet niet wat dat is
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt gewoon zeggen he als het jou te veel wordt. Ik kan me voorstellen dat je daar niet zo op zit te wachten
Het is dat ik vaak bepaal wat we eten enzo en ik dus vorig jaar zélf telkens ging koken net voor de bruiloft zodat ie zo min mogelijk kon zeuren om friet en pizza
En ik doe ook meeste boodschappen; dus chips had ik ook maar beperkt in huis gehaald
Overigens kreeg ik afgelopen maandag van mijn schoonzus de vraag hoeveel ik ben aangekomen sinds de bruiloft.
Hu?
Dus ikke: Nouja nu nog maar 3 kilo sinds vorig jaar... Maar is erger geweest.
"Oh das wel netjes'
En toen ging ik allemaal dingen denken wat ze er mee bedoelde... IK SNAP ET NIETTTTJa het zit me nog dwars.
Ik ben af en toe zo'n wijf
Oh das ook een fijne opmerking ja, hoeveel ben je aangekomenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt gewoon zeggen he als het jou te veel wordt. Ik kan me voorstellen dat je daar niet zo op zit te wachten
Het is dat ik vaak bepaal wat we eten enzo en ik dus vorig jaar zélf telkens ging koken net voor de bruiloft zodat ie zo min mogelijk kon zeuren om friet en pizza
En ik doe ook meeste boodschappen; dus chips had ik ook maar beperkt in huis gehaald
Overigens kreeg ik afgelopen maandag van mijn schoonzus de vraag hoeveel ik ben aangekomen sinds de bruiloft.
Hu?
"Oh das wel netjes'
En toen ging ik allemaal dingen denken wat ze er mee bedoelde... IK SNAP ET NIETTTTJa het zit me nog dwars.
Omg schop ze !!11!1quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh das ook een fijne opmerking ja, hoeveel ben je aangekomen
Ik kreeg vorige week 'jij bent ook best een jojo he?'
Jouw schoonzus, die van Hugo, die stok? Die moet d'r waffel houequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hu?
"Oh das wel netjes'
Ja die!!1!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw schoonzus, die van Hugo, die stok? Die moet d'r waffel houe![]()
Heb je teruggevraagd of ze d'r zwangerschapskilo's alweer kwijt is?
En ik kook al altijd he. bb heeft geheime food stashes!!!
godverdomme manquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh das ook een fijne opmerking ja, hoeveel ben je aangekomen
Ik kreeg vorige week 'jij bent ook best een jojo he?'
Haatquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die!!1!!
En het ergste is dat ze idd haar kilo's alweer kwijt is... ze is bijna weer mt 34
Echt?? Wtfquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godverdomme man
Ik ben daar te dik voor, dan durven mensen niks meer te zeggen in je gezicht
Maar als puber wel regelmatig de: "Zo, jij houdt ook wel van lekker eten, niet?" gehoord. Van van die stinkende alternatieve teringhippies ook
en ze eet nog steeds standaard 2 borden avondeten... doet er verder niks voor.quote:
Arrrghhh nog meer DIEEEEEE DOOD SLAAN SCHOPPEN ALLESquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godverdomme man
Ik ben daar te dik voor, dan durven mensen niks meer te zeggen in je gezicht
Maar als puber wel regelmatig de: "Zo, jij houdt ook wel van lekker eten, niet?" gehoord. Van van die stinkende alternatieve teringhippies ook
Dat is inderdaad ook best pijnlijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had een jaar of 2 terug wel dat ik in korte tijd wat was aangekomen en toen dachten er dus serieus 3 collega's dat ik zwanger was![]()
Das ook best goede dieetmotivatie pfff
Maar echt niet tof
Ohai kreeg ik ook te horen afgelopen zomerquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had een jaar of 2 terug wel dat ik in korte tijd wat was aangekomen en toen dachten er dus serieus 3 collega's dat ik zwanger was![]()
Das ook best goede dieetmotivatie pfff
Maar echt niet tof
Oh ja, want als je kiest om geen alcohol te drinken ben je uiteraard zwangerquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook best pijnlijk
Ik drink pas tien dagen geen bier meer trouwens, maar heb die syggestie ook al een paar keer naar mijn kop geslingerd gehad, wtf
uiteraard. En nu kan het al, want op zo'n korte termijn kan ik toch niet uit mijn jurk groeienquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh ja, want als je kiest om geen alcohol te drinken ben je uiteraard zwanger
Haat aan die mensenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai kreeg ik ook te horen afgelopen zomeren aangezien ik getrouwd was mķest dat bijna wel
Ja, en dan kijken ze echt zo:quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb 1x gesnauwd: Nee het is gewoon VET ok??
Ermahgerd hoe vaak ga jij dat straks wel niet horenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard. En nu kan het al, want op zo'n korte termijn kan ik toch niet uit mijn jurk groeien
Ik heb mijn smoes al klaarliggenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klopt
Ik kies nu ook wel bewust voor avondjes/feestjes zonder alcohol, gewoon om de calorieën wat te beperken. Maar dat moet je dan wel minimaal in drievoud verdedigen als je zelf niet hoeft te rijden 'want waarom drink je dan niet?????'
Ja die geloven ze bij mij nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb mijn smoes al klaarliggen
"Omdat ik gisteravond al zo veel gezopen heb dat het nog steeds in mijn bloed zit"
Ja dat wel iddquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
dat zouden ze namelijk nog wel eens kunnen geloven van mij
Nou ja, dat ze het aanbieden kan nog, maar aandringen heb ik nooit begrepen. Zelfs mijn vader doet datquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb ook een periode van 5 jaar helemaal geen alcohol gedronken, maar het heeft zeker een jaar geduurd voordat mensen stopten met drank aanbieden en een 'aah toe nou' en 'waarom drink je niet gezellig mee'. Pff, vermoeiend af en toe
Dat snap ik ook niet. Als je toch vraagt en iemand zegt nee, dan is het toch klaarquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze het aanbieden kan nog, maar aandringen heb ik nooit begrepen. Zelfs mijn vader doet dat
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Als je toch vraagt en iemand zegt nee, dan is het toch klaar
Net als toen ik laatst bij pa was en heel letterlijk had gezegd dat ik op mijn eten aan het letten was en meer ging sporten en gezond dit dat alles.
Eerstvolgende vraag: eet je mee? we eten friet
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ohai schoonmoeders"Pak nog maar wat; hier!" *schept mijn bord weer vol.
Euh. nee.
*Laat bord staan*
"Ja maar dat is zonde!!"
SCHEP HET DAN OOK NIET IN MIJN BORD
dafuq.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh. nee.
*Laat bord staan*
"Ja maar dat is zonde!!"
Is cif de broer van mijn zwager?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh. nee.
*Laat bord staan*
"Ja maar dat is zonde!!"
Hahaha dat had ik op het Turkse vloegveld toen ik 20 KG zwaarder was. Ik stond zo voor de gate te wachten, cameratas voor op mijn buik vasthouden. Komt er zo'n beeldschone Turkse stewardess vragen of ik zwanger ben want dan mag ik iets eerder (en rustig) het vliegtuig in.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb 1x gesnauwd: Nee het is gewoon VET ok??
Mja is wel een klassieker ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef Dwyn het volgende:
'Je kan het hebben'. Dat vind ik een leuke ja.Waarom denk je dat ik het kan hebben?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja is wel een klassieker ja.
En als je dan (als je daartoe geneigd ben, ik iig niet) zegt dat je juist heel veel bent afgevallen dan heb je het ineens 'verdiend'. Ja dan nog wil ik dat kutgebakje niet!
+1quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
io snap sowieso niet waarom mensen aandringeb, als iemand niet wilt dan wilt diegene niet, klaar.
Kan ik me voorstellen, waar bemoeit ie zich mee zegquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
+1
Of zich ergens mee bemoeien. Klein voorbeeldje van 20 jaar geleden. Ik ben aan het boodschappen doen met twee kleine kinderen. Haasten, haasten natuurlijk, kinderen jengelen. Er ligt -uiteraard- snoep bij de kassa. Kind wil snoep *jengel* ik zeg nee. *jengel*jengel*
Oude meneer achter mij"Ach geef hem dat zakje snoep toch."
Als blikken konden doden was die meneer ter plekke een hoopje as geweestIk hoefde niet eens wat te zeggen...
Zoooo!! Dat had ik ook niet gepikt zeg! Ik weet niet of ik de snoepjes had terug gepakt van de kinderen, dat gaat misschien wat ver. Maar ik had wel die persoon in het bijzijn van de kinderen haarfijn uitgelegd dat hij dat niet weer moet proberen. En meteen even aan de kinderen uitgelegd dat ze geen snoep van vreemden mogen aannemen omdat dat misschien wel stoute en slechte en vieze mensen zijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zag ooit eens zo`n moeder met 3 jengelende kinderen die om snoep blčrden maar zij hield voet bij stuk
Toen stond er zo`n oude graftak, die pakte zo`n zak snoep bij de kassa, trok dat open en gaf die kinderen een snoepje. 'Jullie moeder moet niet zo zeiken' zei hij
Die moeder spuwde gif
wat de neuk?????quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zag ooit eens zo`n moeder met 3 jengelende kinderen die om snoep blčrden maar zij hield voet bij stuk
Toen stond er zo`n oude graftak, die pakte zo`n zak snoep bij de kassa, trok dat open en gaf die kinderen een snoepje. 'Jullie moeder moet niet zo zeiken' zei hij
Die moeder spuwde gif
dus die jumpsuit maar dan een ander model en van andere stof?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:31 schreef Puckzzz het volgende:
Oh dit is trouwens een beter voorbeeldje denk ik van de jumpsuit die ik dan ongeveer wil gaan maken, maar dan niet one shoulder maar off shoulder.
[ afbeelding ]
Maar dan met andere riem, schoenen en zonder achterlijke pose
Zoietsquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus die jumpsuit maar dan een ander model en van andere stof?![]()
Neeeeeeeeee...quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die moeder spuwde gif
Ik maak zoeen poepflap aan de achterkant, met twee knopen erinquote:
wel in een andere kleur!quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik maak zoeen poepflap aan de achterkant, met twee knopen erin
misschien een mix?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:59 schreef Puckzzz het volgende:
Bruin?
Babydiarree of Inwendige bloedingen kleur?
Wij eten een wereldgerecht als het goed is. Alleen hebben we wel de ingrediënten voor erbij maar niet de mix zelfquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit ook al een half uur te bedenken wat ik ga koken... heb ik ook geen zin in
Lekker jongequote:Op vrijdag 26 april 2013 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
Vier stukken vlees met aardappelen, champignons en ketchup? Komt Fred eten?
Dat is dus de fuck met de manier waarop ze vlees verpakken. DRIE stuks in een pak. 3?? Meeste huishoudens bestaan uit minimaal 4 mensen, of 2. Ik bak dan alles want ik weet dat ik niet 1 hamburger bewaar. Dat wat ik niet op krijg gaat of in de kliko of naar de beestjes.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
Vier stukken vlees met aardappelen, champignons en ketchup? Komt Fred eten?
welke supermarkt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is dus de fuck met de manier waarop ze vlees verpakken. DRIE stuks in een pak. 3?? Meeste huishoudens bestaan uit minimaal 4 mensen, of 2. Ik bak dan alles want ik weet dat ik niet 1 hamburger bewaar. Dat wat ik niet op krijg gaat of in de kliko of naar de beestjes.
EHMY ik wil em ook maar dan wel zo schuin!quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:31 schreef Puckzzz het volgende:
Oh dit is trouwens een beter voorbeeldje denk ik van de jumpsuit die ik dan ongeveer wil gaan maken, maar dan niet one shoulder maar off shoulder.
[ afbeelding ]
Maar dan met andere riem, schoenen en zonder achterlijke pose
*BURP*quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit ga ik natuurlijk nooit allemaal op krijgen
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hopelijk kan ik nu vannacht eindelijk fatsoenlijk slapenvoel me al een stuk beter nu die operatie gewoon goed is gegaan. Mama zag er ook heel goed dus jeuj
Lijkt me ook wel een last van je schouders nu het voorbij is en goed gegaan is...quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hopelijk kan ik nu vannacht eindelijk fatsoenlijk slapenvoel me al een stuk beter nu die operatie gewoon goed is gegaan. Mama zag er ook heel goed dus jeuj
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:29 schreef Incantrix het volgende:
Ohai
Wat fijn dat het goed is gegaan met je moeder Speesis ze nog in het ziekenhuis?
Ik duim voor haarquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als alles goed is mag ze maandag naar huis denken ze. Maar dat ligt aan haar blaas.
Toen ik er was ging de ruggenprik net uitwerken en kreeg ze weer wat paracetamol, dus ik hoop niet dat het al te erg is nu.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:48 schreef milka82 het volgende:
Fijn Spees dat het goed gegaan is met je moeder. Niet te veel pijn nog? En dan nu de komende weken rustig aan doen.
Yeh + voorwand versteviging want verzakking. Achterwand bleek niet nodig door verwijdering baarmoeder tijdens operatie.quote:
Als dat toch goed werkt, gewoon doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde eigenlijk litha gaan doen met mijn oor, maar zeezouten (ja ik noem het zo, ook al is het volgens brum hetzelfde als gewoon zout) wordt het veel rustiger
Dat welquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ze gaan te hardik kan niet lezen waar het over gaat en dan wordt iedereen gelijk boos
Kan ik me zoooo iets bij voorstellen. Soms kan je je gewoon even verheugen in een avondje series kijkenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dat je dan zo helemaal voor de tv genesteld zit met een kop thee om de afgelopen weken aan Grey's Anatomy in te halen want de harddisk recorder is zo goed als vol en dat dan ineens je schoonvader weer op de stoep staat voor een spontaan biertje.. En echt altijd op vrijdag net nadat B weg is![]()
Ik zat er eigenlijk helemaal niet op te wachten want wou lekker GA kijken maar vind het ook stom om hem weg te sturen. Ah well, t was wel ff gezellig
Ja dat! En B is pleite dus lekker ff avondje alleenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan ik me zoooo iets bij voorstellen. Soms kan je je gewoon even verheugen in een avondje series kijken![]()
iedereen meteen jaloersquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:28 schreef Incantrix het volgende:
Ah, is dat waarom het hier tegenwoordig zo rustig is hier?
voor zondag?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Weer thuisBord staat! Haartjes wat geknipt (ziet het er tenminste wat uit vlg week)
En frietjes op![]()
En cif heeft iets geregeld... maar ik weet niet hoe wat waar; want hij ritste zijn foon weg voor ik ook maar iets kon lezen
Op WA?quote:
Neej man, zwaar uit het lood geslagen want niet horende bij de coole kids natuurlijkquote:
Ja pciesquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat! En B is pleite dus lekker ff avondje alleenNiet helemaal dus
Dat weet ik dus nietquote:
ik zei geeneens wie er in de groepschat zaten. Misschien was het wel mijn buurtverenigingquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neej man, zwaar uit het lood geslagen want niet horende bij de coole kids natuurlijk
Priem, ging jij nou naar de piercer vandaag?
Die was er vandaag niet; morgen mag ik langs gaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neej man, zwaar uit het lood geslagen want niet horende bij de coole kids natuurlijk
Priem, ging jij nou naar de piercer vandaag?
straks krijg je schuursponsjes in een kadopapiertjequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pciesOp donderdagavond vind ik het ook vaak fijn dat ik echt alleen ben als cif trainen is. Lekker onder dekentje
[..]
Dat weet ik dus nietIk snap er heul niks van. Ik weet dus niet voor hoe wat en wanneer en waarom en zovelen vragen; maar ik kon echt niks lezen dus ik probeer er eik maar niet te veel over na te denken want het was duidelijk als verrassing bedoeld
![]()
Ah ik zie het welIk vind het uberhaupt super tof dat ie een verrassing heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei geeneens wie er in de groepschat zaten. Misschien was het wel mijn buurtverenigingdus ik vond de reacties wel koddig
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
straks krijg je schuursponsjes in een kadopapiertje
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
straks krijg je schuursponsjes in een kadopapiertje
Spannend! Als het kan meteen zetten?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die was er vandaag niet; morgen mag ik langs gaan
ik voorzie een echtscheidingquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Nah vlg mij heeft ie daar wel van geleerd
Ja is ook om meteen te zetten iddquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Spannend! Als het kan meteen zetten?
een tweede clitpiercingquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja is ook om meteen te zetten iddals het kan met mijn oor tenminste lol en anders ga ik daar terplekke wel een alternatief verzinnen
Noeeeezzzz ! Net geen jaar getrouwd; misschien kreeg ie korting op de echtscheidingquote:
Ik heb niet eens een 1ste en neuhhhquote:
Coolquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja is ook om meteen te zetten iddals het kan met mijn oor tenminste lol en anders ga ik daar terplekke wel een alternatief verzinnen
Uiteraardquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Coolsucces alvast dan
neem aan dat er pics komen?
hele oor dr af?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een 1ste en neuhhhIets anders in mijn oor; zoals tragus of gewone helix of of of gewoon alles meteen BAM HELE OOR JONGEUH.
Nee kweenie
quote:
Ik vind het ook wel lekker om af en toe een avondje alleen te zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pciesOp donderdagavond vind ik het ook vaak fijn dat ik echt alleen ben als cif trainen is. Lekker onder dekentje
[..]
Dat weet ik dus nietIk snap er heul niks van. Ik weet dus niet voor hoe wat en wanneer en waarom en zovelen vragen; maar ik kon echt niks lezen dus ik probeer er eik maar niet te veel over na te denken want het was duidelijk als verrassing bedoeld
![]()
Ah ik zie het welIk vind het uberhaupt super tof dat ie een verrassing heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent een hipster, jij wilt niet cool zijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:44 schreef megamandy het volgende:
Ermhagerd ik zit sinds eergister ook bij een groepschatik voelde mij zo cool
![]()
Ooh verdoriequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij bent een hipster, jij wilt niet cool zijn.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik ging het lakje ophalen bij MegaToby, en Baas was mee. 1ste wat 'ie zei toen we weer gingen: was dat de hipster opperbaas?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:44 schreef megamandy het volgende:
Ermhagerd ik zit sinds eergister ook bij een groepschatik voelde mij zo cool
![]()
mwehehequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:47 schreef Debsterr het volgende:
Waarom probeert onze kat door de bodem van de kattenbak te ontsnappen naar China?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga ook tukkenMorgen om 9u bij dierenarts
Of misschien niet.... heeft cif iets anders geregeld... ermahgerd de spanningOk nee ik ga er niet meer over nadenken; ik zie het wel
Truste
Trusten!quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:48 schreef PriemGirl het volgende:
Of misschien niet.... heeft cif iets anders geregeld... ermahgerd de spanningOk nee ik ga er niet meer over nadenken; ik zie het wel
Truste
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:48 schreef PriemGirl het volgende:
Truste
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ohja wij krijgen weer een puppyNu nog niet, maar mijn ouders zijn wel al bij een fokker langsgeweest
Ja toch weer wel?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ohja wij krijgen weer een puppyNu nog niet, maar mijn ouders zijn wel al bij een fokker langsgeweest
Een Cairn Terrierquote:
Ja eerst wilde mijn pa geen pup, maar wij hadden die teckel laatst en die was soms zo irritant mhehe. Dus toen hadden mijn ouders al geen zin om een (oudere) hond uit het asiel helemaal te moeten heropvoeden.quote:
Ja, die kun je makkelijker overal mee heen slepen. Gaat niet echt met labradors of wat dan ookquote:
i beg to differquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, die kun je makkelijker overal mee heen slepen. Gaat niet echt met labradors of wat dan ook
Ja das zeker zo, mensen zijn ook sneller bereid om ff op een hond op te passen als hij kleiner isquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, die kun je makkelijker overal mee heen slepen. Gaat niet echt met labradors of wat dan ook
LOL!quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:09 schreef Sharana_LV het volgende:
hahahahahaah kreeg net whatsapp van collega's of topgear show tof was dus ik zo EHMYGEWRD TOP GEAR NAGELLAK JONGE ZO AWESOME
krijg gelijk terug "ah jij hebt een leuke avond ja"
!
Hij lijkt op Loebas de hond van Donald Duckquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
I R DOG IN LIONS COSTUME
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij lijkt op Loebas de hond van Donald Duck
Neinz die zijn nog lekker thuis, mama is nog in t ziekenhuisquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben je bij Brum? Ermahgerd nu liggen je zus en haar geliefde in jouw bed te seksen![]()
![]()
oh sorryquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat was geen happen aangezien ik prima op de hoogte was.
Oh, dan laat mijn zesde zintuig mij in de steekquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Neinz die zijn nog lekker thuis, mama is nog in t ziekenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |