quote:Op maandag 1 juli 2013 16:28 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb een twee paar zilveren oorbellen gekocht voor maar 30 euro(ben allergisch voor zelfs nikkelvrije oorbellen).
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:28 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb een twee paar zilveren oorbellen gekocht voor maar 30 euro(ben allergisch voor zelfs nikkelvrije oorbellen).
Doorgezakt naar 10,27 nu. Met al je kennis en ervaring zit je er de laatste tijd regelmatig naast. Waar is die magic touch gebleven ?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:00 schreef 0108daniel het volgende:
Even een aantal aandeeltjes Blackberry gekocht op 10,88
Koerst staat inmiddels 25% in de min en verwacht hier een kleine correctie op.
Regelmatig?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:15 schreef jaco het volgende:
[..]
Doorgezakt naar 10,27 nu. Met al je kennis en ervaring zit je er de laatste tijd regelmatig naast. Waar is die magic touch gebleven ?
Dat ding is inderdaad flink in elkaar geklapt... ik ga 'm ook in de gaten houden en misschien een gokje wagen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:26 schreef JimmyJames het volgende:
Een januari 2014 call Barrick Gold gekocht![]()
http://finance.yahoo.com/q?s=ABX
Grote kans dat het weggooid geld is, maar ruim onder de bodem van 2009 kon ik het niet laten de gok te wagen.
Ik wil ook wel long goud, maar op een nog iets lager niveau (als dat nog komt).quote:Op maandag 1 juli 2013 19:26 schreef JimmyJames het volgende:
Een januari 2014 call Barrick Gold gekocht![]()
http://finance.yahoo.com/q?s=ABX
Grote kans dat het weggooid geld is, maar ruim onder de bodem van 2009 kon ik het niet laten de gok te wagen.
Wil eigenlijk hetzelfde, maar ben te schijterig i.v.m. enkele flinke verliezen de laatste tijd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:26 schreef tfors het volgende:
long eur/usd op 1.2900 ik ga het eens een paar dagen aankijken.
Ik doe niet aan stoplossen, zie wel waar het uitkomt ;-) . Belangrijkste is natuurlijk dat je op de lange termijn winsten draait, dus moet je uiteraard niet je door 1 grote verliezer failliet laten gaan. Maar met stoplossen zie ik vooral gebeuren dat ik op momenten waarop het slecht gaat verkoop, terwijl je dan juist moet kopen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:25 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wil eigenlijk hetzelfde, maar ben te schijterig i.v.m. enkele flinke verliezen de laatste tijd.
edit: welke stoploss heb je?
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 06:38 schreef Buster24 het volgende:
Wat vinden jullie van Imtech? Kopen voor ¤1,40 (op inschrijving)
Ik heb ze verkocht op 4-07-2013 voor ¤5,70 omdat ik de bui al voelde hangen en gisteren terug gekocht voor ¤2,48 ik heb namelijk het vermoeden dat ze wel weer de lift ingaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
De korting is ook als compensatie voor de verwatering.
Som;
Aanschafprijs + (4 * ¤ 1,40) / 5 = de prijs voor de nieuwe aandelen.
Wel kan het even duren voordat je in de plus staat maar dat is sterk afhangkelijk van wat je voor je aandelen hebt betaald voor 5 juli.
Dan heb je dus én geen claims, én (wellicht) veel te duur aangekocht. Ik denk zelf dat ze nog wel een afstraffing krijgen, maar goed, anderen denken weer dat ze flink gaan stijgen. Dus ja, aan mijn woorden heb je ook niets.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:54 schreef Buster24 het volgende:
Ik heb ze verkocht op 4-07-2013 voor ¤5,70 omdat ik de bui al voelde hangen en gisteren terug gekocht voor ¤2,48 ik heb namelijk het vermoeden dat ze wel weer de lift ingaan.
Weet alleen niet of je op basis van de aankoop van 05-07 ook voor ¤1,40 kan kopen.
Beleg nog niet zo lang dus ik zal nog wel wat fouten maken.
Mmmmm weer wat geleerdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:09 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dan heb je dus én geen claims, én (wellicht) veel te duur aangekocht. Ik denk zelf dat ze nog wel een afstraffing krijgen, maar goed, anderen denken weer dat ze flink gaan stijgen. Dus ja, aan mijn woorden heb je ook niets.
Feit blijft dat degenen die nabeurs 4 juli aandelen in bezit hadden, claims ontvingen. Jij hebt ze precies die dag verkocht, en een dag later (in principe voor nagenoeg hetzelfde geld... de waarde is gewoon hetzelfde maar dan gecorrigeerd voor de claim) gekocht.
Je kan dus alleen inschrijven op de emissie, als je claimrechten koopt. Die heb jij niet automatisch gekregen, omdat je de aandelen niet 4 juli nabeurs in bezit had.
Als er één ding is dat je moet weten in finance is dat er (normaal gesproken) geen shortcuts zijn. Er is bijna altijd een goede reden voor alles (geen gratis geld).quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:16 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Mmmmm weer wat geleerd![]()
Bedankt voor de uitleg.
Hopen maar dat ze stijgen, ik hou zelf rekeningen met een jaar, misschien langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |