abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126106033
Neynrode is tegenwoordig enige universeit met geen toelatingeisen vanaf hbo
pi_126106560
quote:
1s.gif
Op zondag 5 mei 2013 13:03 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Huh? Als in: Nyenrode levert nieuwe medewerkers aan Deloitte?
Ik dacht dat Nyenrode voornamelijk bemiddelde bij kleine SRA-kantoortjes :P
Ik ken inderdaad een paar mensen die werkzaam zijn bij kleine kantoren en studeren bij Nyenrode. Maar dat zal wel aan de vwo-route liggen. Jongeren die aan zo'n lang traject beginnen, zouden ook wel gemotiveerd en zeker van hun zaak moeten zijn. :Y
pi_126111350
Ik had gehoord van een accountant dat ze een voorkeur hebben voor hbo'ers die daarna hun RA titel halen ipv wo'ers. Omdat hbo'ers een ruimer denkvermogen hebben, klopt dit?
pi_126111547
quote:
1s.gif
Op zondag 5 mei 2013 14:47 schreef MJ23 het volgende:

[..]

Wat heb je dan al die tijd gedaan joh? :p waar doe je het over?
van alles vooral veel werken :X doe het over man. info.
pi_126111771
De praktijkstage van 3 jaar die je moet volgen om RA te worden, kan je die tegelijk doen met de deeltijd studie tot RA?
pi_126111857
quote:
0s.gif
Op zondag 5 mei 2013 22:37 schreef Baje het volgende:
Ik had gehoord van een accountant dat ze een voorkeur hebben voor hbo'ers die daarna hun RA titel halen ipv wo'ers. Omdat hbo'ers een ruimer denkvermogen hebben, klopt dit?
Ze nemen anders steeds minder hbo'ers aan
pi_126111900
quote:
1s.gif
Op zondag 5 mei 2013 13:55 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Oh, ja logisch :X

Uhm, naar mijn weten betaalt Deloitte nog gewoon ja. Het is inderdaad wel dat de BIG4 kijken naar andere uni's die goedkoper zijn (en die opleidingen dus betalen).
Maar goed, wil je per se Nyenrode dan?
Heb gehoord dat nyenrode wat beter is te combineren met school. Dit i.v.m. Dat Nyenrode niet echt toetsweken kent
  zondag 5 mei 2013 @ 23:07:37 #33
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_126112817
quote:
0s.gif
Op zondag 5 mei 2013 22:47 schreef Baje het volgende:
De praktijkstage van 3 jaar die je moet volgen om RA te worden, kan je die tegelijk doen met de deeltijd studie tot RA?
Je moet begonnen zijn met de master (dus tijdens de pre-master mag het niet). En voor je derde jaar moet je theoretisch helemaal klaar zijn. Dus ja, het kan, maar er zijn wel bepaalde voorwaarden.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_126118959
quote:
0s.gif
Op zondag 5 mei 2013 23:07 schreef Maraca het volgende:

[..]

Je moet begonnen zijn met de master (dus tijdens de pre-master mag het niet). En voor je derde jaar moet je theoretisch helemaal klaar zijn. Dus ja, het kan, maar er zijn wel bepaalde voorwaarden.
Tegenwoordig is e.e.a. wel wat strenger. Zo kan je het eerste jaar pas beginnen op het moment dat je 1 jaar werkervaring hebt en de ingangseisen van het derde stagejaar worden nu ook veel strenger nageleeft. Reken dus na je WO niet op 3, eerder op 5 jaar
pi_126119279
quote:
0s.gif
Op zondag 5 mei 2013 16:13 schreef Miezziej het volgende:
Binnen een maand alweer de OAT..
Ik ben een rasechte havist met een heleboel uitstel gedrag, afgelopen tentamenperiode ook lekker weinig uitgevoerd, dus elke keer als ik een oude OAT open om door te nemen dan klik ik het weer weg ("het duurt nog zooo lang") Pff, ik moet mezelf echt dwingen om te leren/oefenen, ik wil hem graag in 1 keer halen. Als ik mijn docenten moet geloven wordt de kans om hem te halen steeds kleiner naarmate je hem steeds moet herkansen :+

Dus aan de ene kant voel ik stress, aan de andere kant niet... Word gek van mezelf haha
Gewoon naar de bibliotheek gaan als je in een beetje grote stad woont of in de buurt. Samen met iemand anders, bij voorkeur een klasgenoot. Ik "sloot" mezelf altijd op in de bibliotheek, ook al was het buiten 25 graden. Is kut ja, maar je haalt het wel. Blok D is de ergste periode.
  maandag 6 mei 2013 @ 19:25:02 #36
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_126140980
quote:
0s.gif
Op maandag 6 mei 2013 08:50 schreef Underdoggy het volgende:

[..]

Tegenwoordig is e.e.a. wel wat strenger. Zo kan je het eerste jaar pas beginnen op het moment dat je 1 jaar werkervaring hebt en de ingangseisen van het derde stagejaar worden nu ook veel strenger nageleeft. Reken dus na je WO niet op 3, eerder op 5 jaar
Ah, dat wist ik niet :) Maar eigenlijk is het niet verkeerd om even te wachten. Heb ik ook gedaan. Maakt het allemaal net iets makkelijker
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_126161306
Pff kut scriptie nog een maand om hem incl verdediging goedgekeurd te hebben. Maar begeleider ziet er nog geen verhaal in of zo.
pi_126161872
quote:
0s.gif
Op dinsdag 7 mei 2013 08:35 schreef LUFC het volgende:
Pff kut scriptie nog een maand om hem incl verdediging goedgekeurd te hebben. Maar begeleider ziet er nog geen verhaal in of zo.
Aah, nog iemand met een scriptiedipje... :P

Hier gaat het ook zo moeizaam. De schoolbegeleiders communiceren niet, waardoor het totaal niet opschiet en waardoor wij de reguliere deadline niet gaan halen.

Nu wordt het waarschijnlijk deelname aan de extra verdedigingen, eind augustus }:|
pi_126162910
Hier ook, moet nog theoretische kader afronden en dan nog het onderzoek uitvoeren :r.
pi_126164050
quote:
1s.gif
Op dinsdag 7 mei 2013 09:56 schreef xminator het volgende:
Hier ook, moet nog theoretische kader afronden en dan nog het onderzoek uitvoeren :r.
Wat is het onderwerp?
pi_126164310
quote:
0s.gif
Op dinsdag 7 mei 2013 10:33 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Wat is het onderwerp?
Readability / obfuscation. Wel interessant, alleen dat gehele wetenschappelijke gedoe eromheen :r. Lijkt net op een circle jerk ( :') )

Waar gaat dat van jou over? Overigens een tip als de begeleiders vanuit school niet reageren: kijk naar de lesrooster en zoek ze gewoon op. Blijven pushen!
pi_126168039
quote:
0s.gif
Op dinsdag 7 mei 2013 10:42 schreef xminator het volgende:

[..]

Readability / obfuscation. Wel interessant, alleen dat gehele wetenschappelijke gedoe eromheen :r. Lijkt net op een circle jerk ( :') )

Waar gaat dat van jou over? Overigens een tip als de begeleiders vanuit school niet reageren: kijk naar de lesrooster en zoek ze gewoon op. Blijven pushen!
Wat onderzoek je dan precies?
pi_126168858
Kort samengevat: of de leesbaarheid van de accountingteksten verbeterd is na verloop van tijd, rekening houdend met de crisis.
pi_126168909
Klinkt wel interessant, maar ik zou geen idee hebben waar je bij een dergelijk onderzoek mee zou moeten beginnen! :P
pi_126169187
Vrij simpel je hebt diverse leesbaarheidsformules waarmee je het kan testen :P

Enige wat klote is dat het veel tijd in beslag neemt om uit te voeren, want er is geen database beschikbaar. Plus statistische testjes uitvoeren met spss..

Ah well, nog 1 vak + scriptie en MSc is binnen *O*
pi_126169869
Ik weet niet of ik bij de juiste topic bent, maar over het algemeen zijn jullie wel bekend met capaciteitentesten.

Ik moet een capaciteitentest maken bestaande uit figuurreeksen, cijferreeksen en matrixen.

Wat kan ik verwachten van matrixen? Google zoekactie gaf mij geen goede antwoord
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_126170181
http://www.shldirect.com/nl/example_questions.html

Voorbeeld van een matrix:
In een kaaswinkel kost 200g brie en 150g jonge Hollandse kaas €3,23. Bestel je 500g brie en 300g jonge Hollandse kaas, dan betaal je €7,61.
Bereken de prijs per kilogram van deze 2 kaassoorten.

http://hotpot.klascement.(...)tricesEnStelsels.htm
pi_126178228
quote:
0s.gif
Op dinsdag 7 mei 2013 09:09 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Aah, nog iemand met een scriptiedipje... :P

Hier gaat het ook zo moeizaam. De schoolbegeleiders communiceren niet, waardoor het totaal niet opschiet en waardoor wij de reguliere deadline niet gaan halen.

Nu wordt het waarschijnlijk deelname aan de extra verdedigingen, eind augustus }:|
Klote. Ik heb gelukkig juist een hele relaxte begeleider. Maar moet je niet op zoek naar een nieuwe opdracht dan als je de deadline niet haalt? Wij mogen er namelijk maar 2 blokken over doen in totaal.
pi_126184890
quote:
0s.gif
Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef LUFC het volgende:

[..]

Klote. Ik heb gelukkig juist een hele relaxte begeleider. Maar moet je niet op zoek naar een nieuwe opdracht dan als je de deadline niet haalt? Wij mogen er namelijk maar 2 blokken over doen in totaal.
Gelukkig niet! Als je de deadline niet haalt, heb je gewoon uitloop. Normaal zou het dan blok 1 worden (september), maar vanwege de langstudeerboete van vorig jaar hebben ze een extra kans in augustus ingevoegd :)
pi_126195336
Weet iemand zo welke universitaire studies je kan doen met je accountancy hbo diploma?
Studeer nu nog HBO accountancy maar zit er nog aan te denken om een master te doen, maar dan niet de accountant kant op.
Maat van mij gaat een master Finance doen (na zijn HBO bank&verzekering), kan dit ook met een accountancy diploma?
Ik zoek dus masters die 1,5/2 jaar duren (inclusief pre-master). En niet waar je weer minimaal 4 jaar op zit.
Met google en verschillende scholensites kom ik er toch niet echt uit.
Alvast bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkNoize op 07-05-2013 22:44:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop