Dat vraag ik mij dus ook wel eens afquote:Op donderdag 25 april 2013 23:09 schreef Puckzzz het volgende:
En hebben jullie allemaal een alarm ofzo wanneer jullie nick wordt genoemd?
Because your tummy wantz da foodzquote:
It doesn't neeeeeedz it.quote:
But it wantz itquote:
Hij gaat maar tanken bij m'n vetrollen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
But it wantz it![]()
Mijn buik doet een verdomd goede imitatie van de gasbel in Slochteren
Nee niet echt meer. Het kriebelt nog wel eens maar ik neem er simpelweg de tijd niet meer voor. En ik heb geen PS meer, dat is ook wel een nadeelquote:Op donderdag 25 april 2013 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fotografeer jij nooit meer puckzz?
Ermahgerd, giev!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
Dit lijkt me wel wat voor Spees
http://www.megagadgets.nl/the-ocd-chef.html
De naam alleen al: The OCD Chef
Die heb ik nodig!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
Zonde, ik was wel fan van jouw foto`squote:Op donderdag 25 april 2013 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee niet echt meer. Het kriebelt nog wel eens maar ik neem er simpelweg de tijd niet meer voor. En ik heb geen PS meer, dat is ook wel een nadeel
Mja met mijn foon, telt dat ook?
Ik heb hier nog wel een kapotte lens staanquote:Op donderdag 25 april 2013 23:23 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd Mir!! Dit is iets voor jou!!
[ afbeelding ]
Het is een mok
Ik heb 5 behandelingen gehad en toen ging het wel weer aardig. Maar de laatste tijd begint het weer flink op te spelen. Ik wacht het nog eventjes af.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Puckzz hoe is het eigenlijk afgelopen met je heup?
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
quote:
Erg 'gestopt' jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die een paar sigaretten per maand roken nog steeds gestopt met roken vindenik spreek ze graag over een jaar en zet alvast een bak geld in op het feit dat ze dan weer roken
Uiteraard! Want ze kiezen bewust voor die paar sigaretten en dat wil heul nie zeggen dat ze (weer) verslaafd zijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
En als je zegt dat ze zichzelf foppen worden ze beaus en ben ik de gek
precies, en ik ben dan vast jaloers op zequote:Op vrijdag 26 april 2013 08:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Uiteraard! Want ze kiezen bewust voor die paar sigaretten en dat wil heul nie zeggen dat ze (weer) verslaafd zijn
Vond ik wel van mezelf hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die een paar sigaretten per maand roken nog steeds gestopt met roken vindenik spreek ze graag over een jaar en zet alvast een bak geld in op het feit dat ze dan weer roken
Mijn moeder rookte vroeger ook veel. Ze rookt nu alleen nog 1 sigaret in de avond ongeveer een uur na het eten, verder niets. Ze rookt ook niet meer op verjaardagen ofzo, gewoon alleen die ene sigaret.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ja dat, dat vraag ik me dan inderdaad ook af.. Waarom dan niet gewoon geheel laten liggen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
En toch vraag ik me oprecht af waarom ze dan die ene nog pakt. Het kan niet voor de lekkere smaak zijn, dus wat zit er dan achter?
Ze wil niet gefilmd worden, dus toen zei ik audio interview. Maar dat was ook niet goed. Verder heb ik er geen zin in om er verder over door te gaan op dit moment, heb wel andere dingen aan mijn hoofd. Dus dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je al gevraagd WAAROM ze dat niet wil?
Leuk!quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar aasde ik al een tijdje op, maar nu sale + extra sale korting
En een bikini van Freya afgeprijsd van 80 voor 15 euro(bikini's in mijn maat zijn moeilijk zeldzaam)
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar we hebben eenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leuk!
Ik durf nog steeds geen bikini aan
Ik geloof niet dat BB het als een last zal ervaren neequote:Op vrijdag 26 april 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar we hebben eenprivé zwembad
op huwelijksreis
Dus dan heeft alleen BB er last van en die weet toch wel hoe ik er nakend uit zie
Oehhhh zeerrrrrr tofquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar aasde ik al een tijdje op, maar nu sale + extra sale korting
En een bikini van Freya afgeprijsd van 80 voor 15 euro(bikini's in mijn maat zijn moeilijk zeldzaam)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:06 schreef PriemGirl het volgende:
En ermahgerd wat is die raspberry lipstick echt zo vreselijk baas ! Ik wil mezelf kussen![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:06 schreef PriemGirl het volgende:
En ermahgerd wat is die raspberry lipstick echt zo vreselijk baas ! Ik wil mezelf kussen![]()
Jup ik zag overal oranje kindjes vanmorgenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
B heeft vandaag "Koningsspelen" op school... Is vanuit het Rijk bepaald, geldt voor alle scholen. Alle kinderen hebben ook een oranje shirt gekregen, vanuit het Rijk.
En B heeft z'n voetbalshirt van Nederlands elftal aan, want dat is het enige oranje kledingstuk dat ie heeft
Mwehe, ik zie hem al lopenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup ik zag overal oranje kindjes vanmorgen
Een ekte baas trekt natuurlijk een V-dress aan
Mijn moeder rookt mentol en die vind het idd lekker. Net als ik gewono savonds koekje bij de koffie neem, neemt zij een sigaretquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
En toch vraag ik me oprecht af waarom ze dan die ene nog pakt. Het kan niet voor de lekkere smaak zijn, dus wat zit er dan achter?
Die heb ik ook! Ik had hem vorig jaar als de eerste aan, dit jaar denk ik weer want dat staat toch t leukstquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mwehe, ik zie hem al lopen![]()
Maar ik heb geen V dressIk heb wel dezen
Maar no way dat ik die aan hem uitleen
![]()
[ afbeelding ]
ALS ik nog iets met Koninginnedag ga doen, dan trek ik dat ding wel aan denk. Op een broek, zoals op de tweede foto en dan een witte of blauwe bolero eroverMaar dikke kans dat we ons verschuilen voor de drukte, as usual
quote:
Ja dat zegt ze wel dat ze het lekker vindt maar toch geloof ik dat niet. Als ex-roker zijndequote:Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn moeder rookt mentol en die vind het idd lekker. Net als ik gewono savonds koekje bij de koffie neem, neemt zij een sigaret
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ben toch de enige dame hier
LEBBER COMPLETE SPIEGEL AF
Mijn figuur liet het niet toe om hem op die manier te dragen, je zag alle randjes van ondergoed en blobjes/michelintjes, dus daar voelde ik me niet zo prettig bijquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Ik had hem vorig jaar als de eerste aan, dit jaar denk ik weer want dat staat toch t leukst
Ik vond een tientje ook wel okay voor iets wat ik maar 1 keer per jaar draag. En toen ik hem aan had vond ik hem nog heel tof eruit zien ook, dus yaaaaaaaaaaayquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Die jurken die ze nu voor koninginnedag allemaal presenteren zijn gewoon allemaal rond de 40 euro of zo, ik vind dat echt vet veel voor iets oranjes wat je daarna wellicht nooit meer draagt
Ik vond die winning ways dress voor een tientje nog wel een leuk item, maar ik ga toch echt geen 40 euro uitgeven voor iets oranjes
Ik heb al anderhalf jaar een oranje jurk in de kast hangen maat 42 die valt als een 38quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Die jurken die ze nu voor koninginnedag allemaal presenteren zijn gewoon allemaal rond de 40 euro of zo, ik vind dat echt vet veel voor iets oranjes wat je daarna wellicht nooit meer draagt
Ik vond die winning ways dress voor een tientje nog wel een leuk item, maar ik ga toch echt geen 40 euro uitgeven voor iets oranjes
Thanks babequote:
Lebber lebber!quote:
Ja dat! Ik vond het wel handig dat het geen specifiek voetbal-gerelateerd ding is, dus kan zowel voor EK/WK als voor 30/27 aprilquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond een tientje ook wel okay voor iets wat ik maar 1 keer per jaar draag. En toen ik hem aan had vond ik hem nog heel tof eruit zien ook, dus yaaaaaaaaaaay
HUH? JIJ?????????/quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het echt overdreven qua oranje-allesNaja ik snap ook wel waarom.. Maar toch
Ik ga dinsdag lekker heul niks doen en op de bank zitten
Ik moest heel hard zuchten toen ik de Koninginnedag editie folder van de AH zag. Met allemaal oranje soepblikken en tompoucen en en en mijn god, hoe overdreven allemaalquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het echt overdreven qua oranje-allesNaja ik snap ook wel waarom.. Maar toch
WAT IS DEZE IMPORT NEDERLANDERquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
quote:
Ja maar Priem is echt de grootste oranjemongool die ik ken, daarom snap ik deze nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT IS DEZE IMPORT NEDERLANDER
oranje
alles oranje
lekker debiel
Ik ben nog steeds gekker dan cif met mijn oranjevlaggetjes allesquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT IS DEZE IMPORT NEDERLANDER
oranje
alles oranje
lekker debiel
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds gekker dan cif met mijn oranjevlaggetjes allesMaar níet voor koning(inne)dag
DITquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Koninginnedag
In het centrum van een stad wonen en gewoon lopes gaan kijken naar alle flapdrollen
Normaal negeer jij het gepeupel toch ook compleet; niet?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Koninginnedag
In het centrum van een stad wonen en gewoon lopes gaan kijken naar alle flapdrollen
Maar carnaval vind je kut, en dit leuk? Zoveel scheelt het niet volgens mijquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Koninginnedag
Wellicht dat ik ook zo gek zou doen als ik in amsterdam zou wonen heurquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:40 schreef Sharana_LV het volgende:
queensday![]()
amsterdam is altijd een grote oranje waas![]()
OMG IS HET AL BIJNA WEER CARNAVAL JAAAAAquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar carnaval vind je kut, en dit leuk? Zoveel scheelt het niet volgens mij
nee man, alleen carnavalquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Normaal negeer jij het gepeupel toch ook compleet; niet?
het verschil niet zien tussen koninginnedag en carnavalquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar carnaval vind je kut, en dit leuk? Zoveel scheelt het niet volgens mij
Met carnaval gaan mensen kansloos zuipen en verkleden en gek doen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee man, alleen carnaval
[..]
het verschil niet zien tussen koninginnedag en carnaval
Nee. You don't get it. Maar jij mag carnaval leuk vinden van mij hoor! Zolang ik maar niet mee hoef te doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Met carnaval gaan mensen kansloos zuipen en verkleden en gek doen.
Met koninginnedag gaan mensen kansloos zuipen en oranje verkleden en gek doen?
Ik heb niet zoveel met koninginnedag nee. Ik heb het ook nooit echt gevierd omdat ik jaren achter elkaar op die dag in het bejaardanhuis heb gewerkt, dus mijn koninginnedag was altijd 's ochtends oranje tompoucen uitdelen aan de bewoners en de koffie bijschenken, terwijl zij allemaal naar een scherm staarden met de koninklijke familie eropquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee. You don't get it. Maar jij mag carnaval leuk vinden van mij hoor! Zolang ik maar niet mee hoef te doen
Kansloos zuipen is toch niet de vaste activiteit van Koninginnedag?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Met carnaval gaan mensen kansloos zuipen en verkleden en gek doen.
Met koninginnedag gaan mensen kansloos zuipen en oranje verkleden en gek doen?
's Ochtends misschien niet, maar zoals mijn vrienden koninginnedag vieren is dat sobeso met velen bier. Vandaar mijn associatie daarmee denkquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kansloos zuipen is toch niet de vaste activiteit van Koninginnedag?
Dan heb je geen goed beeld van Koninginnedagquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar zoals ik al zei, ik heb het jarenlang niet kunnen vieren omdat ik op 30 april moest werken. Ik hoorde alleen de verhalen achteraf van de mensen die wel geweest waren en dat waren net zulke kansloze verhalen als dat ik met carnaval te horen kreeg, wie waar wanneer over z'n nek was gegaan en mongolenfoto's van oranje uitgedoste mensen. Dus ja
Ik associeer het ook hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
's Ochtends misschien niet, maar zoals mijn vrienden koninginnedag vieren is dat sobeso met velen bier. Vandaar mijn associatie daarmee denk
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:53 schreef Debsterr het volgende:
Koninginnedag... een dag om lekker thuis rond te hangen aangezien Eindhoven veel te druk is. En het wordt nog koud ook dit jaar!
Ik heb dat een paar jaar terug gedaan met Sun Worshipperquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
En alles is zo lekker kneuterig en al die kinderen die op heul originele manieren proberen heul rijk te worden![]()
Van die stands waar de kinderen nagels lakken voor een euro, met Miss Sporty nagellak in rood, wit, blauw en oranje![]()
ERMAHGERD NOG MAAR ZEVEN DAGEN STREEESSSSSS!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:55 schreef PriemGirl het volgende:
Phihi Lin opnaaien omdat ze over 7 dagen trouwt
Voor een biertje ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar jaar terug gedaan met Sun Worshipper![]()
Ik lakte nagels voor een biertje, de hele wijk was neon oranje de volgende dag, ook de mannen
Druktequote:Op vrijdag 26 april 2013 10:53 schreef Debsterr het volgende:
Koninginnedag... een dag om lekker thuis rond te hangen aangezien Eindhoven veel te druk is. En het wordt nog koud ook dit jaar!
Dat doen die kinderen nou nooitquote:
BEL NU STRAKS IS DE PIERCER VOLGEBOEKT!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh om 11u is piercingshop open......... *neiging om meteen te bellen*![]()
Ok ik wacht een kwartiertje![]()
BELLEN!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh om 11u is piercingshop open......... *neiging om meteen te bellen*![]()
Ok ik wacht een kwartiertje![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
Done! Piercer was er vandaag nietMorgen kan ik langs gaan
![]()
En ik al mijn jongeren maar meegeven dat ze er heul goed en lang over na moeten denkenquote:
Ik ben nu aan het rondsnuffelen voor tattooquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik al mijn jongeren maar meegeven dat ze er heul goed en lang over na moeten denken![]()
Nee die wou ik toen eik zetten; samen met uitbreiding tattoo... Dus 2 jaar geleden was ik ook al aan het kijken voor piercing. Maar toen kwam het er telkens niet van of whateverquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Met die tattoo ben je toch al een jaar of twee bezig?
En die piercing heb je toch gisteravond verzonnen?![]()
![]()
Priemlogica![]()
Priemquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja toen wou ik tragusDus nu wordt het toch wat anders... euh.. naja ik ben priem; laten we het daarop houden
Op dr twitterfoto vind ik t wat minder mooi btwquote:
Straks kom ik toch met iets heel anders terugquote:
Het staat haar ook gewoon echt leukquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op dr twitterfoto vind ik t wat minder mooi btw
ik dacht dat er veel meer paars ook bij zat enzo, of die foto is gewoon brakjes
ERMNERMNERM GIEVquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je zo een beetje tea tree oil gebruikt en vervolgens je hand compleet afgelebberd wordt door je kat
O dat doet ze dan weer niet gelukkigquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMNERMNERM GIEV
3 uur later:
SCHIJT ALLES ONDERR!!!
niet van olie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O dat doet ze dan weer niet gelukkig.
Meer olie gevenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O dat doet ze dan weer niet gelukkig.
En ook dat iddquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind een piercing ook wel heul anders dan een tattoo. Die kan er zo weer uit en dan zie je er (bijna) niets meer van. Vooral in je oor, boeiend
Nee, nooit iets bijzonders gemerktquote:
Dat litteken in m'n wenkbrauw zien mensen nog steeds, daar heb ik achteraf gezien niet zo over nagedachtquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind een piercing ook wel heul anders dan een tattoo. Die kan er zo weer uit en dan zie je er (bijna) niets meer van. Vooral in je oor, boeiend
Ja, is ook zo. Tenzij je van die vieze stretchgaten maaktquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh nee, dan valt het wel mee iddquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, nooit iets bijzonders gemerkt.
Maar ze likt m'n handen als ik het al gebruikt heb, dus ze krijgt nauwelijks wat binnen...
Jup in het gezicht zelf zie je het natuurlijk wel meer. Ik heb lang getwijfeld over een labret of medusa; maar het idee van een lidteken als ik em beu zou zijn; vond ik maar niksquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat litteken in m'n wenkbrauw zien mensen nog steeds, daar heb ik achteraf gezien niet zo over nagedacht.
Maar ik vind het ook niet zo erg.
En in je oor valt het inderdaad minder op. Maar toch moeten de jongeren er van mij heul goed over nadenken![]()
Valt wel mee? Ze heeft mijn heule hand geīntimideerdquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh nee, dan valt het wel mee idd
Poussen
Snel, steek een potlood in d'r pousse for revenge!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Valt wel mee? Ze heeft mijn heule hand geīntimideerd![]()
![]()
Poussenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh nee, dan valt het wel mee idd
Poussen
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Poussen
Pousse die gek is op warm gekookt ei maar het gisteren niet kwam halen toen we een ei afpelden
Want hij zat ergens in een kamer opgesloten en dat hoorde ik pas een uur later, oops
Wutquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren zijn we er achter gekomen dat Eny nogal eens een uitstapje maakt
We waren wat gaan drinken bij de achterburen, en die hebben een kattenluik. Vertelden ze dat ze nog wel eens meemaken dat ze 's avonds op de bank TV liggen te kijken en dat Eny dan ineens voor de TV langs wandelt, wtf
Looolquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
We waren wat gaan drinken bij de achterburen, en die hebben een kattenluik. Vertelden ze dat ze nog wel eens meemaken dat ze 's avonds op de bank TV liggen te kijken en dat Eny dan ineens voor de TV langs wandelt, wtf
Ja, Eny zit daar totaal niet mee.quote:
SKJOE GODVER VISUALS DIE IK NIET WIL HEBBENquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Snel, steek een potlood in d'r pousse for revenge!
Ja na een uur dus pasquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat beest helemaal gefrustreerd mauwen tegen die dichte deur natuurlijk
Dat deed Miep ook toen ze nog buiten kwam. Behalve dat zij dus ook bij die mensen op schoot ging zitten om zich te laten aaienquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Wie ein ekten poussequote:Op vrijdag 26 april 2013 11:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat deed Miep ook toen ze nog buiten kwam. Behalve dat zij dus ook bij die mensen op schoot ging zitten om zich te laten aaien.
En hun vreten van het aanrecht jatten. Daarom komt ze dus niet meer buiten
Wij hebben de deur nooit open staan omdat Mexx niet naar buiten mag, maar toen we dat nog wel hadden, kwam er bij ons ook wel eens een kat binnenwandelen. En toen ging ie voor de bank staan en er keihard tegenaan staan sproeienquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, Eny zit daar totaal niet mee.
Ik neem wel aan dat ie dat alleen doet als hun twee poussen niet thuis zijn
Samson die gewoon bij de achterdeur blijft liggen en pas 2u later bedenkt dat ie eik wel kan blaffen om kenbaar te maken dat ie naar binnen wilquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja na een uur dus pas
Volgens mij vond ie het eerst wel lekker om ongestoord in die kamer te kunnen rondhangen want normaal mag dat daar nooit zonder toezicht. Maar ook dat raak je blijkbaar beu na een uurtje
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben de deur nooit open staan omdat Mexx niet naar buiten mag, maar toen we dat nog wel hadden, kwam er bij ons ook wel eens een kat binnenwandelen. En toen ging ie voor de bank staan en er keihard tegenaan staan sproeien![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Samson die gewoon bij de achterdeur blijft liggen en pas 2u later bedenkt dat ie eik wel kan blaffen om kenbaar te maken dat ie naar binnen wilToen lag ie dus eerst al een uur onder de terrastafel omdat het aan het regenen was
Noooooooit gebeurd... uiteraard... kuch
![]()
Och, ach, ze kunnen wel wat hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Samson die gewoon bij de achterdeur blijft liggen en pas 2u later bedenkt dat ie eik wel kan blaffen om kenbaar te maken dat ie naar binnen wilToen lag ie dus eerst al een uur onder de terrastafel omdat het aan het regenen was
Noooooooit gebeurd... uiteraard... kuch
![]()
Dat doet Mythos ook... Die gaat ook rustig bij sommige bejaarde overburen naar binnen om daar te gaan vreten. Eerst waren ze bang van hem, want hij was niet bepaald aaibaar. Maar hij is inmiddels ouder en wat liever en een graag geziene gastquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Hij deed het ook op de flat waar bb en eny eerst woonden. Was je dat beest kwijt, zat ie twaalf appartementen verder de brokken van een andere kat weg te nassen.
Kutbeestquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat doet Mythos ook... Die gaat ook rustig bij sommige bejaarde overburen naar binnen om daar te gaan vreten. Eerst waren ze bang van hem, want hij was niet bepaald aaibaar. Maar hij is inmiddels ouder en wat liever en een graag geziene gast
Was alleen wel een keer dat ie bij een van die buurvrouwen in de slaapkamer lag te pitten overdag en niet kwam toen we hem riepen. Toen kwam die buurvrouw buiten maar die vond het niet nodig om die kat te halen 'want hij lag zo lekker te slapen'. Ja WTF, ik wil die kat gewoon thuis hebben nu
Mexx mag niet naar buiten omdat hij een voedselallergie heeft en blaasgruis. En een obsessie voor alles wat eetbaar is, dat helpt niet echtquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik blijf erbij dat het hele concept van een kat overal buiten laten lopen eigenlijk zo onmenselijk asociaal is.![]()
Sinds ik weet dat Miep bij andere mensen naar binnen loopt en dat dat niet overal gewaardeerd wordt (bij mijn eerste huis vonden de buren het leuk, waren er ook niet zoveel), komt ze dus niet meer buiten.
Jaquote:
Ze luisteren allebei wel heel goed bij ons, als we Mythos roepen als hij binnen gehoorsafstand is, dan komt ie over het algemeen ook gewoon, dat is wel superhandig. Alleen die ene keer lag ie gewoon echt te pitten, we konden hem door het raam zien liggen maar hij reageerde nergens opquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Eny mag alleen onder begeleiding naar buiten, maar die sproeit wel op plekken waar andere katten ook sproeien. In onze tuin is dat de plantenbak, maar daar sproeit de katen van de achterburen dus ook, en in hun tuin is het een plekje tegen de garagemuur
Het voordeel van Eny is wel dat als je roept dat ie GVD nu naar binnen moet, hij dat meestal ook wel doet
Noortje mag onbeperkt naar buiten maar die komt zelden buiten onze tuin en die pist en poept alleen op de kattenbak binnen.
Zoë mag best naar buiten maar die durft nooit_!
In mijn eerste huis kwam Miep dus altijd direct aanrennen als ik haar riep (Behalve die keer dat ik haar hoorde mauwen en ze dus vast zat in een boomquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Eny mag alleen onder begeleiding naar buiten, maar die sproeit wel op plekken waar andere katten ook sproeien. In onze tuin is dat de plantenbak, maar daar sproeit de kater van de achterburen dus ook, en in hun tuin is het een plekje tegen de garagemuur
Het voordeel van Eny is wel dat als je roept dat ie GVD nu naar binnen moet, hij dat meestal ook wel doet
Noortje mag onbeperkt naar buiten maar die komt zelden buiten onze tuin en die pist en poept alleen op de kattenbak binnen.
Zoë mag best naar buiten maar die durft nooit_!
Ik moet Co nog even uitleggen dat als ze eenmaal achter de schutting zitten, dat hij zich niet meer druk hoeft te makenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
Hier geen last van kattenDie worden steevast verjaagd door hont
kutbeesten zijn t ook, milo is ook eens 2 dagen weggeweestquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb Noortje ook al een keer afgeschreven, maar die kwam ook na ruim een week weer aanlopen. Een kilo lichter, steenkoud en uiteraard om half drie 's nachts
Ik had vanmorgen Noortje naar buiten getrapt. Komt ze net aanlopen " mauwmauwmauw".quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb Noortje ook al een keer afgeschreven, maar die kwam ook na ruim een week weer aanlopen. Een kilo lichter, steenkoud en uiteraard om half drie 's nachts
en meteen vreten zeker?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen Noortje naar buiten getrapt. Komt ze net aanlopen " mauwmauwmauw".
Helemaal nat en koud.
Stom beest.
Ik denk dat ze nu op bed ligt, de boel smerig te makenquote:
Kutbeestquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu op bed ligt, de boel smerig te maken.
Of naja, dat was der plan. Heb haar eerst droog en schoon gemaakt.
Oh, een half uur pas!quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama zou een half uur geleden worden opgehaald voor de OK en we zitten nog steeds te wachten oh joy
Ja die heeft sinds gisteravond niets meer gegeten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, een half uur pas!
Voroal irritant voor je moeder, die zal wel honger hebben...
Dat beloofd niet veel goeds voor diegene die er nu ligtquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama zou een half uur geleden worden opgehaald voor de OK en we zitten nog steeds te wachten oh joy
Irritantquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die heeft sinds gisteravond niets meer gegeten.
Operatie was gepland om 13:10 maar zal nu wel lekker laat worden
Vervelend speesm aar in ziekenhuizen lopen dingen heel vaak uitquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die heeft sinds gisteravond niets meer gegeten.
Operatie was gepland om 13:10 maar zal nu wel lekker laat worden
je gelooft toch niet dat Space dat op die manier bekijkt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat beloofd niet veel goeds voor diegene die er nu ligt![]()
.
Lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu op bed ligt, de boel smerig te maken.
Of naja, dat was der plan. Heb haar eerst droog en schoon gemaakt.
Zou ik ook niet doen, als ik daar zou zitten wachtenquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je gelooft toch niet dat Space dat op die manier bekijkt?
Oh naja misschien is die dokter gewoon uitgebreid aan t lunchen of is iets anders. Ik denk er niet echt over na behalve dat wij nu dikke honger hebben omdat we niet weten wanneer ze weg moet en dus niet kunnen gaan eten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je gelooft toch niet dat Space dat op die manier bekijkt?
Ja dat bedoel ik, dat zal het dus wel niet zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh naja misschien is die dokter gewoon uitgebreid aan t lunchen of is iets anders. Ik denk er niet echt over na behalve dat wij nu dikke honger hebben omdat we niet weten wanneer ze weg moet en dus niet kunnen gaan eten.
Dat is inderdaad vervelend, dat je niet weet wanneer het nou precies wordt...quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh naja misschien is die dokter gewoon uitgebreid aan t lunchen of is iets anders. Ik denk er niet echt over na behalve dat wij nu dikke honger hebben omdat we niet weten wanneer ze weg moet en dus niet kunnen gaan eten.
Kan zeker wel, het zijn chirurgenquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat zal het dus wel niet zijn.
Maar hopelijk kommen ze d'r snel halen!
Echt? Pfffquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ook raar dat ze een tijd noemen. Want dat halen ze bijna nooit.
M. Moest de laatste keer voor 11 uur binnen zijn en werd pas rond 16 opgehaald ofzo
Beetje uitloop is niet erg, als je 11 uur een afpsraak hebt en pas 6 uur geholpen wordt vind k wel kut, dan zit je echt lang te wachten en in de zenuwenquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, als je vijfsterrenservice wil moet je naar een privé kliniek in Amerika hoor. Zelfs bij de apotheek moet je wachten, boohoo.
ja dan wel, maar daar is voorlopig nog geen sprake vanquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Beetje uitloop is niet erg, als je 11 uur een afpsraak hebt en pas 6 uur geholpen wordt vind k wel kut, dan zit je echt lang te wachten en in de zenuwen
Nee ik bedoelde ook meer van wat bubs zei.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dan wel, maar daar is voorlopig nog geen sprake van
Als het voor mij was zou ik vooral zitten van GODVERDOMME HONGER!quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Beetje uitloop is niet erg, als je 11 uur een afpsraak hebt en pas 6 uur geholpen wordt vind k wel kut, dan zit je echt lang te wachten en in de zenuwen
Hoop dat alles goed gaat spees!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze is al weg. Uurtje uitloop met wat ze ons gezegd hadden (12-12:30 halen) dus valt wel mee
Dit!quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoop dat alles goed gaat spees!!!
Duidelijk iemand die zelf nooit ongesteld hoeft te wordenquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
SQ belt huisarts:
"Dag huisarts, ik ga trouwen op 31 mei en ik loop het risico dat ik dan ongesteld ben, kun je mij een pilletje geven om dat uit te stellen?"
"Ja dat kan, maar dat is niet erg prettig hoor, want daarna krijg je dan wel een hele hevige menstruatie!!"
Echt... HOEzo is 1x een hevige menstruatie een beter idee dan zwaar aan de rode klats zijn op je trouwdag????![]()
"Ja dat hoort zoquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe moet je opstaan; roden vlek op de jurkAhhh dat is idd velen malen beter
HET WAS EEN VROUW!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die zelf nooit ongesteld hoeft te worden
Ik had het toch ook niet gehoeven hoor, op mijn trouwdag![]()
Gvdquote:
Misschien is ze getrouwd in een rode jurk?quote:
Of een witte jurk met een rood hart-patroon op haar achterste, just in casequote:Op vrijdag 26 april 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien is ze getrouwd in een rode jurk?
Ermagerdquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
OF OF OF ze is op 24 december getrouwd!
[ afbeelding ]!
Mrs Santa Claus!quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
OF OF OF ze is op 24 december getrouwd!
[ afbeelding ]!
geen idee! Ik ken het programma welquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd.
Je had toch ooit een tv-programma waar twee stellen een huwelijk moesten delen en dat 1 van de twee een kerst-huwelijk had?![]()
Wat een oogaids! Al zou ik hier midi wel erg blij mee maken ( die oefent ook 'Toddlers en tiara's ' poses met der zusje)quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik hou zo van Google Image Search
[ afbeelding ]
Ermahgerd noooooquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:09 schreef milka82 het volgende:
[..]
Wat een oogaids! Al zou ik hier midi wel erg blij mee maken ( die oefent ook 'Toddlers en tiara's ' poses met der zusje)
Compleet met getuite lippen en zo'n ' twee vingers langs het gezicht' pose.... Ik kijk altijd hoofdschuddend toe...quote:
honneloeloe? Klinkt als honey boo booquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vriendin was gisteren op een site aan het kijken waar ze trots aankondigden dat ze ook trouwjurken voor grote maten hadden.
Wat ze nagelaten hebben is dat model even een fatsoenlijke bh aan te trekken![]()
Kut, foto plaatsen lukt niet
http://www.honneloeloe.nl/index.php?page=trouwjurken
Staan een paar foto's van een plus-size model bij..
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een tent aantrekken als je een maatje meer hebt![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dat hij echt helemaal niks doet voor haar. Een beetje zo'n "verhul ALLES"-jurkquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:13 schreef milka82 het volgende:
[..]die vind ik nog niets eens zo gek... Ti's iig geen suikerspinnen jurk
Verhul alle rolletjes! Hmmmmm, misschien wat voor mij....quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat hij echt helemaal niks doet voor haar. Een beetje zo'n "verhul ALLES"-jurk
Hehequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
en het tweede dat me opvalt zijn de lilleke french manicure klauwtjes![]()
Ermahgerd zo reageerde ik idd ook toen ik die zagquote:
Hij staat nu in mijn plaatjesmap als oogaids.pngquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd zo reageerde ik idd ook toen ik die zag
There are so many wrongs I don't know where to startquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:19 schreef milka82 het volgende:
[..]
Charming ook, die pootjes in die sandaaltjes gepropt
Goeie naam.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij staat nu in mijn plaatjesmap als oogaids.png
Of niet danquote:
Het staat ook op een externe site dus je maakt geen pm's bekend maar alsnog maar weggehaaldquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou dat voor de zekerheid niet doen Shar
ik zei ook voor de zekerheid - ge wit maar nooit wat voor rel dit weer los gaat makenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het staat ook op een externe site dus je maakt geen pm's bekend maar alsnog maar weggehaald
siquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei ook voor de zekerheid - ge wit maar nooit wat voor rel dit weer los gaat maken
ff je inbox dicht zettenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik krijg nu echt tig berichten per minuut binnen en box loopt helemaal volwat een mongolen
ja, ding is verstuurd in groepjes van 100 mensen steedsquote:
Ooh lol.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ding is verstuurd in groepjes van 100 mensen steeds
In niet elke groep zitten reply to all mongolen
In de onze welquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ding is verstuurd in groepjes van 100 mensen steeds
In niet elke groep zitten reply to all mongolen
Ik heb 'm ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |