KLB / Alles in de hand.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef aequus het volgende:
Okay kan iemand dat de ui's van deze 2 ''FOK!ers'' uitleggen?
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:43 schreef Pharkus het volgende:
Over welke onderdanen gaat dit verzoek? Zo kunnen wij er niks mee.
Grgr Lex
Die staan in direct verband met de OP.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef aequus het volgende:
Okay kan iemand dat de ui's van deze 2 ''FOK!ers'' uitleggen?
het is dus een movement, maar wat houd het precies in dan? wel een leuk sfeer-liedjequote:Op donderdag 25 april 2013 20:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die staan in direct verband met de OP.
Wij zetten ons in voor de vrijlating van de onrechtmatig gebande Haan33 en Argo.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef aequus het volgende:
[..]
het is dus een movement, maar wat houd het precies in dan? wel een leuk sfeer-liedje
Mm ik doe wel mee, maar dan moeten we wel later een leuke ui-club oprichtenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij zetten ons in voor de vrijlating van de onrechtmatig gebande Haan33 en Argo.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:46 schreef aequus het volgende:
[..]
Mm ik doe wel mee, maar dan moeten we wel later een leuke ui-club oprichten
En zelfs dan nog, als het niet onrechtmatig is, dan verzoeken wij nog om gratie. Want Pontius Pilatus deed ook elk jaar criminelen vrijlaten. En wie zijn wij dan om zijn voorbeeld niet te volgen.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij zetten ons in voor de vrijlating van de onrechtmatig gebande Haan33 en Argo.
Hebben jullie al een lied voor ons geschreven?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:46 schreef Piye het volgende:
[..]
DRIE VINGERS IN DE LUCHT KOMOPquote:Op donderdag 25 april 2013 20:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hebben jullie al een lied voor ons geschreven?
Grgr Lex
Ja onrechtmatig zou eerder tussen aanhalingstekens moeten denk ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En zelfs dan nog, als het niet onrechtmatig is, dan verzoeken wij nog om gratie. Want Pontius Pilatus deed ook elk jaar criminelen vrijlaten. En wie zijn wij dan om zijn voorbeeld niet te volgen.
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:50 schreef aequus het volgende:
[..]
DRIE VINGERS IN DE LUCHT KOMOP
De w van waarom haan en argo weg>?
Op de melodie van 'you are a pirate':quote:Op donderdag 25 april 2013 20:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hebben jullie al een lied voor ons geschreven?
Grgr Lex
Neem jij de waxinelichtjes mee?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:55 schreef Starm het volgende:
Ik denk dat het goed is als we gaan protesteren op Koninginnedag, zo kan men zien dat wij FOK!ers het menen.
Zet een kaars voor je raam vannachtquote:
Ja, ook een paar kratten bierquote:
je snapt me nietquote:Op donderdag 25 april 2013 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zet een kaars voor je raam vannacht
Zodat Argo weet dat je op hem wacht
allah snackbar*quote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja, ook een paar kratten bier![]()
Gelieve allemaal tegelijk de waxinelichtjes gooien bij de volgende schreeuw "Allah akbar HAAN33 KANON".
Degene die raakt krijgt een gratis 10 daags hotelverblijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |