abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 mei 2013 @ 08:17:03 #51
240395 Greenpeas
Oppergroen
pi_125932903
Ben dit weekend i.v.m wat achievements die niet meer te behalen zijn na 29/04 begonnen met Skate 3. Skate games zijn echt stoer. _O_
I see peas of green, red roses too....
  woensdag 1 mei 2013 @ 08:21:44 #52
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125932944
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 april 2013 14:36 schreef OMG het volgende:

[..]

Het is voor mij meer een combinatie van dingen die me irriteren;

1. Dit is de eerste Max Payne game die ik speel(de), en Max vind ik niet echt een interessant personage, en de rest ook niet. Hetzelfde probleem als wat ik bij The Witcher 2 had, geen van de personages wist me te boeien op wat voor manier dan ook (al heb ik me daar wel doorheen weten te worstelen).

2. Max z'n commentaar; ik weet niet of het grappig, sarcastisch of cynisch is bedoeld, maar ik vind het geen van allen. Eerder in de categorie "niet echt leuk en vervelend".

3. Het grafische stijltje. Waar ik in de openings cutscene nog dacht "Dit ziet er wel aardig uit", begonnen de flitsen en kleurveranderingen me steeds meer te irriteren. En dan ook nog eens dat in iedere cutscene om de 3 woorden het woord dat gezegd wordt in koeienletter door het beeld flitst. Kom op, zeg.

4. De gameplay. Schieten werkt aardig, maar Max beweegt als dikke poep door een trechter. Waar mensen nog wel eens wat klachten hadden over bijvoorbeeld de besturing van Niko en de auto's in GTA4, had ik er daar niet zo'n last van, want het was een sandbox game, met hier en daar een shoot out. Nu is bij MP3 de gameplay op zich juist alleen maar shootouts; van de ene ruimte naar de andere duik je door een shooting gallery, maar dan had ik wel een wat vlottere kerel verwacht.

En ik weet dat het geen cover-based is, maar bij sommige stukken is het best handig. En als je dan een slome kerel bestuurd, die niet lekker in en out of cover gaat bij een muurtje (of wat dan ook), dan is de lol er ook snel af.

5. Herhaling. Waar mensen een Assassin's Creed aanvallen op het feit dat je veel hetzelfde doet, is dit voor mij toch iets erger. Echt het enige wat je doet is van de ene naar de andere ruimte lopen en vijanden neerschieten. Erg weinig variatie. Ook praktisch geen "side quests" of andere objectives of weet ik het wat.

Ieder punt op zich begon als een kleine irritatie, maar werd steeds erger, en dan alles bij elkaar gecombineerd vind ik het geen leuke game, met brakke besturing en al het bovenstaande.
Ik heb MP3 nog niet gespeeld maar de punten die je aangeeft had ik ook al het idee dat dat de minpunten aan MP3 waren. Alleen wat je zegt over The Witcher 2 schrik ik van :P

Roche en Dethmold waren sowieso tof!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_125933299
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 april 2013 14:36 schreef OMG het volgende:

[..]

Het is voor mij meer een combinatie van dingen die me irriteren;

1. Dit is de eerste Max Payne game die ik speel(de), en Max vind ik niet echt een interessant personage, en de rest ook niet. Hetzelfde probleem als wat ik bij The Witcher 2 had, geen van de personages wist me te boeien op wat voor manier dan ook (al heb ik me daar wel doorheen weten te worstelen).

2. Max z'n commentaar; ik weet niet of het grappig, sarcastisch of cynisch is bedoeld, maar ik vind het geen van allen. Eerder in de categorie "niet echt leuk en vervelend".

3. Het grafische stijltje. Waar ik in de openings cutscene nog dacht "Dit ziet er wel aardig uit", begonnen de flitsen en kleurveranderingen me steeds meer te irriteren. En dan ook nog eens dat in iedere cutscene om de 3 woorden het woord dat gezegd wordt in koeienletter door het beeld flitst. Kom op, zeg.

4. De gameplay. Schieten werkt aardig, maar Max beweegt als dikke poep door een trechter. Waar mensen nog wel eens wat klachten hadden over bijvoorbeeld de besturing van Niko en de auto's in GTA4, had ik er daar niet zo'n last van, want het was een sandbox game, met hier en daar een shoot out. Nu is bij MP3 de gameplay op zich juist alleen maar shootouts; van de ene ruimte naar de andere duik je door een shooting gallery, maar dan had ik wel een wat vlottere kerel verwacht.

En ik weet dat het geen cover-based is, maar bij sommige stukken is het best handig. En als je dan een slome kerel bestuurd, die niet lekker in en out of cover gaat bij een muurtje (of wat dan ook), dan is de lol er ook snel af.

5. Herhaling. Waar mensen een Assassin's Creed aanvallen op het feit dat je veel hetzelfde doet, is dit voor mij toch iets erger. Echt het enige wat je doet is van de ene naar de andere ruimte lopen en vijanden neerschieten. Erg weinig variatie. Ook praktisch geen "side quests" of andere objectives of weet ik het wat.

Ieder punt op zich begon als een kleine irritatie, maar werd steeds erger, en dan alles bij elkaar gecombineerd vind ik het geen leuke game, met brakke besturing en al het bovenstaande.
Goeie onderbouwing. Het grafische gedeelte is natuurlijk een kwestie van smaak. Mij irriteert het in ieder geval niet. Het repeterende van de game kan ik me wel in vinden. Eigenlijk is het gewoon dom cover zoeken en lomp knallen. Niet nadenken, gewoon doen. Houd ik wel van eerlijk gezegd. Mij boeit de game tot nu toe wel.

Het zal ook schelen dat ik deel 1 en in mindere maten deel 2, scheel heb gespeeld.
pi_125943453
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 08:58 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Goeie onderbouwing. Het grafische gedeelte is natuurlijk een kwestie van smaak. Mij irriteert het in ieder geval niet. Het repeterende van de game kan ik me wel in vinden. Eigenlijk is het gewoon dom cover zoeken en lomp knallen. Niet nadenken, gewoon doen. Houd ik wel van eerlijk gezegd. Mij boeit de game tot nu toe wel.

Het zal ook schelen dat ik deel 1 en in mindere maten deel 2, scheel heb gespeeld.
Ach, iedereen vind wat anders leuk, natuurlijk. Nu ben ik weer bezig met Brink, en ik gok dat er genoeg mensen zijn die dat een middelmatige / bagger game vinden. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_125943851
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 08:21 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb MP3 nog niet gespeeld maar de punten die je aangeeft had ik ook al het idee dat dat de minpunten aan MP3 waren. Alleen wat je zegt over The Witcher 2 schrik ik van :P

Roche en Dethmold waren sowieso tof!
Op zich was The Witcher 2 een aardige game, alleen konden de personages me niet boeien, en werd ik gek van het laden. Iedere deur die je open deed; een laadscherm. Het idee dat je verschillende verhaallijnen kon kiezen was ook wel leuk, maar kon ook m'n aandacht niet echt vasthouden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:32:23 #57
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125945594
dat is wel "officieel" ja

http://tweakers.net/nieuw(...)eratie-consoles.html

Ik vind het concept vet, al zu ik het niet gebruiken omdat er nauwelijks tot geen ruimte is om mijn scherm heen (boven/onder ongeveer 70cm, weerszijden ongeveer 20cm).
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:33:51 #58
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125945643
quote:
11s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:32 schreef Catch22- het volgende:
dat is wel "officieel" ja

http://tweakers.net/nieuw(...)eratie-consoles.html

Ik vind het concept vet, al zu ik het niet gebruiken omdat er nauwelijks tot geen ruimte is om mijn scherm heen (boven/onder ongeveer 70cm, weerszijden ongeveer 20cm).
Maar hij legt het ook over kasten enz heen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:34:58 #59
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125945687
Aan Crysis 3 begonnen, ziet er echt tering vet uit!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:46:55 #60
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125946160
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:33 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar hij legt het ook over kasten enz heen.
de ruimte is simpelweg niet breder. Ik heb een 100" projectiescherm in de breedte van de kamer (gameroom, geen woonkamer)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_125946743
Is een xbox elite 120gb met 2 controllers en de games: cod4, cod5 en cod7 voor 130 euro goedkoop?
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:08:24 #62
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125946877
quote:
11s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:04 schreef maurisioo het volgende:
Is een xbox elite 120gb met 2 controllers en de games: cod4, cod5 en cod7 voor 130 euro goedkoop?
Hangt van de kwaliteit van de console en controllers af, maar persoonlijk zou ik niet zo snel een 2de hands 360 kopen.
pi_125976875
quote:
99s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hangt van de kwaliteit van de console en controllers af, maar persoonlijk zou ik niet zo snel een 2de hands 360 kopen.
Ik ga er vanavond langs, nog dingen waar ik op moet letten bij de xbox?
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:16:10 #64
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_125977685
quote:
99s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hangt van de kwaliteit van de console en controllers af, maar persoonlijk zou ik niet zo snel een 2de hands 360 kopen.
Jij koopt überhaupt nooit snel iets :')

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:53 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ik ga er vanavond langs, nog dingen waar ik op moet letten bij de xbox?
Ik zou even kijken of de controllers goed werken, de pookjes kunnen nogal snel afslijten. Daarnaast even vragen/checken of de Xbox op Xbox live kan, zo niet dan heb je kans dat het een omgebouwde of zelfs gebande Xbox is.

Is dat goed dan is er weinig reden om hem niet te kopen, de prijs lijkt me in orde!
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:16:36 #65
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_125977703
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:53 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ik ga er vanavond langs, nog dingen waar ik op moet letten bij de xbox?
Je kan proberen te achterhalen wat voor Elite het is, een eerste generatie (die wil je liever niet ivm uitvallen), of een jasper oid, die kun je naar mijn idee gerust kopen. Moet je ff googlen hoe je die hsit kan onderscheiden, kan oa door te kijken naar de stroomkabel en manufacture date
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_125977754
Oke bedankt voor de tips :)
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:14:41 #67
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_125979564
Ik heb een probleem met mijn gamertag, mailadres wat aan mijn gamertag was gekoppeld ben ik ww van kwijt :') kan ik een ander mailadres aan koppelen?
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:30:26 #68
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125984565
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:18 schreef maurisioo het volgende:
Oke bedankt voor de tips :)
Heb je nu nog geen Xbox of nog een hele ouwe?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:31:24 #69
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125984602
quote:
99s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb een probleem met mijn gamertag, mailadres wat aan mijn gamertag was gekoppeld ben ik ww van kwijt :') kan ik een ander mailadres aan koppelen?
Kan wel denk ik maar dan zul je toch wel eerst het ww moeten weten van het oude emailadres dus daar schiet je niet veel meer op.

Vaak heb je toch ook die extra vraag ofzo ben je die ook kwijt?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_125984669
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:30 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heb je nu nog geen Xbox of nog een hele ouwe?
Ik heb geen xbox. Ook nooit een gameconsole gehad, maar nu leek me het wel leuk, en vooral omdat ze zo goedkoop zijn. :P
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:42:18 #71
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125985035
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ik heb geen xbox. Ook nooit een gameconsole gehad, maar nu leek me het wel leuk, en vooral omdat ze zo goedkoop zijn. :P
Oke fair enough, de nieuwe consoles komen alleen wel in November is de verwachting misschien wil je daarop wachten? Al zijn die wel duurder natuurlijk.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_125985295
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:42 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Oke fair enough, de nieuwe consoles komen alleen wel in November is de verwachting misschien wil je daarop wachten? Al zijn die wel duurder natuurlijk.
Nee ik wil gewoon iets goedkoops, al gebruik ik het maar een paar maanden. :)
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:48:50 #73
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125985318
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Nee ik wil gewoon iets goedkoops, al gebruik ik het maar een paar maanden. :)
Dan is het wel een goeie keuze ja.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_125987723
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Je kan proberen te achterhalen wat voor Elite het is, een eerste generatie (die wil je liever niet ivm uitvallen), of een jasper oid, die kun je naar mijn idee gerust kopen. Moet je ff googlen hoe je die hsit kan onderscheiden, kan oa door te kijken naar de stroomkabel en manufacture date
Het is een xbox waarbij een lego batman en pure spel zit (of zat, niet naar gevraagd). Weet niet hoe oud dit is?
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:50:40 #75
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_125988070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:41 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Het is een xbox waarbij een lego batman en pure spel zit (of zat, niet naar gevraagd). Weet niet hoe oud dit is?
Makkelijkste is om even te vragen hoeveel watt de voeding geeft.
Is dit 203 Watt dan gaat het om een eerste generatie Elite, die wil je liever ontwijken. 175 Watt is 2e generatie, is al beter maar ik zou er zelf pas 100% voor gaan als hij 150 Watt aangeeft, dan heb je een Jasper te pakken, die heeft een kleinere CPU en grafische chip waardoor hij bijna nooit meer een RROD heeft.

Info: http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_hardware#List_of_revisions
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')