abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125722995
Blij als we zijn betrekken we volgende maand al een nieuwbouw huis hier in ZuidWest Brabant. Er hoeft niet veel te gebeuren maar qua interieur pfff wat lastig allemaal!

Deel woonkamer

Slaapkamer beneden

Keuken met daarachter de eetkamer

Kantoor boven

Kleine kamer boven

Aangeschafte apparaten alvast :)

Koel/vries combinatie 4 deurs

Inbouw vaatwasser

Fornuis + oven

Leisteen tegellaminaat

Updates in dit topic met uiteindelijk het eindresultaat *O*
pi_125723028
Mooi hoor. Alvast gefeliciteerd met jullie nieuwe woning.
pi_125723040
Dankjewel!
pi_125723056
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:29 schreef MolFan het volgende:
Dankjewel!
You are welcome.
pi_125723130
Belastingdienst had overigens wel een dikke fout gemaakt door ons IB30 formulieren toe te zenden in plaats van IB60 (die de woningstichting nodig heeft) trololol.
pi_125723306
Plaatje van hoe het er ongeveer uit gaat komen te zien, kleuren worden trouwens helemaal anders maar kreeg ik niet voor elkaar met dit simpele programma, puur even hoe we het gaan indelen

pi_125731666
Veel nieuwsgierigen aan het aantal views te zien :P
pi_125731955
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 20:18 schreef MolFan het volgende:
Veel nieuwsgierigen aan het aantal views te zien :P
:Y
pi_125733785
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:38 schreef MolFan het volgende:
Plaatje van hoe het er ongeveer uit gaat komen te zien, kleuren worden trouwens helemaal anders maar kreeg ik niet voor elkaar met dit simpele programma, puur even hoe we het gaan indelen

[ afbeelding ]
Ziet er heel krap uit rond de eettafel.. Is dat wel praktisch? Of is het in het echt ruimer? Hebben jullie verder al meubels die er in komen of een stijl in gedachten ofzo? Al wat inspiratie op gedaan? Misschien kunnen we meedenken!
En: Gefeliciteerd!!
pi_125735664
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 20:57 schreef Sjaam het volgende:

[..]

Ziet er heel krap uit rond de eettafel.. Is dat wel praktisch? Of is het in het echt ruimer? Hebben jullie verder al meubels die er in komen of een stijl in gedachten ofzo? Al wat inspiratie op gedaan? Misschien kunnen we meedenken!
En: Gefeliciteerd!!
Ja tis veel ruimer hoor, heb het ff uit de losse pols gedaan :P

Ja we hebben al veel dingen gekocht zoals tv meubel (wit), salontafel (wit), vloerkleed (grijszwart) bank hadden we al die is donkerblauw maar willen we wel gaan vervangen alleen na een kleine 7.000 euro aan nieuwe spullen even de hand op de knip ;)
  donderdag 25 april 2013 @ 23:04:33 #11
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_125742367
Gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Wij zijn ook druk aan het reageren bij de woningbouw, we staan sinds 2007 ingeschreven en bij de laatste paar huizen stonden we op de 2e en 3e plek :D O-)

Nu we in Augustus een kleine verwachten begint de tijd ook wel te dringen.. :{
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_125742553
quote:
7s.gif Op donderdag 25 april 2013 23:04 schreef dion_v_k het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Wij zijn ook druk aan het reageren bij de woningbouw, we staan sinds 2007 ingeschreven en bij de laatste paar huizen stonden we op de 2e en 3e plek :D O-)

Nu we in Augustus een kleine verwachten begint de tijd ook wel te dringen.. :{
Ja dan zit je close! Wij stonden 1 jaar ingeschreven maar hier hebben ze een fantastische regel; Iedereen max 3 jaar inschrijftijd, ongeacht inkomen etc zodat iedereen exact evenveel kans heeft en ze garanderen een huis binnen 3 jaar (ook al wonen hier bijna 100.000 mensen)
  donderdag 25 april 2013 @ 23:10:57 #13
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_125742782
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ja dan zit je close! Wij stonden 1 jaar ingeschreven maar hier hebben ze een fantastische regel; Iedereen max 3 jaar inschrijftijd, ongeacht inkomen etc zodat iedereen exact evenveel kans heeft en ze garanderen een huis binnen 3 jaar (ook al wonen hier bijna 100.000 mensen)
Oke, waar woon je dan?
Wij reageren momenteel op woningen in Oisterwijk (naast Tilburg).
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_125742968
quote:
7s.gif Op donderdag 25 april 2013 23:10 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Oke, waar woon je dan?
Wij reageren momenteel op woningen in Oisterwijk (naast Tilburg).
Hoogerheide gaan we wonen :)
pi_125750967
Fornuis gaan we toch voor een ander model met meer oveninhoud

pi_125773434
Vandaag bed alvast voldaan, evenals verf plus materialen en tv meubel aangeschaft. Bij het bed gebeurde er nog iets vreemds.

Op de offerte staat ¤1662,- inclusief 2 nachtkasten en met 10% korting die al verrekend was. Nu waren we in de winkel en toen begonnen ze over een eventueel dekbed etc maargoed dat halen we ergens anders. Bij het afrekenen zei mevrouw; Dat is dan ¤1847,-. Ik zei; Huh in geen 1847 jaar want het was 1662. Ja meneer maar dat is alleen als u wat erbij koopt, dacht het dus niet.

Ze had toen wij in de winkel aan het rondkijken waren snel op de offerte geschreven; Indien aanschaf accessoires 10% korting want dit stond niet op onze offerte van een paar dagen eerder. Toen ik zei dat het er niet op stond gaf ze haar collega de schuld die ons de offerte had verstrekt haha. Hele slechte manier van verkopen dit en ik vertelde haar dat als ze het bed niet voor 1662,- zou meegeven ze hem in haar reet kon duwen en hop het was ineens allemaal in orde :')
pi_125774798
Leuk huis!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_125786823
Dankjewel
pi_125796809
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:18 schreef MolFan het volgende:
Fornuis gaan we toch voor een ander model met meer oveninhoud

[ afbeelding ]
Het werd overigens dit fornuis (zelfde type alleen minder kleur in het midden)

pi_125830275
We hebben in ieder geval alles nieuw gekocht behalve ons bankstel wat we aankomend jaar willen vervangen denk ik alleen nu zitten we even met wat kleine dingetjes qua kleuren nog waar we niet uit komen.

Bank is donkerblauw
Vloer is zwart
Salontafel is wit
Tv Meubel is wit
Muur is bruin/grijs

Welke kleur vloerkleed zouden we nemen?
Kussens op de bank welke kleur?
Schilderij/canvas aan de muur met welke kleuren?

Zat zelf te denken aan een zwart schilderij met gouden opdruk zoals een Hindo Buddha ofzo. De muur is 13 meter lang dus wel van belang dat het mooi uit komt zeg maar.
pi_125830494
Nog vergeten; zitzak van Fatboy moet ook nog komen evenals 1 of 2 Hockers, kleurtjes?
  zondag 28 april 2013 @ 17:00:11 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125831856
Even nieuwsgierig. Waarom een slaapkamer beneden en kantoor boven?
pi_125832030
quote:
5s.gif Op zondag 28 april 2013 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
Even nieuwsgierig. Waarom een slaapkamer beneden en kantoor boven?
Beneden is gewoon makkelijk :) Vriendin vind het zelf ook makkelijker dus vandaar de keuze daarvoor. Kantoor boven omdat we mijn pc spullen niet beneden willen hebben (hekel aan huizen waar de pc in de woonkamer staat :P )
pi_125836722
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 15:53 schreef MolFan het volgende:
We hebben in ieder geval alles nieuw gekocht behalve ons bankstel wat we aankomend jaar willen vervangen denk ik alleen nu zitten we even met wat kleine dingetjes qua kleuren nog waar we niet uit komen.

Bank is donkerblauw
Vloer is zwart
Salontafel is wit
Tv Meubel is wit
Muur is bruin/grijs

Welke kleur vloerkleed zouden we nemen?
Kussens op de bank welke kleur?
Schilderij/canvas aan de muur met welke kleuren?

Zat zelf te denken aan een zwart schilderij met gouden opdruk zoals een Hindo Buddha ofzo. De muur is 13 meter lang dus wel van belang dat het mooi uit komt zeg maar.
Iemand een idee? :P
pi_125853829
Waar komt die koelvries combi vandaan?

Wat je schilderij betreft... Persoonlijk zou mijn advies zijn om eens een abo bij de kunstuitleen te nemen. Kost een paar tientjes per jaar en je kunt dan zonder probleem soms gewoon een echte Appel aan de muur hebben. Ik denk ook dat je kunst in een later stadium moet uitkiezen.

Zo'n Ikea kunstding zou ik iig afraden...
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')