Dit.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:47 schreef Roellie80 het volgende:
Koop een fatsoenlijke 5Ghz routert in plaats van die Ziggo meuk. Daarnaast is internet behoorlijk universeel en niet echt van Ziggo..
Ja zo'n dingen hebben we ook ergens liggen.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:47 schreef Roellie80 het volgende:
Koop een fatsoenlijke 5Ghz routert in plaats van die Ziggo meuk. Daarnaast is internet behoorlijk universeel en niet echt van Ziggo..
Dat moet je wel configureren. Dat ligt niet aan Ziggo.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja zo'n dingen hebben we ook ergens liggen.Dan nog zou je gewoon normaal internet moeten hebben, hij doet alleen normaal als 'ie aan de kabel hangt.
Is niet aangeslotenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat moet je wel configureren. Dat ligt niet aan Ziggo.
Hij doet het dus wel wanneer je aan de kabel zit. Met andere woorden het ding werkt prima.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja zo'n dingen hebben we ook ergens liggen.Dan nog zou je gewoon normaal internet moeten hebben, hij doet alleen normaal als 'ie aan de kabel hangt.
De buren aan de kant blazen doe ik liever met ander gereedschap, tyfusvolk. Stonden in het begin om de haverklap aan de deur te zeiken over vanalles. Kooklucht, muziek te hard, telefoon stond te hard, of we even de vlinderstruik wilden snoeien godverdomme slet dat maak ik zelf wel uit wat ik met mijn vlinderstruik doequote:Op donderdag 25 april 2013 12:51 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Hij doet het dus wel wanneer je aan de kabel zit. Met andere woorden het ding werkt prima.
Draadloos is altijd een ander verhaal, blijkbaar word het ding weggedrukt door die pauper buren van je, daarom zeg ik; koop een dikke 5Ghz draadloze router zodat je de buren aan de kant kan blazen
Ja, nouja, ook in dit geval heeft het Ziggo ding gewoon last van andere accespoints in de buurt.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:52 schreef oLexie het volgende:
[..]
De buren aan de kant blazen doe ik liever met ander gereedschap, tyfusvolk. Stonden in het begin om de haverklap aan de deur te zeiken over vanalles. Kooklucht, muziek te hard, telefoon stond te hard, of we even de vlinderstruik wilden snoeien godverdomme slet dat maak ik zelf wel uit wat ik met mijn vlinderstruik doe. Maargoed, dat is een andere klacht.
Alsof ik daar weet van had, ik ben wel een vrouw dat is niet mijn straatje.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:53 schreef Iwanius het volgende:
Lieden die afgeven op ZIGGO hebben natuurlijk gelijk alleen heb ik dan weer de vraag, waarom ga je sowieso dan voor de keuze om ZIGGO te nemen als je weet dat het verre van betrouwbaar is i.v.g. met andere providers.
Aha, even vent opbellen om te vragen waar de router ligt.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja, nouja, ook in dit geval heeft het Ziggo ding gewoon last van andere accespoints in de buurt.
Ja echt he, waar was ik met mijn hoofd? Dat zij nou geen achtertuin heeft, gaat ze zeiken op die van ons.quote:
Maakt niet altijd zoveel uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:55 schreef oLexie het volgende:
[..]
Aha, even vent opbellen om te vragen waar de router ligt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:56 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Maakt niet altijd zoveel uit.
Je zou een technische vriend van je eens kunnen vragen om eens wat te spelen met de kanalen waarop het ding uitzend. Misschien dat je daarmee nog wat winst kan halen in de ontvangst
Allemaal geprobeerd.quote:
Dan is het dus hoog tijd een kwaliteits 5Ghz router aan te schaffen.. of genoegen nemen met de kabelquote:
Wel interessanter. Vooral het slet gedeelte.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:52 schreef oLexie het volgende:
[..]
De buren aan de kant blazen doe ik liever met ander gereedschap, tyfusvolk. Stonden in het begin om de haverklap aan de deur te zeiken over vanalles. Kooklucht, muziek te hard, telefoon stond te hard, of we even de vlinderstruik wilden snoeien godverdomme slet dat maak ik zelf wel uit wat ik met mijn vlinderstruik doe. Maargoed, dat is een andere klacht.
Hoezo? Ziggo levert toch een wifi modem? Dan moettie gewoon werken.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Op ziggo klagen terwijl het aan je eigen in-huis-gedeelte ligt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |