thanks!quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lijkt me prima
Maar niet banwaardig zou ik denken iig![]()
Mooi buik blijft sowieso.
+1, ik dacht ook een boob te zien....quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Prachtige buik Elmo!
al keek ik even raar aan tegen je arm rechts![]()
Netjes!!quote:Op zondag 5 mei 2013 11:17 schreef Logician het volgende:
Wat een mooie buiken!!
Ik mis voor het eerste mijn buik niet, voor mij wel het teken dat ik na 4 er nu echt klaar mee ben :d
Mijn terugplooi foto's
3mnd na de bevalling
http://instagram.com/p/Y7KN7SMhuo/
En ook een blote buik.
http://instagram.com/p/YzRAaNMhrk/
Mijn buik zit ook laag was bij ean ook. Alleen nu heb ik echt een buik. Maar jij bent erg lang toch? In verhouding een groot middenrif?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:21 schreef Kleurdoos het volgende:
mooie buik Gotc!
Ik vind het altijd mooi als ze hoog beginnen, bij mij zit er altijd heel laag een bol, en dat blijft zo de hele zwangerschap, jammer vind ik dat..ik wil ook een toeter recht v+
3869
vooruit dus.
groeten van lex
ik ben idd lang maar mijn VK zei toentertijd juist dat ik een kort bovenlijf heb ..terwijl ik dus ook t idee heb dat ie langer isquote:Op maandag 6 mei 2013 09:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn buik zit ook laag was bij ean ook. Alleen nu heb ik echt een buik. Maar jij bent erg lang toch? In verhouding een groot middenrif?
Kort bovenblijf in verhouding met je lengte? Ik heb voor mijn lengte ook een relatief kort bovenlijf maar vergeleken met mijn zus die kleiner is dus een lang bovenlijf.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ben idd lang maar mijn VK zei toentertijd juist dat ik een kort bovenlijf heb ..terwijl ik dus ook t idee heb dat ie langer is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met nog net een poezenstaart op de achtergrond
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |