Mooi Juud!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:55 schreef Juud79 het volgende:
27 weken buik....![]()
[ afbeelding ]
En eentje met mijn liefste meisje....![]()
[ afbeelding ]
Eerder aan je borsten te zien dat je zwanger bent dan aan je buikquote:Op zondag 5 mei 2013 12:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Vind je?
Er is nog niemand die t aan me vraagt hoor.
[ afbeelding ]
als ik iemand zo tegenkom, zou ik niet zeggen dat ze zwanger is
Maar ben nu wel toe aan een buik.. dat mensen t ook zien enzo
oeh... en nu al een lief bolletjequote:Op woensdag 8 mei 2013 10:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
13 wkn en 5 dgn...waar gaat dat heen![]()
[ afbeelding ]
Geen twijfel meer over mogelijk!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
13 wkn en 5 dgn...waar gaat dat heen![]()
[ afbeelding ]
Ken je Olli niet?!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Olli is cool!![]()
Waar heb je die vandaan?
Olli is het melkkoetje van Diergaarde Blijdorp.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Olli is cool!![]()
Waar heb je die vandaan?
jeutje! je bent topzwaarquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:41 schreef Kiwisoep het volgende:
[ link | afbeelding ]
30 wkn en 2 dgn update!
Jeej, waren ze weer op voorraad?quote:
Oma van vriendin heeft hem voor me meegenomen. Die gaat wekelijks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:57 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jeej, waren ze weer op voorraad?
Ik heb op de dag dat de verkoop begon voor de deur gelegen. Daarna heb ik besloten om een T-shirt te laten drukken 'I survived the Ollimania'. Niet normaal die dag. Het park werd uiteindelijk afgesloten op last van de politie.
(T-shirt nog niet laten maken overigens).
Dank jequote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:44 schreef Kiwisoep het volgende:
Mooie bol! O en dat bloemenshirt, leuk!!!
Inderdaad best gegroeid van 22 wkn tot nu
Oh jee, een buikexplosie hahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:11 schreef Suikertante het volgende:
Heus wel een echte bol! En juist op jouw termijn komt er bijna een buikexplosie aan, wacht maar af!
* RunForrestRun meldt zichquote:Op zondag 12 mei 2013 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
Vinden jullie het niet beangstigend dat dit topic 12.959 views heeft?Iedereen is gewoon een beetje stiekem naar jullie buiken aan het staren.
Tijdje op je kop gaan staanquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:52 schreef Kleurdoos het volgende:
nee hoor, gisteren had ik een strakke top aan.. en toen lag die buik al waanzinnig laag.. niet zwanger maar alsof je enorme darmen hebt ofzo
ik ga t kind eens omhoog porren
Ik moest lachenquote:
Nu heb ik hem gemistquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:20 schreef Jipster het volgende:
Mooie buik(en/jes) dames! Shandaly, misschien wel je laatste!
Hier de mijne eens, met 18 weken. Hmm kleiner lukt niet, maar haal hem toch straks weg.
-knip-
Vooruit, hier issie nog even:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking 25wk3d zwanger bij Ean
quote:
Konden we maar een dagje ruilenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:27 schreef Mabawa. het volgende:
[..]hihi, veel mensen willen altijd ander haar dan ze hebben. Jij hebt van die prachtige lange haren, dat wilde ik altijd!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup! Fijn shirtje, al sluit het niet mooi aan aan de onderkant. Maar het is wel een fijn stofjequote:Op maandag 20 mei 2013 19:40 schreef Mabawa. het volgende:
Dank Got! Is dat shirtje met sterren van de Prenatal? Had m van de week in mijn handen, zo leuk! Je buik lijkt vooral aan de bovenkant een stuk gegroeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |