De vraag, nu de tournaments hun einde naderen is:
What's next?
Mijn voorstel:
Beste tv-serie
Weliswaar hebben tv-series ander publiek dan films, maar door de opkomst van de DVD komen beiden nader tot elkaar.
Andere mogelijkheden en discussie graag.
quote:Die wou ik ook noemen.
Op woensdag 11 september 2002 21:56 schreef Stranger het volgende:
-beste komedie (omdat dit genre er in de normale tournaments altijd al snel wordt uitgefilterd door de serieuze, zware nadenkfilms)
ps. Misschien kunnen we hier ook meteen bepalen wie het gaat organiseren.
quote:jij deed het goed
Op woensdag 11 september 2002 22:50 schreef Gorro het volgende:[..]
Die wou ik ook noemen.
ps. Misschien kunnen we hier ook meteen bepalen wie het gaat organiseren.
quote:thnx... Maar ik wil iemand anders ook de kans geven om het te organiseren.
Op woensdag 11 september 2002 22:50 schreef Stranger het volgende:[..]
jij deed het goed
Ik zou het niet erg vinden om het nog een keer te doen hoor...
quote:Oke, da's rond.
Op woensdag 11 september 2002 22:52 schreef Gorro het volgende:Ik zou het niet erg vinden om het nog een keer te doen hoor...
quote:ik denk dat je weinig anderen zover kunt krijgen
Op woensdag 11 september 2002 22:52 schreef Gorro het volgende:[..]
thnx... Maar ik wil iemand anders ook de kans geven om het te organiseren.
quote:Ik doe het egt goed geloof ik
Op woensdag 11 september 2002 22:53 schreef Mike het volgende:[..]
Oke, da's rond.
Maar zoals ik al zei... misschien staan er andere mensen te popelen om ook eens hun kans te grijpen...
Als dit niet het geval is, en jullie zijn het er mee eens (ik krijg de indruk van wel ) dan organiseer ik het.
quote:volgens mij willen blaatschaap en mamamiep ook wel graag eentje organiseren.. maar waarom zou je het veranderen als het zo okee gaat.. op kutlotingen na dan
Op woensdag 11 september 2002 22:56 schreef Gorro het volgende:[..]
Ik doe het egt goed geloof ik
Maar zoals ik al zei... misschien staan er andere mensen te popelen om ook eens hun kans te grijpen...
Als dit niet het geval is, en jullie zijn het er mee eens (ik krijg de indruk van wel
) dan organiseer ik het.
quote:Aan die kutlotingen kon ik nix doen. Ik heb aan het begin een systeem van paren maken gekozen en dat tot het einde vol gehouden. (kutlotingen maken de rondes wel interessant)
Op woensdag 11 september 2002 22:58 schreef Stranger het volgende:[..]
volgens mij willen blaatschaap en mamamiep ook wel graag eentje organiseren.. maar waarom zou je het veranderen als het zo okee gaat.. op kutlotingen na dan
Ik zal dan niet vaak meedoen en wellicht zelfs helemaal niet meedoen, aangezien ik het niet zo op tv series heb. Zeker nu niet. Andy Kaufman in Man on the Moon verwoorde het zo mooi waarom hij "sitcoms" zo haatte. Dode mensen lachen erom, laagste vorm van vermaak, zoiets zij hij. Daar kan ik me wel een beetje in vinden.
Er zijn nog genoeg tournaments te verzinnen die ook het creeren waard zijn. Stranger noemde er al een aantal.
- beste muziek (bijv. Vanilla Sky, Gladiator)
- beste duo (bijv. Letheal Weapon of Pulp Fiction)
- beste tegenspelers van elkaar (bijv. Terminator II)
- beste filmreeks (bijv. Star Wars, Indiana Jones)
- mooiste decors (bijv. LotR)
Ik zie wel, maar ik hoop dat het iig iets met film te maken heeft en niet met een aftakking ervan zoals tv-series.
quote:
Op woensdag 11 september 2002 22:53 schreef Mike het volgende:
Oke, da's rond.
* mitt wil ook wel toernooitje organiseren hoor
quote:
Op woensdag 11 september 2002 22:14 schreef Atreidez het volgende:
Nederlands film tournament.
quote:nou er zijn genres die bij de reguliere tournaments al lang genoeg doorkomen.. maar komedies vliegen er altijd al snel uit omdat iedereen bij een tournament de zwaarder geladen films beter acht.. daarom vooral komedie
Op woensdag 11 september 2002 23:08 schreef mitt het volgende:
De beste komidiefilm is misschien wel een goede..maar misschien moet je dan allemaal toernooien maken van de bepaalde genres..western, drama, komedie, sf enz enz..
quote:Als het dat wordt, wil ik het niet organiseren
Op woensdag 11 september 2002 23:34 schreef mitt het volgende:
Romatische filmtoernooiLeuk voor de dames hier op FOK!
quote:ik gok dat er een film met hugh grant wint
Op woensdag 11 september 2002 23:34 schreef mitt het volgende:
Romatische filmtoernooiLeuk voor de dames hier op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |