Ik vind hem wel mooi, maar niet super-geweldig-zeker-22-euro-waard mooiquote:Op donderdag 25 april 2013 09:54 schreef Incantrix het volgende:
Chanels![]()
Welke is dat dan, Debs?
Groene:
http://chahevu.blogspot.nl/2013/02/chanel-azure.html?m=1
Hihi, dikke staarten poussenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
LOOOOL, pousse van de buren liep de tuin in terwijl de mijnes onder een bosje zat
Dikke vette staarten galore!
Nee, ze zijn nu bezig met de Stare you to Death challengequote:Op donderdag 25 april 2013 09:58 schreef Incantrix het volgende:
Viel mij ook al op Priem.
Haha, gingen ze ook zo zijwaarts lopen? Daar lach ik me altijd stuk om
Ik ookquote:Op donderdag 25 april 2013 09:58 schreef Incantrix het volgende:
Viel mij ook al op Priem.
Haha, gingen ze ook zo zijwaarts lopen? Daar lach ik me altijd stuk om
Ja dat...quote:Op donderdag 25 april 2013 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
ik hoef alel 3 de lakjes van chanel niet, voglens mij zijn er genoeg merken met deze kleuren
Ik heb maar 1 Chanel (Malice) en die blijft redelijk zitten maar niet spectaculair lang of zo.. Maar dat weerhoudt me er inderdaad wel van om zoveel geld voor die lakjes uit te geven, dat ze niet zo lang mooi blijvenquote:
+1quote:Op donderdag 25 april 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij chipt vrijwel alles snel want ele zachte nagels, maar ik had dat setje van The New Black gebruikt en die bleef echt vier dagen perfect zitten, zonder chip of tipwear
Na die vier dagen heb ik het afgehaald want dan ben ik het allang beu
Vijf dagen is bij mij ook wel de absolute max, meestal houd ik een lakje tussen de 2 en 4 dagen op en ik wil dan eigenlijk ook dat ie in die tijd perfect blijft zittenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij chipt vrijwel alles snel want ele zachte nagels, maar ik had dat setje van The New Black gebruikt en die bleef echt vier dagen perfect zitten, zonder chip of tipwear
Na die vier dagen heb ik het afgehaald want dan ben ik het allang beu
Wij hebben een grote gemeenschappelijke tuin waarbij de appartementen op de begane grond allemaal nog een stukje eigen tuin hebben. Dus die katten moeten het territorium delen, ook altijd leukquote:Op donderdag 25 april 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Poussen
Het probleem hier is dat we nog geen schutting hebben tussen de achterburen en onze tuin, dus poussen van beide kanten lopen heel ongemerkt elkanders territorium op.
Velen stressquote:Op donderdag 25 april 2013 10:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben een grote gemeenschappelijke tuin waarbij de appartementen op de begane grond allemaal nog een stukje eigen tuin hebben. Dus die katten moeten het territorium delen, ook altijd leuk
Ja die blijft echt suuuuuuuuuuper goed zittenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:07 schreef Dwyn het volgende:
Ik had voor het weekendje weg The Man With The Golden Gun gelukt. Daar zat dinsdag maar één chipje in, dus na vijf dagen.
Duh TMWTGG is dan ook een bazentopcoatquote:Op donderdag 25 april 2013 10:07 schreef Dwyn het volgende:
Ik had voor het weekendje weg The Man With The Golden Gun gelukt. Daar zat dinsdag maar één chipje in, dus na vijf dagen.
Als ze die ooit eens uitbrengen zonder het goud, wil ik hem ook meteen!quote:Op donderdag 25 april 2013 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Duh TMWTGG is dan ook een bazentopcoat
Jepquote:
+1! Waarom ze dat niet doen is echt beyond me..quote:Op donderdag 25 april 2013 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ze die ooit eens uitbrengen zonder het goud, wil ik hem ook meteen!
Ik heb ook geen idee.. Maar die topcoat staat echt met stip op 1 als het gaat om houdbaarheid van de nagellak, echt ongelooflijk.. Ik heb alleen geen zin om overal die goudstukjes op te mikken en ik vind het ook zonde als ie echt op zou gaanquote:Op donderdag 25 april 2013 10:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
+1! Waarom ze dat niet doen is echt beyond me..
dit en ditquote:Op donderdag 25 april 2013 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee.. Maar die topcoat staat echt met stip op 1 als het gaat om houdbaarheid van de nagellak, echt ongelooflijk.. Ik heb alleen geen zin om overal die goudstukjes op te mikken en ik vind het ook zonde als ie echt op zou gaan![]()
je ragt drie gaten door een goed doorbloed lichaamsdeel. Why be surprised?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Take 3 helix piercings they said, it will be fun they said
Neh heb er geen last van maar bloed verbaasd me
Naja ik heb in m'n oor nooit bloed gehad bij piercings. Vandaarquote:Op donderdag 25 april 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je ragt drie gaten door een goed doorbloed lichaamsdeel. Why be surprised?
Ik ook heel weinig hoor! Helix heeft niet gebloed, en bij tragus dus nu wel klein beetje! Alleen aan de binnenkant als ik met wattenstaafje beetje schoon maak is het wat rood, maar valt ook heel erg meequote:Op donderdag 25 april 2013 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik heb in m'n oor nooit bloed gehad bij piercings. Vandaar
Mijn industrial bloedde ook, vond het wel lachenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik heb in m'n oor nooit bloed gehad bij piercings. Vandaar
So truequote:Op donderdag 25 april 2013 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geniet ervan, morgen is het toch weer op
quote:Op donderdag 25 april 2013 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vroeg gister in de supermarkt of ik een oudere vrouw in scootmobiel moest helpen met boodschappen opladen. Gelijk boosstom wijf
De jeugd van tegenwoordig!! Dat ge-help de hele tijd enzo, tsssssk!!quote:Op donderdag 25 april 2013 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vroeg gister in de supermarkt of ik een oudere vrouw in scootmobiel moest helpen met boodschappen opladen. Gelijk boosstom wijf
quote:Op donderdag 25 april 2013 10:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig!! Dat ge-help de hele tijd enzo, tsssssk!!
quote:Op donderdag 25 april 2013 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat die ouwe graftak maar snel met haar scootmobiel onder een vrachtwagen komt
quote:Op donderdag 25 april 2013 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat die ouwe graftak maar snel met haar scootmobiel onder een vrachtwagen komt
* SpaceInvaders mompelt iets over een vrachtwagen.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:57 schreef Mirjam het volgende:
nromaal verzet ik megaveel werk in de bieb, vandaag niet
quote:Op donderdag 25 april 2013 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders mompelt iets over een vrachtwagen.
dood DOOD D.O.O.D.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:01 schreef Mirjam het volgende:
alles wat mijn kind doet is leuk mensen
ondertussen vliegen de dienbladen hier bijna door de tent
seems legit.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een idee:
Mensen een vragenlijst geven als ze kinderen hebben/krijgen en als daaruit blijkt dat ze alles leuk vinden wat hun kinderen doen vuurpeloton. Nee?
SPEES FOR PRESIDENT. Heropvoedingskampen alles.
STEMquote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je op mij stemt krijg je een button en een potje nagellak
ja, het is gewoon boter met koekjes, cacao en suikerquote:Op donderdag 25 april 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik was altijd heel benieuwd om arretjescake te proberen, tot ik spees' recept zag
Why? Ies lekkerquote:Op donderdag 25 april 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik was altijd heel benieuwd om arretjescake te proberen, tot ik spees' recept zag
Ja het gaat me persoonlijk iets te furrquote:Op donderdag 25 april 2013 11:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, het is gewoon boter met koekjes, cacao en suiker
maar wel lekkor
Het is best ziek jaquote:Op donderdag 25 april 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja het gaat me persoonlijk iets te furr
Maar is ongetwijfeld lekker.
Ik kan dat niet eten he. Ik moet nogal in een strak regime leven wil ik niet mijn hele leven morbide obees zijnquote:
Maar betekent dat dat je het voor het leven afzweert? Of in ieder geval tot wanneer je vindt dat je genoeg kwijt bent?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eten he. Ik moet nogal in een strak regime leven wil ik niet mijn hele leven morbide obees zijn
Ik vind het echt heel lekker, maar wel vooral bij een ander ja, dat je na een klein stukje klaar bent en het je niet in de koelkast aan ligt te starenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik proef wel een keer een hapje als iemand anders het toevallig gemaakt heeft
Paar weken geleden ging oud vrouwtje naar mijn moeder toe met 2 euro.. Dat ze de winkelkar niet moest terugzetten maar aan haar mocht geven. Mijn moeder - de eerlijkheid zelve - gaf aan dat er een nepmuntje in zat en dat het niet eerlijk zou zijn als ze die 2 euro zou aanvaarden. Werd dat vrouwtje echt pislink!! Níet normaal. Begon haar uit te schelden en allesquote:Op donderdag 25 april 2013 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik ga dat soort dingen gewoon niet maken tenzij ik zeker weet dat ik het onder de armen kan verdelen. Daarbij heeft het weinig zin om je weer vol te proppen zodra je op streefgewicht bentquote:Op donderdag 25 april 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar betekent dat dat je het voor het leven afzweert? Of in ieder geval tot wanneer je vindt dat je genoeg kwijt bent?
Sabotagequote:Op donderdag 25 april 2013 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik was gister klaar met sporten, het viel me zwaar maar heb toch zoveel meegedaan als ik kon. Dus was nog enigszins trots op mezelf. Zou daarna in de trein mijn boterhammen als avondeten nemen.
Krijg ik een app van B, van een bak friet met mayo en een *Ooops' erbij
Ja godver, bedankt he, dat had ik nie hoeven zien![]()
Niet per se volproppen, maar af en toe genieten van iets dat eigenlijk een en al vet is maar wel lekker... Maar dan is het wel handig als je weet dat je het grootste deel inderdaad aan een ander kwijt kanquote:Op donderdag 25 april 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga dat soort dingen gewoon niet maken tenzij ik zeker weet dat ik het onder de armen kan verdelen. Daarbij heeft het weinig zin om je weer vol te proppen zodra je op streefgewicht bent
Oh daar kan ik ZO link om wordenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik was gister klaar met sporten, het viel me zwaar maar heb toch zoveel meegedaan als ik kon. Dus was nog enigszins trots op mezelf. Zou daarna in de trein mijn boterhammen als avondeten nemen.
Krijg ik een app van B, van een bak friet met mayo en een *Ooops' erbij
Ja godver, bedankt he, dat had ik nie hoeven zien![]()
tuurlijk, af en toe iets lekkers moet kunnen, zolang ik de definities van "af en toe" niet te ver ga oprekkenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet per se volproppen, maar af en toe genieten van iets dat eigenlijk een en al vet is maar wel lekker... Maar dan is het wel handig als je weet dat je het grootste deel inderdaad aan een ander kwijt kan
Ja eikel, daar was ik echt ff niet blij meequote:
Hij mag mij best melden dat ie dat op heeft. Als ik thuis ben en gegeten heb en zoquote:Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh daar kan ik ZO link om worden
BB doet dat tenminste gewoon stiekem
perciesquote:Op donderdag 25 april 2013 11:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je komt er nooit meer vanaf?
Fijn is dat he...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:22 schreef Dwyn het volgende:
Familieweekend was trouwens ook erg goed voor de lijn.
Ik kan vele zaken noemen die deze uitleg gaan tegensprekenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fijn is dat he...
Wij gaan zaterdag dus naar de all you can vreetschuur met pa, want dat vond ie handig want scheelt afwas en dus meer tijd voor de telefoon instructie
Joh, als je ECHT niet wil dwingt niemand je om vette troep te eten toch? En jij bent al lang in het stadium aanbeland dat af en toe zondigen gerust gecompenseerd kan worden met een weekje streng doenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:25 schreef Dwyn het volgende:
Ik was expres al meegegaan boodschappen doen, maar het heeft niet veel geholpen.
Ja, ik ookquote:Op donderdag 25 april 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan vele zaken noemen die deze uitleg gaan tegenspreken
Conclusie: je vader heeft gewoon zin in onbeperkt schransenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Maar dit is hoe hij het wou... Sowieso had ie al bedacht dat we eerst gezellig samen konden eten en daarna door met die telefoons. Dus wou ie gaan bakplaten. Maar dat vergt wat extra voorbereidingstijd en boodschappen en zo. En een grote afwas achteraf (geen vaatwasser). Dus vond hij dit ideaal...
Als je in de supermarkt bent kun je toch juist zelf gezodnen dingen pakken als je echt geen bende wilt eten?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:25 schreef Dwyn het volgende:
Ik was expres al meegegaan boodschappen doen, maar het heeft niet veel geholpen.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 25 april 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Conclusie: je vader heeft gewoon zin in onbeperkt schransen
Wilskracht, wat is dat?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wordt voor mij ook een leuke beproeving, kijken of ik me een beetje in kan houden. Wij eten thuis de laatste tijd kleinere porties avondeten omdat dat eigenlijk ook gewoon genoeg is, maar dan wegen we het wel van tevoren af en als de pan leeg is, is het klaar. Bij zo'n buffet moet je dan zelf wat wilskracht hebben (en rustig eten terwijl iedereen om je heen zit te schransen) om op tijd te stoppen
Jaquote:
Ooh zo herkenbaar ermahgerdquote:Op donderdag 25 april 2013 11:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wordt voor mij ook een leuke beproeving, kijken of ik me een beetje in kan houden. Wij eten thuis de laatste tijd kleinere porties avondeten omdat dat eigenlijk ook gewoon genoeg is, maar dan wegen we het wel van tevoren af en als de pan leeg is, is het klaar. Bij zo'n buffet moet je dan zelf wat wilskracht hebben (en rustig eten terwijl iedereen om je heen zit te schransen) om op tijd te stoppen
Zo krijg je ook een gefaald familieweekend. Simpelweg, omdat het er is.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Maar met de vrijgezellendag van Lindy gingen we High Tea-en. Iedereen eet een normale hoeveelheid en wat doe ik? Dooreten tot alle schalen leeg zijn omdat het er ligt / omdat ik het anders zonde vind![]()
Obesitas, je krijgt het niet voor niets
klopt, maar dan heeft het dus wel voor de volle 100% aan jezelf gelegen, dat bedoel ikquote:Op donderdag 25 april 2013 11:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zo krijg je ook een gefaald familieweekend. Simpelweg, omdat het er is.
Ja die is lekker he!!! En dan inderdaad een derde moeten overhouden, zo moeilijk!! Ik zit dan vaak ook wel vol, maar toch, hij is zo lekker... Bij ons is het dan meestal ook B die toch voor het lekker gaat en die boel alsnog opvreetquote:Op donderdag 25 april 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh zo herkenbaar ermahgerdIk kook ALTIJD precies twee normale porties.
Gisteren had ik Moussaka wereldgerecht gemaakt (was gvd lekker man, die kende ik nog niet) en dat zijn officieel drie porties. Dus moet je 1/3 overhouden. Man, en ik zat ook gewoon vol zat na 1 portie, maar toch blijft die schaal lonken. BB heeft er aan toegegeven, ik niet, ik was erg trots op mij
En omdat je dan zelf geen maat kan houdenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zo krijg je ook een gefaald familieweekend. Simpelweg, omdat het er is.
Dat is kut ja... Dan kan ik me voorstellen dat je ook liever niet naar een buffet/all you can eat gaat eigenlijk (ff kwaliteit en zo er buiten gelaten), want das dan ook een constante struggle lijkt me...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Maar met de vrijgezellendag van Lindy gingen we High Tea-en. Iedereen eet een normale hoeveelheid en wat doe ik? Dooreten tot alle schalen leeg zijn omdat het er ligt / omdat ik het anders zonde vind![]()
Wilskracht?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En omdat je dan zelf geen maat kan houden
Ja, ik heb nog steeds de hoop dat ik het ooit leer, al is het echt lastiger geworden sinds ik niet meer rook. Niks is effectiever tegen eet/vreetlust dan zo'n stinkstokquote:Op donderdag 25 april 2013 11:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is kut ja... Dan kan ik me voorstellen dat je ook liever niet naar een buffet/all you can eat gaat eigenlijk (ff kwaliteit en zo er buiten gelaten), want das dan ook een constante struggle lijkt me...
I knowquote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog steeds de hoop dat ik het ooit leer, al is het echt lastiger geworden sinds ik niet meer rook. Niks is effectiever tegen eet/vreetlust dan zo'n stinkstok
Ik merk ook wel dat ik minder kan hebben. Ben twee avonden heel erg misselijk geweest.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor mij is zoiets ook heel lang moeilijk geweest, maar kan er steeds beter mee omgaan.
Moet mijn maag wel een goede dag hebben, want anders valt er niks lekker
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet nog 300 gram voor ik niet meer obees ben. Voor de tweede keer in een jaar tijd
Goed bezig!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet nog 300 gram voor ik niet meer obees ben. Voor de tweede keer in een jaar tijd
Ja dat is wel he, als je minder vette dingen eet, dan kun je er na een tijdje ook niet meer zo goed tegen. Als ik me een tijdje 'netjes' gedraag en dan ineens met bakplaten of zo velen vet vlees eet, heb ik ook echt buikkramp en velen toiletbezoeken de dag ernaquote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik merk ook wel dat ik minder kan hebben. Ben twee avonden heel erg misselijk geweest.
Dat ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat is wel he, als je minder vette dingen eet, dan kun je er na een tijdje ook niet meer zo goed tegen. Als ik me een tijdje 'netjes' gedraag en dan ineens met bakplaten of zo velen vet vlees eet, heb ik ook echt buikkramp en velen toiletbezoeken de dag erna
Man, ik at zondag bij mijn moeder een overnschotel met roomkaas en chorizo, en ik zat binnen een uur mijn ingewanden er uit te schijten dat het zweet op mijn kop stondquote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat is wel he, als je minder vette dingen eet, dan kun je er na een tijdje ook niet meer zo goed tegen. Als ik me een tijdje 'netjes' gedraag en dan ineens met bakplaten of zo velen vet vlees eet, heb ik ook echt buikkramp en velen toiletbezoeken de dag erna
Dat klinkt niet lekker. Roomkaas met chorizoquote:Op donderdag 25 april 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Man, ik at zondag bij mijn moeder een overnschotel met roomkaas en chorizo, en ik zat binnen een uur mijn ingewanden er uit te schijten dat het zweet op mijn kop stond![]()
![]()
ja sorry, het waren twee verschillende ovenschotels, ik at van beide een beetje.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat klinkt niet lekker. Roomkaas met chorizo
gratis?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet plassen maar ik ben lui
En we hebben weer 2x2 vegetarische gehaktballen en een pakje vegetarisch rul gehaktjumbo
Ohquote:Op donderdag 25 april 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja sorry, het waren twee verschillende ovenschotels, ik at van beide een beetje.
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ze delen deze week gratis muffins uit bij Jumbo, stelletje ranzige feeders.
Die hadden ze hier dan weer niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
Kan ik beamen iddquote:Op donderdag 25 april 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
en daarom pas jij in een maat 36, en ik in een 44quote:Op donderdag 25 april 2013 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan ik beamen idd"Neemt iemand dat laatste pasteitje? Anders pak ik em OMNOMNOMNOM"
Skjoe en (vr)eten
Ik kan het eik makkelijkSoms ga ik ook gewoon bij vrienden bieren en die zetten echt alllllerlei lekkers op tafel en zonder moeite laat ik het eik staan...
ik kna dit dus echt nietquote:Op donderdag 25 april 2013 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kan het eik makkelijkSoms ga ik ook gewoon bij vrienden bieren en die zetten echt alllllerlei lekkers op tafel en zonder moeite laat ik het eik staan...
+1quote:Op donderdag 25 april 2013 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kna dit dus echt niet
zelfs al heb ik geen honger eet ik het alsnog
Ja dat bedacht ik me eik ook toen ik het posttequote:Op donderdag 25 april 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en daarom pas jij in een maat 36, en ik in een 44
Ja maar dat kan ik dus ook wel hebben !quote:Op donderdag 25 april 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga savonds chips zitten kanen uit gewoonte. Niet omdat ik honger heb.
Past niet meer? Gat in snijden voor je buikquote:
Het gaat nog net vooral bij mijn tieten zit het strakquote:Op donderdag 25 april 2013 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Past niet meer? Gat in snijden voor je buik![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het gaat nog net vooral bij mijn tieten zit het strak
Dat heb ik nu bij mezelf afgeschaft, ik pak 's avonds na het avondeten alleen nog water of thee en niks meer te snaaien. Is even wennen in het begin maar heb er nu ook geen behoefte meer aanquote:Op donderdag 25 april 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga savonds chips zitten kanen uit gewoonte. Niet omdat ik honger heb.
Ermahgerd ga ik met samson ook doenquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd ga ik met samson ook doenBot op wall-e hangen
Ik zat al klaar voor het filmpjequote:Op donderdag 25 april 2013 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
O nee dan bijt ie heel dat ding kapot; is ie iets te duur voor
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik ga vanavond eens kijken wat ie zou doen
wanouweer?quote:
Behoefte gaat altijd over.. Eten is puur gewenning, het is alleen verdomd moeilijk om van patroon te veranderen, maar je went er altijd aan.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat heb ik nu bij mezelf afgeschaft, ik pak 's avonds na het avondeten alleen nog water of thee en niks meer te snaaien. Is even wennen in het begin maar heb er nu ook geen behoefte meer aan
Ze roept nu al dat ze gewoon alcohol mag als ze thuis isquote:Op donderdag 25 april 2013 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wanouweer?
ik ga zo ff een stevige oogschaduwkwast halen bij de hema , heb mezelf getrakteerd op een shimmercubes palette van the bodyshop
ik heb denk ik enige voorgeschiedenis gemist, moet ze mindere?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze roept nu al dat ze gewoon alcohol mag als ze thuis is!!!
Drink allesquote:Op donderdag 25 april 2013 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze roept nu al dat ze gewoon alcohol mag als ze thuis is!!!
na de operatie wssquote:Op donderdag 25 april 2013 13:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb denk ik enige voorgeschiedenis gemist, moet ze mindere?
Morgen operatie. Lijkt me niet dat je dan gaat drinken erna als je weer thuis bent na 3-5 dagen. Ook al is het misschien maar 1-2 glas.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb denk ik enige voorgeschiedenis gemist, moet ze mindere?
Ja ik moet het ook gewoon een tijdje volhouden dan wordt het ook vanzelf minderquote:Op donderdag 25 april 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Behoefte gaat altijd over.. Eten is puur gewenning, het is alleen verdomd moeilijk om van patroon te veranderen, maar je went er altijd aan.
Ik kan het weten
ohja zo.quote:
nee dat is niet verstandig iddquote:Op donderdag 25 april 2013 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Morgen operatie. Lijkt me niet dat je dan gaat drinken erna als je weer thuis bent na 3-5 dagen. Ook al is het misschien maar 1-2 glas.
Dat weten we nog heul niet, of het kwaad kan. Zij vindt zelf van niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als de dokter zegt dat het geen kwaad kan en zij er behoefte aan heeft, waarom niet?
Nergens, dat vindt ze zelf. Als die dokters zeggen dat t prima is even goede vrienden. Maar dat verwacht (en hoop) ik nietquote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar haalt ze dan vandaan dat het weer mag als ze thuis is?
Wacht dat dan even af voor je je ontzettend druk gaat makenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nergens, dat vindt ze zelf. Als die dokters zeggen dat t prima is even goede vrienden. Maar dat verwacht (en hoop) ik niet
Naja ik maak me niet druk, ik word gewoon soort van boos omdat ze allemaal dingen roept waar ze helemaal niks van weet. Volgens mij heeft ze zelf niet door dat het redelijk ingrijpend is ook al zie je niets van de buitenkantquote:Op donderdag 25 april 2013 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wacht dat dan even af voor je je ontzettend druk gaat maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUEW EW EWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWhat has been seenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Kan het niet dat ze een beetje in de ontkenningsfase gaat zitten om zichzelf gerust te stellen?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik maak me niet druk, ik word gewoon soort van boos omdat ze allemaal dingen roept waar ze helemaal niks van weet. Volgens mij heeft ze zelf niet door dat het redelijk ingrijpend is ook al zie je niets van de buitenkant
Ze mag ook NIETS tillen na de operatie en niks doen zoals was ophangen, dat wordt ook nog wat
Het is gewoon een koppige eigenwijze kutquote:Op donderdag 25 april 2013 13:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan het niet dat ze een beetje in de ontkenningsfase gaat zitten om zichzelf gerust te stellen?
Zou ik ook doen namelijk
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWaarom bestaan er mensen die denken dat dit mooi is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoeveel potjes nagellak heeft zij voor 1 manicure nodig?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Zeer goeden excuusquote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef Debsterr het volgende:
Door Maastricht op hakken lopen (en ja dit model liep prima), warme voeten krijgen -> nieuwe sandaaltjes kopen. Seems legit!
check de reacties onder die fotoquote:Op donderdag 25 april 2013 13:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom bestaan er mensen die denken dat dit mooi is?![]()
En hoeveel potjes nagellak heeft zij voor 1 manicure nodig?
Is ze ook een kutpuber?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is gewoon een koppige eigenwijze kut![]()
Ja maar dat zijn gewoon van die "ermagerd als je commentaar hebt ben je jaloers EINZ" mensen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
check de reacties onder die foto
https://www.facebook.com/bunny.nails
quote:Scrub :
- Olie maakt niet uit wat voor olie
- Suiker / zout
1. Pak een klein potje
2. Doe er ongeveer een kwart van vol met olie
3. Doe er zout bij
4. Weinig zout is niet vloeibaar
5. Kies dat zelf
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Jamaar die grijzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
priem als je ooit de jouwe stom vind wil ik hem![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nog een tutorial:
[..]![]()
![]()
![]()
IK VIND HAAR LIEV!![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik kreeg velen complimenten er op
![]()
dat zijn ook echt kutstrekenquote:Op donderdag 25 april 2013 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil mijn collega serieus keeiiiiiiiiiihard slaan(diegene die steeds zegt dat ie standaard de 1ste keer niet naar me luistert....). Hij is zo vergeetachtig en dan mag ik het alsnog oplossen fuuuuuuu
![]()
![]()
Heb net keihard lopen schelden; dus iedereen binnen het kantoor weet nu dat ik pislink ben![]()
*telt tot 10
*
nee... serieus? Weten ze dan niet dat je bingokaart al lang vol is....quote:
ja kom net uit t ziekenhuis Buhhhhquote:Op donderdag 25 april 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee... serieus? Weten ze dan niet dat je bingokaart al lang vol is....![]()
Jeetje zeg; das flink balen.. Alsof het nog niet zwaar genoeg wasquote:Op donderdag 25 april 2013 15:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja kom net uit t ziekenhuis Buhhhh
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Mja en ze vroeg dus of ik nu kinderen wou want dat is nu ff beter van niet. Als ik kinderen wil moet ik soberso eerst in t ziekenhuis komen voor gesprek en dan moeten e alles in de gaten gaan houden want lichaam is nu in te slechte staat dus hele grote kans op miskraam of dat er iets mis gaat. Ik mag ook niet thuis bevallen maar dat zou k soberso nooit willen en ik moet heel goed in de gaten gehouden worden want t schijnt dat alles echt stuk erger kan worden dan en ik moet ook met gedeelte van meds stoppen dan
Pfffquote:Op donderdag 25 april 2013 17:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Mja en ze vroeg dus of ik nu kinderen wou want dat is nu ff beter van niet. Als ik kinderen wil moet ik soberso eerst in t ziekenhuis komen voor gesprek en dan moeten e alles in de gaten gaan houden want lichaam is nu in te slechte staat dus hele grote kans op miskraam of dat er iets mis gaat. Ik mag ook niet thuis bevallen maar dat zou k soberso nooit willen en ik moet heel goed in de gaten gehouden worden want t schijnt dat alles echt stuk erger kan worden dan en ik moet ook met gedeelte van meds stoppen dan
Natuurlijk, ik sla mij er wel weer doorheen johquote:Op donderdag 25 april 2013 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PfffIk hoop dat er wat te leven valt met de meds...
ZEKER BUY ALL PIERCINGS DIT DAT ALLESquote:Op donderdag 25 april 2013 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
GOEDE REDEN VOOR TROOSTFAALAANKOPENWEL!
Troostshoppen.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
GOEDE REDEN VOOR TROOSTFAALAANKOPENWEL!
Mijn boek is ook binnen, maar het was wel een hardcover in plaats van paperbackquote:Op donderdag 25 april 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
mijn p&p's zijn gister geshipped, olé
Dat is toch niet erg?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn boek is ook binnen, maar het was wel een hardcover in plaats van paperback
Net terug van een klein rondje lopen, 2.5 km of zo maar, maar wel ff lekker.quote:
Ik ben nog aan het werkquote:
NOG NIET ERMAHGERD IK MOET ZO LANG WACHTENquote:
Triple frontal helix (als mijn oor het toelaat tenminste)quote:
Ja daarom. Misschien is het niet eens mogelijk bij mijquote:Op donderdag 25 april 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is bij haar dat stuk wel super recht hoor, maar goed, dat zien die mensen het beste
Tof Priem!!quote:Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NOG NIET ERMAHGERD IK MOET ZO LANG WACHTEN
Overigens moest ik morgen nog even bellen want ze was niet zeker of de piercster er wasKan zijn dat er nieuwe afspraak gemaakt moet worden
[..]
Triple frontal helix (als mijn oor het toelaat tenminste)
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat een industrial niet zou kunnen. Ah well dit is mooierquote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja daarom. Misschien is het niet eens mogelijk bij mijDan verzin ik ter plekke wel iets anders
![]()
Ik heb SLE, dus de inwendige lupus en niet de uitwendige met alle uitslag en bende enzo. Dus t voordeel is wel weer dat je het niet ziet, zoals bij al mijn ziektesquote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
Sjaan wat ongelofelijk erg
Ik heb het even opgezocht omdat ik niet exact wist wat het was en hoe dit zich uit en behandelt wordt maar DAMN GIRL! Dat kan er ook nog wel bij
Weet je ook welke variant je hebt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lupus_erythematodes
Naja na apen, het idee komt van het internet.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef Puckzzz het volgende:
Zit ik hier dus nu foto's van mijn oren te maken omdat ik me afvraag hoe de mijne er eigenlijk uitzien
Ik heb twee hele verschillende orenmaar wel met een mooi stukje waar zoiets zou kunnen
Niet dat ik dat zou doen want de pijn staat me wat tegen en ik aap Priem niet na
Oh en 44 heeft er ook wel wat mee te maken
![]()
Vele malen mooierquote:Op donderdag 25 april 2013 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat een industrial niet zou kunnen. Ah well dit is mooier
Dat. Daar moet je echt niet mee zitten heurquote:Op donderdag 25 april 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja na apen, het idee komt van het internet.
Vandaar ook dat je soms last van je hart(kloppingen) hebt? En dat je toen laatst zo enorm ziek was?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb SLE, dus de inwendige lupus en niet de uitwendige met alle uitslag en bende enzo. Dus t voordeel is wel weer dat je het niet ziet, zoals bij al mijn ziektes
Voor alle andere dames ook nog![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja na apen, het idee komt van het internet.
Ja dat weet ik ook welquote:Op donderdag 25 april 2013 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat. Daar moet je echt niet mee zitten heurNouja niet voor mij iig
Als jij het echt mooi vindt en graag wil; moet je het vooral doen ook
Ik bedoel niet dat je het niet moet nemen omdat t op t internet staat, dan kun je geen enkele piercing meenemen denk ik. Bedoelde meer dat het niet echt jou na apen is.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat. Daar moet je echt niet mee zitten heurNouja niet voor mij iig
Als jij het echt mooi vindt en graag wil; moet je het vooral doen ook
Wat heb je genomen dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Troost je Spees mijn oor was ook niet geschikt voor een industrial en ja ik ben vandaag ook langs een piercing shop geweest![]()
Helemaal niksquote:
Neem tepelpiercings Speesquote:Op donderdag 25 april 2013 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat je het niet moet nemen omdat t op t internet staat, dan kun je geen enkele piercing meenemen denk ik. Bedoelde meer dat het niet echt jou na apen is.
AH WELLL
IK WIL MOAR
NEINquote:Op donderdag 25 april 2013 22:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Helemaal niks
[..]
Neem tepelpiercings Spees
Tssssquote:
Ja daarom ben ik sneller ziek, ik moet ook de eerste beste keer dat ik weer koorts heb gelijk naar ZH en niet meer eerst naar de dokter, omdat mijn dokter zei dat het prima normale koorts kan zijn maar ook mijn ziekte die loopt te bokken dus dat willen ze onderzoeken en bijhoudenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je soms last van je hart(kloppingen) hebt? En dat je toen laatst zo enorm ziek was?
Gelukkig is het niks met je hart Sjaan, daarom niet minder kut maar hoef je daar in ieder geval niet meer over in te zittenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik sneller ziek, ik moet ook de eerste beste keer dat ik weer koorts heb gelijk naar ZH en niet meer eerst naar de dokter, omdat mijn dokter zei dat het prima normale koorts kan zijn maar ook mijn ziekte die loopt te bokken dus dat willen ze onderzoeken en bijhouden
ze was niet echt blij mee dati k zo vaak ziek gewest ben en niet eens gebeld had
wat trouwens wel fijn is, de pijn op mijn borst en de pijn bij mijn hart is allemaal gewrichts/ontstekingspijn .. soms deed t zo'n last dat ik dacht dat er awt met mijn hart was maar dat kan het niet zijn want dat voelt heel anders zei ze, maar ze zei het is eng omdat het in dat gebied zit maar dati k mij daar geen zorgen over hoefde te maken
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Ja dat weet ik ook wel
Maar ik heb die fase al wel gehad, ik ga geen lichaamsdelen meer doorborenIk heb al zat ijzer in mijn gezicht gehad, nu is het jullie beurt (de jonkies
)
Maak eens een foto van je oor Priem, dan beoordelen wij wel of die geschikt is
Ik vind trouwens ook dat dat meisje in de foto best een mooi oor heeft voor zoeen lillik ding als een oor
Ja dat is natuurlijk ook het eerste waar je aan denkt in dat gebied rond je hart. Gelukkig is het niet je hart zelf, maar niet minder vervelend.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik sneller ziek, ik moet ook de eerste beste keer dat ik weer koorts heb gelijk naar ZH en niet meer eerst naar de dokter, omdat mijn dokter zei dat het prima normale koorts kan zijn maar ook mijn ziekte die loopt te bokken dus dat willen ze onderzoeken en bijhouden
ze was niet echt blij mee dati k zo vaak ziek gewest ben en niet eens gebeld had
wat trouwens wel fijn is, de pijn op mijn borst en de pijn bij mijn hart is allemaal gewrichts/ontstekingspijn .. soms deed t zo'n last dat ik dacht dat er awt met mijn hart was maar dat kan het niet zijn want dat voelt heel anders zei ze, maar ze zei het is eng omdat het in dat gebied zit maar dati k mij daar geen zorgen over hoefde te maken
Als ik de afmeting van het knopje in je oor bekijk en daar dan drie stuks in dat bovenste stukje probeer voor te stellen, lijkt me dat wat krapjes worden.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
Jeetje hoe langer je kijkt naar al die helix piercings; hoe lelijker een oor er uit komt te zien
Die knopjes zijn idd kleiner.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als ik de afmeting van het knopje in je oor bekijk en daar dan drie stuks in dat bovenste stukje probeer voor te stellen, lijkt me dat wat krapjes worden.Of zijn die knopjes kleiner in diameter?
... ik ben nooit eigenwijs ...quote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook het eerste waar je aan denkt in dat gebied rond je hart. Gelukkig is het niet je hart zelf, maar niet minder vervelend.
En dus de volgende keer niet eigenwijs meer doen he?![]()
is 1tje niet mooier dan 3? volgens mij wordt t dan beetje opgepropt?quote:
Nagellakquote:Op donderdag 25 april 2013 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben woensdag jarig en ff een lijstje aan het maken voor Pinda. Wie helpt me mee?
Ik heb nog maar drie dingetjes en heb geen inspiratie. Niet te achterlijk dure dingen, zo tussen de 25 en 100 euro en dan mag hij zelf weten wat hij kiest. Of helemaal niets van het lijstje, het is maar een steuntje.
Tot nu toe heb ik:
Een leuke outfit inc. schoenen (samen winkelen)
Tomb Raider 4
Haarkruller (zo'n wand)
Sigarenluchtquote:Op donderdag 25 april 2013 22:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Tehehe lekker hypocriet vriend naar buiten sturen om sigaar te roken en dan binnen een sigaret gaan zitten roken
Uhm weekendje weg?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:50 schreef Puckzzz het volgende:
Geen nagellak want wat ik mooi vind is hier toch niet in de winkels verkrijgbaar
Ja dat dus ik vind sigaretten lucht ook erg maar sigaren ergerquote:
Das wel meer dan 100 euroquote:Op donderdag 25 april 2013 22:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Uhm weekendje weg?
dagje sauna met aansluitend eten?
Dagje sauna toch niet?quote:
Ja Tomb Raider 4 staat er al opquote:
???quote:Op donderdag 25 april 2013 23:04 schreef Puckzzz het volgende:
Wauw, eigenlijk best bijzonder voor mij dat ik gewoon niets weet te bedenken wat ik graag zou willen als kadootje![]()
Oh en: Kom d'r maar in Spees!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |