Ik vind hem wel mooi, maar niet super-geweldig-zeker-22-euro-waard mooiquote:Op donderdag 25 april 2013 09:54 schreef Incantrix het volgende:
Chanels![]()
Welke is dat dan, Debs?
Groene:
http://chahevu.blogspot.nl/2013/02/chanel-azure.html?m=1
Hihi, dikke staarten poussenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
LOOOOL, pousse van de buren liep de tuin in terwijl de mijnes onder een bosje zat
Dikke vette staarten galore!
Nee, ze zijn nu bezig met de Stare you to Death challengequote:Op donderdag 25 april 2013 09:58 schreef Incantrix het volgende:
Viel mij ook al op Priem.
Haha, gingen ze ook zo zijwaarts lopen? Daar lach ik me altijd stuk om
Ik ookquote:Op donderdag 25 april 2013 09:58 schreef Incantrix het volgende:
Viel mij ook al op Priem.
Haha, gingen ze ook zo zijwaarts lopen? Daar lach ik me altijd stuk om
Ja dat...quote:Op donderdag 25 april 2013 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
ik hoef alel 3 de lakjes van chanel niet, voglens mij zijn er genoeg merken met deze kleuren
Ik heb maar 1 Chanel (Malice) en die blijft redelijk zitten maar niet spectaculair lang of zo.. Maar dat weerhoudt me er inderdaad wel van om zoveel geld voor die lakjes uit te geven, dat ze niet zo lang mooi blijvenquote:
+1quote:Op donderdag 25 april 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij chipt vrijwel alles snel want ele zachte nagels, maar ik had dat setje van The New Black gebruikt en die bleef echt vier dagen perfect zitten, zonder chip of tipwear
Na die vier dagen heb ik het afgehaald want dan ben ik het allang beu
Vijf dagen is bij mij ook wel de absolute max, meestal houd ik een lakje tussen de 2 en 4 dagen op en ik wil dan eigenlijk ook dat ie in die tijd perfect blijft zittenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij chipt vrijwel alles snel want ele zachte nagels, maar ik had dat setje van The New Black gebruikt en die bleef echt vier dagen perfect zitten, zonder chip of tipwear
Na die vier dagen heb ik het afgehaald want dan ben ik het allang beu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |