PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762NAC Breda
Rèsbaarge
Dit speel ik vaak in seasons, min of meer. Enige (kleine) wijziging is dat ik met een CDM speel, een (L/R)CM en een CAM. Speelde altijd geweldigquote:Op donderdag 25 april 2013 09:42 schreef TBakkert het volgende:
Dit bedoelde ik dus ongeveer.
[ afbeelding ]
tot 12 uur.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand toevallig iets gelezen over de verwachte duur van het onderhoud van de EA-servers?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 25-04-2013 om 09:00:56#FIFA13 Maintenance is underway. 3hr downtime from 12am-3am PDT (8am-11am UK). All online modes affected. Timezones - http://t.co/NEiTjR1ZLi reageer retweet
morgen of is het middag?quote:
Das wel bout, prijs van MOTM Lewa moet meer zakken maar hij is dus wel giga duurquote:Op donderdag 25 april 2013 09:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tot 12 uur.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 25-04-2013 om 09:00:56#FIFA13 Maintenance is underway. 3hr downtime from 12am-3am PDT (8am-11am UK). All online modes affected. Timezones - http://t.co/NEiTjR1ZLi reageer retweet
Wat een hondenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tot 12 uur.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 25-04-2013 om 09:00:56#FIFA13 Maintenance is underway. 3hr downtime from 12am-3am PDT (8am-11am UK). All online modes affected. Timezones - http://t.co/NEiTjR1ZLi reageer retweet
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een honden
En ik wilde net packs gaan openen, net zo lang tot ik MOTM Lewa had
Volgende keer als je leest dat er onderhoud gaat gebeuren, schroom dan niet om het in de groep te gooienquote:
Ik las het pas na 9'en en toen deed ik nog een wanhoopspoging om erin te komen en dat lukte even en toen werd ik er ook uitgegooidquote:Op donderdag 25 april 2013 09:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgende keer als je leest dat er onderhoud gaat gebeuren, schroom dan niet om het in de groep te gooien
schadequote:Op donderdag 25 april 2013 09:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik las het pas na 9'en en toen deed ik nog een wanhoopspoging om erin te komen en dat lukte even en toen werd ik er ook uitgegooid
ja, nogal...quote:
Oke.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:53 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet zo toch even weg dus ben pas rond 12 uur weer terug , komt dus mooi uit,dan moet FUT het weer doen als het goed is, even dan paar pakjes openen, wil graag Lewa hebben, en anders YOLO, koop ik em gewoon, hoop eigenlijk nog op een HH vanmiddag want 700k is wel iets te gortig
ok.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:01 schreef Djeetje het volgende:
Hier lukt het kinderen niet om een samenvatting te maken van max 145 woorden en 14 vraagjes van een andere tekst binnen 1 uur
(Mavo niveau vragen en teksten he)
Ik ga voetballen zo, niet varenquote:
Okquote:Op donderdag 25 april 2013 10:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is hier nog niet echt mooi weer maar dat komt goed uit aangezien ik nog een opdracht voor school moet maken.
je vergeet de puntquote:
heb maatschappelijke stage om 5 uur. Moet half 4 weg, dus ik heb nog wel even vrij jaquote:
Maatschappelijke stage...wat is dat dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heb maatschappelijke stage om 5 uur. Moet half 4 weg, dus ik heb nog wel even vrij ja
Je hebt een gewone stage/werkstage en dan mag je gewoon bij een onderneming helpen etc.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maatschappelijke stage...wat is dat dan?
Zoiets als een jeugdelftalletje trainen of een paar wedstrijdjes fluiten ofzo?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je hebt een gewone stage/werkstage en dan mag je gewoon bij een onderneming helpen etc.
Maar bij een maatschappelijke stage moet je helpen bij een non-profit organisatie waar uitsluitend vrijwilligers werken
Zolang het buiten je eigen vertrouwde omgeving isquote:Op donderdag 25 april 2013 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoiets als een jeugdelftalletje trainen of een paar wedstrijdjes fluiten ofzo?
ik moest bejaarden pc les gevenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoiets als een jeugdelftalletje trainen of een paar wedstrijdjes fluiten ofzo?
quote:Op donderdag 25 april 2013 10:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik moest bejaarden pc les geven
Op zich niet slecht. Als ik kijk naar mijn eigen generatie, dan zijn er echt maar een beperkt aantal leeftijdgenoten die zich als vrijwilliger nuttig maken. Veel mensen zijn met zichzelf bezig, en vinden al snel dat ze het druk hebben, en dit er dus niet bij kunnen hebben. Als je al jong leert dat vrijwilligerswerk uitermate nuttig (en vaak ook nog best leuk) is, levert dat misschien later weer wat opquote:Op donderdag 25 april 2013 10:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zolang het buiten je eigen vertrouwde omgeving is
Ik wilde bij mijn hockeyclub helpen, maar dat mocht niet. Ik ga nu gehandicapte kinderen helpen sporten
Kan ik me wel in vinden, maar in mijn klas waren er buiten mij en die vriend waarmee ik dit ga doen om, maar een stuk of 4 van de 20 mensen die zelf wat hadden gevonden. Anders had de school een alternatief geregeld. Dus bij de meeste is het ook niet eens vrijwillig... Best jammer, want het lijkt mij wel leuk.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op zich niet slecht. Als ik kijk naar mijn eigen generatie, dan zijn er echt maar een beperkt aantal leeftijdgenoten die zich als vrijwilliger nuttig maken. Veel mensen zijn met zichzelf bezig, en vinden al snel dat ze het druk hebben, en dit er dus niet bij kunnen hebben. Als je al jong leert dat vrijwilligerswerk uitermate nuttig (en vaak ook nog best leuk) is, levert dat misschien later weer wat op
20% die maar zelf wat had gevonden?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden, maar in mijn klas waren er buiten mij en die vriend waarmee ik dit ga doen om, maar een stuk of 4 van de 20 mensen die zelf wat hadden gevonden. Anders had de school een alternatief geregeld. Dus bij de meeste is het ook niet eens vrijwillig... Best jammer, want het lijkt mij wel leuk.
Ik ben er overigens wel voor uitgeroosterd, dus dat van die tijd kan niet opgaan voor ons
ja dat welquote:
Dat klopt, en je mag niet over als je niks had gevonden. Ik vind dus gewoon dat de school geen alternatief aan hoort te bieden, maar mensen lekker zelf moet laten zoeken. Je hebt zelfs een hele vrijwilligerscentrale, dus ze zijn inderdaad gewoon lui.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
20% die maar zelf wat had gevonden?
Die kiddo's zijn gewoon te lui om te zoeken, zowat iedere organisatie waar je aanbelt zit te springen om vrijwilligers
hoe oud was je toen?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat welopzich wel goed ook om zoiets al een keer op jonge leeftijd te doen
15-16 ofzoquote:
Ja, dat is iedereen in mijn klas nu ook ongeveer.quote:
En je leert verder te kijken dan je neus lang is. Ik zie een aantal jongens in mijn voetbalteam die het maar vanzelfsprekend vinden dat ze een trainingspak en tas van de vereniging krijgen, dat hun tenues weer gewassen zijn op zondag als er gespeeld wordt. En het is ook vanzelfsprekend dat de leiders genoeg spelers regelen voor het team, dat hun kleedlokaal schoon is, er hoekvlaggen op het veld staan en dat er een wedstrijdformulier ingevuld wordt.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat welopzich wel goed ook om zoiets al een keer op jonge leeftijd te doen
Ik had ook zon snuffelstage.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:01 schreef DePresident. het volgende:
Ik heb nooit maatschappelijke stage hoeven doen, alleen een snuffelstage van een weekje.
Iedereen die niet meegaat op werkweek naar het buitenland is wel verplicht een maatschappelijke stage te regelen. Iemand met wie ik wel is naar huis fiets heeft nog twee weken om zo'n stageplek te vinden anders gaat hij niet over.
En dan vind ik het wel jammer dat je bij ons niet bij zo'n soort vereniging mocht, want het lijkt me juist goed als je inderdaad iets doet binnen je eigen omgeving. Dan leer je ook dat wat jij zelf dagelijks doet, helemaal niet zo vanzelfsprekend is...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En je leert verder te kijken dan je neus lang is. Ik zie een aantal jongens in mijn voetbalteam die het maar vanzelfsprekend vinden dat ze een trainingspak en tas van de vereniging krijgen, dat hun tenues weer gewassen zijn op zondag als er gespeeld wordt. En het is ook vanzelfsprekend dat de leiders genoeg spelers regelen voor het team, dat hun kleedlokaal schoon is, er hoekvlaggen op het veld staa en dat er een wedstrijdformulier ingevuld wordt. En daarna is het ook vanzelfsprekend dat er na de wedstrijd een bladje bier voor ze klaar staat. Dat daar tal van vrijwilligers hun best voor doen, beseffen ze niet (getuige het vaak ongenuanceerde commentaar, als er eens iets mis gaat). Eigenlijk best treurig
Ik ging gewoon lekker bij de supermarkt waar ik al werkte. Kreeg alleen geen cent betaald.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had ook zon snuffelstage.
Saai dat het was kon niks doen.
dat vind ik wel een goed argument, denk dat als je dat zo zegt ze echt wel toestemming zullen geven?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan vind ik het wel jammer dat je bij ons niet bij zo'n soort vereniging mocht, want het lijkt me juist goed als je inderdaad iets doet binnen je eigen omgeving. Dan leer je ook dat wat jij zelf dagelijks doet, helemaal niet zo vanzelfsprekend is...
Daar zit wat in. Maar dan heb je weer het probleem dat je het actief zoeken naar iets niet stimuleert (zioals nu dus ook voor 16 van de 20 geldt)...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan vind ik het wel jammer dat je bij ons niet bij zo'n soort vereniging mocht, want het lijkt me juist goed als je inderdaad iets doet binnen je eigen omgeving. Dan leer je ook dat wat jij zelf dagelijks doet, helemaal niet zo vanzelfsprekend is...
Nee, want het argument wat POTS al geeft, en daar hebben ze ook best gelijk in, want dan is het weer vanzelfsprekend dat je op die manier aan een stage komt...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat vind ik wel een goed argument, denk dat als je dat zo zegt ze echt wel toestemming zullen geven?
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Maar dan heb je weer het probleem dat je het actief zoeken naar iets niet stimuleert (zioals nu dus ook voor 16 van de 20 geldt)...
tjaquote:Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, want het argument wat POTS al geeft, en daar hebben ze ook best gelijk in, want dan is het weer vanzelfsprekend dat je op die manier aan een stage komt...
[..]
Ik ben trainer van de D2 met een vriend van mij bij mijn voetbalvereniging.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies...als je het eenmaal doet, zijn sommige dingen echt wel heel leuk. En geen tijd is vaak geen goed argument: er zijn altijd wel andere vrijwilligerstaken die wel in je schema passenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik ben trainer van de D2 met een vriend van mij bij mijn voetbalvereniging.
Dit omdat ik er voor gevraagd werd doordat er tekort was aan trainers, je bouwt echt een band op je spelers en probeert ze wat bij te leren. Zelf ben ik niet echt een hele goede voetballer maar door verschillende cursussen die door de club werden aangeboden kan ik ze wel wat leren.
Het kost me wel 2 avonden en een zaterdag middag maar dat heb ik er graag voor over.
Ik ging bij een fysio.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:04 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik ging gewoon lekker bij de supermarkt waar ik al werkte. Kreeg alleen geen cent betaald.
Klinkt inderdaad erg tof. Iemand uit mijn team traint ook een E-team en eerst deed hij dat onder begeleiding, maar nu doet hij dat gewoon zelf. En dan moet je vaak om 9 uur 's ochtends spelen met dat team. Maar hij vind het leuk, die kinderen vinden het leuk. Dus dat vind ik echt een tof idee.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik ben trainer van de D2 met een vriend van mij bij mijn voetbalvereniging.
Dit omdat ik er voor gevraagd werd doordat er tekort was aan trainers.
Je bouwt echt een band op je spelers en probeert ze wat bij te leren. Zelf ben ik niet echt een hele goede voetballer maar door verschillende cursussen die door de club werden aangeboden kan ik ze wel wat leren.
Het kost me wel 2 avonden en een zaterdag middag maar dat heb ik er graag voor over.
Wat een anticlimax. En ik maar hopen dat ze een nieuwe Hofdstadgroep op het spoor warenquote:
nee dit bericht is iets heel andersquote:Op donderdag 25 april 2013 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een anticlimax. En ik maar hopen dat ze een nieuwe Hofdstadgroep op het spoor waren
als ze alles serieus nemen wat op 4chan geplaatst wordt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee dit bericht is iets heel andersstaat los van die 'echte' dreiging.
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moest volgens mij 2 jaar geleden ook zo'n stage doen. Nooit gedaan
Ikke niet snap wat u bedoeltquote:Op donderdag 25 april 2013 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Trade systeem in Fut werkt dat extra niet goed?
Dat het expres niet goed werkt?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ikke niet snap wat u bedoelt
Kevin, wat ben je toch een deugnietje.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja ze hebben het een keer gezegd en daarna nooit meer iets over gehoord
Klopt. Die heb ik ook een paar keer gehad. Maar wat was nu je vraag?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze hebben in fut een trade systeem waarbij je niet ziet wat de ander aanbied in de ruil. Alleen via de app is dat te zien.
Een vriend van mij die veel speelt krijgt nu dagelijks scam aanbiedingen om te ruilen.
Ik denk dat het gewoon een observatie is.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Die heb ik ook een paar keer gehad. Maar wat was nu je vraag?
Apart, een observatie met een vraagteken erachter...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een observatie is.
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Trade systeem in Fut werkt dat extra niet goed?
Ik had laatst een gast die mij toevoegde als vriend na een wedstrijd, en Bale plus aardig wat coins bood voor mijn Marcelo. Ik rook al onraad, en toen ik het bod zag, bleek dat wantrouwen niet ten onrechtequote:Op donderdag 25 april 2013 11:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Tradeofferen kan alleen met vrienden, dus leuke matties heb je als je constant wordt opgelicht
tsja, dat soort dingen zijn 999/1000 keer een scamquote:Op donderdag 25 april 2013 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had laatst een gast die mij toevoegde als vriend na een wedstrijd, en Bale plus aardig wat coins bood voor mijn Marcelo. Ik rook al onraad, en toen ik het bod zag, bleek dat wantrouwen niet ten onrechte
error 404quote:Op donderdag 25 april 2013 12:01 schreef Fuszy het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)9877.html?langId=-11
Die opmerking had ik gemist.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Apart, een observatie met een vraagteken erachter...
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
meer is dat teringspel ook niet waard
Doe het niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]baas.
Twijfel wel. Was altijd wel leuk om even een potje te spelen, maar ja. Aan de andere kant weet ik toch al dat ik weer ga ragen.
ik speel het ook nog steeds hoor, het is alleen wel een kutspel. Zodra ik een wedstrijd heb verloren kap ik er weer meequote:Op donderdag 25 april 2013 12:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]baas.
Twijfel wel. Was altijd wel leuk om even een potje te spelen, maar ja. Aan de andere kant weet ik toch al dat ik weer ga ragen.
waarom begin je dan nog?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik speel het ook nog steeds hoor, het is alleen wel een kutspel. Zodra ik een wedstrijd heb verloren kap ik er weer mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Of ik pak gewoon de visa kaart van mijn paquote:Op donderdag 25 april 2013 12:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kom mijn spaarpot stelen. Dan ben je weer dichterbij
Gewoon je kontje verkopenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of ik pak gewoon de visa kaart van mijn pa
Ik vind dit een hint van jouw kant.quote:
Ja ikquote:Op donderdag 25 april 2013 12:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind dit een hint van jouw kant.
Iemand die hier windows 8 heeft ?
Ga dan dinsdag met een kleedje op straat zitten om dingen te verkopen.quote:
Is het echt beter dan windows 7 of maakt et niet veel uit ?quote:
Ga al naar Alkmaar fok meeting met Lindgrenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga dan dinsdag met een kleedje op straat zitten om dingen te verkopen.
Alkmaarquote:Op donderdag 25 april 2013 12:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is het echt beter dan windows 7 of maakt et niet veel uit ?
[..]
Ga al naar Alkmaar fok meeting met Lindgren
Ik gebruik nog steeds windows 7. Heb windows 8 er naast draaien, maar omdat ik te lui ben om over te schakelen (muziek programma's etc) heb ik er nog niet echt mee gewerkt.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
De hosselpraktijken van Toefjes zienquote:Op donderdag 25 april 2013 12:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
AlkmaarFok! FUT Thailand meet 2013 ftw!
Ik ben bang dat ie dan gewoon dollars gaat flashenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De hosselpraktijken van Toefjes zien
Je kan daar ook op een kleedje gaan zitten.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
Zoals Metallica zou zeggen:quote:Op donderdag 25 april 2013 12:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie dan gewoon dollars gaat flashen
Wacht gewoon op Windows 8.1 (Blue) .quote:Op donderdag 25 april 2013 12:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik gebruik nog steeds windows 7. Heb windows 8 er naast draaien, maar omdat ik te lui ben om over te schakelen (muziek programma's etc) heb ik er nog niet echt mee gewerkt.
Is dat die 'service pack' dan? of weer een nieuwe versie?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wacht gewoon op Windows 8.1 (Blue) .
Ik zie nu pas dat het een update is. (servicepack)quote:Op donderdag 25 april 2013 12:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat die 'service pack' dan? of weer een nieuwe versie?
Er zijn in totaal iets van 1092 kits en dus 546 badges. Ik weet het niet helemaal zeker maar ik heb ze zelf ook lang niet allemaal terwijl ik wel elk jaar alle kits en badges wil hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb afgelopen weken alle kits en badges die ik kreeg in mijn clubs gedaan. Heb er inmiddels rond de 380, en heb bijna 220 badges. Weet iemand toevallig hoeveel er totaal zijn?
Ik dacht al dat jij het antwoord zou wetenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn in totaal iets van 1092 kits en dus 546 badges. Ik weet het niet helemaal zeker maar ik heb ze zelf ook lang niet allemaal terwijl ik wel elk jaar alle kits en badges wil hebben
Ik heb alle bronzes + de meeste silvers al. Van de golds mis ik heel veel bekende maar ik open ook niet zoveel gold packs, de laatste tijd zeker niet meer.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij het antwoord zou weten![]()
Werk aan de winkel dus...maar dat komt vooral omdat ik bijna alleen maar silverpacks open...
Gold kits en badges zijn meestal ook het goedkoopst, want het minst schaarsquote:Op donderdag 25 april 2013 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb alle bronzes + de meeste silvers al. Van de golds mis ik heel veel bekende maar ik open ook niet zoveel gold packs, de laatste tijd zeker niet meer.
http://www.classicshell.net/quote:Op donderdag 25 april 2013 13:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Windows 8 is echt dikke paardenschijt
heb je weer allerlei zooi nodig om het naar normaal te krijgen. Nee doe mij maar gewoon windows 7quote:Op donderdag 25 april 2013 13:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.classicshell.net/
Met dit er overheen is het nog wel te pruimen.
Ik vind het primaquote:Op donderdag 25 april 2013 13:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Windows 8 is echt dikke paardenschijt
Dat is met de nieuwe servicepack van windows (8.1) gelukkig ingebakken .quote:Op donderdag 25 april 2013 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je weer allerlei zooi nodig om het naar normaal te krijgen. Nee doe mij maar gewoon windows 7
Of EA dat extra doet om mensen te bedonderen ja of de nee.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Die heb ik ook een paar keer gehad. Maar wat was nu je vraag?
Ik denk niet dat EA mensen met opzet boos zit te maken vanwege het feit dat er een grotere kans is om bedonderd te worden. Het is een bug waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of EA dat extra doet om mensen te bedonderen ja of de nee.
En denken dat hij nog zou stijgen als Lewa bijvoorbeeld de beslissende goal zou maken tegen Realquote:Op donderdag 25 april 2013 13:24 schreef vandermar het volgende:
Je zal gisteren maar een Lewandowski voor 17K hebben gekocht
Yup. Stats zijn insane.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:25 schreef vandermar het volgende:
Die shootinh van MOTM Lewandowski en de dribbling en de heading
Die kan er alleen niet veel van. Vind hem alleen opvallen door zijn fysiek maar technisch is het maar zo zoquote:Op donderdag 25 april 2013 13:19 schreef vandermar het volgende:
Er wordt bij Twente meer dan ooit ingezet op de jeugd. Vandaar dat ze Ebecilio ook halen. Die jongen is 19 en dus jeugdig.
goetquote:Op donderdag 25 april 2013 13:32 schreef vandermar het volgende:
Ik ben benieuwd hoe goet hij volgend jaar in FUT zal zijn (Lewandowski)
Met FM 09 haalde ik hem altijd omdat hij zo goedkoop was en een pa van -9 of -10 had
Ehrmagerdquote:
Jaquote:
No problemo, mijn fouten durf ik wel onder ogen te komenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan deze ga ik je nog heel lang herinneren hoor
Ik erken best mijn eigen fouten.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
No problemo, mijn fouten durf ik wel onder ogen te komen
Gisteren ook op training, ik krijg de bal, speel iemand briljant uit en heb wel gezien waar een paar vrij staan maar dan wil ik nog één voorbij en nog éénallemaal oud eerste spelers train ik mee er zitten 2 bij die 1e klasse en hoofdklasse hebben gespeeld dus die kunnen wel voetballen
.
Zei ik mijn fout, ik verloor het overzicht
Je eigen fouten erkennen
Ga je gang, ik leer er alleen maar van.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik erken best mijn eigen fouten.![]()
Om daarna anderen er nog even aan te herinneren dat hun fouten toch echt groter waren
Just kidding. Maar je hebt gelijk hoor; je eigen fouten toegeven is best een kunst...en ik durf best te stellen dat ik daar soms moeite mee hebquote:Op donderdag 25 april 2013 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je gang, ik leer er alleen maar van.
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pics van je zus naakt naast de tv en de pack
Het gaat wennen wanneer alles wat je doet fout isquote:Op donderdag 25 april 2013 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Just kidding. Maar je hebt gelijk hoor; je eigen fouten toegeven is best een kunst...en ik durf best te stellen dat ik daar soms moeite mee heb
Ik heb het donkere vermoeden dat je Metzelder bedoelt. Of Mertesacker.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:45 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wel de verkeerde Mertenzelder, ik wilde die van Arsenal
aan de andere kant je ex pleasequote:
Mertenzelder is een samentrekking van Metzelder en Mertensackerquote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het donkere vermoeden dat je Metzelder bedoelt. Of Mertesacker.
Oke.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mertenzelder is een samentrekking van Metzelder en Mertensacker
Jij koopt veel pakjes en krijgt ook goede dingen. Ik koop veel pakjes maar krijg echt alleen maar poepquote:Op donderdag 25 april 2013 13:50 schreef Maver24 het volgende:
hoop op nog een HH vanavond, IF Gomez moet nog meer zakken
Trouwens nog steeds super blij met Van der Vaart gisteravond in een pakje. Nu een paar potjes mee gespeeld op de CAM in 41212, hij doet het daar echt perfect, geniale passing
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij koopt veel pakjes en krijgt ook goede dingen. Ik koop veel pakjes maar krijg echt alleen maar poep
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij koopt veel pakjes en krijgt ook goede dingen. Ik koop veel pakjes maar krijg echt alleen maar poep
Mijn beste is nog steeds RvP die toen voor 25k ging ofzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met je TOTY Iniestaquote:
Ik zeg maar zo, iemand moet het doen tochquote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, eerlijk delenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, iemand moet het doen toch
Heyquote:
Geen mod meer ?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey
Ik heb eigenlijk wel weer eens zin om potje fifa te spelen
Ik volg TOTW nog wel enzo maar ben niet heel actief.
Nee al tijden niet meer, had er echt geen tijd meer voor helaas. Ook niet voor FIFA dus.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
De rijke mensen worden nog rijker en de licht gehandicapten worden benadeelt
dit gaat niet over jezelf toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
De rijke mensen worden nog rijker en de minder bedeelden worden minder bedeeld
Ik ben er ook niet bepaald rijker op geworden hoor, in tegendeel, als je net zoveel pakjes haalt als ik dan maak je eerder verlies dan winst, ik had op een gegeven moment 4,1m coins als ik alles had verkocht, als ik nu alles verkoop zit ik op 3,2mquote:Op donderdag 25 april 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
De rijke mensen worden nog rijker en de minder bedeelden worden minder bedeeld
haha echt een pauper jij nuquote:Op donderdag 25 april 2013 13:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet bepaald rijker op geworden hoor, in tegendeel, als je net zoveel pakjes haalt als ik dan maak je eerder verlies dan winst, ik had op een gegeven moment 4,1m coins als ik alles had verkocht, als ik nu alles verkoop zit ik op 3,2m
Heyquote:Op donderdag 25 april 2013 13:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey
Ik heb eigenlijk wel weer eens zin om potje fifa te spelen
Ik volg TOTW nog wel enzo maar ben niet heel actief.
en dat doe je aardig goed hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 13:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hey
Ik heb geen fifa meer dus daar kan ik je niet mee helpen. Ben hier alleen maar om irritant te zijn
zekerquote:Op donderdag 25 april 2013 13:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een spelletje, toch?
Hoef jouw hulp nietquote:Op donderdag 25 april 2013 13:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hey
Ik heb geen fifa meer dus daar kan ik je niet mee helpen. Ben hier alleen maar om irritant te zijn
Dank jequote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dat doe je aardig goed hoor
[..]
zeker,
nou dan nietquote:
Welke console ?quote:
PS3quote:
Heb er 1 voor 275k BIN net gekochtquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:08 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikke profit voor iemand
Post eens een pic van jezelf, dan weet ik op wie ik mijn bier moet keilen.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
Haha ja dat is echt een dramaquote:Op donderdag 25 april 2013 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Post eens een pic van jezelf, dan weet ik op wie ik mijn bier moet keilen.
Het enige kansloze is dat het geen minimale leeftijd heeft daar, als ik dat had geweten.Achja.
Dat is dan wel weer lekkerquote:Op donderdag 25 april 2013 14:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Haha ja dat is echt een drama
Ook van die sletjes uit het 2e bij mij gaan er heen
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:23 schreef Patje1987 het volgende:
Stuur mij een DM als PS3 weer eens gaat clubben. Ik schiet niet meer over van 2 meter voor open doel
Ik maak verlies maar minder dan jijquote:Op donderdag 25 april 2013 13:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet bepaald rijker op geworden hoor, in tegendeel, als je net zoveel pakjes haalt als ik dan maak je eerder verlies dan winst, ik had op een gegeven moment 4,1m coins als ik alles had verkocht, als ik nu alles verkoop zit ik op 3,2m
Ik wilde iets anders typen maar nu staat dit erquote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik maak verlies maar minder dan jijik krijg nooit iets normaal in een pakje
Kwam door GJE, die geeft alleen maar kutballen.quote:
Niet eens haar nummer gevraagd. El-blanchito deed het beter.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:28 schreef Lindgren. het volgende:
Oh om trouwens ontopic te blijven:
Ik was net boodschappen doen en toen stond er een heel lief meisje bij de Albert Heijn met foldertjes en de vraag of je wist hoe de zelfscanner-app werkte. Die heb ik al gedownload en gebruikt, maar ik speelde maar even semi-verbaasd en onwetend en heb ongegeneerd en uitgebreid in haar decolleté staan staren toen ze op mijn folder aanwees hoe alles werkte.
Topdag. [ afbeelding ]
Wel echt op de manier dat ze tegen de bovenkant van je hoofd zat aan te praten omdat jij haar clevege bijna met je neus toucheerde?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:28 schreef Lindgren. het volgende:
Oh om trouwens ontopic te blijven:
Ik was net boodschappen doen en toen stond er een heel lief meisje bij de Albert Heijn met foldertjes en de vraag of je wist hoe de zelfscanner-app werkte. Die heb ik al gedownload en gebruikt, maar ik speelde maar even semi-verbaasd en onwetend en heb ongegeneerd en uitgebreid in haar decolleté staan staren toen ze op mijn folder aanwees hoe alles werkte.
Topdag. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet eens haar nummer gevraagd. El-blanchito deed het beter.
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel echt op de manier dat ze tegen de bovenkant van je hoofd zat aan te praten omdat jij haar clevege bijna met je neus toucheerde?
Dat kassameisje?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk iets gemist.
[..]
Ja, zoiets.
Wil je hiermee insinueren dat hij een hele speciale knul is?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
Kwijlde je Lindgren? Of kwijl je altijd.
Kom je daar nu pas achter?quote:
Alles met kip is gewoon lekkerquote:Op donderdag 25 april 2013 14:37 schreef Patje1987 het volgende:
Kipsate salade op brood is ook klarinet lekker.
Kipkerrie salade op brood ook inderdaad.quote:
Pindakaasquote:Op donderdag 25 april 2013 14:38 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb altijd kipfilet op mijn brood, maar wil iets nieuws.
Kipfilet met een elastiekje zeker.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:38 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb altijd kipfilet op mijn brood, maar wil iets nieuws.
quote:
Handig voor wanneer je even moet toiletterenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kipfilet met een elastiekje zeker.
Jamquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Verse aardbeien op je bammetjes, met een klein beetje suiker erover
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Verse aardbeien op je bammetjes, met een klein beetje suiker erover
Sinds wanneer is er een chatman voor op skype ?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef Toefjes het volgende:
Ik voel me geliefd, want ik heb gemiste gesprekken op skype
Kwinkslag om specifiek te zijnquote:
Een chatman? Wat lul je nouquote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een chatman voor op skype ?
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tip: Je hebt van die minikomkommers, die gewoon met een boterham met kaas eten ipv plakjes komkommer erop.
[ afbeelding ]
WIj halen ze altijd uit een groente hal, ook veel goedkoper en komen elke dag vers binnenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik haal altijd bij de boer hier in de buurt. Veel verser, en goedkoper ook
Die kleine dingen eet ik altijdquote:Op donderdag 25 april 2013 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tip: Je hebt van die minikomkommers, die gewoon met een boterham met kaas eten ipv plakjes komkommer erop.
[ afbeelding ]
Fruitvliegjes worden toch gebruikt als kleurstof voor snoep enzoquote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIj halen ze altijd uit een groente hal, ook veel goedkoper en komen elke dag vers binnenIn de suppermarkt moet je ze alleen in de ochtend halen, 's middags zijn die dingen al zacht en zitten onder de fruitvliegjes
Ja die zijn dan ook gruwelijk lekker.quote:
Hey, u ook weer terugquote:Op donderdag 25 april 2013 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op donderdag 25 april 2013 14:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fruitvliegjes worden toch gebruikt als kleurstof voor snoep enzo
Maar jij bent dik.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:48 schreef Djeetje het volgende:
Ik doe gewoon kip shoarma op mijn boord
Hey toefjesquote:
Mjin schoonpa werkt bij de groenteveiling...same storyquote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIj halen ze altijd uit een groente hal, ook veel goedkoper en komen elke dag vers binnenIn de suppermarkt moet je ze alleen in de ochtend halen, 's middags zijn die dingen al zacht en zitten onder de fruitvliegjes
Wat voor supermarkten hebben ze daar in Frieslandquote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar niet alles in de koeling staat.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat voor supermarkten hebben ze daar in Friesland
Leven jullie daar nog in de middeleeuwen?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar niet alles in de koeling staat.
Denk jij dat de hele winkel een grote koeling is?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leven jullie daar nog in de middeleeuwen?
Hier staan alle groenten en fruit gewoon in een koeling. Nog nooit een fruitvliegje op zien zittenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk jij dat de hele winkel een grote koeling is?
Alle? Lijkt mij sterk maar ok.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier staan alle groenten en fruit gewoon in een koeling. Nog nooit een fruitvliegje op zien zitten
Zij bewaren het vlees nog diep in de grond om het koel te houdenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat VDM zegt is misschien iets overdreven (fruitvliegjes op fruit na een halve dag in de supermarkt), maar feit is dat groenten en fruit van boer tot supermarkt minstens 2 dagen nodig hebben. Dat is voor sommige agf al redelijk veel. En dan heb ik het nog niet over voorgesneden groenten, of fruit uit het buitenland.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met pekel er opquote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zij bewaren het vlees nog diep in de grond om het koel te houden
Luizen worden gebruikt voor o.a. roze koeken.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fruitvliegjes worden toch gebruikt als kleurstof voor snoep enzo
EInd van de dag zitten ze wel op de aarbeien en druivenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat VDM zegt is misschien iets overdreven (fruitvliegjes op fruit na een halve dag in de supermarkt), maar feit is dat groenten en fruit van boer tot supermarkt minstens 2 dagen extra nodig hebben. Dat is voor sommige agf al redelijk veel. En dan heb ik het nog niet over voorgesneden groenten, of fruit uit het buitenland.
Inderdaad; voor aardbeien en druiven is het beter om in de koeling te bewaren. Maar daar staan ze in 80% van de gevallen niet, bij de AH bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
EInd van de dag zitten ze wel op de aarbeien en druivenom 7 uur komt het in de winkel te staan en er zijn niet genoeg koelingen om alles in de koeling te doen. Als het om 8 a 9 uur in de avond weer in de koelcel achterin de winkel komt te staan dan zitten er veel fruitvliegjes op.
Behalve de groenten en fruit die je niet koel moet bewaren. Bij de AH XL hebben ze gewoon een aparte koeling voor dat spul allemaalquote:
Aardbeien hoeven niet verplicht in de koeling maar het is wel zo fris.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Behalve de groenten en fruit die je niet koel moet bewaren. Bij de AH XL hebben ze gewoon een aparte koeling voor dat spul allemaal
Is dat lekker om je piem0l in de aarde te stoppen?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:59 schreef Patje1987 het volgende:
Verse spullen
Heb laatst weer een hoop zaadjes in de grond gestopt. Hoop in de zomer verse tomaatjes enzo te eten
Druiven en frambozen zijn zoveel beter dan aardbeienquote:Op donderdag 25 april 2013 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aardbeien hoeven niet verplicht in de koeling maar het is wel zo fris.
Alleen meloen zou ik in de super halen of bananen.
Ligt eraan want soms gaan er stukjes tuinaarde in je urinebuis en dan moet je met een pincet aan de slag anders gaat het ontsteken.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is dat lekker om je piem0l in de aarde te stoppen?
Doe jij die dan op brood?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Druiven en frambozen zijn zoveel beter dan aardbeien
Geen hele frambozen. Daar moet je jam van maken.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je doet toch ook frambozen jam op je brood
Labyrat naast Martinez in de spitsquote:Op donderdag 25 april 2013 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vul ik aan met de volgende 2 spelers:
[ afbeelding ]
Goede optie om Rodriguez op CAM te zetten, en dan Muriel (Of TOTY Falcao) op de 2e spits positie?
dat lijkt me een betere oplossing dan een andere Portuguesa spits erbij te zettenquote:Op donderdag 25 april 2013 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede optie om Rodriguez op CAM te zetten, en dan Muriel (Of TOTY Falcao) op de 2e spits positie?
Gewoon beetje prakken en op je boterham doen is hetzelfdequote:Op donderdag 25 april 2013 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen hele frambozen. Daar moet je jam van maken.
SIF Gaitan geen optie ?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Dat is niet hetzelfdequote:Op donderdag 25 april 2013 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon beetje prakken en op je boterham doen is hetzelfde
Woefquote:Op donderdag 25 april 2013 15:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet hetzelfde [ afbeelding ]
Hij is jarig vandaag. 1 jaar oudquote:
Ohhh wat lievquote:Op donderdag 25 april 2013 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is jarig vandaag. 1 jaar oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |