stoplicht rood/groen markohengelo altijd wat doen enzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Whehe een bom melding vlakbij mn huis in Hengelo
Haha iddquote:Op donderdag 25 april 2013 11:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
stoplicht rood/groen markohengelo altijd wat doen enzo.
Vergeet je vrijdag niet?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:50 schreef Kreator het volgende:
Oja. Niet gekeken uiteraard, want vergeten..
Ik hoorde het van m'n medestudent hier op school, die daar vorig blok stageliepquote:Op donderdag 25 april 2013 10:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Whehe een bom melding vlakbij mn huis in Hengelo
Vaag.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:05 schreef Cue_ het volgende:
GVD.. je kan in Enschede niet online je plaats kiezen.. "u krijgt de best mogelijke plek toegewezen"
Dacht het niet
Nee, vrijdag staat wel in de agenda. Ik neem niemand mee uiteraard.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vergeet je vrijdag niet?Nam je nou nog iemand mee?
Ik heb vandaag zo'n 550 euro eraan besteedquote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Theaters waar hij is begonnen. Dan komt hij ook wel in Nijverdal wrschvanavond nieuwe seizoen bekendmaking. Dus over paar dagen weer paar honderd euro lichter voor al die kaarten.
2e jaar 900quote:Op donderdag 25 april 2013 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo'n 550 euro eraan besteed
En daar gaat t vakantiegeldquote:Op donderdag 25 april 2013 14:33 schreef Daywalk3r het volgende:
2e jaar 900Vorig jaar 6xx. Dit jaar weet ik na vanavond denk ik.
Nogal. Heb net twee uur vergaderd met K. 'prima, oké, bedankt, doeg' M. en T. 'het zit namelijk zo' S.quote:
Dat is zo mogelijk nog erger dan een uur met P. Ik knipoog maar dat doe ik ook weer niet H.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nogal. Heb net twee uur vergaderd met K. 'prima, oké, bedankt, doeg' M. en T. 'het zit namelijk zo' S.
* 100% Tukker zichzelf ophangt.
Zat gisteren bij Miss Tuk op het balkon. Om het half uur kwam er een Lotus Elise langs knallen met een dude en een lekker wijf aan boord. Ik wil er nog steeds zo graag eentje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:30 schreef Kreator het volgende:
Zo. Dit topic was wel ver weggezakt..
Morgé.
Dat zijn ruim 75 pints Guinness!quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Redelijk theaterseizoen dit jaar.
Hans Liberg
Sara Kroos
Gare du Nord
Erik van Sauers
Droog Brood
Daniel Lohues
Nathalie Baartman en Thijs Kemperink
Jeroen Leenders
Queenmania
Jvier Guzman
Stef Bos
De Beenhouwerij (percussie)
Niet de allerbeste namen maar toch leuke shows.
Heb even een "snelle" selectie gemaakt en dan kom ik op ¤390,- uit.
Als je een Aston voor 12,5k zou kunnen kopen...quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:04 schreef Kreator het volgende:
Ik ben een beetje over mijn Elise liefde heen. Dat is toch echt Aston Martin geworden. Zag er vd week weer 1 rijden...
Lady!quote:
...niet dezelfde kwaliteit als 12,5k voor een Elise. Dat is waar. Maar ik ben er ook gewoon te lang voor ben ik bang.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Als je een Aston voor 12,5k zou kunnen kopen...
Ik verwacht het wel ja. We kunnen wel een keer er één huren voor een dagje (¤175, of 35 pints Guinness)... ik rij wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
...niet dezelfde kwaliteit als 12,5k voor een Elise. Dat is waar. Maar ik ben er ook gewoon te lang voor ben ik bang.
Dat lijkt me wel heel tof moet ik zeggen. Behalve dan dat jij alleen rijdt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik verwacht het wel ja. We kunnen wel een keer er één huren voor een dagje (¤175, of 35 pints Guinness)... ik rij wel.
wat van de 3 had je graag gewild danquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zat gisteren bij Miss Tuk op het balkon. Om het half uur kwam er een Lotus Elise langs knallen met een dude en een lekker wijf aan boord. Ik wil er nog steeds zo graag eentje.
Allemaal!quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
wat van de 3 had je graag gewild dan![]()
Ergens anders zag ik er één voor ¤175 met 150 vrije kilometers. Maar ja, dat blaas je er nog wel een keer doorheen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:57 schreef Kreator het volgende:
Huren
Lotus Elise
1 dag kost ¤. 250,= exclusief brandstof( van 9.00 uur tot 17.00 uur).
Eerste 200 km vrij.
Extra kilometers ¤. 0,43 per km exclusief B.T.W.
In het weekend is daghuur niet mogelijk.
Weekeinde kost ¤. 535,= exclusief brandstof(zaterdagochtend 10.00 uur t/m maandagochtend 9.00 uur).
Eerste 500 km vrij.
Voor een extra dag bij het weekend wordt de daghuur prijs berekend.
Midweek kost ¤. 535,=( dinsdagochtend 9.00 uur t/m donderdagmiddag 17.00 uur).
Eerste 900 km vrij.
Eigen risico van 5000 euro..
Meestal is dan het eigen risico nóg hoger.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ergens anders zag ik er één voor ¤175 met 150 vrije kilometers. Maar ja, dat blaas je er nog wel een keer doorheen.
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Rotweer, moe, zere keel...ik lig alweer in bed.
*vreugdesprongetje doet*quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja hoor. Kom er gezellig bij.
Woensdag zal ik toeteren als ik door Borne rijquote:
Heldquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Woensdag zal ik toeteren als ik door Borne rij
Deldensestraat 20quote:
Vanavond saufen, saufen. Morgen bankstel zoeken. Wederom.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:00 schreef Cue_ het volgende:
Mensen nog beetje plannen voor het weekend dan?
Saufen, blowen, eten, badderen, opruimen, Twente, slapen, ontspannen en seksen...quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:00 schreef Cue_ het volgende:
Mensen nog beetje plannen voor het weekend dan?
Klinkt nog beterquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Saufen, blowen, eten, badderen, opruimen, Twente, slapen, ontspannen en seksen...
Vind je? Ik haat het weekend.quote:
Even vragen aan je baasquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Vind je? Ik haat het weekend.Ik zou liever 7 dagen per week werken voor dit schamele salaris.
Ik las groeps-sm.quote:
Dat zou wel leuker zijn.. maar niet met die usersquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik las groeps-sm.
Ik heb helaas niks gekregen. User ID 2955 maar kennelijk is dat tegenwoordig niet meer belangrijk.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:58 schreef Kreator het volgende:
Voetballen op kantoor. Altijd wijs. 2 planten, een telefoon en een schilderij op de grond.
-98% dus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Collega met 2% betere ballhandling dan Brazilman.
Wanneer ik klaar ben met eten en douchen en omkleden. Ik heb nog 2 wel chickies van de patho overgehaald om ook te komen trouwens.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
-98% dus.
Hoe laat ga jij de stad in?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wanneer ik klaar ben met eten en douchen en omkleden. Ik heb nog 2 wel chickies van de patho overgehaald om ook te komen trouwens..
Dat proefde ik een beetje uit het WA-groepsgesprek met het kliekje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wie zou dat niet waarderen dan?. interesseert me geen reet uiteraard.
Serieus ja?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat proefde ik een beetje uit het WA-groepsgesprek met het kliekje.Wie? Mag ik raden?
Voor de duidelijkheid: mij boeit het ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Serieus ja?dan kom ik wel niet hoor. ook prima.
Ligt eraan wie erover zeikt. Als het 'hardloopster' en 'blinge' zijn, dan is het wel serieus. Typisch weer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Voor de duidelijkheid: mij boeit het ook niet.
Vandaar dat ik je gisteren vroeg of je nog iemand mee zou nemen.
Maar misschien was het ook een garp en vatte ik het verkeerd op. Wil ook wel eens gebeuren.
...er zijn er 1 of 2 uit de kliek die 'het niet meer leuk vinden' als er 'buitenstaanders' komen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:30 schreef Cue_ het volgende:
Die meiden liggen niet zo goed bij de kliek of vinden mensen t van de kliek t niet leuk als anderen erbij komen?
Nee werd niet over jou gezeurd. Wees gerust.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ligt eraan wie erover zeikt. Als het 'hardloopster' en 'blinge' zijn, dan is het wel serieus. Typisch weer.
(ik ben overigens wel gevraagd. Was daar ook gezeik over dan?)
Check. Boxerbeffer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee werd niet over jou gezeurd. Wees gerust.
Geen idee meer wie het zei... volgens mij die Boxerbeffer en hardloopster... maar dat is 500 berichten geleden op WA dus dat ga ik nu even niet terugzoeken.Pin me er niet op vast.
Tering, nog nooit zo'n groepsgesprek gehad... het bleef maar doorgaan.250 berichten per uur of zo. Kansloos.
Als jij het al extreem vindt, dan moet het wel heel erg zijn geweest.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Tering, nog nooit zo'n groepsgesprek gehad... het bleef maar doorgaan.250 berichten per uur of zo. Kansloos.
Boxerbeffer ging 'even' een film kijken. Toen ze terug kwam 236 ongelezen berichten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als jij het al extreem vindt, dan moet het wel heel erg zijn geweest.
Is al bekend waar je gaat zitten dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Boxerbeffer ging 'even' een film kijken. Toen ze terug kwam 236 ongelezen berichten.
Weet ik nog niet. Zal ze rond 18:30 wel even Appen. En anders gaan we gewoon naar de Mix.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is al bekend waar je gaat zitten dan?
Hoorde dat sommigen ook eerst gaan eten, maar daar ga ik niet heen.
Ah jij gaat ook niet mee eten dus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Zal ze rond 18:30 wel even Appen. En anders gaan we gewoon naar de Mix.
Nee, moet thuis nog even het bed verschonen. Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah jij gaat ook niet mee eten dus.. We zien het wel straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, moet thuis nog even het bed verschonen. Je weet maar nooit.Ja ik moet m'n smegma er ook ff afbikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook in de Mix vanaamdquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Zal ze rond 18:30 wel even Appen. En anders gaan we gewoon naar de Mix.
Nice!quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben ook in de Mix vanaamd
Jeukt jouw jeukerige neus net als mijn jeukerige neus jeukt?quote:
Lekker cashen toch?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm, zondag en dinsdag stand-by dienst draaien
Ik zie op een paar flares en overbelichting na niks bijzonders. Is dat de fun?quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zie op een paar flares en overbelichting na niks bijzonders. Is dat de fun?
Blijft een verschrikkelijk goede serie, kan m deze week wel weer meenemenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:28 schreef ReMcOrE het volgende:
en dat was deel 10 van Band of Brothers
"opdat wij niet vergeten..."
Ga je schamen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Ben nog ergens bij het begin. Jaren terug op blu-ray gekocht voor een kleine 100 euro dacht ik, maar nog nooit echt een begin gemaakt
* Daywalk3r schaamtquote:
Voor mij niet. Ieder zn eigen interessesquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik moest net googlen om uit te vinden wat Band of Brothers is. Moet ik mij nu helemaal doodschamen dan?
Wie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik moest net googlen om uit te vinden wat Band of Brothers is. Moet ik mij nu helemaal doodschamen dan?
Ja... ga je maar even heel erg schamen (gelieve naakt en in mijn bed).quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik schaam me ook he... * Daywalk3r kruipt nakend naast Justin.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja... ga je maar even heel erg schamen (gelieve naakt en in mijn bed).
Boh, hieropan met die spekbil'nquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik schaam me ook he... * Daywalk3r kruipt nakend naast Justin.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ieder zn eigen interesses
Keutel drie.quote:
Warm je me even op? Ik heb het koud in jouw bed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja... ga je maar even heel erg schamen (gelieve naakt en in mijn bed).
Topquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Warm je me even op? Ik heb het koud in jouw bed.
Nee, dat opwarmgebeurenquote:
Ik zit noe aan 'n stevig rood wijntjequote:
Ik dréénk nog ff'n (paar) letzte pilske in'n keet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit noe aan 'n stevig rood wijntjeIe dan?
Nooit 'n goed gevoel a'j d'r nog maar 'n paar het, onnie?quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:11 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik dréénk nog ff'n (paar) letzte pilske in'n keet.
Klopt. Maar ik zit hier nog alleen dus da's sowieso geen goed gevoel. Maar gewoon vedan zoep'n. Ein bisschen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nooit 'n goed gevoel a'j d'r nog maar 'n paar het, onnie?
Morn om nieuwe Grolsch dusquote:Op zaterdag 27 april 2013 01:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zit hier nog alleen dus da's sowieso geen goed gevoel. Maar gewoon vedan zoep'n. Ein bisschen.
Ik mag het helaas niet meer hem'nquote:
Neurologische coeliakie??? wtf? Mien moat hef ok coeliakie mear den mag all1 gen melk en stoet heb'n enzo. Maar Neu-Ro-Logisch?quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik mag het helaas niet meer hem'nNeurologische coeliakie enzo (zoek maar op)
Geen melk? Hef e dan ook een lactoseintolerantie?quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:19 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Neurologische coeliakie??? wtf? Mien moat hef ok coeliakie mear den mag all1 gen melk en stoet heb'n enzo. Maar Neu-Ro-Logisch?![]()
Doar hef miezulf nog nooit van heurd....
Aah zo ja. Een beetje verstandelijke ontwikkeling op de zaterdagOamd is trouwens nooit verkeerd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen melk? Hef e dan ook een lactoseintolerantie?
Ik heb het dus aan de zenuwen en kleine hersenen, die maat van oe dus aan de darmen.
Zo leer ie nog eens wat idd. Onder het genot van alcohol.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:22 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Aah zo ja. Een beetje verstandelijke ontwikkeling op de zaterdagOamd is trouwens nooit verkeerd.
Och heerlijk is dat. Maar ik goa voort noar ber hen. Het wudt tied al zeg ik zulf. Mooi west. Ik zeg adios. en Welterusten meneer Drizzt_DoUrden. Doot der kallum met an. En loat ze oe nig oet de bokse votloop'n want ie hebt d'r mear 2 vah. En aj der 1 verleest of kwietraakt he'j d'r nog mear 1.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo leer ie nog eens wat idd. Onder het genot van alcohol.
Kearl wijsheid hem'nquote:Op zaterdag 27 april 2013 01:24 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Och heerlijk is dat. Maar ik goa voort noar ber hen. Het wudt tied al zeg ik zulf. Mooi west. Ik zeg adios. en Welterusten meneer Drizzt_DoUrden. Doot der kallum met an. En loat ze oe nig oet de bokse votloop'n want ie hebt d'r mear 2 vah. En aj der 1 verleest of kwietraakt he'j d'r nog mear 1.
Ik vul mien glas wijn ook nog em'n biequote:Op zaterdag 27 april 2013 01:28 schreef Tropanzia het volgende:
Wat dram ik ok... wat zeg ie d'r vah!? Ik heb gewoon nog 'n halfvolle stoan hier. Dus het kan nog wa ff'n. Alloh Lekker Chatten. Oonzzzz Drizzt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kearl wijsheid hem'n
Ajuus en sloap ze!
Ik zéé 't hoast nog. Ik dreaj'n d'r nog 'n paar (Nee, gen Kuttels) Mear dikke plaat'n. IeWetWa GeheimZennah'h enzoo.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:28 schreef Tropanzia het volgende:
Wat dram ik ok... wat zeg ie d'r vah!? Ik heb gewoon nog 'n halfvolle stoan hier. Dus het kan nog wa ff'n. Alloh Lekker Chatten. Oonzzzz Drizzt.
Jij aan de wijn?quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vul mien glas wijn ook nog em'n bie
Drink ik tegenwoordig vaker dan glutenvrij bier. Wijn is stukken goedkoperquote:
Vaarwater, dat mu'j zoep'n. Of hoe het dat gerei waar aj lourdes met oet jaagt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Drink ik tegenwoordig vaker dan glutenvrij bier. Wijn is stukken goedkoper
Saampjes een keer een fles goede (witte) wijn leegdrinken?quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Drink ik tegenwoordig vaker dan glutenvrij bier. Wijn is stukken goedkoper
Ik lag er al maar ben verkleumd van de kou weggelopen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En waarom lig je trouwens nog niet nakend in m'n bed?
Jij witte, ik rodequote:Op zaterdag 27 april 2013 01:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Saampjes een keer een fles goede (witte) wijn leegdrinken?
Ik zit hier goddomme náást m'n bed en heb je niet gehoord of gezien, trut! Je liegt!quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik lag er al maar ben verkleumd van de kou weggelopen.
Ie bint duudelijk niks weant.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij witte, ik rode
[..]
Ik zit hier goddomme náást m'n bed en heb je niet gehoord of gezien, trut! Je liegt!
edit: en na het wijndrinken seks op de wasmachine terwijl dit nummer opstaat:
Wee'j wat ie kunt doen?quote:
Ie kunt de bek hol'n.quote:
Uurtje ofzo.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
Nergens last van Krea!Nog lang gebleven?
Zuur, Cue.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:14 schreef Redbaron het volgende:
Hoppaaa weer drie punten erbij.. we doen nog steeds mee om het kampioenschap. volgende week tegen de koploper.
Nice!quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1963198/5/50#12
5799728]zaterdag 27 april 2013 17:38[/url] schreef Cue_ het volgende:
Hij is gevonden
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:35 schreef Cue_ het volgende:
Vreemde was.. hij lag bij hun huis aan een straat waar ik officieel niet langs hoorde te komen
Dafuq?quote:
Ze hadden mij ook gebeld, had een gemist gesprek.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:35 schreef Cue_ het volgende:
Zeker!
Ze had m'n telefoonboek wat doorgebladerd en mensen gebeld maar kreeg vooral voicemail. M'n oom had ze te pakken gekregen, die belde m'n vader weer op. M'n moeder had ze ook gebeld, die had terggebeld naar der en zelfs al geregeld dat ev m'n broer hem op zou komen halen, mocht ze mij niet kunnen bereiken.
Zelf gebeld en uurtje later had ik hem
Vreemde was.. hij lag bij hun huis aan een straat waar ik officieel niet langs hoorde te komen
2.5 liter murphy's. Maar was ook om 7uur weer wakker.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vaag, zo extreem veel hebben we toch niet gedronken?
Haha maak dat de kat wijsquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze hadden mij ook gebeld, had een gemist gesprek.Terug gebeld maar je was gelukkig al gevonden.
Dan neem je een lange douche en een glas water met een ibu, een kater mag toch nooit zó lang duren?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
2.5 liter murphy's. Maar was ook om 7uur weer wakker..
Vertel dat eens tegen mijn katersquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
een kater mag toch nooit zó lang duren?
Ik proost met mijn rode wijnquote:Op zondag 28 april 2013 00:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vanavond leuk feestje gehad bij Kim. Glas bacardi razz na een paar slokken laten staan want ik was niet in de mood voor alcohol. Nu thuis heb ik toch wel zin....
*schenkt glaasje witte wijn in.
Proost!
Verder zuipen is toch het beste?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan neem je een lange douche en een glas water met een ibu, een kater mag toch nooit zó lang duren?
Nou moet ik zeggen dat ik één keer echt een hele dag van de kaart wasquote:
Ben ik niet zo'n fan van, alleen op Graspopquote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Verder zuipen is toch het beste?
quote:
Gewoon de hele dag brak. Een echte kater is dat niet eens.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan neem je een lange douche en een glas water met een ibu, een kater mag toch nooit zó lang duren?
Dat is nou een Twentse mindset. Gewoon vedanquote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Verder zuipen is toch het beste?
Nice.quote:Op zondag 28 april 2013 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik heb even wilde seks met Sel gehad
en terecht danquote:Op zondag 28 april 2013 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik lul niet!Miss had meteen argwaan. "Wie is die R.?"
quote:Op zondag 28 april 2013 10:08 schreef Kreator het volgende:
Lampen gekocht voor boven de eetkamertafel.
[ afbeelding ]
En een bank.. Maar dan halfdonkergrijs.
[ afbeelding ]
Leugenaarquote:Op zondag 28 april 2013 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik heb even wilde seks met Sel gehad
In een fantasie kan alles hé. Hoi Draganquote:Op zondag 28 april 2013 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.Ik wil ook wilde seks met Sel!
Hoe heb je dat geregeld?
Mooie strakke bank.quote:Op zondag 28 april 2013 10:08 schreef Kreator het volgende:
Lampen gekocht voor boven de eetkamertafel.
[ afbeelding ]
En een bank.. Maar dan halfdonkergrijs.
[ afbeelding ]
Ik had graag naar Sel gewild, maar ik heb nog een MEGA-boete te betalen...quote:Op zondag 28 april 2013 13:42 schreef Kreator het volgende:
Ik ga zo ff naar Sel, denk ik. 'kopje koffie drinken'..
In m'n fantasie heb ik zo ontzettend veel dingen met je gedaan hequote:Op zondag 28 april 2013 13:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Leugenaar
[..]
In een fantasie kan alles hé. Hoi Dragan
quote:Op zondag 28 april 2013 13:42 schreef Kreator het volgende:
Ik ga zo ff naar Sel, denk ik. 'kopje koffie drinken'..
Ohw, dit gaat niet over mij.quote:Op zondag 28 april 2013 16:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had graag naar Sel gewild, maar ik heb nog een MEGA-boete te betalen...
De komende tijd heb ik hoofdpijn enzo en daarna verzin ik wel een ander excuus.quote:Op zondag 28 april 2013 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In m'n fantasie heb ik zo ontzettend veel dingen met je gedaan he
Tijd om alles eens in het echt te doen
Daar hecht ik allemaal geen waarde aan, popjequote:Op zondag 28 april 2013 19:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
De komende tijd heb ik hoofdpijn enzo en daarna verzin ik wel een ander excuus.![]()
Dát zullen we nog wel eens zien, snoesjequote:Op zondag 28 april 2013 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar hecht ik allemaal geen waarde aan, popje
Herkenbaar, maar dan over twee vrienden. Niet tegelijk hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 20:05 schreef Cue_ het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik seks had met mn beste vriendin. Best vaag om haar daarna gewoon te zien
met in je achterhoofd hun tieten en poesje uit je dromen?quote:Op zondag 28 april 2013 20:05 schreef Cue_ het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik seks had met mn beste vriendin. Best vaag om haar daarna gewoon te zien
Stuur je vriendin maar naar mijn droomquote:Op zondag 28 april 2013 21:13 schreef Cue_ het volgende:
Was gelukkig wel erg leuke droom. Hopelijk vannacht weer. Al mag t dan wel zonder haar en enkel met de kerel
quote:Op zondag 28 april 2013 21:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Stuur je vriendin maar naar mijn droomElke x over Jizzt dromen is ook zoiets...
Redelijk. Gisteravond paar glaasjes vodka gehad.quote:
Min of meer. Kan alleen nergens vinden wat het moet kosten. Ze zeiden 60 à 70 euro.quote:Op maandag 29 april 2013 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Drama van je boete al te boven? Open er een topic over..
Drank/horecaquote:Op maandag 29 april 2013 08:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Min of meer. Kan alleen nergens vinden wat het moet kosten. Ze zeiden 60 à 70 euro.
KK wouten.
quote:Op maandag 29 april 2013 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Drank/horeca
Op openbare weg met aangebroken fles/blik alcohol
Het boetebedrag wordt:
¤90
...neem aan dat die het is?
Crack roken vanavond en daarna Football Manager spelen.quote:Op maandag 29 april 2013 13:35 schreef Kreator het volgende:
Nog plannen hier voor vanavond en morgen?
Ik voor morgen niet in elk geval, weet nog niet of ik wat ga doen.
Ah.quote:
FMquote:Op maandag 29 april 2013 13:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Crack roken vanavond en daarna Football Manager spelen.
Morgen lunchen bij Miss en voor de rest nog geen plannen.
Boeiend. Ik vond het gezellig, ook met die twee bitches.quote:Op maandag 29 april 2013 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah.
Overigens. De bitches waren idd niet blij dat de patheaux bitches erbij waren. Wat een faalwijven. (niks gezegd verder, ik merkte het)
Ga vanavond een nieuwe pot beginnen. Met die ultra '3 spitsen altijd winnen'-tactiek die op het net rondwaart. Vorige week een begin gemaakt door een zooi jonge Braziliaantjes te contracteren. Vanavond de eerste wedstrijden.quote:
Idd. Heb me prima vermaakt. Werd alleen niet uitgenodigd om daarna in Santé verder te gaan (niet dat ik was gegaan, maar het viel me zo op)quote:Op maandag 29 april 2013 14:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Boeiend. Ik vond het gezellig, ook met die twee bitches.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |