Nu wil ik toch wel eens een echte Engelse voetbalwedstrijd bezoeken.
Maar naar welke club?
BTW Het moet wel betaalbaar blijven.
ik zag nl. al kaarten van 40 pond = ook wel 60 euro voor Chelsea.............
gingen we kaartjes zoeken op de zwarte markt, ook echt lollig, maar vooral duur. Chelsea - Liverpool 4-0
alleen we zaten in het liverpool vak
echt vet, moet je ook doen zoiets
Ik ben nl. wel aan een budget gebonden, maar zolang die prijzen rond de 15-20 pond blijven kan ik het wel aan.
quote:forget it!
Op donderdag 12 september 2002 00:17 schreef Coolgoza het volgende:
Weet je nog de prijsklasse van die kaarten?Ik ben nl. wel aan een budget gebonden, maar zolang die prijzen rond de 15-20 pond blijven kan ik het wel aan.
volgens mij kwam het meer in de buurt van 50 pond (kweet nog dat het iets van 150 gulden was, echt leuk )
mij lijkt de spurs tegen middlesbrough wel ok ook
Come on Gunners!!!
quote:Ik zou persoonlijk naar Crystal Palace of QPR gaan, kleinere club, heeft over het algemeen meer die oude Engelse sfeer die er heerst bij wedstrijden, voetbal zal wel minder zijn.
Op donderdag 12 september 2002 01:45 schreef Coolgoza het volgende:
Fulham - chelsea 25 pond
Crystal palace - Gillingham??? 20 pond
Chelsea - West ham 40 pond
Tottenham hotspur - middlesbrough 25 pond
Queenspark rangers - colchester 15 pondmij lijkt de spurs tegen middlesbrough wel ok ook
quote:Ook het stadion van QPR, Loftus Road, is een mooi stadion hoor, maar ik zou toch voor een match voor Arsenal op Highbury gaan.
Op donderdag 12 september 2002 08:53 schreef BrauN het volgende:
Chelsea - West Ham doen natuurlijk! Mooie derby. Alhoewel Fulham - Chelsea dat ook is, maar Fulham speelt niet op Craven Cottage maar in het stadion van QPR he, dus dat zou ik niet doen.
Millwall thuis bv.
Heb alleen het programma van die periode niet bij de hand.
quote:Waarom wil je uberhaupt naar die Engelse neuzen
Op donderdag 12 september 2002 11:04 schreef Hagenees het volgende:
Vooral bij Spurs hing een zoetsappige sfeer.
quote:Millwall speelt de 28e september uit tegen Coventry. En de 5e oktober thuis tegen Nottingham. Dat wordt nix dus.
Op donderdag 12 september 2002 12:46 schreef DIGGER het volgende:
Ik zou allereerst kijken of er een London derby is, en bij voorkeur in de first division.Millwall thuis bv.
Heb alleen het programma van die periode niet bij de hand.
quote:Joduh Hakkuh Joduh Hakkuh HÉ HÉ!!!!!
Op donderdag 12 september 2002 12:48 schreef DIGGER het volgende:[..]
Waarom wil je uberhaupt naar die Engelse neuzen
Nee ik was daar toevallig dat weekend en Tottenham staat bekend om z'n fanatieke aanhang. Dus we dachten: laten we daar es kijken, maar viel dus tegen...
Vriend van mij heeft een clubcard van West Ham, bezoekt veel wedstrijden en dat schijnt wel een kicke club te zijn. Veel arbeiders. Echte Engelse club.
Als je Premier league wil en enigszins betaalbaar (dus zeker geen Chelsea) is The Vally een mooi stadion.
Helaas voor je wordt Craven cottage verbouwd, dat is ook een vreselijk mooi stadion.
En zit zelf nu te twijfelen tussen:
Fulham - chelsea
Chelsea - West ham
Denk dat het de laatste wordt.
(Maar eerst nog even zwolle-psv uittjekken vlka voor mijn vertrek naar London )
quote:Ik en twee maten zijn van plan ergens in december naar een wedstrijd van West Ham te gaan. Millwall lijkt me ook wel wat, maar dat viel af.
Op donderdag 12 september 2002 13:18 schreef Hagenees het volgende:
Vriend van mij heeft een clubcard van West Ham, bezoekt veel wedstrijden en dat schijnt wel een kicke club te zijn. Veel arbeiders. Echte Engelse club.
We wilde zowiezo niet naar grote clubs gaan, want dat doet ons echt niets. Kleinere clubs zijn veel leuker.
quote:Hoop dat je die 2e ook bezocht hebt, gezien beiden wedstrijden.
Op donderdag 12 september 2002 22:17 schreef Coolgoza het volgende:
Ik ga in mijn uppie naar London.En zit zelf nu te twijfelen tussen:
Fulham - chelsea
Chelsea - West hamDenk dat het de laatste wordt.
EN dat je voor West Ham was natuurlijk, Chelsea
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |