abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5760647
Wie weet er een goed programma (zoals fasttracker in the good ol' days) om je eigen muziek mee te maken met samples enzo? En dan alles behalve Musicmaker Ik ben voornamelijk op zoek naar een programma om goeie "drumbeats" in elkaar te zetten en daar zelf gitaar overheen te spelen.

Thanx!!

pi_5760665
rebirth
pi_5760750
Reason 2.0
pi_5760839
Ok, ben ze beiden al aant downloaden, thanx..ben benieuwd!!
  woensdag 11 september 2002 @ 22:00:10 #5
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_5760879
Als je toch iets in de trend van Fasttracker zoekt: ModPlug tracker.
Wil je iets met MIDI gaan doen, dan is misschien Ztracker of Renoise een optie.

Ik zie in de eerste reacties alleen maar Rebirth en Reason voorbij komen. Dat lijkt me nou net niet geschikt voor dit soort doeleinden (die programa's zijn helemaal gericht op het maken van techno/trance/house).

[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 11-09-2002 22:02]

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  woensdag 11 september 2002 @ 22:00:16 #6
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_5760880
Wat ik zelf doe om mn drumpatronen te maken, is de boel simpelweg invoeren in een midi-sequencer en dan af laten spelen via een externe midi-doos om de output daarvan vervolgens weer via de mixer in de input van mn geluidskaart te stoppen en dat op te nemen
pi_5761004
quote:
Op woensdag 11 september 2002 21:44 schreef Conflict het volgende:
rebirth
quote:
Op woensdag 11 september 2002 21:51 schreef StrayDog het volgende:
Reason 2.0
Ok, vergeten erbij te vermelden: het moet aan de simpele kant zijn, deze 2 zien er goed uit maar ben ik eerst een aardige tijd bezig om uit te zoeken hoe ik hier uberhaupt geluid uit krijg!!
  woensdag 11 september 2002 @ 23:31:54 #8
28163 McCain
......Snap je?
pi_5762390
Er is een programma uit dat al jaren wordt gezien als beste muziek maak programma aller tijden, maar dan heb ik het wel over "blad" muziek en geen trance en r&b en weet ik allemaal wat Magic-Dance-maker allemaal nog meer heeft uitgebracht. Kweet niet precies wat je wil?

Het programma heet "Acapella".

Ik heb demo's gezien, maar kan even zo snel geen links of URL's vinden voor je.

Succes ermee!

Knowledge is power and power comes from within...
pi_5764886
Voor drumbeats is Fruityloops het beste...3.5 is nu uit perfect programmatje.. werkt beter dan fasttracker want je kan stukjes achter elkaar plakken... en onder elkaar.. maarjah stoei er eens mee...
Listen to people... they can be right, Don't obay people... they can be wrong, www.50percentoff.nl
pi_5765270
quote:
Op woensdag 11 september 2002 21:51 schreef StrayDog het volgende:
Reason 2.0
Drop them [b]FUNK[/b] on me, it ain't to heavy!!!
  donderdag 12 september 2002 @ 10:12:02 #11
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_5765724
quote:
Op donderdag 12 september 2002 07:08 schreef punksquad het volgende:
Voor drumbeats is Fruityloops het beste...3.5 is nu uit perfect programmatje.. werkt beter dan fasttracker want je kan stukjes achter elkaar plakken... en onder elkaar.. maarjah stoei er eens mee...
Alsof dat in Fastracker niet kan. De interface is anders (ik vind FT zelf een stuk makkelijker dan FL), maar stukjes achterelkaar plakken ed. kan elk muziekprogramma (anders heb je ook weinig muziek). Maar een ding moet ik je wel nageven; Fruityloops is voor de doeleinden van de topicstarter een stuk beter dan Reason of Rebirth (ja, leuk, een acoustisch nummer met een TB303 en een Juno lead )
Er zijn trouwens ook wel speciale drumsequencertjes zoals good-old Hammerhead of (nieuwe versie) Tuareg, maar ook deze zijn meer op 4/4 muziek gericht.

Kijk anders eens op MAZ Soundpage

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_5772624
fruityloops to the boner!!!
maar voor de beginner Madtracker...

ik was vroeger helemaal verslaafd aan imulse tracker, maar helaas draaitie nie meer onder windoos, al is modplug de windoos versie ervan d8 ik....

pi_6074884
quote]Op woensdag 2 oktober 2002 17:14 schreef Apock het volgende:
Wat is een SUPER GOED programma om eigen nummers in elkaar te zetten. En dan bedoel ik niet gewoon van die commerciele kleuter troep van 538MusicMachine ofzoiets, maar een professionele...
[/quote]
Neem het volgende programma:

1. Koop goede computer
2. Koop synthesizer
3. Koop Samplers enzo
4. Koop mengtafel
5. Koop goede audio apparatuur
6. Sluit dit allemaal op de 1 of andere manier aan op je comp.
7. Druk op wat knopjes op je samplers en pingel wat op die synth.
8. En Voila

Neuj
pi_6082404
quote:
Op woensdag 11 september 2002 21:42 schreef W-Ballzz het volgende:
Ik ben voornamelijk op zoek naar een programma om goeie "drumbeats" in elkaar te zetten en daar zelf gitaar overheen te spelen.

Thanx!!

Zoiets ben ik ook aan het zoeken. Maar de programmas die ik gevonden heb klinken té MIDI-achtig
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_6083105
PROPELLERHEADS REASON 2 is duidelijke winnaar
we are.. slaves to the rave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')