De fout zit hem waarschijnlijk in de .htacces bestandje, maar dat krijg ik dus nu op geen mogelijkheid eraf en KPN weigert het er ook af te halen. Daardoor is volgens mij wp-admin onbereikbaar/ontoegankelijk (want hij staat er wel degelijk). Aan de settings heb ik verder niet gezeten, heb alleen gezien dat meneer de pino van KPN een .htacces bestandje aangemaakt heeft.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:05 schreef RPG het volgende:
Bestaat wp-admin nog wel op de server? Krijg je een foutmelding als je naar wp-admin gaat? En zoja welke?
Wat zou kunnen is:
Fout gemaakt in de .htaccess waardoor wp-admin onbereikbaar/ontoegankelijk is
Fout gemaakt in de apache settings waardoor het onbereikbaar/ontoegankelijk is
Probleem ergens in PHP waardoor je een error/wit scherm krijgt
Probleem in je database (neem aan dat je geen backup van oude settings gebruikt hebt die op een andere host stonden maar gewoon een schone installatie van wordpress?)
kan .htacces wel zien, maar niet bewerken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom krijg je hem er niet af? Als je hem wel kunt bewerken kun je alles in je .htaccess wel alles commenten en kijken of het dan werkt?
- Wat krijg je voor error als je naar wp-admin gaat?
- Kun je bestanden wel in zien en wat staat er in je .htaccess?
Nu zal er een debug.log aangemaakt worden in wp-content map. Als je nu naar je wp-admin gaat en weer een wit scherm krijgt kan je dan kijken of er iets in de debug.log staat.quote:Example wp-config.php for debugging
The following code, inserted in your wp-config.php file will log all errors notices and warnings to a file called debug.log in the wp-content directory. It will also hide the errors so they do not interrupt page generation.
// Enable WP_DEBUG mode
define('WP_DEBUG', true);
// Enable Debug logging to the /wp-content/debug.log file
define('WP_DEBUG_LOG', true);
// Disable display of errors and warnings
define('WP_DEBUG_DISPLAY', false);
@ini_set('display_errors',0);
// Use dev versions of core JS and CSS files (only needed if you are modifying these core files)
define('SCRIPT_DEBUG', true);
Ik zal de debug graag aan willen zetten, maar heel wordpress werkt niet meer nu op de serverquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:33 schreef RPG het volgende:
Zet de debug eens aan van je wordpress..
[..]
Nu zal er een debug.log aangemaakt worden in wp-content map. Als je nu naar je wp-admin gaat en weer een wit scherm krijgt kan je dan kijken of er iets in de debug.log staat.
Dat leek mij ook dus. Maar die gast van KPN was ervan overtuigd dat het kwam doordat het in de HTTPdocs stond (moest volgens hem in de root staan) en heeft daardoor dus wat dingen doorgelinkt/gewijzigd ofzo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap echt niks van je situatie. Je kunt wel bij je server maar verder niks bewerken of van plaats veranderen?
Je hoort sowieso niet je bestanden in de root van je server te zetten maar gewoon in je httpdocs.
Heb je een temp map? Staan de rechten daar goed?quote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef thamania het volgende:
Als ik een plug-in of de hele wp wil updaten op mijn wp website krijg ik : Download mislukt. Het is niet gelukt om de aanvraag op te slaan in een tijdelijk bestand.
Ik heb alle rechten goed staan en zelfs alles op 777 gehad.
Dit probleem heb ik één keer eerder gehad en toen kwam ik er ook niet uit, uiteindelijk heb ik toen de hele Wordpress en thema opnieuw geïnstalleerd om het weer te laten werken.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen ?
Bekijk dit even. Ligt waarschijnlijk aan de rechten.quote:Op zondag 22 december 2013 14:38 schreef thamania het volgende:
In de wp-content heb ik geen temp map ???
Moet ik er daar één aanmaken ? Moet ik dan ook nog een verwijzing maken ergens ?
Even contact zoeken met de hosting (indien van toepassing). Wellicht hebben ze iets veranderd?quote:Op zondag 22 december 2013 16:34 schreef thamania het volgende:
Ik heb onderhand de hele website al eens op 777 gehad en nog wil het niet.
Het rare is ook dat het 2 weken geleden allemaal nog werkte en ik niks het veranderd in de tussentijd.
Zelf ooit met deze begonnen: http://blog.spoongraphics(...)s-theme-from-scratchquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:00 schreef gelezwembroek het volgende:
Kent iemand een goede tutorial voor html/css naar wordpress template om te zetten?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 | /** * Render the slider. */ function vantage_render_slider(){ if( is_front_page() && siteorigin_setting('home_slider') != 'none' ) { $settings_slider = siteorigin_setting('home_slider'); if(!empty($settings_slider)) { $slider = $settings_slider; } } if( is_page() && get_post_meta(get_the_ID(), 'vantage_metaslider_slider', true) != 'none' ) { $page_slider = get_post_meta(get_the_ID(), 'vantage_metaslider_slider', true); if( !empty($page_slider) ) { $slider = $page_slider; } } if( empty($slider) ) return; global $vantage_is_main_slider; $vantage_is_main_slider = true; ?><div id="main-slider" <?php if( siteorigin_setting('home_slider_stretch') ) echo 'data-stretch="true"' ?>><?php if($slider == 'demo') get_template_part('slider/demo'); elseif( substr($slider, 0, 5) == 'meta:' ) { list($null, $slider_id) = explode(':', $slider); $slider_id = intval($slider_id); echo do_shortcode("[metaslider id=" . $slider_id . "]"); } ?></div><?php $vantage_is_main_slider = false; } |
Probeer dit eens:quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | /** * Render the slider. */ function vantage_render_slider(){ $slider = $settings_slider; if( empty($slider) ) return; global $vantage_is_main_slider; $vantage_is_main_slider = true; ?><div id="main-slider" <?php if( siteorigin_setting('home_slider_stretch') ) echo 'data-stretch="true"' ?>><?php if( substr($slider, 0, 5) == 'meta:' ) { list($null, $slider_id) = explode(':', $slider); $slider_id = intval($slider_id); echo do_shortcode("[metaslider id=" . $slider_id . "]"); } ?></div><?php $vantage_is_main_slider = false; } |
Dat zorgt er helaas voor dat de slider volledig verdwijnt.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Probeer dit eens:
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 30 december 2013 22:51 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat zorgt er helaas voor dat de slider volledig verdwijnt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | /** * Render the slider. */ function vantage_render_slider(){ $settings_slider = siteorigin_setting('home_slider'); $slider = $settings_slider; if( empty($slider) ) return; global $vantage_is_main_slider; $vantage_is_main_slider = true; ?><div id="main-slider" <?php if( siteorigin_setting('home_slider_stretch') ) echo 'data-stretch="true"' ?>><?php if( substr($slider, 0, 5) == 'meta:' ) { list($null, $slider_id) = explode(':', $slider); $slider_id = intval($slider_id); echo do_shortcode("[metaslider id=" . $slider_id . "]"); } ?></div><?php $vantage_is_main_slider = false; } |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |