Kijk eens in je wp-config.php en lees dit:quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:48 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Ben je hier al verder mee? Ik heb hetzelfde...
Resetje deed het hem!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:48 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Ben je hier al verder mee? Ik heb hetzelfde...
Ook al zou dit zo zijn, denk niet dat dit mag via Fok!.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:39 schreef regnavetto het volgende:
Bieden mensen hier ook exclusive custom theme's aan?
AH oke my bad.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook al zou dit zo zijn, denk niet dat dit mag via Fok!.
Documenatie van het thema gelezen?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:56 schreef RozeDorky het volgende:
Hallo,
ik ben nieuw in wordpress en snap enkele dingen niet. Hier heb ik wat vragen over:
Ik heb een theme gedownload (http://wordpress.org/themes/fifteen), en in het voorbeeld staan heel mooi van die 9 content boxen op die homepage.
Echter bij mijn website niet.
Hoe krijg ik die boxes op mijn homepage met enkele producten/content erin?
1 2 3 4 5 6 7 | Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/w/i/l/naamwebsite.nl/public_html/wp-includes/class.wp-scripts.php:128) in /www/w/i/l/naamwebsite.nl/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 678 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/w/i/l/naamwebsite.nl/public_html/wp-includes/class.wp-scripts.php:128) in /www/w/i/l/naamwebsite.nl/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 679 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/w/i/l/naamwebsite.nl/public_html/wp-includes/class.wp-scripts.php:128) in /www/w/i/l/naamwebsite.nl/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 680 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/w/i/l/naamwebsit.nl/public_html/wp-includes/class.wp-scripts.php:128) in /www/w/i/lnaamwebsite/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 875 |
Heb je per-ongeluk whitespace voor of achter je php tags in je template functions.php ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef Tshot het volgende:
Op mijn website heb ik een quickscan waar bezoekers wat vragen in kunnen vullen waarna ze een uitkomst krijgen. Aan het begin hiervan moeten ze een naam en email invullen. Ik krijg hier een foutmelding (waarschijnlijk door het updaten van een plugin / de versie van wordpress, want eerder werkte het gewoon?). Gaat om deze foutmelding:
[ code verwijderd ]
Ik heb proberen op te lossen door in pluggable.php en in class.wp-scripts.php deze handleiding te volgen maar dat mocht niet baten: http://codex.wordpress.or(...)t_warning_problem.3F
Had ook nog wel een oude back-up waarbij ik die bestanden heb teruggezet, maar ook dat bleek niet de oplossing.
Iemand enig idee wat het kan zijn of hoe ik het kan fixen?
Sowieso niet core files (bestanden van Wordpress zelf) gaan editten, brengt je alleen maar meer problemen in de toekomst.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef Tshot het volgende:
Op mijn website heb ik een quickscan waar bezoekers wat vragen in kunnen vullen waarna ze een uitkomst krijgen. Aan het begin hiervan moeten ze een naam en email invullen. Ik krijg hier een foutmelding (waarschijnlijk door het updaten van een plugin / de versie van wordpress, want eerder werkte het gewoon?). Gaat om deze foutmelding:
[ code verwijderd ]
Ik heb proberen op te lossen door in pluggable.php en in class.wp-scripts.php deze handleiding te volgen maar dat mocht niet baten: http://codex.wordpress.or(...)t_warning_problem.3F
Had ook nog wel een oude back-up waarbij ik die bestanden heb teruggezet, maar ook dat bleek niet de oplossing.
Iemand enig idee wat het kan zijn of hoe ik het kan fixen?
Ok, ga het ff proberen, thnx, ook Crutch!quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sowieso niet core files (bestanden van Wordpress zelf) gaan editten, brengt je alleen maar meer problemen in de toekomst.
En verder wat Crutch zegt, check je functions.php, check ook de support fora van de plugin die de enquete voor je regelt, misschien zijn daar meer mensen met hetzelfde probleem na die update die je hebt gedaan.
Bestanden kan je, lijkt me, probleemloos terug plaatsen ja. Maar kan je aangeven wat je precies geüpdatet hebt? Alleen Wordpress? Of alleen de plugin? Welke plugin is het? Als je Wordpress geüpdatet hebt, van welke versie naar, ik neem aan, de laatste?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:28 schreef Tshot het volgende:
[..]
Ok, ga het ff proberen, thnx, ook Crutch!
Mocht het niet werken: ik heb een backup met alle gedownloade bestanden vanaf de ftp-server van toen ik nog zeker wist dat het werkte. Kan ik dat eventueel probleemloos terug zetten? Of zou het voldoende zijn als ik het mapje van de plugin terugzet, eventueel in combinatie met functions.php?
1 2 3 4 | <?php ob_start(); rest van je functions.php |
ob_start(); lost het wel op, maar ik begrijp dat dit geen nette oplossing is? Helaas weinig kaas gegeten van php (het staat nog wel op m'n verlanglijst om te leren).quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bestanden kan je, lijkt me, probleemloos terug plaatsen ja. Maar kan je aangeven wat je precies geüpdatet hebt? Alleen Wordpress? Of alleen de plugin? Welke plugin is het? Als je Wordpress geüpdatet hebt, van welke versie naar, ik neem aan, de laatste?
Stel dat je bijv. alleen Wordpress hebt geüpdatet, en de plugin niet omdat die niet compatible is met de laatste versie van Wordpress, heeft terug plaatsen van back up bestanden van de plugin alleen geen zin namelijk.
Even heel lelijk en waarschijnlijk niet de oplossing; plaats eens ob_start(); vlak na de openingstags van php in je functions.php:
[ code verwijderd ]
Mijn kennis van PHP reikt ook weer niet zo ver om echt uit te leggen wat het doetquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Tshot het volgende:
[..]
ob_start(); lost het wel op, maar ik begrijp dat dit geen nette oplossing is? Helaas weinig kaas gegeten van php (het staat nog wel op m'n verlanglijst om te leren).
Het gaat om een bedrijfswebsite die ik beheer voor een kennis van me, dus ik kijk er niet zo vaak naar. Toevallig had ik 5 mei iets van 18 updates gedaan (incl. thema's), één daarvan was de plugin Nextend auto Login on Register. Ik verwacht dat deze het probleem veroorzaakt. Voor het invullen van de quickscan moet je namelijk je gegevens invullen (incl e-mail) en op verzenden klikken waarbij er een accountje aangemaakt wordt, zodra ik dat deed kreeg ik de melding Cannot modify header information..
Wat kan ik nu t beste doen? Zo laten of nog zoeken naar een nettere oplossing? Of weet je die dan ook als ob_start(); werkt?
Thnx voor je uitleg, voor zover ik het kan overzien werkt alles verder gewoon, maar zal t.z.t nog wel eens op zoek gaan naar de echte oorzaak van het probleem en dus de plugins 1 voor 1 uitschakelen om te kijken welke het probleem veroorzaakt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn kennis van PHP reikt ook weer niet zo ver om echt uit te leggen wat het doet. Wat ik wel weet van ob_start() is dat het de error melding die jij ziet (headers already sent) eigenlijk niet meer weergeeft, maar 'intern' opslaat. Dus de "error" bestaat nog wel, maar je ziet 'm niet. Als iemand met meer kennis van PHP mij kan corrigeren; graag. Ik weet het namelijk niet zeker maar dit is hoe ik de handleiding van PHP hierover interpreteer (http://www.php.net/manual/en/function.ob-start.php).
Reden dat ik het aangaf; je ziet het vaker voorbij komen als je errors als headers already sent krijgt. Opzich zijn dat geloof ik ook geen serieuze problemen in het script (ik neem aan dat alles nog wel werkt zoals het hoort, ondanks de errors? Dus alles word opgeslagen etc?) maar wel hinderlijk, omdat je het ziet.
Wat de foutmelding van de headers eigenlijk inhoud (ook hier, als iemand mij kan corrigeren als ik fout zit, graag); als jij een pagina bezoekt van je website, worden er 'headers' gestuurd naar de browser, http headers dacht ik. Merk jij als gebruiker niets van, ook zie je dat niet terug in de broncode ofzoiets. Wat de melding die jij ziet eigenlijk zegt; hey, er is al output geweest (en dus headers gestuurd), voordat de headers die deze plugin wil versturen, zijn gestuurd.
Wat je nog wel kan proberen om het probleem echt op te lossen; schakel 1 voor 1 al je plugins uit, en kijk of de error hiermee ook verdwijnt. Zo kan je lokaliseren welke plugin nou echt de foutmelding veroorzaakt. Wie weet is het wel een plugin die helemaal niet meer relevant is voor de website, niet meer gebruikt word, etc.
Als dat niet werkt, tja. Dan zou ik, als het een site voor mijn eigen was, lekker verder gaan met ob_start(); en als ik er echt zin en tijd voor zou hebben zou ik het alsnog echt oplossen. Als het voor een betalende klant is zou ik het altijd oplossen, puur om kwaliteit te waarborgen.
Hm, lijkt me een CSS/javascript probleem. Kan je een linkje sturen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:30 schreef Tshot het volgende:
Er lijkt toch nog wel een fout te zijn. Het gaat om de plugin WP Pro Quiz. Hiermee is dus een vragenlijstje gecreëerd van wat vragen. Afhankelijk van het antwoord (ja of nee) krijg je een tekstje te zien met wat uitleg en vervolgens kun je verder klikken. Alleen dat tekstje met uitleg en de klop verder verschijnen nu niet meer goed, pas als je met je muis er iets onder klikt verschijnt het alsnog. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ik kijk voortaan wel uit met het updaten van plugins heb ik al in de gaten...
Jazeker, zie DM!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, lijkt me een CSS/javascript probleem. Kan je een linkje sturen?
In Jetpack zit toch zoiets? Of vergis ik me?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:17 schreef RasmusKlump het volgende:
Wie weet een goed 'subscribe by email' plugin? Ik heb gehoord dat Google misschien niet lang meer doorgaat met Feedburner...
Ik zoek een die niet veel ruimte in de sidebar gebruikt, maar vind er vooral doe 300x300 zijn ofzo. Een regel om je email achter te laten en een OK button is genoeg i.m.o.
Ik heb geprobeerd de 'Email Subscribers' plugin (made by Gopi) aan te passen, maar krijg daar geen tekst in de textbox en de button er niet naast. De breedte van beiden en hoogte wel wat kunnen aanpassen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:28 schreef Drommelsch85 het volgende:
OK, ik heb jullie hulp ook even nodig. Ik heb een plugin geinstalleerd om simpelweg op de frontpage met een Wordpress-gebruiker in te loggen en dan door te worden gestuurd naar een andere pagina:
https://wordpress.org/plugins/login-with-ajax/
Ik roep de login-box aan met een stukje PHP en dat zou je moeten kunnen customizen, maar alle flags werken bij mij niet!
[ code verwijderd ]
profile_link - (1 or 0)
If value is 1 (default), a profile link to wp-admin appears.
registration - (1 or 0)
If value is 1 (default), a registration link appears, providing you have registration enabled in your WP settings.
template - (template name/directory)
If this template directory exists, this template will be used. Default is 'default' template.
remember - (1 or 0)
If value is 1 (default), a remember password link appears for password recovery
Het allerliefst skip ik deze plugin en verwerk ik het inloggen in mijn eigen form code. Hoe doe ik dat? Ik werk op dit moment veel met Twitter Bootstrap.
Beetje late reactie, maar probeer het eens met de flags in een array?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:28 schreef Drommelsch85 het volgende:
OK, ik heb jullie hulp ook even nodig. Ik heb een plugin geinstalleerd om simpelweg op de frontpage met een Wordpress-gebruiker in te loggen en dan door te worden gestuurd naar een andere pagina:
https://wordpress.org/plugins/login-with-ajax/
Ik roep de login-box aan met een stukje PHP en dat zou je moeten kunnen customizen, maar alle flags werken bij mij niet!
[ code verwijderd ]
profile_link - (1 or 0)
If value is 1 (default), a profile link to wp-admin appears.
registration - (1 or 0)
If value is 1 (default), a registration link appears, providing you have registration enabled in your WP settings.
template - (template name/directory)
If this template directory exists, this template will be used. Default is 'default' template.
remember - (1 or 0)
If value is 1 (default), a remember password link appears for password recovery
Het allerliefst skip ik deze plugin en verwerk ik het inloggen in mijn eigen form code. Hoe doe ik dat? Ik werk op dit moment veel met Twitter Bootstrap.
1 | <?php login_with_ajax(array('registration' => 0, 'flag2' => 1, 'flag3' => 'etc')) ?> |
Ja klopt, alleen gebruikt die ook verticaal veel plaatsquote:Op zondag 1 juni 2014 07:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
In Jetpack zit toch zoiets? Of vergis ik me?
Dat kan je toch aanpassen met css?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:36 schreef RasmusKlump het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen gebruikt die ook verticaal veel plaats
Ah ok, dat wist ik niet. Kun je die layout niet aanpassen?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:36 schreef RasmusKlump het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen gebruikt die ook verticaal veel plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |