Hypo, ik ben hetquote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
Mogelijke symptomen van een hypo:
Hoofdpijn
Duizelingen
Honger
Transpiratie
Trillingen, o.a. van lippen en handen
Droge mond
Zwak of flauw gevoel
Bewusteloosheid
jij zou weg gaanquote:
Conclusie: jullie moeten mij met liefde behandelen en frisdrank en suiker gevenquote:Hoe moet een hypo behandeld worden?
Neem snel een van de volgende snelwerkende glucosebronnen: 3 à 6 Dextro glucosetabletten, een glas frisdrank (geen light) of 3 à 5 suikerklontjes.
Test uw bloedglucose nog eens na 15 à 20 minuten.
Wanneer uw bloedglucosewaarde niet is gestegen, neem dan nog eens een glucosedosis zoals hierboven beschreven. Test na 15 minuten nog eens uw bloedglucose.
Wanneer het nog 1,5 tot 2 uur duurt, voordat u uw volgende maaltijd heeft, neem dan naast het bovenstaande iets stevigers, zoals een boterham, een stuk fruit of een flinke beker melk (eten naast de eerste glucosedosis vertraagt de opname van glucose in het bloed).
Blijf niet eten tot het hypogevoel over is, maar ga uit van de waarde van uw bloedglucosemeter.
het hele ''give me some sugar, bby'' laten we aan heppie over, lief doen, why notquote:Op woensdag 24 april 2013 22:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Conclusie: jullie moeten mij met liefde behandelen en frisdrank en suiker geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Goed genoeg.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het hele ''give me some sugar, bby'' laten we aan heppie over, lief doen, why not
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door LittleBrownie op 24-04-2013 22:07:07 ]
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
LinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Thanksquote:
Jaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hhahahaha bij DrNick nog wel
Baas jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |