PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
vind je?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/1003
Ziet er wel leuk uit
IF toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:32 schreef Maver24 het volgende:
Cissokho in een pakjezal wel geen drol waard zijn
Wat een baas is zijn NIF.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:32 schreef Maver24 het volgende:
Cissokho in een pakjezal wel geen drol waard zijn
Maar zwarte zijn toch OP ?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Boerrigter voor Babel. Derk is echt heel goed in fifa
ja wtfquote:Op woensdag 24 april 2013 20:42 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie ook in beeld staan, Waiting for Camera, lol,
nee, ik heb het, gemist denk ik,quote:Op woensdag 24 april 2013 20:42 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie ook in beeld staan, Waiting for Camera, lol,
kijk je via Sport1 ?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
nee, ik heb het, gemist denk ik,
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:44 schreef Thorb het volgende:
haha wajoow die gasten zijn fucking slecht in gta
Jaquote:
Toen ze het veld opliepen en langs de spelers gingen met de camera stond dat er.quote:
Ga voetbal kijken.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
dan ga ik wel battlefield doen
dacht dat we gingen schieten jonge
volgende keerquote:Op woensdag 24 april 2013 20:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
dan ga ik wel battlefield doen
dacht dat we gingen schieten jonge
gtaquote:
jaquote:Op woensdag 24 april 2013 20:47 schreef Djeetje het volgende:
Ramos-Varane is toch een beter koppel dan Varane-Pepe ?
Nee. Sowieso heb jij er de ballen verstand van.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:47 schreef Djeetje het volgende:
Ramos-Varane is toch een beter koppel dan Varane-Pepe ?
Ramos is veel beter centraal.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee. Sowieso heb jij er de ballen verstand van.
Reus.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:55 schreef poker4lifee het volgende:
niceVan wie kwam de assist? Gotze/Reus?
Realquote:Op woensdag 24 april 2013 20:55 schreef dion_v_k het volgende:
Barca![]()
[quote]
Op woensdag 24 april 2013 20:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Reus.
Haha ja weet niet wat ik deed.quote:
Je kan nu wel jouw toekomstige kapsel goed bekijken.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Haha ja weet niet wat ik deed.
Want Barca staat in het begin haha.
Ja ik vind het erg echt baas uit zienquote:Op woensdag 24 april 2013 20:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan nu wel jouw toekomstige kapsel goed bekijken.
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik vind het erg echt baas uit zien
Alleen aan de zijkant doe ik het iets langer.
Sorry ben voor Ajaxquote:Op woensdag 24 april 2013 21:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is dit wel iets voor jouw?
Je heb me toch geen feyenoord troep aangesmeerd met die pc he ?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je deze tip geef.
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je heb me toch geen feyenoord troep aangesmeerd met die pc he ?![]()
Waarom moet ronaldo altijd vallen bij een klein beetje contact ?
Dat zal het zijn ja, het is niet zo dat hij dan meer kans heeft om kampioen te worden en meer zal verdienenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:19 schreef Djeetje het volgende:
Zie je Gotze is naar Bayern vanwege Pep
Hij gaf als een van de redenen dat hij zo graag onder Pep wil trainenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja, het is niet zo dat hij dan meer kans heeft om kampioen te worden en meer zal verdienen
Hiddink is ook niet voor het geld naar Anzhi, hij wilde graag een ziekenhuis bouwen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij gaf als een van de redenen dat hij zo graag onder Pep wil trainen
Zou ik ook zeggen ja, maar ondertussen wel 2 000 000 meer salaris krijgen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij gaf als een van de redenen dat hij zo graag onder Pep wil trainen
Dus omdat hij zegt dat hij graag onder Pep wil trainen is dat niet zo ?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hiddink is ook niet voor het geld naar Anzhi, hij wilde graag een ziekenhuis bouwen.
Zou jij ergens gaan werken waar je minder verdien dan ?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja, maar ondertussen wel 2 000 000 meer salaris krijgen.
Dan formuleer jij het wel heel vreemd.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus omdat hij zegt dat hij graag onder Pep wil trainen is dat niet zo ?
Natuurlijk speelt dat wat jij zeg mee, maar ook dat Pep trainer word bij Bayern.
Ja verkeerd geformuleerd daar geef ik je gelijk in.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan formuleer jij het wel heel vreemd.
Ik zie geld + grotere club/meer kans op titel toch wel als de 2 hoofd redenen, daarna misschien de trainer.
Ja opzich wel. Mits ik een erg goede baan zou hebben en ik er niet erg veel achteruit op zou gaanquote:Op woensdag 24 april 2013 21:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zou jij ergens gaan werken waar je minder verdien dan ?
Was geen penalty, goed gezien.quote:
Hij blijft toch gewoon het zelfde doenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja opzich wel. Mits ik een erg goede baan zou hebben en ik er niet erg veel achteruit op zou gaan
als ik 5000000 zou verdienen in een jaar maar het kut zou vinden zou ik best voor 4500000 ergens anders willen werken hoor. Alleen als ik 2500 per maand verdien zou ik niet voor 2200 ergens anders gana werken
Ja dus? Dat was je vraag niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij blijft toch gewoon het zelfde doen
Nee, Reus en die 2 poolse pacehoertjes in je team opstellen...quote:Op woensdag 24 april 2013 21:28 schreef rolls-reus het volgende:
Wel sweaty hoor, jammer dat het zo moet
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dus? Dat was je vraag niet?Je vroeg of ik ergens anders zou gaan werken als ik minder betaald zou krijgen
Altijd 1x meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Altijd 1x meerdan jij.
Altijd 2x meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan jij.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Nice, wat is die waard atm?quote:
Higuain liep Blaszczykowski (ik zeg het zonder de naam op te zoeken) er anders wel uit.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee, Reus en die 2 poolse pacehoertjes in je team opstellen...
ja iddquote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Higuain liep Blaszczykowski (ik zeg het zonder de naam op te zoeken) er anders wel uit.
hardcorequote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Higuain liep Blaszczykowski (ik zeg het zonder de naam op te zoeken) er anders wel uit.
Snel verkopen dan. Zal nog wel veel dalen, er zijn wel betere lm`s te krijgen.quote:
Hahahquote:Op woensdag 24 april 2013 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar toen ik die goal zag was het eerste wat ik dacht: sweaty goal Real
wie dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Snel verkopen dan. Zal nog wel veel dalen, er zijn wel betere lm`s te krijgen.
ribery, reus.quote:
Ik pikte er net 1 op voor 110k. Gelijk voor 130k gelist, maar toen werd ik na 2 seconden al undercut.quote:
ja dat is hetzelfde als zeggen dat je niet Griezmann moet kopen omdat Ronaldo beter isquote:Op woensdag 24 april 2013 21:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ribery, reus.
Ook wel een stuk duurder maar oke
Heb hem nu voor 120K erop gezet .quote:Op woensdag 24 april 2013 21:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik pikte er net 1 op voor 110k. Gelijk voor 130k gelist, maar toen werd ik na 2 seconden al undercut.
Ja oke. Heb je een punt.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat is hetzelfde als zeggen dat je niet Griezmann moet kopen omdat Ronaldo beter is
Koop dan Reus.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja oke. Heb je een punt.
Ik heb net ribery gekocht, ben benieuwd.
Neequote:
Dan koop je zijn NIF.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NeeAl een keer gehad, wat was die kut zeg. Alleen zijn longshots waren wel ziek.
Dat is geen lm.quote:
if gomez, Speel 4411 en dan if gotze als cfquote:
Origineelquote:Op woensdag 24 april 2013 21:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
In welk team ga jij hem gebruiken? Ik heb dit bedacht http://wefut.nl/squad/1002
Lijkt mij ook wel een goed idee naquote:Op woensdag 24 april 2013 21:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Origineel![]()
Ik koop Alan pas dinsdag ofzo.
Paulinho is veel zeldzamer
Paulinho lijkt mij ook niet zo'n toffe speler eigenlijk, ik kom hem altijd tegen in de paceteams dus hoef ik hem niet meerquote:Op woensdag 24 april 2013 21:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Origineel![]()
Ik koop Alan pas dinsdag ofzo.
Paulinho is veel zeldzamer
Uiteraard.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:44 schreef Rijst het volgende:
Iphone 4 eerste 6 maanden voor 18eu bij vodfone is zeker 2 jarig abo?
Veruit de beste bundesliga LB natuurlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:52 schreef over_hedge het volgende:
Wat is die sif alaba tering duur zegzo goed is die nou ook weer niet.
Ik zit net die stats van hem te bekijken.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:49 schreef pascal08 het volgende:
Pfeew, dat ging net goed.
[ afbeelding ]
Beste LB uit de Bundesliga.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:52 schreef over_hedge het volgende:
Wat is die sif alaba tering duur zegzo goed is die nou ook weer niet.
vooral op CDMquote:Op woensdag 24 april 2013 21:54 schreef Reemi het volgende:
Wel goed om te zien dat Modric speelt. Geweldige en sympathieke speler vind ik dat.
Mee eens. Zonde dat hij zo vaak op de bank zit. Had destijds naar Ajax moeten gaanquote:Op woensdag 24 april 2013 21:54 schreef Reemi het volgende:
Wel goed om te zien dat Modric speelt. Geweldige en sympathieke speler vind ik dat.
TR gemachtquote:Op woensdag 24 april 2013 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
De duitsers doen een blitzkrieg op het spaanse voetbal.
Ik maak toch gewoon een grapjequote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga je maar even inlezen knul.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blitzkrieg
ik wil er niet over praten..quote:Op woensdag 24 april 2013 22:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ondertussen heb je al 9x op [ afbeelding ] gedrukt.
Leuk. Die ga ik maken als TOTY er is. Maar dan met wat blauwquote:Op woensdag 24 april 2013 22:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Zieke teams zijn er te maken uit de Bundesliga:
[ afbeelding ]
Nu alleen nog even wachten op MOTM Lewa.
ik ga ook even een zieke makenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
vind je?, maar een matig team hoor,quote:Op woensdag 24 april 2013 22:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
De TOTS spelers uit de Bundesliga moeten wel erg goed worden als er nu al zoveel IF's zijn.
Ik twijfel nog wel een beetje, vinden jullie het wel goed?,quote:Op woensdag 24 april 2013 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vind je?, maar een matig team hoor
Hadden ze dat vorig jaar niet dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:07 schreef Toefjes het volgende:
Bundesliga moet nu wel een eigen TOTS krijgen met deze prestaties in de cl
Nee. combi met Nederland en nog een 3e rangs voetballandquote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hadden ze dat vorig jaar niet dan?
Als ik zou blijven staan als keeper zou ik nog een ontwijkende beweging maken bij zo'n harde bal. Maar ja, ik ben een beetje bang voor de bal.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:10 schreef Thorb het volgende:
DUITSE DOPING OPEN DE OGEN DOPING ZEG IK U DE DDR IS TERUG
Dat weten we.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik zou blijven staan als keeper zou ik nog een ontwijkende beweging maken bij zo'n harde bal. Maar ja, ik ben een beetje bang voor de bal.
Toch te vroeg verkocht, mja met 10k ben ik ook wel tevredenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:13 schreef over_hedge het volgende:
Wtfzijn nif gaat al boven de 11k nu
Mensen met een autobuyer op hem zijn nu erg snel rijk geworden.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toch te vroeg verkocht, mja met 10k ben ik ook wel tevreden
Ik wilde ze nog kopen bij de 1-0 maar had geen zin
Dit is wel voetbal historiequote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nog nooit zo genoten van een wedstrijd en dat twee dagen op rij. Er zijn ongetwijfeld betere wedstrijden geweest maar met deze sfeer en dit niveau, puur genieten.
De meeste halve finales van de CL zijn inderdaad genieten, teams gaan voluit en nemen wat meer risico's dan in finales.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nog nooit zo genoten van een wedstrijd en dat twee dagen op rij. Er zijn ongetwijfeld betere wedstrijden geweest maar met deze sfeer en dit niveau, puur genieten.
Uit teams willen scoren en thuis teams willen de voorsprong zo hoog mogelijk maken.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De meeste halve finales van de CL zijn inderdaad genieten, teams gaan voluit en nemen wat meer risico's dan in finales.
Zijn ze alquote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef Reemi het volgende:
Zo zonde dat Dortmund de spelers niet kan behouden. Zou gewoon een absoluut topteam kunnen worden anders.
Hopelijk halen ze Suarez.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef Reemi het volgende:
Zo zonde dat Dortmund de spelers niet kan behouden. Zou gewoon een absoluut topteam kunnen worden anders.
Doet denken aan het Ajax van 1995.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef Reemi het volgende:
quote:
Leitner en Bittencourt staan nu al klaar om Götze te vervangen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef Reemi het volgende:
Toch ff een stapje terug he.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Leitner en Bittencourt staan nu al klaar om Götze te vervangen.
Kandji gooit er even een gewaagde voorspelling uit.twitter:mackandji twitterde op woensdag 24-04-2013 om 22:28:02Looks like it will be an all German finals!!! #ChampionsLeague reageer retweet
lewandowski voor 17Kquote:
Gaat sowieso duur worden. Duurder dan Muller denk ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef Maver24 het volgende:
Hoop dat MOTM Lewa een hoge cardweight heeft anders wordt tie wel heel erg duur ben ik bang
Gundo speelde wel CF lol, Kehl CDMquote:Op woensdag 24 april 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
oke
Sierd zegt net dat Gundogan de Xavi van Dortmund is
Kehl kwam er later in voor Kubaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gundo speelde wel CF lol, Kehl CDM
Toen Kehl erin kwam schoof hij door.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gundo speelde wel CF lol, Kehl CDM
Nu word alles duidelijkquote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen Kehl erin kwam schoof hij door.
Xavi is overrated en kan alleen passen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
oke
Sierd zegt net dat Gundogan de Xavi van Dortmund is
ja naar CF toch, en Gotze dan RCAM?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen Kehl erin kwam schoof hij door.
Wordquote:
Zoietsquote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja naar CF toch, en Gotze dan RCAM?
ik dacht de hele wedstrijdquote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja naar CF toch, en Gotze dan RCAM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |